T-Mobile

T-Mobile Polska S.A.
ul. Marynarska 12
02-674 Warszawa

(279 opinii)

Poniższe opinie są opiniami historycznymi. Obecnie możliwość dodawania nowych opinii jest wyłączona. Niektóre opinie podlegały moderacji treści. Nie weryfikowaliśmy, czy osoby tworzące poniższe opinie były klientami opisywanych instytucji lub korzystały z opisywanych usług.

T-Mobile jest jedną z największych sieci komórkowych w Polsce świadczy pełen zakres usług telekomunikacyjnych dla klientów indywidualnych oraz instytucjonalnych. Sieć T-Mobile oferuj…

zobacz więcej »

279 Opinie

użytkownik
Ocena:
W przeciągu jednego miesiąca już drugi raz brak dostępu do sieci. Do trzech razy sztuka i wypisuję się z tej sieci skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
W dniu 19.05.2017 zamówiłem w T-mobile telefon plus przedłużenie umowy. Dziecko ze słuchawką poleciło telefonik Chiński z Lewandowskim w tle. Jednak zmieniłem zdanie po czasie ( okazało się że Lewandowski ma do bani GPS) i zmieniłem zamówienie na Sony Xperia XZ. I to widać pokonało system i dzieci bo po kilku dniach mojego oczekiwania dzwoni kolejne dziecko i mówi "że ma dla mnie ofertę". Opowiadam że nie potrzebuje nowej bo czekam na przesyłkę. A dziecko odpowiada że - nie bedzie przesyłki bo ja UWAGA!!!! odmówiłem przyjęcia przesyłki od kuriera DHL. No to poprosiłem chłopca by z pudełka z zabawkami wyciągnął kopie listu przewozowego DHL z moim podpisem na odmowie!. I to cisza,szelest ściągi i odpowiedź- on nie może ,on nie wie,on nie rozumie i że może dać inną ofertę! No tu dzieci lekko przegięły bo, to wyczerpuje znamiona art.135 KW (Dz.U z 2010r nr 46 poz.275 ze zmianami)i tak mam zamiar zakończyć tę przygodę z T-mobile .Tylko czekam na pisemną odpowiedź od dzieci z działu reklamacji. O ogólnie to usiłuje kupić telefon od 15.04.2017r. Mają "szacun" dla klienta nie? skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Całkowicie niepoważna firma, zagmatwana umowa, oszukujący telemarketerzy - co innego proponują później przychodzi umowa całkowicie niekorzystna dla klienta. W razie rezygnacji z umowy - telefonu nie można oddać w punkcie tylko odesłać na swój koszt.... Ja mam szczęście że starce tylko koszt przesyłki i do widzenia T Mobil skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
W dniu 09-04-2017 ok.godziny 17:00 stwierdziłem brak internetu mimo,że mam w ofercie u Państwa 10 GB.U konkurencji jak miałem numer czyli w Virgin Mobile miałem 4 GB internetu i nigdy mi się nie kończył a tak samo używałem.Chciałem do Państwa zadzwonić do BOK pod numer 602960200,ale nie jest to możliwe.Jesteście najtańszą ale i najgorszą siecią na rynku.To jest skandal,aby nie można się było dodzwonić od godziny 17:00 do 23 z minutami.Podczas pisania tej reklamacji również czekam na połączenie.Internetowe biuro obsługi nie działa nie można nic sprawdzić i napisać.Informacje takie jak adres email do Państwa jest trudno dostępny na stronie.Straciłem sporo cennego czasu,aby z Państwem się skontaktować. Kto mi za to zapłaci lub zrekompensuje nerwy i stratę czasu?Powinniście więcej pracowników zatrudniać i lepiej ich traktować skoro są braki w ludziach lub nie wywijać numerów różnych Klientom,aby nie musieli tak intensywnie do was dzwonić.Nawet jeśli się okaże że faktycznie mi się internet skończył i wina nie leży po stronie Państwa to i tak jesteście winni tego,że fundujecie ludziom kradzież cennego czasu i nerwy przez to,że nie można się do was dodzwonić przez tyle godzin,że nic nie działa na koncie klienta.Oczekuję wyjaśnień w tej sprawie.Zamierzam dać rozgłos sprawie,aby ludzie uciekali od was i nie przenosili numerów bo zafundują sobie stratę czasu i dużo nerwów.Poza portalami społecznościowymi jest jeszcze taka strona jak Jakość Obsługi też tam dam rozgłos jak działa obsługa TMobile,która ma Klienta gdzieś.Klient powinien bez problemu się dodzwonić i zapytać o powód np.braku internetu.Gdyby mieli Państwo dużo lepszą nawigację na stronie to o ile byłoby to możliwe zalogowałbym się z telefonu na konto T-Mobile aby sprawdzić stan pakietu internetowego.Bardzo żałuję,że numer przeniosłem do T-Mobile.Wniosek z tego taki,że wolę więcej innemu operatorowi zapłacić,ale mieć pewność jakości usług i szybkiego dodzwonienia się do obsługi w razie potrzeby.Kończąc pisanie tej reklamacji mija 20 minut i dalej brak połączenia z konsultantem. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Witam.\r\nDodam swoje 3 gr i powiem, że jest to najgorsza sieć w jakiej byłem. Od roku jest w tej sieci. Poziom obsługi jest żenujący, oferta zupełnie nie zgadza się z rzeczywistością. Konto internetowe zrobili chyba tylko po to, żeby klienci szybko robili przelewy za FV no i po to co robią doskonale, czy denerwowanie klientów. W internecie praktycznie nic nie można zrobić. Pocztę głosową wyłączyli mi dopiero po 6 miesiącach obfitej korespondencji i groźbie rozwiązania umowy z ich przyczyny. Zaufania do sieci nie można mieć żadnego. Na każdym kroku próbują orżnąć klienta. A to niechcący niby przez jakiś błąd wpadną niewielkie opłaty dodatkowe na FV i jak klient nie zareaguje tylko zapłaci to są do przodu. W razie gdyby ktoś się upomniał to puszczą info że to pomyłka i oczywiście skorygują. W ogóle nie przestrzegają umów i liczą na nieuwagę klienta. Już nie mogę doczekać się końca umowy. Podsumowując odradzam wszystkim wiązanie się z tą beznadziejną, złodziejską i nie poważną siecią. Nie dawajcie się nabierać, nie słuchajcie Lindy itp z reklam :-).\r\nPozdrawiam skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
OSTRZEŻENIE !!! NIGDY WIĘCEJ T-MOBILE!!! Od 20 lat jestem klientem T-mobile (wcześniej Era). Niestety jest coraz gorzej i nie przedłużę już z nimi umowy. OSTRZEGAM przed tą firmą !!!! Na każdym kroku oszukują !!!! Naliczają opłaty za usługi, które nie były zamawiane - tłumaczą, że to pomyłka (?) systemu. Przy przedłużeniu umowy musiałem zapłacić w jednym miesiącu dwukrotnie abonament- tłumaczą, że system nadał mi nowy nr klienta. Pakiet internetu nie odnowił się i sumował użycie z minionym okresem rozliczeniowym- odpowiedź (pisownia orginalna) " zgloszony nam problem nie wykrywajac bledu po stronie sieci. Okoliczne stacje pracuja prawidlowo." Jeżeli sam nie "wyłapiesz" tych nieprawidłowości będziesz oszukiwany. Kwoty niby nieduże, ale pomnóż to przez ilość abonentów !!!! Jesteś traktowany jak frajer. Czytając inne opinie o T-mobile trzeba dojść do wniosku NIGDY WIĘCEJ T-MOBILE!!! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Nie wysyłają faktur. Po 3 miesiącach się dowiaduje, że mam długi ale nie otrzymam faktury bo maja błąd systemowy (ciągła gadka). Jak mam zapłacić za faktury których nie ma, nie mam do nich wglądu i nie potrafią sami jej wydrukować ? skomentuj opinię »