T-Mobile

T-Mobile Polska S.A.
ul. Marynarska 12
02-674 Warszawa

(279 opinii)

Poniższe opinie są opiniami historycznymi. Obecnie możliwość dodawania nowych opinii jest wyłączona. Niektóre opinie podlegały moderacji treści. Nie weryfikowaliśmy, czy osoby tworzące poniższe opinie były klientami opisywanych instytucji lub korzystały z opisywanych usług.

T-Mobile jest jedną z największych sieci komórkowych w Polsce świadczy pełen zakres usług telekomunikacyjnych dla klientów indywidualnych oraz instytucjonalnych. Sieć T-Mobile oferuj…

zobacz więcej »

279 Opinie

użytkownik
Ocena:
Firma zatrudnia jako konsultantów chyba dzieci z przedszkola(nie obrażając dzieci).Składając reklamacje za każdym razem otrzymuje inną odpowiedz na ten sam temat.Samą reklamacje nie mogę załatwic przez ponad 2 miesiące.Nikt w tej firmie nie potrafi udzielic prawidłowej odpowiedzi.Groteska lub komedia.Lecz płacic każą. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
WITAM JA WŁAŚNIE ZROBIŁAM NAJGORSZĄ GŁUPOTĘ W ŻYCIU BO PRZESZŁAM DO TEJ SIECI. A CO NAJŚMIESZNIEJSZE OD DNIA KIEDY NUMER MIAŁ DZIAŁAĆ W T-MOBILE NIE MOGĘ WYKONAĆ ŻADNEGO POŁĄCZENIA, MAM TYLKO CICHĄ NADZIEJĘ, ŻE NA ROZWIĄZANIE TEGO PROBLEMU NIE BĘDĘ MUSIAŁA CZEKAĆ AŻ DWA MIESIĄCE JAK NIEKTÓRZY. POZDRAWIAM WSZYSTKICH KTÓRZY DALI SIĘ NABRAĆ TAK JAK JA. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Ten operator to jest najgorszy operator jaki może być dla prywatnego posiadacza ,jedyny plus że mają dobry zasięg, ale tylko tyle i nic więcej>Reszta do bani !!!!!!!! Uciekajcie od nich. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Nie dotrzymują obietnic rzekome 25 min zadoładowanie z abonamentu są nieprawdziwe,sprawdziłem i na rozmowach w sieci T jak i na sms-ach.Kłamstwo skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Oszukańcza sieć,doładowałem w stycznie za 25 zł co powinno wystarczyć przy ładowaniu co 3 m-ce a już w lutym blakują mi rozmowy.Co dziwne nie przyjmują tego do wiadomości.Oszuści i tyle nie polecam nikomu kontaktu z tą "siecią" bo to sieć wyławiając pieniądze z naszej kieszeni. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
NIE POLECAM! w czerwcu przeszłam z Plusa do T-mobile i to była najgorsza decyzja i bardzo żałuję! mnożące się problemy takie jak: - brak możliwości wykonywania połączeń przez dwa tyg. (pomimo opłaconych rachunków), - niedziałające usługi za które pobierają opłaty, - usługi proponowane za darmo za które naliczane są opłaty, - niedziałająca sieć rodzinna i naliczanie opłat choć nie powinni, - naprawa zgłaszanych kilka krotnie usterek w ciągu ponad 2 miesięcy, - brak jakiegokolwiek kontaktu i zainteresowania ze strony sieci, w punktach odsyłają na infolinie, na infolinii nic nie mogą, kontakt mailowy żaden, podsumowując nie ma z kim rozmawiać i nikt nic nie może, - reklamacje niby rozpatrywane ale i tak nie na kwotę na jaką powinny - na każdym kroku próbują naciągnąć na kasę. Przez 6 miesięcy wysłałam im chyba 8 reklamacji do tej pory nie otrzymałam zwrotu nadpłat za źle naliczone faktury w kwocie powyżej 300zł (przy abonamencie rzędu 40zł). Przeklinam dzień w którym podpisałam z nimi umowę. PRZESTRZEGAM I NIE POLECAM! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Nie polecam i ostrzegam, to złodzieje i oszuści. jeśli chcecie z nimi zawrzeć umowę przez telefon to najpierw poproście o ofertę na maila, żeby nie okazało się po podpisaniu umowy, że takiej zaporoponowanej Wam ofert po prostu,,,,,, nie ma. Reklamacje nie są uwzględniane, po :podobnoe" nagrywane rozmowy nie są możliwe do odsłuchania. Żenada, Cieszę się, że na trzy numery w firmie kończy mi się umowa - nie przedłużę, kończę przygodę z lichwiarską firmą. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Jak widzę, większość opiniii jest negatywnych. Po dzisiejszej interwencji mam podobne odczucia. Po doładowaniu konta T- Mobile oferuje niby jakieś tam nagrody. I co z takich nagród, z których nie można skorzystać? Wpisuję na stronie nr tel, kod otrzymany smsem i nie ma opcji, aby zatwierdzić dane. Nie działa ta strona. Po prośbie o interwencję, nie uzyskuję pomocy, tylko pada informacja,ż e 5 dni mam czekać na odpowiedź, choć przez minutkę informatyk może sprawdzić, czy działa ta strona z opcją odebrania niby nagród. Przedstawaim informację,w czym tkwi problem i przez 10 minut cierpliwie czekam, by uzyskać odpowiedź, iż muszę 5 dni czekać na odzew. W trakcie rozmowy, Pani stale mi przerywa to , co mówię, czy raczej chcę powiedzieć. Po 30 minutach od rozmowy dzwoni automat z ankietą. Jeszcze nie uzyskałam pomocy a oni pytają, czy jestem zadowolona z obsługi i pomocy. No śmieszne i żenujące zarazem, nieprawdaż? skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Od dziś mam zamiar robić tylko antyreklamę dla T-Mobile po tym jak mnie potraktowali - klientkę, która była z nimi 15 lat: brak indywidualnej DOBREJ oferty i komplikacje z przeniesieniem numeru do innego operatora. Moja rodzina również pożegna się z T-Mobile i będę namawiać znajomych na tą decyzję. skomentuj opinię (1) »
użytkownik
Ocena:
CUDOWNE OBIETNICE DO MOMENTU PODPISANIA /PRZEDŁUŻENIA/ UMOWY...PÓŹNIEJ TO JUŻ TYLKO DENERWUJĄCA UDRĘKA !!! I ZAWSZE TA SAMA ODPOWIEDŹ : ZE STRONY T-MOBILE JEST WSZYSTKO W PORZĄDKU...A ŻE TY ABONENCIE MASZ KIEPSKĄ JAKOŚĆ POŁĄCZEŃ INTERNETOWYCH,TO JUŻ TWÓJ PROBLEM...PŁACZ I PŁAĆ !!! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Ostatni raz podpisałem z nimi umowę. Można powiedzieć, że ta kaleka sieć zniszczyła bardzo ważną dla mnie znajomość. Ciągłe problemy z dostarczaniem SMS i niemożność dodzwonienia się do innej sieci zniechęciła niejednego do kontaktowania się ze mną. Bez przerwy tylko remonty sieci, brak zasięgu, nawet iBOA nie działa po 3 tygodnie i nie raczą poinformować kiedy to naprawią. Najprościej powiedzieć, że winni są wszyscy dookoła a samemu mieć to w d... Najchętniej usunąłbym tą sieć z Polski, żeby nie naciągali ludzi. Nie dziwię się teraz tym ludziom, którzy wyklinali konsultantów w salonie. Tak więc przy okazji zakończenia umowy mówię wam PAPA i módlcie się żebym wam nie powiedział co o was sądzę. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
ZŁODZIEJE OSZUŚCI WYMUSZACZE. KAŻĄ PŁACIC ZA COŚ Z CZEGO SIĘ NIE SKORZYSTAŁO!! BANDA ZŁODZIEJII skomentuj opinię (1) »
użytkownik
Ocena:
Jak T-mobile naciąga klientów. T-mobile sprzedaje smartfony, nie informując klientów, że smartfony samoczynnie łączą się z Internetem, nabijając koszty do niebotycznych rozmiarów. Reklamacji, ze koszty te powstały bez udziału i wiedzy abonenta nie uwzględnia ! Gratuluję firmie polityki dbania o klientów. Przy najbliższej okazji przenoszę prywatne i firmowe numery do innej sieci. skomentuj opinię (1) »
użytkownik
Ocena:
Zadzwonili do mnie z T-Mobile parę dni temu, że proponują mi umowę, ble ble ble, powiedziałem, że się zastanowię, ok, minął dzień...nie odebrałem bo byłem w pracy, wysłałem sms-a, że nie jestem zainteresowany, potwierdzenie doszło. Dzisiaj tj. jakieś 3 dni po tej rozmowie, zadzwoniła Pani i przedstawia mi tą samą umowę, mówię, że już propozycję odrzuciłem. Pani zdziwiona ok, nic się nie stało, powiedziałem tylko, że to trochę jest upierdliwe i denerwujące, Pani coś powiedziała \"pierwszy raz spotykam się z takim czymś i, że to nie ładnie\" nie zdążyłem nic odpowiedzieć Pani się rozłączyła. Ok nic personalnego, ale to trochę chamsko tak potraktować w ogóle osobę, ja rozumiem, że miała tą świadomość, iż klienta nie zyska, ale tej Pani chyba pieniądze przyćmiły trochę godność oraz kulturę. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Uważajcie na nowe oferty telefonów za 1 zł,które tak na prawdę są na raty, tzn. "w opcji ratalnej" jak po czasie przyznał konsultant. Oprócz abonamentu zapłacicie ratę za telefon, czego wcześniej konsultant nie mówi. Mówi za to że "rata" jest w ramach abonamentu. Zawierałam umowę 20 października, zdziwicie się gdy przyjdzie pierwsza faktura! T - Mobile to oszuści, nie mówią o prawdziwych kosztach abonamentu. Przekażcie to dalej, żeby ktoś kolejny się nie nabrał. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Do tej pory nie mialem problemów z siecią,od tygodnia jednak telefon jest nieaktywny,Miły Pan poinformowal mnie że w związku z protestem mieszkanców musieli usunąc nadajnik.Jednak czuję się oszukany,sieć nie wywiązuje się ze swojej cześci umowy.Nadal nie wiadomo kiedy będę mógł wykonywać połączenia,nikt nie jest w stanie udzielić odpowiedzi na to pytanie skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Kiepsko, znalazłem w ich sklepie internetowym interesująca mnie ofertę. Złożyłem zamówienie, przyjęto je, poinformowano o przygotowaniu wysyłki, a następnie po 2 dniach poinformowano o anulowaniu z powodów technicznych. wybrany telefon nadal był w sprzedaży, ale już w droższym abonamencie. Promocji, która wybrałem, już nie było, odpisali, ze mam ponownie złożyć zamówienie. Niepoważna firma! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Z przykrością muszę stwierdzić iż jest to najbardziej niesolidny operator na polskim rynku. Kilka tygodni temu przeprowadzili renowację anten nadawczych w moim mieście (60 tyś. mieszkańców) i okolicach, po czym w niektórych rejonach zwyczajnie nie ma zasięgu. Pan w punkcie obsługi zasugerował zmianę karty, co oczywiście niecnie dało. Zasięgu nie ma i nikt w całej firmie t-mobile nie bardzo wie co z tym fantem zrobić, w związku z czym żeby wysłać sms-a muszę chodzić po mieszkaniu i szukać zasięgu. Z internetem bezprzewodowym jest zupełnie tak samo. Pomijam już fakt beznadziejności laptopa jakiego dołączyli do umowy. Oczywiście przedterminowe (bezpłatne) rozwiązanie umowy nie wchodzi w grę. Warto dodać również iż nieudolność infolinie przechodzi wszelkie pojęcie. Konsultanci są niekompetentni i nie potrafią udzielić odpowiedzi na jakiekolwiek bardziej niestandardowe pytanie, nie mówiąc już o pomocy w rozwiązaniu mojego problemu. Niczego nie da się załatwić za pierwszym razem i trzeba zmarnować mnóstwo czasu przy każdym połączeniu. Należy również zwrócić uwagę na to, że operator zasypuje abonenta reklamami w formie sms-ów i telefonów (około 3-5 tygodniowo) T-mobile wypada również nie najlepiej jeżeli chodzi o ofertę usług. Są po prostu drodzy. Zdecydowanie odradzam każdemu. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Sieć do kitu, dostałem Samsunga Galaxy Y - porażka, zawiesza się, nie można czasem wyłączyć połączenia, nie załącza się. Dzwoniąc w sprawie serwisu czekałem już 2 x po ok 10 min i automat mnie nie połączył, by dowiedzieć się jak reklamować, na stronie tylko mają oferty, nie znajdziesz miejsca na komentarz lub reklamację, ściemniacze. Zero troski o klienta na dotychczasowych warunkach, stronę mają by wciskać tylko następne produkty. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Mi t-mobile wcisnęło netbooka z internetem wraz z promocją, której nie uruchomili a po nadto ukryli koszty. Po wystawieniu pierwszej faktury okazało się że mam naliczone koszty i nie ma uruchomionej promocji. Po rozmowie obiecali mi wrócić koszty za uruchomioną promocje ale do dnia dzisiejszego tego nie zrobili. Po zapłaceniu pierwszej faktury okazało się że nie ma u mnie zasięgu nie mogłam w ogóle korzystać z neta. To się zrobiła jedna z gorszych firm jakie są na rynku. Chciałam im odesłać netbooka i neta ale oni nawet nie odpisują na moje e-maile. skomentuj opinię (2) »
użytkownik
Ocena:
Chciałem przedłużyć umowę po raz już 5! Na stronie widnieje informacja, że istnieje pakiet 1000sms/mms do wszystkich sieci, dzwonie do nich... A oni że od wczoraj już tego nie ma, i nie wiadomo dlaczego cały czas widnieje na stronie!!! Zastanawiam się czy nie zmienić sieci, ponieważ T-mobile nic nie daje stałym klientom!!! Żałosna sieć skomentuj opinię »