T-Mobile

T-Mobile Polska S.A.
ul. Marynarska 12
02-674 Warszawa

(279 opinii)

Poniższe opinie są opiniami historycznymi. Obecnie możliwość dodawania nowych opinii jest wyłączona. Niektóre opinie podlegały moderacji treści. Nie weryfikowaliśmy, czy osoby tworzące poniższe opinie były klientami opisywanych instytucji lub korzystały z opisywanych usług.

T-Mobile jest jedną z największych sieci komórkowych w Polsce świadczy pełen zakres usług telekomunikacyjnych dla klientów indywidualnych oraz instytucjonalnych. Sieć T-Mobile oferuj…

zobacz więcej »

279 Opinie

użytkownik
Ocena:
T-MOBILE dzisiaj DZIELI a nie łączy - KIEPSKA OBSŁUGA, FATLANY ZASIĘG I STRASZNIE DROGA SIEC skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Najgorsza sieć z możliwych, po 14 latach zero tolerancji. Ostatniego dnia na stronie T-mobile nie ma podglądu na swój profil. Podczas podpisywania umowy wciskają kit abyś tylko podpisał umowę na następny okres. Umowy nieczytelne brak informacji o dodatkowych funkcjach, które rzekomo trzeba wyłączyć po 1-3 m-cach, a jak nie wyłączysz to dymają cię z kieszeni. Era to była sieć, a te ż.......e pijawki z za oceanu dybią na ciebie i twój portfel. Życzę dalszych pomyślnych lat dymania klienta w zad. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Nie polecam tej firmy nikomu! Od nich nawet odejść jest trudno. 30 dniowy okres wypowiedzenia trwa u nich 45 dni, a przeniesienie nr do nowego prawie 2 miesiące! Chyba mają inne prawo niż wszyscy ;) skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Naciągają ile się da albo i więcej. Nie ma ciekawych ofert. Ździerają kupe forsy. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Jestem bardzo lojalnym klientem. W Erze byłem od swojej pierwszej komórki, przez ponad 10 lat. Ale T-Mobile doprowadza mnie do granicy wytrzymałości i aż się prosi o moją rezygnację. Nieustanne natrętne telefony, nieprofesjonalni ludzie w biurze obsługi (z pewnością z jakiejś zewnętrznej firmy), a już szczytem bezczelności jest system kiedy to ty czekasz na konsultanta, po tym jak ich komputer wylosował twój numer i automatycznie do ciebie wydzwania. Ostatecznie kilka dni temu czara goryczy została przelana. Zadzwoniła pani, że ma dla mnie 1000 minut w prezencie. Nie wierzę w prezenty, nawet za taki staż jak mój, więc zacząłem się wypytywać jaką to ofertę chce mi wcisnąć, jaką usługę, co chce żebym kupił. Absolutnie nic! To prezent przecież. Jak już się zgodziłem zostałem szybko poinformowany, że zostaje mi włączona usługa, która po miesiącu będzie płatna. I koniec rozmowy. Powzdychałem, ale mówię trudno, wyłączę przez neta, walę ją. Wchodzę na neta i jest napis, że dopiero w płatnym okresie tej usługi, możesz ją wyłączyć. Czyli zostałem oskubany na żywca. Pytanie czy w ogóle opłaca się tracić na znaczki do ich centrali i UOKiK. Niemniej jednak już współczuję następnemu konsultantowi, który odważy się do mnie zadzwonić, ewentualnie osobie w salonie, gdzie jutro robię wejście smoka. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Od 1999r. ma telefony na abonament, potrzebny był mi dodatkowy nr więc kupiłam kartę, po wejściu na konto zorientowałam się, że mam comiesięczną opłatę w wysokości 2 zł za granie na czekanie !!! Nie warte wspomnienia jest, że takowa usługa nie była uruchomiona (no bo niby co mają grać jak nic nie zamawiałam), to jeszcze Pani w salonie powiedziała mi, że jeżeli otrzymałam sms'a i nie odesłałam NIE, to usługa automatycznie została wlączona :-( Niestety można ją było wyłączyć wysyłając sms, ale nie skorzystałam (dlaczego ja mam rezygnować z czegoś czego nie zamawiałam??). A wszelkie reklamacje można składać po podaniu wszystkich danych osobowych. Po prostu wyrzuciłam kartę. Kupiłam w innej sieci. T-mobile - TO PORAŻKA oszuści na dużą skalę!!!!!!! Macie rację Era była OK skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Oszustwo konsultanta przy przedłuzaniu umowy firmowej . Mam nadzieję,że reklamacja zostanie uznana. Kolejny raz zawiodłam sie na firmie T-mobile. Porzednio nieudany telefon. Tym razem przedłuzyłam umowę na dwa telefony firmowe. Oczywiście dostałam zniżki 10i 15 zł i gratis bezpieczny telefon. Okazało się ,że za bezpieczny telefon łącznie płacę 25zł brutto( pierwsza faktura 35zł)miesięcznie przez 2 lata. Nigdy z tego nie korzystałam! Tym bardziej nie polecam internetowej sprzedaży, również w umowie nie ma mowy o płaceniu za usługę takiej kwoty. Typowe naciąganie klienta przez T-mobile. Może konsultant ma za to prowizję, ale gdyby w mojej firmie pracownik tak naciągał klientów- zostałby zwolniony. Rozmowy są nagrywane więc mam nadzieję na uwzględnienie reklamacji i konsekwencje dla konsultatna. Uważajcie na umowy z T-mobile!! Szkoda czasu, nerwów i pieniędzy. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
era faktycznie była w porządku ale t- mobil to porazka kantują ludzi klientów mają za nic a bałagan w papierach że strach i faktycznie połaczenia coraz gorsze ogólnie kicha skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
O kurcze, Adam B. - to co opisujesz to dokładnie jak z moim tatą. Pojechał do salonu T-Mobile tylko dla tego, że popsuł mu się aparat stacjonarny. W salonie pani konsultantka powiedziała, ze musi podpisac aneks żeby dostać nowy telefon. Miało być 150 minut za 30zl , a teraz sie okazuje za jest 500 min za 40zl. Zupełnie inaczej niż się umawiał słownie z pania. Ale to mały pikus. Tacie paniusia jeszcze podsunęła (zupelnie jak Twojej cioci) internet bezprzewodowy na dwa lata , chociaż tata jej tlumaczył, że nie ma komputera i nawet nie potrafi go właczyć. Napisalismy reklamację, ale po przeczytaniu twojej opinii marnie to widzę. Mam zamiar napisac skargę na panią R. z salonu w GDANSKU ul. Podwale Grodzkie 5 do jej bezpośredniego przełożonego. Myslałam też o zgloszeniu do BIURA OCHRONY PRAW KONSUMENTA i chyba wezme z was przykład - czyli trzeba to zglosić na POLICJE. Poczekam tylko na odpowiedź na reklamację. A w najblizszym mozliwym terminie CAŁA nasza rodzina oraz wszyscy znajomi zrezygnujemy z uslug T- Mobaila i poszukamy nowej sieci. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Opiszę Państwu temat (o którym dowiedziałem się w ostatnią środę) dotyczy mojej 89 letniej ciotki, którą w salonie T-mobile doprowadzono do podpisania umowy wprowadzając Ją w błąd. Ciotka miała telefon stacjonarny w T-mobile, na umowę okresową. Kilkakrotnie dzwoniono do Niej by, przedłużyła umowę, bo na okresową jest tańsza cena. Do salonu T-mobile w Bydgoszczy zadzwoniła Jej córka (przebywający na stałe we Francji) i ustaliła z pracownikiem warunki przedłużenia umowy, TYLKO przedłużenia !. Rozmowę i warunki przedłużenia potwierdziła mailem wysłanym do salonu. Do salonu zawiózła niepełnosprawną ciotkę, Pani która się Nią opiekuje. Tam podłożono Ciotke, poza umową na przedłużenia, drugą umowę o nowy numer na telefon GSM, którą nieświadome ciotka podpisała. Pani która była z Ciotką mówiła o uzgodnieniach, o wiadomości mail od córki, a mimo to konsultant tak zrobił. Najpierw w sprawie została złożona reklamacja do T-mobile (rozpatrzona odmowie), teraz sprawa została złożona organom ścigania... Proszę, powiedzcie mi Sazanowni pracownicy - konsultanci T- mobile dlaczego taka robicie ? Czy chcecie zarobić jak najwięcej, czy zmusza Was do tego pracodawca? Sam pracuję w urzędzie, czasami mam tego dość, coraz częściej mój przełożony zmienia moje prawidłowe decyzje w imię ? , sam nie wie jakich racji, a często na skutek nacisku z góry. Zawsze staram się wykonywać pracę uczciwie. Zauważam, że na przestrzeni czasu w mojej pracy jest coraz gorzej. Pozdrawiam Adam B skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
nie potafią uszanować nikogo _" ależ oczywiście nie będziemy Pana zatrzymywac w naszewj siecie" , ale ja jestem z Wami od poczatku , "nie ma to dla nas znaczenie szanowny Panie "............ wszystko w tym temacie ........ skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Po ponad 10 latach bytności z Era & Tmobile nie mam nic pozytywnego do powodzenia ::dziwne płatne dodatkowo usługi , dziwne płatne smsy , biuro obsługi _brak słów , ceny bonetu z kosmosu , rozwiązanie umowy graniczy z więzieniem i jeszcze jedno no to o co chodzi ??????????????? skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Jestem w sieci już prawie od 12 lat i jak była Era nie było żadnych problemów. Odkąd jest T-mobile ciągle są jakieś problemy z siecią. Nie wiem dlaczego ale do niektórych osób muszę dzwonić po kilka razy bo pani informuje mnie że abonent ma wyłączony telefon. Wkurza mnie to. Kolejna rzecz to zawiłe regulaminy i kruczki, włączanie płatnych usług itp. Niestety ale po tylu latach niestety jestem zmuszony do zmiany sieci bo z tygodnia na tydzień jest coraz gorzej w tej sieci. Mają tam straszny bałagan. Rżną klienta na różne sposoby po to by wyciągnąć od niego jak najwięcej kasy. Np wprowadzają odpłatne sprawdzanie stanu konta (przeciez to moje pieniądze i jak chce zobaczyć ile ich mam na koncie to dlaczego jeszcze mam za to płacić, w dodadku nie każdy wie że ta usługa jest odpłatna), albo najpierw wproadzają darmowe "rok ważności konta po każdej rozmowie"a później każą sobie za to płacić (w dodatku usługa którą nie aktywowałem teraz muszę wysyłać smsa żeby za nią nie płacić). Jest to rozbój w biały dzień ale coraz więcej ludzi się o tym przekonuje i od nich odchodzi i zostają tylko Ci którzy są związani z nimi umowami. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Jestem w sieci już prawie od 12 lat i jak była Era nie było żadnych problemów. Odkąd jest T-mobile ciągle są jakieś problemy z siecią. NIe wiem dlaczego ale do niektórych osób muszę dzwonić po kilka razy bo pani informuje mnie że abonent ma wyłączony telefon. Wkurza mnie to. Kolejna rzecz to zawiłe regulaminy i kruczki, włączanie płatnych usług itp. Niestety ale po tylu latach niestety jestem zmuszony do zmiany sieci bo z tygodnia na tydzień jest coraz gorzej w tej sieci. Mają tam straszny bałagan. Rżną klienta na różne sposoby po to by wyciągnąć od niego jak najwięcej kasy. Jest to rozbój w biały dzień ale coraz więcej ludzi się o tym przekonuje i od nich odchodzi i zostają tylko Ci którzy są związani z nimi umowami. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Dla klienta indywidualnego bardzo słaba oferta. Faktura przygotowana specjalnie tak, abyś nie mógł sprawdzić co, gdzie i kiedy działo się w połączeniach. Nie respektują wyboru nie otrzymywania wiadomości marketingowych. Ja dostawałem nieprawdziwe połączenia od automatu, gdzie mogłem sobie kupić dzwonek 'Disco Polo'! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
A spróbujcie ściągnąć fakturę ze strony internetowej albo w ogóle czasami wejść na stronę - naprawdę nie jest to proste. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
T-mobile to naciągacze i tyle w tym temacie !!! nie polecam. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
FATALNY operator..Cechy: nachalność, cwaniactwo w postaci włączania usług nie zamawianych (włączono mi np.usługe \"taniej do wszystkich\" ,której nie zamawiałem ani wyraziłem zgody na włączenie co skutkowało wyższa opłata a na moją reklamację pokazana chamstwo, nieprofesjonalizm i cynizm..Niestety z braku nerwów za niechcianą usługe musiałem zapłacić). ODRADZAM >T-mobile to buta i chamskie traktowanie w raZIE NIEJASNOŚCI.pan D. jest TEGO przykładem pisząc \"dalsza korespondencja zostanie bez odpowiedzi\" Nie ma wiec szans na wyjaśnienie podstawowych problemów..Konczę z tym operatorem jak tylko umowa przestanie obowiązywac skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Dno! Nie wiem co sie stało ale po zmianie nazwy na tmobile coś się spaprało. Pomijając ciągle problemy techniczne, zawiła, beznadziejna oferta abonamentów i do tego ciągłe niedopowiadanie szczegółów przez konsultantów. skomentuj opinię »