T-Mobile

T-Mobile Polska S.A.
ul. Marynarska 12
02-674 Warszawa

(279 opinii)

Poniższe opinie są opiniami historycznymi. Obecnie możliwość dodawania nowych opinii jest wyłączona. Niektóre opinie podlegały moderacji treści. Nie weryfikowaliśmy, czy osoby tworzące poniższe opinie były klientami opisywanych instytucji lub korzystały z opisywanych usług.

T-Mobile jest jedną z największych sieci komórkowych w Polsce świadczy pełen zakres usług telekomunikacyjnych dla klientów indywidualnych oraz instytucjonalnych. Sieć T-Mobile oferuj…

zobacz więcej »

279 Opinie

użytkownik
Ocena:
nie potafią uszanować nikogo _" ależ oczywiście nie będziemy Pana zatrzymywac w naszewj siecie" , ale ja jestem z Wami od poczatku , "nie ma to dla nas znaczenie szanowny Panie "............ wszystko w tym temacie ........ skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Po ponad 10 latach bytności z Era & Tmobile nie mam nic pozytywnego do powodzenia ::dziwne płatne dodatkowo usługi , dziwne płatne smsy , biuro obsługi _brak słów , ceny bonetu z kosmosu , rozwiązanie umowy graniczy z więzieniem i jeszcze jedno no to o co chodzi ??????????????? skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Jestem w sieci już prawie od 12 lat i jak była Era nie było żadnych problemów. Odkąd jest T-mobile ciągle są jakieś problemy z siecią. Nie wiem dlaczego ale do niektórych osób muszę dzwonić po kilka razy bo pani informuje mnie że abonent ma wyłączony telefon. Wkurza mnie to. Kolejna rzecz to zawiłe regulaminy i kruczki, włączanie płatnych usług itp. Niestety ale po tylu latach niestety jestem zmuszony do zmiany sieci bo z tygodnia na tydzień jest coraz gorzej w tej sieci. Mają tam straszny bałagan. Rżną klienta na różne sposoby po to by wyciągnąć od niego jak najwięcej kasy. Np wprowadzają odpłatne sprawdzanie stanu konta (przeciez to moje pieniądze i jak chce zobaczyć ile ich mam na koncie to dlaczego jeszcze mam za to płacić, w dodadku nie każdy wie że ta usługa jest odpłatna), albo najpierw wproadzają darmowe "rok ważności konta po każdej rozmowie"a później każą sobie za to płacić (w dodatku usługa którą nie aktywowałem teraz muszę wysyłać smsa żeby za nią nie płacić). Jest to rozbój w biały dzień ale coraz więcej ludzi się o tym przekonuje i od nich odchodzi i zostają tylko Ci którzy są związani z nimi umowami. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Jestem w sieci już prawie od 12 lat i jak była Era nie było żadnych problemów. Odkąd jest T-mobile ciągle są jakieś problemy z siecią. NIe wiem dlaczego ale do niektórych osób muszę dzwonić po kilka razy bo pani informuje mnie że abonent ma wyłączony telefon. Wkurza mnie to. Kolejna rzecz to zawiłe regulaminy i kruczki, włączanie płatnych usług itp. Niestety ale po tylu latach niestety jestem zmuszony do zmiany sieci bo z tygodnia na tydzień jest coraz gorzej w tej sieci. Mają tam straszny bałagan. Rżną klienta na różne sposoby po to by wyciągnąć od niego jak najwięcej kasy. Jest to rozbój w biały dzień ale coraz więcej ludzi się o tym przekonuje i od nich odchodzi i zostają tylko Ci którzy są związani z nimi umowami. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Dla klienta indywidualnego bardzo słaba oferta. Faktura przygotowana specjalnie tak, abyś nie mógł sprawdzić co, gdzie i kiedy działo się w połączeniach. Nie respektują wyboru nie otrzymywania wiadomości marketingowych. Ja dostawałem nieprawdziwe połączenia od automatu, gdzie mogłem sobie kupić dzwonek 'Disco Polo'! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
A spróbujcie ściągnąć fakturę ze strony internetowej albo w ogóle czasami wejść na stronę - naprawdę nie jest to proste. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
T-mobile to naciągacze i tyle w tym temacie !!! nie polecam. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
FATALNY operator..Cechy: nachalność, cwaniactwo w postaci włączania usług nie zamawianych (włączono mi np.usługe \"taniej do wszystkich\" ,której nie zamawiałem ani wyraziłem zgody na włączenie co skutkowało wyższa opłata a na moją reklamację pokazana chamstwo, nieprofesjonalizm i cynizm..Niestety z braku nerwów za niechcianą usługe musiałem zapłacić). ODRADZAM >T-mobile to buta i chamskie traktowanie w raZIE NIEJASNOŚCI.pan D. jest TEGO przykładem pisząc \"dalsza korespondencja zostanie bez odpowiedzi\" Nie ma wiec szans na wyjaśnienie podstawowych problemów..Konczę z tym operatorem jak tylko umowa przestanie obowiązywac skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Dno! Nie wiem co sie stało ale po zmianie nazwy na tmobile coś się spaprało. Pomijając ciągle problemy techniczne, zawiła, beznadziejna oferta abonamentów i do tego ciągłe niedopowiadanie szczegółów przez konsultantów. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Jestem abonentem sieci od kilkunastu lat, ale to już ostatni abonament w tej sieci ! Miałem kilka przypadków kiedy potrzebowałem połączyć się z biurem obsługi klienta. Ostatnio wczoraj i dzisiaj od rana wisiałem na słuchawce po kilkanaście minut i nic, więc dziękuje im za dotychczasową współpracę i rezygnuję z tej sieci. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Firma zatrudnia jako konsultantów chyba dzieci z przedszkola(nie obrażając dzieci).Składając reklamacje za każdym razem otrzymuje inną odpowiedz na ten sam temat.Samą reklamacje nie mogę załatwic przez ponad 2 miesiące.Nikt w tej firmie nie potrafi udzielic prawidłowej odpowiedzi.Groteska lub komedia.Lecz płacic każą. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
WITAM JA WŁAŚNIE ZROBIŁAM NAJGORSZĄ GŁUPOTĘ W ŻYCIU BO PRZESZŁAM DO TEJ SIECI. A CO NAJŚMIESZNIEJSZE OD DNIA KIEDY NUMER MIAŁ DZIAŁAĆ W T-MOBILE NIE MOGĘ WYKONAĆ ŻADNEGO POŁĄCZENIA, MAM TYLKO CICHĄ NADZIEJĘ, ŻE NA ROZWIĄZANIE TEGO PROBLEMU NIE BĘDĘ MUSIAŁA CZEKAĆ AŻ DWA MIESIĄCE JAK NIEKTÓRZY. POZDRAWIAM WSZYSTKICH KTÓRZY DALI SIĘ NABRAĆ TAK JAK JA. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Ten operator to jest najgorszy operator jaki może być dla prywatnego posiadacza ,jedyny plus że mają dobry zasięg, ale tylko tyle i nic więcej>Reszta do bani !!!!!!!! Uciekajcie od nich. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Nie dotrzymują obietnic rzekome 25 min zadoładowanie z abonamentu są nieprawdziwe,sprawdziłem i na rozmowach w sieci T jak i na sms-ach.Kłamstwo skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Oszukańcza sieć,doładowałem w stycznie za 25 zł co powinno wystarczyć przy ładowaniu co 3 m-ce a już w lutym blakują mi rozmowy.Co dziwne nie przyjmują tego do wiadomości.Oszuści i tyle nie polecam nikomu kontaktu z tą "siecią" bo to sieć wyławiając pieniądze z naszej kieszeni. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
NIE POLECAM! w czerwcu przeszłam z Plusa do T-mobile i to była najgorsza decyzja i bardzo żałuję! mnożące się problemy takie jak: - brak możliwości wykonywania połączeń przez dwa tyg. (pomimo opłaconych rachunków), - niedziałające usługi za które pobierają opłaty, - usługi proponowane za darmo za które naliczane są opłaty, - niedziałająca sieć rodzinna i naliczanie opłat choć nie powinni, - naprawa zgłaszanych kilka krotnie usterek w ciągu ponad 2 miesięcy, - brak jakiegokolwiek kontaktu i zainteresowania ze strony sieci, w punktach odsyłają na infolinie, na infolinii nic nie mogą, kontakt mailowy żaden, podsumowując nie ma z kim rozmawiać i nikt nic nie może, - reklamacje niby rozpatrywane ale i tak nie na kwotę na jaką powinny - na każdym kroku próbują naciągnąć na kasę. Przez 6 miesięcy wysłałam im chyba 8 reklamacji do tej pory nie otrzymałam zwrotu nadpłat za źle naliczone faktury w kwocie powyżej 300zł (przy abonamencie rzędu 40zł). Przeklinam dzień w którym podpisałam z nimi umowę. PRZESTRZEGAM I NIE POLECAM! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Nie polecam i ostrzegam, to złodzieje i oszuści. jeśli chcecie z nimi zawrzeć umowę przez telefon to najpierw poproście o ofertę na maila, żeby nie okazało się po podpisaniu umowy, że takiej zaporoponowanej Wam ofert po prostu,,,,,, nie ma. Reklamacje nie są uwzględniane, po :podobnoe" nagrywane rozmowy nie są możliwe do odsłuchania. Żenada, Cieszę się, że na trzy numery w firmie kończy mi się umowa - nie przedłużę, kończę przygodę z lichwiarską firmą. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Jak widzę, większość opiniii jest negatywnych. Po dzisiejszej interwencji mam podobne odczucia. Po doładowaniu konta T- Mobile oferuje niby jakieś tam nagrody. I co z takich nagród, z których nie można skorzystać? Wpisuję na stronie nr tel, kod otrzymany smsem i nie ma opcji, aby zatwierdzić dane. Nie działa ta strona. Po prośbie o interwencję, nie uzyskuję pomocy, tylko pada informacja,ż e 5 dni mam czekać na odpowiedź, choć przez minutkę informatyk może sprawdzić, czy działa ta strona z opcją odebrania niby nagród. Przedstawaim informację,w czym tkwi problem i przez 10 minut cierpliwie czekam, by uzyskać odpowiedź, iż muszę 5 dni czekać na odzew. W trakcie rozmowy, Pani stale mi przerywa to , co mówię, czy raczej chcę powiedzieć. Po 30 minutach od rozmowy dzwoni automat z ankietą. Jeszcze nie uzyskałam pomocy a oni pytają, czy jestem zadowolona z obsługi i pomocy. No śmieszne i żenujące zarazem, nieprawdaż? skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Od dziś mam zamiar robić tylko antyreklamę dla T-Mobile po tym jak mnie potraktowali - klientkę, która była z nimi 15 lat: brak indywidualnej DOBREJ oferty i komplikacje z przeniesieniem numeru do innego operatora. Moja rodzina również pożegna się z T-Mobile i będę namawiać znajomych na tą decyzję. skomentuj opinię (1) »
użytkownik
Ocena:
CUDOWNE OBIETNICE DO MOMENTU PODPISANIA /PRZEDŁUŻENIA/ UMOWY...PÓŹNIEJ TO JUŻ TYLKO DENERWUJĄCA UDRĘKA !!! I ZAWSZE TA SAMA ODPOWIEDŹ : ZE STRONY T-MOBILE JEST WSZYSTKO W PORZĄDKU...A ŻE TY ABONENCIE MASZ KIEPSKĄ JAKOŚĆ POŁĄCZEŃ INTERNETOWYCH,TO JUŻ TWÓJ PROBLEM...PŁACZ I PŁAĆ !!! skomentuj opinię »