T-Mobile

T-Mobile Polska S.A.
ul. Marynarska 12
02-674 Warszawa

(279 opinii)

Poniższe opinie są opiniami historycznymi. Obecnie możliwość dodawania nowych opinii jest wyłączona. Niektóre opinie podlegały moderacji treści. Nie weryfikowaliśmy, czy osoby tworzące poniższe opinie były klientami opisywanych instytucji lub korzystały z opisywanych usług.

T-Mobile jest jedną z największych sieci komórkowych w Polsce świadczy pełen zakres usług telekomunikacyjnych dla klientów indywidualnych oraz instytucjonalnych. Sieć T-Mobile oferuj…

zobacz więcej »

279 Opinie

użytkownik
Ocena:
Chciałem przedłużyć umowę po raz już 5! Na stronie widnieje informacja, że istnieje pakiet 1000sms/mms do wszystkich sieci, dzwonie do nich... A oni że od wczoraj już tego nie ma, i nie wiadomo dlaczego cały czas widnieje na stronie!!! Zastanawiam się czy nie zmienić sieci, ponieważ T-mobile nic nie daje stałym klientom!!! Żałosna sieć skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
To znowu ja gdyż znowu chcieli mnie załatwić. Miły pan miesiąc temu zaproponował mi na próbę darmową usługę 1000 minut w weekendy. Zapewniał trzykrotnie (wymusiłem to zapewnienie ze względu na wcześniejsze tego typu doświadczenia), że parę dni przed upływem terminu dostanę sms-a z informacją o zbliżającym się końcu promocji, abym mógł zrezygnować. I co? Oczywiście żadnego sms-a nie było, przeszło na następny miesiąc za który miałem zapłacić. Dopiero inny pan po mojej interwencji wyłączył tę usługę, ale została naliczona do faktury, wyrównają w następnej (oby). Zgroza. Konsultanci mówią, że rozmowy są nagrywane, ale widać, że to my klienci musimy je nagrywać. Ostrzegam po raz wtóry przed tą firmą. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Właśnie dostałem dwa takie same pisma z ponagleniem do zapłaty rachunku zapłaconego dwa m-sc temu ,i z informacja o przystapieniu do windykacji .Kwota została wpłacona na konto, na które zawsze sie wpłacało, po rozwiazaniu z nimi umowy było dzwonione z zapytaniem na jakie konto ma byc wpłacony ostatni rachunek jakaś wątpliwej kompetencji osoba podała ten nr konta co zawsze, teraz w piśmie po dwóch m-sc podaja inny nr konta i że kwota nie została uregulowana ,nawet nie raczyli sprawdzić konta, na które dotychczas było wpłacane tylko po dwóch m-sc przysyłaja pismo że bedą uprawnieni do przekazania bez dalszych ostrzeżeń informacji o mojej niesolidnosi do Krajowego Rejestu Długów .Ciekawe jak do powyższego ma sie ich solidność i kompetecja.Nie wiem czy ktoś od nich to czyta ale ja ich nie bede straszył tylko najpierw podam to do mediów takie niesolidności firm szybko się rozchodza wszędzie . skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
T-Mobile teraz sobie wymyslilo ze za podpisanie aneksu o przedluzenie umowy trzeba im za to zaplacic 20 zl!!! To jest chore a jak sie pytam na infolini za co ta oplata to niepotrafia powiedziec co kosztuje te 20 zl. To jest chore i koncze wspolprace z PTC. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
to jest chyba najbardziej ch****a sieć jaka istnieje. miałam w abonamencie jeszcze 6 minut, wysłałam 6 sms, a dobrze wiadomo, że 1 min = 4 sms i nagle z 6 zrobiło mi się 0 i jeszcze nie mogę wyjść poza abonament, bo jak chce coś teraz wysłać to wyskakuje błąd. w dodatku nie ma żadnych fajnych ofert, ani pakietów na sms czy coś podobnego. a jak mi się zepsuł telefon to dopiero za 3 razem mi go naprawili. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Identyczna sytuacja .swietna okazja telefaon za zl ktory splacasz przez 13 m-c w abonamemncie a sam aparat jest archaiczny i nieprzktyczny stare modele...nowe ozcywiscie juz za wiekszy abonament lub daplate..obsluga niegzreczna opryskliwa......marzena skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Dawniej Era Tak Tak robiła promocyjne doładowania na kartę uczciwie,a teraz pod szyldem T-Mobile nabierają klientów.Doładowałem tzw drugie doładowanie do 150 zł.Owszem dostałem od operatora 150 zł na drugie doladowanie,ale z rocznego terminu,który miałem skrócili mi termin do 1 m-ca.Tak więc byłem zobligowany wykorzystać dużą kwotę bardzo szybko,mimo,że w reklamie było iż drugie doładowanie bez terminu.Czyli z jednej strony plus,ale kosztem terminu.Po moich interwencjach uzyskałem swój termin,ale same interwencje kosztowały mnie kilkadziesiąt złotych dodatkowo.Tak mi zrobili trzy razy,bawiąc się ze mną w kotka i myszkę.Przecież raz ustalony termin nie powinien być tyle razy zmieniany.Miałem przed doładowaniem jeszcze rok czasu,a po doładowaniu chcieli mnie uszczęśliwić 1 m-cem ważności>Uczciwy operator tak nie powinien postępować i denerwować klienta.Myślę o zmianie operatora po 10 latach bycia w Erze.Chyba,że się opamiętają i przestaną stosować niedozwolone sztuczki polegające na nabieraniu klienta.Raz ustalone kryteria powinny być stałe.Odnośnie ich regulaminów,to tą treść można interpretować różnie,a to dlatego,że w sytuacjach niejasnych oni zawsze wyjdą na swojeSą mało poważni,ale.pazerni.Te ich podwajanie doładowań,to również wielka lipa.Dadzą,na bardzo krótki okres,a zabierają z pierwszego doładowania,a więc wielu nie zdąży skorzystać z drugiego,gdyż termin minie.Cwaniactwo. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Ze wszystkimi negatywnymi opiniami się zgadzam. Mnie też zrobili. Przy podpisywaniu umowy przedłuzeniowej miły sprzedawca nawet nie zająknął się o tym, że minuty nie przechodzą na następny okres rozliczeniowy. Dali mi za to z uśmiechem dodatkowe 300 minut do T-Mobile i na stacjonarne. Minęło 6 miesięcy umowy, a ja wykorzystałem ... 2 minuty. Zapomniano mi powiedzieć, że działa to dopiero po wyczerpaniu wszystkich minut z abonamentu. Ale trzeba czytać te aneksy, które trudno zrozumieć. Ku przestrodze następnych. Uważajcie klienci, bo to co robią to nie jest normalne. Ja po 8 latach spylam. Bye, bye T- mobile, czego i wam życzę. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Złodziejski operator oferuje usługi których jeśli nie odwołasz to będziesz płacił a usług tych nie zamawiałeś. skomentuj opinię (2) »
użytkownik
Ocena:
To prawda jest to teraz najgorsza sieć.Należę do nich już kilka lat/dawniejERA/a ostatnio po podpisaniu aneksu/na dalsze 2 lata/ do dawnej umowy zrobiona została w tzw.konia.Miły pan w salonie pięknie mnie załatwił tylko nie pinformował mnie,że telefon za który oczywiście zapłaciłam symboliczną złorówkę został mi podarowany ale na 13 rat po 45zł.Oczywiście harmonogram spłat i rachunek do zapłacenia dostałam juz po czasie kiedy mogła bym rozwiązać umowę./10dni/i do tego pocztą chociaż przysyłane były zawsze na pocztę elektroniczną.Głupia byłam i za to płacę,że nie pczeczytałam dokładnie aneksu do umowy chociaż wszyscy ostrzegają o dokładnym czytaniu umów.Jest to jednak sztuka na raz.Za błąd będę płaciła.Jednak niech się nie łudzą nadzieją,że po dwóch latach przedłużę umowę.Wolę przejść do innej sieci gdzie nie oszukują klientów i napewno nie plecę tej sieci innym znajomym.To nie sztuka w ten sposób zyskiwć klientów ale ich tracić.Jeśli tak będą postępować to nie wróżę im nic dobrego.NIE POLECAM TEJ SIECI!!!! chiciaż byłam wierną ich klientką. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Tak to prawda.Tylko punkt do ktorego ma sie zaufanie i trzeba wiedziec co chce sie kupic.Odpowiedni ludzie w tych punktach np;KING CROS JUBILERSKA,Tam zawsze zalatwilem ,to co chcialem zalatwic. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Ja z ERA I T-MOBILE niemialem problemow,ale czytajac opinie i przypominajac sobie fakty na ktore osobiscie komus pisalem odwolania,bylo zle!Reklamacje zostaly pozytywnie wyjasniane! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
mamy nowy TT-fon i 2x FON MIX NA CZAS,ERA i T-MOBILE dziala w kraju i w romingu bez problemu! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Totalne złodzieje i oszuści!!!!!! Ludzie, jak macie, trochę oleju w głowie, to nie, podpisujcie umów z nimi, bo Was okradną i bezczelnie powiedzą że to Wasza wina Mam ich dość przechodzę do innej sieci skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
T-mobile to najgorsza sieć na świecie! Ludzie, jeśli macie trochę rozsądku to nie podpisujcie umów z T-mobile, a tym, którzy są jej klientami, radzę jak najszybciej zmieniać sieć! Sieć dno dosłownie- niejasne wykazy rozmów, ciągle nękające biuro obsługi, przedstawiające nowe oferty, a jak chce się coś konkretnego załatwić to się doprosić nie można, często nie ma zasięgu, już parę razy wykonując ważny telefon po prostu mnie rozłączyło, jakieś szmery w trakcie rozmów (bo z telefonem wszystko ok), ciągle przychodzą jakieś podejrzane smsy bądź też reklamy, wróżki, etc. Jak sieć T-mobile straci dużą część klientów, to może się opamięta wreszcie! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Wraz z przedłużeniem umowy miałam otrzymać telefon, super multimedialny smartfon o znacznej wartości. Za pośrednictwem DHL otrzymałam paczkę w której zamiast upragnionego telefonu było - mydło!!! Sprawa została wielokrotnie zgłaszana i Tmobile i DHLowi pisemnie, osobiście jak też telefonicznie. Paczka nie nosiła żadnych śladów uszkodzeń. Pracownicy z infolinii się zasłania regułką że procedura reklamacyjna trwa 30 dni a do tego czasu nic nie robić. Najlepsze z tego jest to, że zawartość przesyłki została stwierdzona przy kurierze, co później zostało potwierdzone w protokole. Skoro sprawa jest tak oczywista, nie wiem czemu procedura trwa aż tyle czasu. Czy w ciągu 30 dni Jaś z magazynu się przyzna, że ukradł odda i przeprosi a telefon do mnie wróci? Mam już dość tych ciągłych telefonów, traktowania mnie jak problem, braku rzetelności, braku informacji, braku elementarnej przyzwoitości. Jestem klientem Tmobile od 2004r. z pewnością już dłużej nie będę. Nie polecam nikomu tych złodziejskich praktyk skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Chciałbym w tym miejscu ostrzec wszystkich potencjalnych klientów T-Mobile ,przed podpisaniem umowy z tym operatorem telefonii komórkowej-nie dajcie się oszukać!!!!!!!!!!!!\r\nta firma to naciągacze i oszuści traktująca swoich długoletnich klientów jak najgorsze zło!!!!!!!!!!!\r\nZawierając,a właściwie przedłużając umowę przez telefon pamiętajcie,że:\r\n-rozmawiacie tylko z telefonistą/stką ,osobą ,którą nazywa się konsultantem lub doradcą, a naprawdę niekompetentnym przeszkolonym tylko na sprzedaż automatem po praniu mózgów.\r\n-rozmowy są nagrywane,ale tylko te wygodne dla T-Mobile,inne w cudowny sposób nie zapisują się na nośnikach.\r\n-klient nigdy nie ma racji!!!!!!!!!! operator zawsze.\r\n-przy odbiorze przesłanego firmą kurierską telefonu lub innego urządzenia pamiętajcie,że:\r\nwłaściwie to go nie powinniście odbierać!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!\r\nponieważ kurier żąda najpierw podpisania umowy, nie pozwalając na sprawdzenie zawartości przesyłki.\r\nW treści umowy nie zawsze znajduje się nazwa urządzenia!!!!!!!!!!!!!!! może być nazwa promocji????\r\nPodpiszecie to nawet po otwarciu przesyłki jeżeli jesteście przedsiębiorcą i okaże się ,ze w pudełku znajduje się niewłaściwy towar nie przysługuje Wam prawo zwrotu!!!!!!!!!!!!!!!!\r\nNie ma w Polsce instytucji chroniących przedsiębiorców przed nieuczciwością operatora!!!!!!!!!!!!!!\r\nChronią tylko prywatnych konsumentów!!!!!!!!!!!!\r\nPozostaje jedynie rękojmia choć nie zawsze skuteczna(w przypadku niezgodności towaru z zawartością przesyłki) lub droga sądowa.(trwająca często baaardzo długo).\r\n\r\nA teraz opisze mój przypadek:\r\nJestem od samego początku klientem T-Mobile(a wcześniej ERY), i raczej nie miałem mimo różnych form przedłużania umów (salon,sklep ,telefon) żadnych problemów.\r\nNo może poza lepszym traktowaniem nowych klientów od tych stałych(no ale to inny temat).\r\nMam (jeszcze bo zamierzam zakończyć umowy)kilka telefonów i urządzeń w T-Mobile i płacę poza abonamentem dodatkowo wysokie rachunki.\r\nNa moje nieszczęście zachciało mi się tableta Samsung Galaxy.\r\nZamówiłem to urządzenie po kilkunastu rozmowach z \"konsultantem\" i teraz uwaga!!!!!!!!!!!!! -tym samym (na moje życzenie) .\r\nNo i zaczęło się jak na wstępie 1. podpisałem umowę\r\n2.odebrałem urządzenie\r\n3.kurier odjechał bo się spieszył\r\n4.w pudełku nie dość ,że był nie ten tablet to okazał się uszkodzony!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!\r\n5.natychmiast oddałem go do naprawy z pismem do operatora,że nastąpiła pomyłka licząc,że przyślą mi zamówiony.\r\nJakież było moje zdziwienie gdy operator odmówił mi wymiany(za dopłatą oczywiście) sprzętu tłumacząc się regulaminem????-przecież wina nie leży po mojej stronie.\r\nTeraz zaczęło coś zupełnie niezrozumiałego dla mnie.\r\nW przypadku nowych ofert potrafią dzwonić kilka razy dziennie,nawet teraz dzwonią i jeszcze pytają bezczelnie czy jestem zadowolony???\r\nKiedy zaczęły się problemy nie było z kim rozmawiać.\r\nNajpierw dziesiątki moich telefonów do \"konsultanta/ów bo ciągle były to inne osoby do ich \"zwierzchników\" bez rezultatu.\r\nJeden zwalał na drugiego winę.\r\nNo i skierowali sprawę do działu reklamacji.\r\nTam to już istna masakra:(\r\nKontakt tylko i wyłącznie przez e\'maila ,bez możliwości rozmowy telefonicznej!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!\r\nHihi -operator sieci komórkowej-śmiechu warte!!!!!!!!!!!!!!!!!!!\r\nKorespondencja trwa już od lipca 2012,odpowiedzi przychodzą ciągle od innych osób!!!!!!!!!!!!\r\nwidocznie moja firma nie zasługuje na osobistego opiekuna???\r\nSprawa oparła się o rzecznika prasowego ,też bez skutku:(\r\nTeraz jestem bez tabletu i muszę płacić abonament:(\r\nWiem,że walka z nimi będzie długa ,ale dla zasady zamierzam podjąć tę nierówną walkę.\r\nCzy jest tu ktoś kto ma podobne problemy ?\r\nMoże wspólnymi siłami damy radę(pozew zbiorowy)\r\nNiech T-Mobile nie czuje się bezkarny i poczuje,że traci klientów,a za nie wywiązanie z umowy się słono płaci.\r\nA reklama \" negocjuj z operatorem warunki umowy\" to czysta kpina.\r\nPozdrawiam\r\nWojtek skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
internet stacjonarny to porażka,płace za 6Mb/s a mam mniej niż 1Mb/s.Co ciekawe 4 miesiące usuwają awarię,reklamacje odrzucili,cały czas pracują nad rozwiązaniem problemu...4 miesiące.przemyślcie czy warto mieć coś wspólnego z tą siecią. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
wredne oszóści jak przechodzili z ery na t-mobile to e-mail z oferta wyslali ze wystarczy byle jaka umowa otprace a teraz mam sprawe o oszóstwo.Mało tego wyslali pierwszy rachunek po 2miesiacach z kwota na ponad 500zl.Skur... dzieki im prokurator mi krzyczy pol roku bezwzglednego.Jak tu sie bronic?sprinterek1@o2.pl skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Szanowni \"niezadowoleni\"! Dawna ERA a teraz T-MOBILE to naprawnie prężnie rozwijająca się sieć. Era działała tylko lokalnie, a teraz możemy rozmawiać tanio w roamingu, głównie w UE co bardzo korzystnie wpływa na na oczekiwania wielu klientów. Zgadzam się z waszą opinią dotyczącą bardzo uciążliwego kontaktu z biurem obsługi klienta ponieważ trwa to długo i nie zawsze udaje się trafić we właściwy temat. Takie wydłużone menu pozwala nam uzyskać informację bezpłatną bez łączenia się z niekompetentnymi konsultantami, którzy dorabiając sobie po godzinach nie znają regulaminów. Stanowczo odradzam dzwonić do nich aby poznać ofertę gdyż od razu proponują dziwne promocje, które często nie pokrywają się z tymi jakie możemy otrzymać w Punkcie Obsługi. Odwiedzajcie tylko takie Salony, do których macie zaufanie i w których pracują cały czas ci sami ludzie. Takie osoby mają doskonałą wiedzę o zmianach jakie następują w sieci oraz znają promocje, które w łatwy i prosty sposób potrafią przekazać. Piszą też doskonałe reklamacje ponieważ wiedzą jakich argumentów użyć by pomóc klientowi. W każdej sieci zdarzają się pomyłki, ale przez jeden błąd nie powinniśmy skreślać operatora. Co do ofert dla stałych klientów to zgadzam się z opiniami, że czasem warto umowę wypowiedzieć niż ją kontynuować, ale zawsze mamy prawo do negocjacji z tzw. Sekcją Utrzymania Klienta, która zawsze proponuje ciekawe rozwiązania. Nie muszą one odpowiadać wszystkim klientom gdyż często ludziom wydaje się, że powinni dostać DUŻO za PRAWIE NIC. Każdy operator to firma, która potrzebuje zarabiać by móc się rozwijać; to nie jest organizacja charytatywna. \r\nObecnie T-MOBILE przeprowadza konsolidację nadajników z Orange co spowoduje przejście na niższą częśtotliwość sygnału, a zatem będziemy mieli doskonały zasięg oraz weszcie konkretny internet mobilny. Prace nad tym projektem będą trwały do końca roku. Z tego właśnie powodu pojawiły się problemy z zasięgiem, a nasze blueconnecty prawie przestały działać. Mądrze napisany papier reklamacyjny często skutkuje obniżeniem abonamentu dla klientów.\r\nEra przez 10 lat nie zainwestowała w swoje nadajniki żadnych pieniędzy, a zasięgu nie było w ogóle na wioskach. Teraz zasięg jest szerszy ponieważ Niemiecki T-MOBILE stawia tylko na najlepsze rozwiązania i najlepszy sprzet. \r\nNie skreślajcie sieci tylko dlatego, że nie możecie się dogadać z konsultantami z BOK. To bezczelni i niedouczeni studenci pracujący na \"chwilowej\" umowie. Nigdy nie będziecie mieć przyjemności nawrzucać temu samemu człowiekowi, który źle omówił wam promocję! Zawsze załatwijacie umowy w punkcie i żądajcie warunków promocji na piśmie. Macie do tego prawo! A jeśli faktura się wam nie zgadza żadajcie korekty poprzedzonej dobrą reklamacją. Załóżcie blokadę na niekończące się smsy czy połączenia od operatora. Da się tylko, że trzeba o to poprosić. Tak jest w każdej sieci. Poczytajcie szerzej o promocjach ponieważ są naprawdę dobre. Reklamy są bardzo spontaniczne, nie przekazują informacji ile co kosztuje, ale zachęca nas do wizyty w Punkcie ponieważ każdy człowiek potrzebuje czegoś indywidualnego, a nie tego co mogą kupić wszyscy. Każdy może znaleźć ofertę odpowiednią dla swojej kieszeni, a nie to co BOK nam wciska. Nie kupujmy kota w worku bo później pojawiają się właśnie takie opinie negatywne, które często wynikają z naszej winy bo daliśmy się wkręcić w \"najlepszą ofertę na świecie przygotowanę tylko dla nas\". Jeśli macie jakieś pytania czy wątpliwości i nie wiecie jak się uporać z problemem to służę swoją pomocą. Doświadczenie nauczyło mnie, że jeśli wyciągam pieniądze z portfela za usługę to oczekuję za to prfesjonalnej obsługi i towaru o którym będę wiedzieć wszystko zanim za niego zapłacę! Piszcie, chętnie doradzę. Zainteresowanym podam adres e-mail.\r\nPozdrawiam wszystkich i życzę powodzenia! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Brak jakichkolwiek reakcji na reklamacje. Chodzi o internet. Sprzedaz uslugi-niech sie klient martwi. Zla jakosc,niekiedy wogole nie ma polaczenia a teraz uzyskuje info od tmobile ze ponowne reklamacje zostana bez odpowiedzi. I 3 lata w tyle,tyle kasy a nie mozna korzystac bo, tmobile ma to w dupie!!!!! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
okropieństwo; nie ufajcie skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
okropna oferta pracownicy bez wiedzy 2krotnie mimo dostępnych złotówek w podwójnym doładowaniu zablokowano mi konto- strata 1x 15 zł i 1x 11 zł oszustwo bilingi nieprawdziwe odradzam żadnych zalet same wady skomentuj opinię »