T-Mobile

T-Mobile Polska S.A.
ul. Marynarska 12
02-674 Warszawa

(279 opinii)

Poniższe opinie są opiniami historycznymi. Obecnie możliwość dodawania nowych opinii jest wyłączona. Niektóre opinie podlegały moderacji treści. Nie weryfikowaliśmy, czy osoby tworzące poniższe opinie były klientami opisywanych instytucji lub korzystały z opisywanych usług.

T-Mobile jest jedną z największych sieci komórkowych w Polsce świadczy pełen zakres usług telekomunikacyjnych dla klientów indywidualnych oraz instytucjonalnych. Sieć T-Mobile oferuj…

zobacz więcej »

279 Opinie

użytkownik
Ocena:
Tak to prawda.Tylko punkt do ktorego ma sie zaufanie i trzeba wiedziec co chce sie kupic.Odpowiedni ludzie w tych punktach np;KING CROS JUBILERSKA,Tam zawsze zalatwilem ,to co chcialem zalatwic. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Ja z ERA I T-MOBILE niemialem problemow,ale czytajac opinie i przypominajac sobie fakty na ktore osobiscie komus pisalem odwolania,bylo zle!Reklamacje zostaly pozytywnie wyjasniane! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
mamy nowy TT-fon i 2x FON MIX NA CZAS,ERA i T-MOBILE dziala w kraju i w romingu bez problemu! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Totalne złodzieje i oszuści!!!!!! Ludzie, jak macie, trochę oleju w głowie, to nie, podpisujcie umów z nimi, bo Was okradną i bezczelnie powiedzą że to Wasza wina Mam ich dość przechodzę do innej sieci skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
T-mobile to najgorsza sieć na świecie! Ludzie, jeśli macie trochę rozsądku to nie podpisujcie umów z T-mobile, a tym, którzy są jej klientami, radzę jak najszybciej zmieniać sieć! Sieć dno dosłownie- niejasne wykazy rozmów, ciągle nękające biuro obsługi, przedstawiające nowe oferty, a jak chce się coś konkretnego załatwić to się doprosić nie można, często nie ma zasięgu, już parę razy wykonując ważny telefon po prostu mnie rozłączyło, jakieś szmery w trakcie rozmów (bo z telefonem wszystko ok), ciągle przychodzą jakieś podejrzane smsy bądź też reklamy, wróżki, etc. Jak sieć T-mobile straci dużą część klientów, to może się opamięta wreszcie! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Wraz z przedłużeniem umowy miałam otrzymać telefon, super multimedialny smartfon o znacznej wartości. Za pośrednictwem DHL otrzymałam paczkę w której zamiast upragnionego telefonu było - mydło!!! Sprawa została wielokrotnie zgłaszana i Tmobile i DHLowi pisemnie, osobiście jak też telefonicznie. Paczka nie nosiła żadnych śladów uszkodzeń. Pracownicy z infolinii się zasłania regułką że procedura reklamacyjna trwa 30 dni a do tego czasu nic nie robić. Najlepsze z tego jest to, że zawartość przesyłki została stwierdzona przy kurierze, co później zostało potwierdzone w protokole. Skoro sprawa jest tak oczywista, nie wiem czemu procedura trwa aż tyle czasu. Czy w ciągu 30 dni Jaś z magazynu się przyzna, że ukradł odda i przeprosi a telefon do mnie wróci? Mam już dość tych ciągłych telefonów, traktowania mnie jak problem, braku rzetelności, braku informacji, braku elementarnej przyzwoitości. Jestem klientem Tmobile od 2004r. z pewnością już dłużej nie będę. Nie polecam nikomu tych złodziejskich praktyk skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Chciałbym w tym miejscu ostrzec wszystkich potencjalnych klientów T-Mobile ,przed podpisaniem umowy z tym operatorem telefonii komórkowej-nie dajcie się oszukać!!!!!!!!!!!!\r\nta firma to naciągacze i oszuści traktująca swoich długoletnich klientów jak najgorsze zło!!!!!!!!!!!\r\nZawierając,a właściwie przedłużając umowę przez telefon pamiętajcie,że:\r\n-rozmawiacie tylko z telefonistą/stką ,osobą ,którą nazywa się konsultantem lub doradcą, a naprawdę niekompetentnym przeszkolonym tylko na sprzedaż automatem po praniu mózgów.\r\n-rozmowy są nagrywane,ale tylko te wygodne dla T-Mobile,inne w cudowny sposób nie zapisują się na nośnikach.\r\n-klient nigdy nie ma racji!!!!!!!!!! operator zawsze.\r\n-przy odbiorze przesłanego firmą kurierską telefonu lub innego urządzenia pamiętajcie,że:\r\nwłaściwie to go nie powinniście odbierać!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!\r\nponieważ kurier żąda najpierw podpisania umowy, nie pozwalając na sprawdzenie zawartości przesyłki.\r\nW treści umowy nie zawsze znajduje się nazwa urządzenia!!!!!!!!!!!!!!! może być nazwa promocji????\r\nPodpiszecie to nawet po otwarciu przesyłki jeżeli jesteście przedsiębiorcą i okaże się ,ze w pudełku znajduje się niewłaściwy towar nie przysługuje Wam prawo zwrotu!!!!!!!!!!!!!!!!\r\nNie ma w Polsce instytucji chroniących przedsiębiorców przed nieuczciwością operatora!!!!!!!!!!!!!!\r\nChronią tylko prywatnych konsumentów!!!!!!!!!!!!\r\nPozostaje jedynie rękojmia choć nie zawsze skuteczna(w przypadku niezgodności towaru z zawartością przesyłki) lub droga sądowa.(trwająca często baaardzo długo).\r\n\r\nA teraz opisze mój przypadek:\r\nJestem od samego początku klientem T-Mobile(a wcześniej ERY), i raczej nie miałem mimo różnych form przedłużania umów (salon,sklep ,telefon) żadnych problemów.\r\nNo może poza lepszym traktowaniem nowych klientów od tych stałych(no ale to inny temat).\r\nMam (jeszcze bo zamierzam zakończyć umowy)kilka telefonów i urządzeń w T-Mobile i płacę poza abonamentem dodatkowo wysokie rachunki.\r\nNa moje nieszczęście zachciało mi się tableta Samsung Galaxy.\r\nZamówiłem to urządzenie po kilkunastu rozmowach z \"konsultantem\" i teraz uwaga!!!!!!!!!!!!! -tym samym (na moje życzenie) .\r\nNo i zaczęło się jak na wstępie 1. podpisałem umowę\r\n2.odebrałem urządzenie\r\n3.kurier odjechał bo się spieszył\r\n4.w pudełku nie dość ,że był nie ten tablet to okazał się uszkodzony!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!\r\n5.natychmiast oddałem go do naprawy z pismem do operatora,że nastąpiła pomyłka licząc,że przyślą mi zamówiony.\r\nJakież było moje zdziwienie gdy operator odmówił mi wymiany(za dopłatą oczywiście) sprzętu tłumacząc się regulaminem????-przecież wina nie leży po mojej stronie.\r\nTeraz zaczęło coś zupełnie niezrozumiałego dla mnie.\r\nW przypadku nowych ofert potrafią dzwonić kilka razy dziennie,nawet teraz dzwonią i jeszcze pytają bezczelnie czy jestem zadowolony???\r\nKiedy zaczęły się problemy nie było z kim rozmawiać.\r\nNajpierw dziesiątki moich telefonów do \"konsultanta/ów bo ciągle były to inne osoby do ich \"zwierzchników\" bez rezultatu.\r\nJeden zwalał na drugiego winę.\r\nNo i skierowali sprawę do działu reklamacji.\r\nTam to już istna masakra:(\r\nKontakt tylko i wyłącznie przez e\'maila ,bez możliwości rozmowy telefonicznej!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!\r\nHihi -operator sieci komórkowej-śmiechu warte!!!!!!!!!!!!!!!!!!!\r\nKorespondencja trwa już od lipca 2012,odpowiedzi przychodzą ciągle od innych osób!!!!!!!!!!!!\r\nwidocznie moja firma nie zasługuje na osobistego opiekuna???\r\nSprawa oparła się o rzecznika prasowego ,też bez skutku:(\r\nTeraz jestem bez tabletu i muszę płacić abonament:(\r\nWiem,że walka z nimi będzie długa ,ale dla zasady zamierzam podjąć tę nierówną walkę.\r\nCzy jest tu ktoś kto ma podobne problemy ?\r\nMoże wspólnymi siłami damy radę(pozew zbiorowy)\r\nNiech T-Mobile nie czuje się bezkarny i poczuje,że traci klientów,a za nie wywiązanie z umowy się słono płaci.\r\nA reklama \" negocjuj z operatorem warunki umowy\" to czysta kpina.\r\nPozdrawiam\r\nWojtek skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
internet stacjonarny to porażka,płace za 6Mb/s a mam mniej niż 1Mb/s.Co ciekawe 4 miesiące usuwają awarię,reklamacje odrzucili,cały czas pracują nad rozwiązaniem problemu...4 miesiące.przemyślcie czy warto mieć coś wspólnego z tą siecią. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
wredne oszóści jak przechodzili z ery na t-mobile to e-mail z oferta wyslali ze wystarczy byle jaka umowa otprace a teraz mam sprawe o oszóstwo.Mało tego wyslali pierwszy rachunek po 2miesiacach z kwota na ponad 500zl.Skur... dzieki im prokurator mi krzyczy pol roku bezwzglednego.Jak tu sie bronic?sprinterek1@o2.pl skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Szanowni \"niezadowoleni\"! Dawna ERA a teraz T-MOBILE to naprawnie prężnie rozwijająca się sieć. Era działała tylko lokalnie, a teraz możemy rozmawiać tanio w roamingu, głównie w UE co bardzo korzystnie wpływa na na oczekiwania wielu klientów. Zgadzam się z waszą opinią dotyczącą bardzo uciążliwego kontaktu z biurem obsługi klienta ponieważ trwa to długo i nie zawsze udaje się trafić we właściwy temat. Takie wydłużone menu pozwala nam uzyskać informację bezpłatną bez łączenia się z niekompetentnymi konsultantami, którzy dorabiając sobie po godzinach nie znają regulaminów. Stanowczo odradzam dzwonić do nich aby poznać ofertę gdyż od razu proponują dziwne promocje, które często nie pokrywają się z tymi jakie możemy otrzymać w Punkcie Obsługi. Odwiedzajcie tylko takie Salony, do których macie zaufanie i w których pracują cały czas ci sami ludzie. Takie osoby mają doskonałą wiedzę o zmianach jakie następują w sieci oraz znają promocje, które w łatwy i prosty sposób potrafią przekazać. Piszą też doskonałe reklamacje ponieważ wiedzą jakich argumentów użyć by pomóc klientowi. W każdej sieci zdarzają się pomyłki, ale przez jeden błąd nie powinniśmy skreślać operatora. Co do ofert dla stałych klientów to zgadzam się z opiniami, że czasem warto umowę wypowiedzieć niż ją kontynuować, ale zawsze mamy prawo do negocjacji z tzw. Sekcją Utrzymania Klienta, która zawsze proponuje ciekawe rozwiązania. Nie muszą one odpowiadać wszystkim klientom gdyż często ludziom wydaje się, że powinni dostać DUŻO za PRAWIE NIC. Każdy operator to firma, która potrzebuje zarabiać by móc się rozwijać; to nie jest organizacja charytatywna. \r\nObecnie T-MOBILE przeprowadza konsolidację nadajników z Orange co spowoduje przejście na niższą częśtotliwość sygnału, a zatem będziemy mieli doskonały zasięg oraz weszcie konkretny internet mobilny. Prace nad tym projektem będą trwały do końca roku. Z tego właśnie powodu pojawiły się problemy z zasięgiem, a nasze blueconnecty prawie przestały działać. Mądrze napisany papier reklamacyjny często skutkuje obniżeniem abonamentu dla klientów.\r\nEra przez 10 lat nie zainwestowała w swoje nadajniki żadnych pieniędzy, a zasięgu nie było w ogóle na wioskach. Teraz zasięg jest szerszy ponieważ Niemiecki T-MOBILE stawia tylko na najlepsze rozwiązania i najlepszy sprzet. \r\nNie skreślajcie sieci tylko dlatego, że nie możecie się dogadać z konsultantami z BOK. To bezczelni i niedouczeni studenci pracujący na \"chwilowej\" umowie. Nigdy nie będziecie mieć przyjemności nawrzucać temu samemu człowiekowi, który źle omówił wam promocję! Zawsze załatwijacie umowy w punkcie i żądajcie warunków promocji na piśmie. Macie do tego prawo! A jeśli faktura się wam nie zgadza żadajcie korekty poprzedzonej dobrą reklamacją. Załóżcie blokadę na niekończące się smsy czy połączenia od operatora. Da się tylko, że trzeba o to poprosić. Tak jest w każdej sieci. Poczytajcie szerzej o promocjach ponieważ są naprawdę dobre. Reklamy są bardzo spontaniczne, nie przekazują informacji ile co kosztuje, ale zachęca nas do wizyty w Punkcie ponieważ każdy człowiek potrzebuje czegoś indywidualnego, a nie tego co mogą kupić wszyscy. Każdy może znaleźć ofertę odpowiednią dla swojej kieszeni, a nie to co BOK nam wciska. Nie kupujmy kota w worku bo później pojawiają się właśnie takie opinie negatywne, które często wynikają z naszej winy bo daliśmy się wkręcić w \"najlepszą ofertę na świecie przygotowanę tylko dla nas\". Jeśli macie jakieś pytania czy wątpliwości i nie wiecie jak się uporać z problemem to służę swoją pomocą. Doświadczenie nauczyło mnie, że jeśli wyciągam pieniądze z portfela za usługę to oczekuję za to prfesjonalnej obsługi i towaru o którym będę wiedzieć wszystko zanim za niego zapłacę! Piszcie, chętnie doradzę. Zainteresowanym podam adres e-mail.\r\nPozdrawiam wszystkich i życzę powodzenia! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Brak jakichkolwiek reakcji na reklamacje. Chodzi o internet. Sprzedaz uslugi-niech sie klient martwi. Zla jakosc,niekiedy wogole nie ma polaczenia a teraz uzyskuje info od tmobile ze ponowne reklamacje zostana bez odpowiedzi. I 3 lata w tyle,tyle kasy a nie mozna korzystac bo, tmobile ma to w dupie!!!!! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
okropieństwo; nie ufajcie skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
okropna oferta pracownicy bez wiedzy 2krotnie mimo dostępnych złotówek w podwójnym doładowaniu zablokowano mi konto- strata 1x 15 zł i 1x 11 zł oszustwo bilingi nieprawdziwe odradzam żadnych zalet same wady skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Od początku jestem (Era, teraz T-mobile) u tego operatora. Nie wiem - jakieś będzie ze dwadzieścia lat. Zamówiłem Blueconect do laptopa. Przez rok używania - jakość pracy conect\'a stale spadała. Rzuciłem to g*wno do szuflady i przez pół roku nie używałem nawet przez sekundę. Teraz zadzwoniłem do BOK, że chcę zrezygnować z tej usługi (płacę niepotrzebnie ponad stówę miesięcznie) - to powiedzieli, że naliczą karę umowną. Sprawdzałem tę karę. W salonie powiedzieli, że około 500 zł. Telefonicznie na hotline - że 900 zł. Drugi raz telefonicznie na hotline (dzień później u innego konsultanta), że 700 zł. Mam umowę do lutego, więc jeszcze 5 miesięcy, więc zapłacę za ten zasr*y blueconnect jeszcze jakieś sześć stów. I cześć pieśni! przechodzę do innego operatora. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
w sieci era, czyli poprzednika t-mobile mam obecnie dwa numery, z czego jeden od ponad 15 lat, drugi od 8. nigdy nie narzekałam bo problemy zdarzały się sporadycznie. przez te 15 lat każdy rachunek był zapłacony o czasie, jeśli nie był to było to dosłownie kilka dni przez niedopatrzenie i od razu regulowane. miarka się przebrała kiedy zbliżał się termin końca umowy. oczywiście dostałam 'specjalną ofertę, tylko dla mnie' którą parę dni wcześniej przeczytałam na stronie internetowej w zakładce 'chcę nowy numer'. nie wiem, czy pani z obsługi robiła idiotkę ze mnie czy z siebie? jedyną 'ulgą' za to, że jestem stałym klientem była zniżka na telefon 250zł przy podpisywaniu aneksu - kiedy era zmieniła nazwę, punkty era-premia zostały zlikwidowane i wszelakie zniżki także. niekompetencja konsultantów i serwisantów, o której można pisać epopeje to druga rzecz. trzecią jest zwyczajne oszukiwanie klientów. 2 lata temu podpisując umowę, pan sprzedawca wcisnął mi ubezpieczenie którego nie chciałam, ale zapewnił mnie, że w każdej chwili mogę z niego zrezygnować. jak okazało się, że telefon który ubezpieczyłam, nie nadaje się do użytku, wtedy już zrezygnować nie mogłam. 'musiałam źle zrozumieć' kiedy pan mnie zapewniał, że mogę zrezygnować w KAŻDEJ chwili. tydzień temu, dokładnie miesiąc przed końcem umowy, przeszłam się do salonu i zapytałam czy mogę wyłączyć tę usługę, ponieważ minęły 24 miesiące od podpisania aneksu. pani w salonie powiedziała mi, że NIE ponieważ obowiązuje ona do dnia podpisania nowego aneksu/rozwiązania umowy. poradziła mi również abym poszła na policję, zgłosiła kradzież telefonu który leży w szufladzie od dwóch lat i wtedy dostanę nowy. tydzień po zaistniałej sytuacji, poszłam do tego samego salonu, (niestety inna konsultantka). okazało się, że usługa ubezpieczenia została zdjęta z mojego konta ponieważ minęła data podpisania aneksu. nie wiem kto i z jakich powodów zatrudnia tak niekompetentnych ludzi, natomiast jestem przekonana, że z dniem końca umowy uciekam gdziekolwiek, byle dalej od tych niekompetentnych złodziei. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
To jest banda oszustów a nie sieć komórkowa. Aneksy do umów robią sami w formie telefonicznej wbrew ustaleniom telefonicznym ,których jako klient nie mogę zweryfikować. Nie przesyłają umów do podpisu by zweryfokować co na nich jest a naliczają już nowe opłaty z kapelusza przez siebie nadane. To jest skandal. Dopraszam się o umowe papierową i od ponad miesiąca nie mogą dosłać . Umowę mam na firmę, która wygasła na początku sierpnia. A teraz sami ją przedłużyli na innych warunkach niż chciałem w rozmowie telefonicznej.PO zlożeniu reklamacji i prośbie by przysłali mi umowę do podpisu i zapoznania się stwierdzili ,że ankes sporządzili na podstawie rozmowy telefonicznej i należy to traktować jako wiążące. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Ciągłe problemy z logowaniem na IBOA-online,problemy z aktywowaniem usług(typu numerki za grosze itp)!Opłata za sprawdzanie stanu konta to już jest MEGA kpina!! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Oszuści, oszuści i jeszcze raz oszuści. Nie informują o szczegółach zawieranych umów, o ukrytych haczykach. Włączają usługi, których się nie chciało, a zrezygnowanie z nich graniczy z cudem - do konsultantów nie da się dodzwonić. Są namolni, kiedy chcą złowić na kolejną bzdurną ofertę wydzwaniają co godzinę przez kilka dni, żadne odmowy na nich nie działają. Odradzam! Jak tylko skończy mi się umowa, to ucieknę od nich jak najdalej. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Witam serdecznie odradzam t-mobila jestem tam od ponad roku tak mnie strasznie oszukali, że nigdy ich już nie polece. pominąłem 1 płatność za kwiecień w maju póściłem już normalnie to oni zamiast wyjasnić sprawę to zakwalifikowali mi tą wpłatę za maj mimo że nie podawałem jakiego miesiąca dotyczy i cały czas ten kwiecień wisiał niezapłacony aż w końcu wyłączyli mi telefon i nałożyli karę mimo moich reklamacji powiedziedzieli że to oni decydują jak kwalifikować wpłatę jak jest nie opisana. Abonament płaciłem cały czas ale kary nie to mi wyłączyli poraz 2 telefon i oczywiście kara a to że płacę abonament to nic nie znaczy bo to oni decydują. Obsługa klijent straszna każdemu pół godziny tłumaczę w czym rzecz a oni nic nie mogą nie ma z kim rozmawiać. NIGDY NIE PRZECHODŹCIE DO t-mobile TO ZŁODZIEJE. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Odkąd t-mobile przejeło ere totaltny bałagan i chaos nie polecam nikomu tej sieci, od 3 tygodni niepotafia mi aktywowac pakietu, skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Ostrzegam wszystkich przed T-Oszustami.Do puki to nazywało się "Era",było względnie normalnie.Nie dajcie się nabrać na "Dwa razy więcej" to zwykłe oszustwo, do tego setki reklam (wczoraj o 2 w nocy) skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Złodzieje, oszuści, w dodatku bezczelni - kupiłam u nich internet mobilny do laptopa, którego nie użyłam ani razu, bo nie mogłam włączyć ani jednej strony, a przez najbliższy rok będę płacić abonament za nic, co pani w salonie z uśmiechem potwierdziła. Na moje pytanie, jak mam płacić za usługę, której nie otrzymuję z ich winy, odpowiedziała, że nie mogę rozwiązać takiej umowy, a jak to zrobię to zapłacę karę. W ten sposób ukradną mi 240 zł. Później rozmawiałam z osoba, którą też wykiwali na internecie - dostała czas do przetestowania szybszego internetu, po którym niby mogła zrezygnować. Zrezygnowała, napisała odpowiednie pismo i nic, faktury przychodziły nadal jak za ten szybszy internet. Poszła do salonu to jej bezczelnie wmawiali, że wcale nie złożyła rezygnacji. Reklamacji do dzisiaj nie rozpatrzyli. Zresztą, ich największą wadą jest wmawianie ludziom, że są idiotami - "pewnie pani zamówiła jakąś usługę tylko pani nie pamięta", "może ktoś inny ma dostęp do pani telefonu", "musiała pani coś niechcący nacisnąć" - to ich standardowe odzywki. Po prostu nie ma słów, żeby określić tego operatora. Przestrzegam każdego, kogo skusi te parę złotych taniej w abonamencie, bo gra jest niewarta świeczki - potem niekończące się reklamacje, które nigdy nie zostają pozytywnie rozpatrzone, sprzedawcy w salonie sugerujący, że klient jest kretynem i nie pamięta co zamawia ani kto ma dostęp do jego telefonu i przede wszystkim strata finansowa. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Obsługa klienta fatalna, mimo, ze jestem w tej sieci kilka ładnych lat, a telefony mam zarejestrowane na firmę i płacę potężne rachunki, to własnie potraktowano mnie chamsko, bo domagałam się lepszej oferty jako długoletni abonent. Chamstwo, bezczelnosć, traktowanie z góry jest nie do przyjecia, bo to ja płace pieniądze. Ponadto mam wrażenie, że płace zbyt wygórowane rachunki i moj błąd, ze dopiero teraz zaczełam sie nad tym zastanawiac. Własnie zrezygnowałam z tel. stacjonarnego i internetu, ktory po przejsciu Ery na T mobile jest bezuzyteczny. Sygnał zanika non stop, a same telefony zaczely mi rozłączac rozmowy. Dodatkowo szczytem bezczelnosci są "ankiety aktualizujące", w ktorych pani pyta o ilosc pracownikow w mojej firmie w celu przygotowania lepszej oferty, tylko ciekawe dla kogo lepszej? chyba po to zebym sie juz nie doliczyla tego za co płace. Przechodze do konkurencji wraz z moimi pracownikami. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
To na dzień dzisiejszy najgorsza Sieć komórkowa.Pracuje w tej sieci już 8 lat i czegoś takiego jeszcze nie było.Totalny brak oferty w porównaniu do konkurencjii oraz niezadowoleni klienci.Gdyby nie to że innej pracy brak to już dawno bym sie zwolniła. skomentuj opinię »