T-Mobile

T-Mobile Polska S.A.
ul. Marynarska 12
02-674 Warszawa

(279 opinii)

Poniższe opinie są opiniami historycznymi. Obecnie możliwość dodawania nowych opinii jest wyłączona. Niektóre opinie podlegały moderacji treści. Nie weryfikowaliśmy, czy osoby tworzące poniższe opinie były klientami opisywanych instytucji lub korzystały z opisywanych usług.

T-Mobile jest jedną z największych sieci komórkowych w Polsce świadczy pełen zakres usług telekomunikacyjnych dla klientów indywidualnych oraz instytucjonalnych. Sieć T-Mobile oferuj…

zobacz więcej »

279 Opinie

użytkownik
Ocena:
Przestrzegam Państwa przed tym operatorem. W mojej ocenie ich praktyki umowne naruszają uregulowania dotyczące ochrony zbiorowych interesów konsumentów. Umowa jest tak skonstruowana, że składa się z części abonamentowej (pakiety) oraz dotyczącej spłaty rat. Po wygaśnięciu okresu obowiązywania umowy ulega ona automatycznemu przedłużeniu. Operator nie ma zwyczaju informowania klientów o tym momencie. Co ciekawe wartość opłat po spłacie zobowiązań z tytułu rat okazuje się być dokładnie taka sama jak wcześniejsze rachunki. Przykładowo, rachunek opiewający wcześniej na 40zł składał się z części abonamentowej - 10zł oraz spłaty rat - 30zł. Przedłużająca się automatycznie umowa opiewa na kwotę 40zł. Zapytacie Państwo dlaczego dokładnie 40zł. Ano dlatego, żeby klient nie zorientował się, że doszło do jakichkolwiek zmian. Może po dwóch, trzech miesiącach sam zorientuje się, że czas tej umowy jest podejrzenie długi. Oczywiście T-Mobile twierdzi, że w czasie obowiązywania pierwszej umowy wartość abonamentu wynosi bazowo 40zł, tylko oni przyznają klientowi zniżkę w wysokości rat za sprzęt. Natomiast po jej zakończeniu owa "zniżka" przestaje przysługiwać. Wygląda to jednoznacznie na z góry zaplanowane oszustwo, co tu dużo mówić, mające na celu robienie klientów w konia (używając języka potocznego). O tej praktyce powiadomiłem UKE oraz UOKiK, składając przy tym stosowne wnioski o wszczęcie postępowań administracyjnych wobec tego operatora, zakazujących stosowania wyżej określonych klauzul umownych. skomentuj opinię (1) »
użytkownik
Ocena:
Najgorsza firma w Polsce! Od kilku miesięcy są z nimi same problemy! Żadnych umów przez telefon! Dzwonią, ustalam z nimi nową umowę i nowy telefon, który wcale do mnie nie doszedł. Ustaliłem więc nową umowę bez telefonu, która jak się potem okazało z niewiadomych przyczyn wcale niezostała wprowadzona! Przyznali mi 50 za to zł reklamacji, której jeszcze nie uwzględnili w fakturach! Przy nowej umowie okazuje się, że płacę 35 zł więcej (choć pytałem się czterokrotnie i w działach obsługi i telefonicznie ile dokładnie będę płacił), która ponoć wynika z jakiejś umowy lojalnościowej, którą rzekomo miałem zawartą na poprzedniej fakturze i której nie wypowiedziałem (bo nie miałem pojęcia, że muszę zrobić coś takiego). Gdy to zrobiłem obowiązuje mi okres 2 miesięcy do rozwiązania, w reklamacji oczywiście niejasna, z niczego nie wynikająca odpowiedź. Mają stałego klienta, który jest z nimi 17 lat w głębokim poważaniu, oszukują na każdym kroku, trzeba uważnie śledzić każdy fragment faktury. Niekompetentna obsługa, infolinia, która rżnie głupa gdy dodzwonisz się do nich po 2 godzinach i każdy tylko proszę pisać reklamację, która dojdzie po 30 dniach niejasna, wymijająca, aż się prosi o drogę sądową! Nie poleciłbym ich nawet najgorszemu wrogowi, uciekajcie od nich jak najdalej! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
UWAGA!!! Omijajcie to coś z daleka!!!Opiszę mój przykład.Wziąłem nr w tmobile na firmę jako jedyny nr do kontaktu klientów ze mną.Wydrukowałem wizytówki,logo,reklamy w internecie itd...poniosłem koszty.I okazuje się,że od jakiegoś czasu telefon milczy a klienci nie dzwonią.I co się okazuje?Ja mogę dzwonić,smsować z tego nr bez problemu.Do mnie nie dodzwoni się nikt!!Nawet nie wybiera numeru.Zgłoszone oczywiście do działu technicznego który nie potrafi sobie z problemem poradzić i tu ciekawostka.Dział techniczny ma 3 dni na rozwiazanie problemu ale jeżeli nie uda mu się go rozwiązać to? Trzeba im zgłosić problem od nowa.I tak cały czas,miesiąc,rok,dwa,pięć.Sieć nie przewiduje innej opcji.A więc dzięki Tmobile mam firmę,która przynosi straty,reputacja firmy leży na łopatkach(bo co to za firma z którą nie ma kontaktu)i poniesione koszta na wizytówki,reklamy itd... Na tą chwilę zgłosiłem reklamację z zadośćuczynieniem finansowym ale i tak wiem,że będę chodził po sądach bo jeszcze chyba nie było przypadku,żeby operator przyznał się do winy.Napewno nie odpuszczę,nigdy nie odpuściłem. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Pan dzwoniący do mnie był bezczelny. Nic mu nie można powiedzieć, wszytsko wie najlepiej, za każdym razem przerwa i mówi, że on wie lepiej. Nawet gdybym chciała skorzystać z oferty, tego nie zrobię, bo firma trzymająca takich ludzi nie może byc dobra, jaki pracownik taka reklama. Nie rozumiem jak można klientowi przerywać? Zapytałam czy może mi nie przerywać, usłyszałam że ja przerywam. Może powinnam się nie odzywać? Bezsensu takie dzwonienie do ludzi. Dajcie sobie spokój. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
A i też dodam opinię bo mi się rzygać chce jak tylko myślę o tym że w mojej firmie jeszcze muszę do czerwca korzystać z tej żałosnej sieci T-Mobile.\r\nZero zasięgu na wioskach internet w mieście też działa jak chce.\r\nGeneralnie pełna porażka tracę co dzień kasę przez to że nikt się do nas dodzwonić nie morz!!!\r\nAle szczyt to jest naliczenie 30PLN NETTO za zablokowanie połączeń wychodzących od telefony bo przez weekend przelane nie zaksięgowało się, w efekcie telefony wyłączyli w poniedziałek o 8.30 a włączyli o 9:00 i to kosztowało już 30PLN Netto od telefonu.\r\nZero reakcji na reklamację obsługa kłamie, oszukuje i robi wszystko aby zyskać na czasie i wysłać kolejne fakturę!!!\r\nIiiii dla tego rzygać mi się chce jak widzę te reklamy na mieście czy w TV jak to niby wszyscy są zadowoleni z tej sieci. BEEE przekłamane 1 z dziesięciu jest zadowolony o ile nie musi dzwonić i korzystać z neta!!!\r\nPrzekłamana reklama jak ta cała sieć \r\nNIE POLECAM \r\nPRZESTRZEGAM PRZED TĄ SIECIĄ \r\nMIJAĆ TO JAK NAJDALEJ BOKIEM \r\nJeszcze 3 miesiące i nigdy więcej z tą ŻAŁOSNĄ SIECIĄ skomentuj opinię »