T-Mobile

T-Mobile Polska S.A.
ul. Marynarska 12
02-674 Warszawa

(279 opinii)

Poniższe opinie są opiniami historycznymi. Obecnie możliwość dodawania nowych opinii jest wyłączona. Niektóre opinie podlegały moderacji treści. Nie weryfikowaliśmy, czy osoby tworzące poniższe opinie były klientami opisywanych instytucji lub korzystały z opisywanych usług.

T-Mobile jest jedną z największych sieci komórkowych w Polsce świadczy pełen zakres usług telekomunikacyjnych dla klientów indywidualnych oraz instytucjonalnych. Sieć T-Mobile oferuj…

zobacz więcej »

279 Opinie

użytkownik
Ocena:
Ostatni raz podpisałem z nimi umowę. Można powiedzieć, że ta kaleka sieć zniszczyła bardzo ważną dla mnie znajomość. Ciągłe problemy z dostarczaniem SMS i niemożność dodzwonienia się do innej sieci zniechęciła niejednego do kontaktowania się ze mną. Bez przerwy tylko remonty sieci, brak zasięgu, nawet iBOA nie działa po 3 tygodnie i nie raczą poinformować kiedy to naprawią. Najprościej powiedzieć, że winni są wszyscy dookoła a samemu mieć to w d... Najchętniej usunąłbym tą sieć z Polski, żeby nie naciągali ludzi. Nie dziwię się teraz tym ludziom, którzy wyklinali konsultantów w salonie. Tak więc przy okazji zakończenia umowy mówię wam PAPA i módlcie się żebym wam nie powiedział co o was sądzę. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
ZŁODZIEJE OSZUŚCI WYMUSZACZE. KAŻĄ PŁACIC ZA COŚ Z CZEGO SIĘ NIE SKORZYSTAŁO!! BANDA ZŁODZIEJII skomentuj opinię (1) »
użytkownik
Ocena:
Jak T-mobile naciąga klientów. T-mobile sprzedaje smartfony, nie informując klientów, że smartfony samoczynnie łączą się z Internetem, nabijając koszty do niebotycznych rozmiarów. Reklamacji, ze koszty te powstały bez udziału i wiedzy abonenta nie uwzględnia ! Gratuluję firmie polityki dbania o klientów. Przy najbliższej okazji przenoszę prywatne i firmowe numery do innej sieci. skomentuj opinię (1) »
użytkownik
Ocena:
Zadzwonili do mnie z T-Mobile parę dni temu, że proponują mi umowę, ble ble ble, powiedziałem, że się zastanowię, ok, minął dzień...nie odebrałem bo byłem w pracy, wysłałem sms-a, że nie jestem zainteresowany, potwierdzenie doszło. Dzisiaj tj. jakieś 3 dni po tej rozmowie, zadzwoniła Pani i przedstawia mi tą samą umowę, mówię, że już propozycję odrzuciłem. Pani zdziwiona ok, nic się nie stało, powiedziałem tylko, że to trochę jest upierdliwe i denerwujące, Pani coś powiedziała \"pierwszy raz spotykam się z takim czymś i, że to nie ładnie\" nie zdążyłem nic odpowiedzieć Pani się rozłączyła. Ok nic personalnego, ale to trochę chamsko tak potraktować w ogóle osobę, ja rozumiem, że miała tą świadomość, iż klienta nie zyska, ale tej Pani chyba pieniądze przyćmiły trochę godność oraz kulturę. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Uważajcie na nowe oferty telefonów za 1 zł,które tak na prawdę są na raty, tzn. "w opcji ratalnej" jak po czasie przyznał konsultant. Oprócz abonamentu zapłacicie ratę za telefon, czego wcześniej konsultant nie mówi. Mówi za to że "rata" jest w ramach abonamentu. Zawierałam umowę 20 października, zdziwicie się gdy przyjdzie pierwsza faktura! T - Mobile to oszuści, nie mówią o prawdziwych kosztach abonamentu. Przekażcie to dalej, żeby ktoś kolejny się nie nabrał. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Do tej pory nie mialem problemów z siecią,od tygodnia jednak telefon jest nieaktywny,Miły Pan poinformowal mnie że w związku z protestem mieszkanców musieli usunąc nadajnik.Jednak czuję się oszukany,sieć nie wywiązuje się ze swojej cześci umowy.Nadal nie wiadomo kiedy będę mógł wykonywać połączenia,nikt nie jest w stanie udzielić odpowiedzi na to pytanie skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Kiepsko, znalazłem w ich sklepie internetowym interesująca mnie ofertę. Złożyłem zamówienie, przyjęto je, poinformowano o przygotowaniu wysyłki, a następnie po 2 dniach poinformowano o anulowaniu z powodów technicznych. wybrany telefon nadal był w sprzedaży, ale już w droższym abonamencie. Promocji, która wybrałem, już nie było, odpisali, ze mam ponownie złożyć zamówienie. Niepoważna firma! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Z przykrością muszę stwierdzić iż jest to najbardziej niesolidny operator na polskim rynku. Kilka tygodni temu przeprowadzili renowację anten nadawczych w moim mieście (60 tyś. mieszkańców) i okolicach, po czym w niektórych rejonach zwyczajnie nie ma zasięgu. Pan w punkcie obsługi zasugerował zmianę karty, co oczywiście niecnie dało. Zasięgu nie ma i nikt w całej firmie t-mobile nie bardzo wie co z tym fantem zrobić, w związku z czym żeby wysłać sms-a muszę chodzić po mieszkaniu i szukać zasięgu. Z internetem bezprzewodowym jest zupełnie tak samo. Pomijam już fakt beznadziejności laptopa jakiego dołączyli do umowy. Oczywiście przedterminowe (bezpłatne) rozwiązanie umowy nie wchodzi w grę. Warto dodać również iż nieudolność infolinie przechodzi wszelkie pojęcie. Konsultanci są niekompetentni i nie potrafią udzielić odpowiedzi na jakiekolwiek bardziej niestandardowe pytanie, nie mówiąc już o pomocy w rozwiązaniu mojego problemu. Niczego nie da się załatwić za pierwszym razem i trzeba zmarnować mnóstwo czasu przy każdym połączeniu. Należy również zwrócić uwagę na to, że operator zasypuje abonenta reklamami w formie sms-ów i telefonów (około 3-5 tygodniowo) T-mobile wypada również nie najlepiej jeżeli chodzi o ofertę usług. Są po prostu drodzy. Zdecydowanie odradzam każdemu. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Sieć do kitu, dostałem Samsunga Galaxy Y - porażka, zawiesza się, nie można czasem wyłączyć połączenia, nie załącza się. Dzwoniąc w sprawie serwisu czekałem już 2 x po ok 10 min i automat mnie nie połączył, by dowiedzieć się jak reklamować, na stronie tylko mają oferty, nie znajdziesz miejsca na komentarz lub reklamację, ściemniacze. Zero troski o klienta na dotychczasowych warunkach, stronę mają by wciskać tylko następne produkty. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Mi t-mobile wcisnęło netbooka z internetem wraz z promocją, której nie uruchomili a po nadto ukryli koszty. Po wystawieniu pierwszej faktury okazało się że mam naliczone koszty i nie ma uruchomionej promocji. Po rozmowie obiecali mi wrócić koszty za uruchomioną promocje ale do dnia dzisiejszego tego nie zrobili. Po zapłaceniu pierwszej faktury okazało się że nie ma u mnie zasięgu nie mogłam w ogóle korzystać z neta. To się zrobiła jedna z gorszych firm jakie są na rynku. Chciałam im odesłać netbooka i neta ale oni nawet nie odpisują na moje e-maile. skomentuj opinię (2) »
użytkownik
Ocena:
Chciałem przedłużyć umowę po raz już 5! Na stronie widnieje informacja, że istnieje pakiet 1000sms/mms do wszystkich sieci, dzwonie do nich... A oni że od wczoraj już tego nie ma, i nie wiadomo dlaczego cały czas widnieje na stronie!!! Zastanawiam się czy nie zmienić sieci, ponieważ T-mobile nic nie daje stałym klientom!!! Żałosna sieć skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
To znowu ja gdyż znowu chcieli mnie załatwić. Miły pan miesiąc temu zaproponował mi na próbę darmową usługę 1000 minut w weekendy. Zapewniał trzykrotnie (wymusiłem to zapewnienie ze względu na wcześniejsze tego typu doświadczenia), że parę dni przed upływem terminu dostanę sms-a z informacją o zbliżającym się końcu promocji, abym mógł zrezygnować. I co? Oczywiście żadnego sms-a nie było, przeszło na następny miesiąc za który miałem zapłacić. Dopiero inny pan po mojej interwencji wyłączył tę usługę, ale została naliczona do faktury, wyrównają w następnej (oby). Zgroza. Konsultanci mówią, że rozmowy są nagrywane, ale widać, że to my klienci musimy je nagrywać. Ostrzegam po raz wtóry przed tą firmą. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Właśnie dostałem dwa takie same pisma z ponagleniem do zapłaty rachunku zapłaconego dwa m-sc temu ,i z informacja o przystapieniu do windykacji .Kwota została wpłacona na konto, na które zawsze sie wpłacało, po rozwiazaniu z nimi umowy było dzwonione z zapytaniem na jakie konto ma byc wpłacony ostatni rachunek jakaś wątpliwej kompetencji osoba podała ten nr konta co zawsze, teraz w piśmie po dwóch m-sc podaja inny nr konta i że kwota nie została uregulowana ,nawet nie raczyli sprawdzić konta, na które dotychczas było wpłacane tylko po dwóch m-sc przysyłaja pismo że bedą uprawnieni do przekazania bez dalszych ostrzeżeń informacji o mojej niesolidnosi do Krajowego Rejestu Długów .Ciekawe jak do powyższego ma sie ich solidność i kompetecja.Nie wiem czy ktoś od nich to czyta ale ja ich nie bede straszył tylko najpierw podam to do mediów takie niesolidności firm szybko się rozchodza wszędzie . skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
T-Mobile teraz sobie wymyslilo ze za podpisanie aneksu o przedluzenie umowy trzeba im za to zaplacic 20 zl!!! To jest chore a jak sie pytam na infolini za co ta oplata to niepotrafia powiedziec co kosztuje te 20 zl. To jest chore i koncze wspolprace z PTC. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
to jest chyba najbardziej ch****a sieć jaka istnieje. miałam w abonamencie jeszcze 6 minut, wysłałam 6 sms, a dobrze wiadomo, że 1 min = 4 sms i nagle z 6 zrobiło mi się 0 i jeszcze nie mogę wyjść poza abonament, bo jak chce coś teraz wysłać to wyskakuje błąd. w dodatku nie ma żadnych fajnych ofert, ani pakietów na sms czy coś podobnego. a jak mi się zepsuł telefon to dopiero za 3 razem mi go naprawili. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Identyczna sytuacja .swietna okazja telefaon za zl ktory splacasz przez 13 m-c w abonamemncie a sam aparat jest archaiczny i nieprzktyczny stare modele...nowe ozcywiscie juz za wiekszy abonament lub daplate..obsluga niegzreczna opryskliwa......marzena skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Dawniej Era Tak Tak robiła promocyjne doładowania na kartę uczciwie,a teraz pod szyldem T-Mobile nabierają klientów.Doładowałem tzw drugie doładowanie do 150 zł.Owszem dostałem od operatora 150 zł na drugie doladowanie,ale z rocznego terminu,który miałem skrócili mi termin do 1 m-ca.Tak więc byłem zobligowany wykorzystać dużą kwotę bardzo szybko,mimo,że w reklamie było iż drugie doładowanie bez terminu.Czyli z jednej strony plus,ale kosztem terminu.Po moich interwencjach uzyskałem swój termin,ale same interwencje kosztowały mnie kilkadziesiąt złotych dodatkowo.Tak mi zrobili trzy razy,bawiąc się ze mną w kotka i myszkę.Przecież raz ustalony termin nie powinien być tyle razy zmieniany.Miałem przed doładowaniem jeszcze rok czasu,a po doładowaniu chcieli mnie uszczęśliwić 1 m-cem ważności>Uczciwy operator tak nie powinien postępować i denerwować klienta.Myślę o zmianie operatora po 10 latach bycia w Erze.Chyba,że się opamiętają i przestaną stosować niedozwolone sztuczki polegające na nabieraniu klienta.Raz ustalone kryteria powinny być stałe.Odnośnie ich regulaminów,to tą treść można interpretować różnie,a to dlatego,że w sytuacjach niejasnych oni zawsze wyjdą na swojeSą mało poważni,ale.pazerni.Te ich podwajanie doładowań,to również wielka lipa.Dadzą,na bardzo krótki okres,a zabierają z pierwszego doładowania,a więc wielu nie zdąży skorzystać z drugiego,gdyż termin minie.Cwaniactwo. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Ze wszystkimi negatywnymi opiniami się zgadzam. Mnie też zrobili. Przy podpisywaniu umowy przedłuzeniowej miły sprzedawca nawet nie zająknął się o tym, że minuty nie przechodzą na następny okres rozliczeniowy. Dali mi za to z uśmiechem dodatkowe 300 minut do T-Mobile i na stacjonarne. Minęło 6 miesięcy umowy, a ja wykorzystałem ... 2 minuty. Zapomniano mi powiedzieć, że działa to dopiero po wyczerpaniu wszystkich minut z abonamentu. Ale trzeba czytać te aneksy, które trudno zrozumieć. Ku przestrodze następnych. Uważajcie klienci, bo to co robią to nie jest normalne. Ja po 8 latach spylam. Bye, bye T- mobile, czego i wam życzę. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Złodziejski operator oferuje usługi których jeśli nie odwołasz to będziesz płacił a usług tych nie zamawiałeś. skomentuj opinię (2) »
użytkownik
Ocena:
To prawda jest to teraz najgorsza sieć.Należę do nich już kilka lat/dawniejERA/a ostatnio po podpisaniu aneksu/na dalsze 2 lata/ do dawnej umowy zrobiona została w tzw.konia.Miły pan w salonie pięknie mnie załatwił tylko nie pinformował mnie,że telefon za który oczywiście zapłaciłam symboliczną złorówkę został mi podarowany ale na 13 rat po 45zł.Oczywiście harmonogram spłat i rachunek do zapłacenia dostałam juz po czasie kiedy mogła bym rozwiązać umowę./10dni/i do tego pocztą chociaż przysyłane były zawsze na pocztę elektroniczną.Głupia byłam i za to płacę,że nie pczeczytałam dokładnie aneksu do umowy chociaż wszyscy ostrzegają o dokładnym czytaniu umów.Jest to jednak sztuka na raz.Za błąd będę płaciła.Jednak niech się nie łudzą nadzieją,że po dwóch latach przedłużę umowę.Wolę przejść do innej sieci gdzie nie oszukują klientów i napewno nie plecę tej sieci innym znajomym.To nie sztuka w ten sposób zyskiwć klientów ale ich tracić.Jeśli tak będą postępować to nie wróżę im nic dobrego.NIE POLECAM TEJ SIECI!!!! chiciaż byłam wierną ich klientką. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Tak to prawda.Tylko punkt do ktorego ma sie zaufanie i trzeba wiedziec co chce sie kupic.Odpowiedni ludzie w tych punktach np;KING CROS JUBILERSKA,Tam zawsze zalatwilem ,to co chcialem zalatwic. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Ja z ERA I T-MOBILE niemialem problemow,ale czytajac opinie i przypominajac sobie fakty na ktore osobiscie komus pisalem odwolania,bylo zle!Reklamacje zostaly pozytywnie wyjasniane! skomentuj opinię »