T-Mobile

T-Mobile Polska S.A.
ul. Marynarska 12
02-674 Warszawa

(279 opinii)

Poniższe opinie są opiniami historycznymi. Obecnie możliwość dodawania nowych opinii jest wyłączona. Niektóre opinie podlegały moderacji treści. Nie weryfikowaliśmy, czy osoby tworzące poniższe opinie były klientami opisywanych instytucji lub korzystały z opisywanych usług.

T-Mobile jest jedną z największych sieci komórkowych w Polsce świadczy pełen zakres usług telekomunikacyjnych dla klientów indywidualnych oraz instytucjonalnych. Sieć T-Mobile oferuj…

zobacz więcej »

279 Opinie

użytkownik
Ocena:
T-Mobile to jednym słowem złodzieje, internet (przynajmniej tam gdzie mieszkam) jest mega słaby a drogi w h.., wyłącza się kiedy chce wtedy kiedy go potrzebuje to go nie ma. 7 krótkich rozmów zabrało mi całe 10 zł, jak chce sobie włączyć w expresowym menu darmowe minuty to codzienne pisze to samo "usługa w trakcie modernizacji". Ja to bym nawet pół gwiazdki nie dał. Ci idioci dzwonią z nowymi ofertami które i tak mam w du... Po prostu nie polecam skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
NEGATYWNIE nasza firma od końca kwietnia czeka na kontakt z przedstawicielem T-Mobile. Po każdym telefonie czy e-mailu obiecują, że w ciągu 48 h/72h ktoś się do nas odezwie. Czy tak trudno aby ich przedstawiciel do nas zadzwonił i się z nami umówił na dogodny dla wszystkich termin? Kończą się nam umowy, należy się wymiana telefonów, chcieliśmy podwyższyć / obniżyć kilka abonamentów. A firma T-Mobile nas OLAŁA!!!!! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Zamówiłem u nich samsunga trenda... a z racji że mieszkam dość daleko od sklepu T-Mobile a na dodatek szkoła i praca, miałem mieć odłożony jeden model... W środę dzwonię aby upewnić się czy mieli dostawę, a gość mi mówi że były ale już nie ma... a na następne zamówienie mam dzwonić za tydzień.. Tak więc jestem bez umowy, rachunek coraz większy a z nimi nic nie mogę załatwić :( skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Nabór pracowników do salonów sprzedaży odbywa się chyba z łapanki na ulicach, lub pod gimnazjum. Pracownik z którym miałem wątpliwą przyjemność się kontaktować, namieszał tak strasznie że zostałem prawie na miesiąc bez numeru telefonu, przy czym muszę wspomnieć że jest to numer firmowy, a żaden z bardziej kompetentnych pracowników, nie chciał lub po prostu nie umiał mi pomóc, co uważam za karygodne. Pracuję telefonem i przez jakiegoś imbecyla moja działalność ponosi straty. Zastanawiam się czy aby nie pozwać tej wspaniałej inaczej firmy, o straty jakie z winy ewidentnej niekompetencji ichniejszych pracowników poniosła moja działalność. Jeżeli ktoś myśli o przejściu do tej firmy, to stanowczo odradzam. Totalny brak profesjonalizmu, totalny brak chęci współpracy oraz naprawienia swojego błedu. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
jestem bardzo zadowolona , obsluga bardzo miła, konsultanci kompetentni, jak sie cos nie zgadza pomagaja napisac reklamacje, służą ludziom. oferta dopasowana do moich potrzeb skomentuj opinię (2) »
użytkownik
Ocena:
Drogo. Słaba obsługa. Niejasne warunki na umowach. Źle naliczane rachunki. Błędy w fakturach.... FATALNIE!!! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
uwaga na firmę T-MOBILE to jest firma która stosuje monopolistyczne praktyki np. obciąża za wyłączenie i włączenie tel kwotą 40 zł skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
TO fatalna jakość świadczonych usług, niekompetentny personel e-boa, arogancja i cwaniactwo personelu, ponadto brakuje zasad funkcjonowania firmy i odpowiedzialności pracowników za decyzje. Sam prezes o niczym nie jest informowany albo jest taki sam jak cała firma (JAKI PAN TAKI KRAM). skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
wzielam tablety na probe oferta 10 dni jesli ci nie odpowiada to odsylasz ja odeslalam po 7 ale mi juz rachunek naliczyli teraz mi jeszcze telefon zblokowali gdyz mam im za te tablety zaplacic ktora od 10 czerwca sa unich istna parodia :((obsluga klijenta pod psem jeszcze idac do salonu trzeba im swoj telefon dawac bo ze sluzbowego nie moga dzwonic :((nie polecam salonu w swiebodzinie skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Najbardziej beznadziejna sieć jaka może być. Uniemożliwiają mi przeniesienie numeru chociaż umowy z nimi żadnej nie mam. Zero szacunku dla klienta, strasznie słabe usługi, obsługa klienta beznadziejna, słaby zasięg, drogo jak nie wiem. Ogólnie totalna porażka. ZERO. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
T-MOBILE dzisiaj DZIELI a nie łączy - KIEPSKA OBSŁUGA, FATLANY ZASIĘG I STRASZNIE DROGA SIEC skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Najgorsza sieć z możliwych, po 14 latach zero tolerancji. Ostatniego dnia na stronie T-mobile nie ma podglądu na swój profil. Podczas podpisywania umowy wciskają kit abyś tylko podpisał umowę na następny okres. Umowy nieczytelne brak informacji o dodatkowych funkcjach, które rzekomo trzeba wyłączyć po 1-3 m-cach, a jak nie wyłączysz to dymają cię z kieszeni. Era to była sieć, a te ż.......e pijawki z za oceanu dybią na ciebie i twój portfel. Życzę dalszych pomyślnych lat dymania klienta w zad. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Nie polecam tej firmy nikomu! Od nich nawet odejść jest trudno. 30 dniowy okres wypowiedzenia trwa u nich 45 dni, a przeniesienie nr do nowego prawie 2 miesiące! Chyba mają inne prawo niż wszyscy ;) skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Naciągają ile się da albo i więcej. Nie ma ciekawych ofert. Ździerają kupe forsy. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Jestem bardzo lojalnym klientem. W Erze byłem od swojej pierwszej komórki, przez ponad 10 lat. Ale T-Mobile doprowadza mnie do granicy wytrzymałości i aż się prosi o moją rezygnację. Nieustanne natrętne telefony, nieprofesjonalni ludzie w biurze obsługi (z pewnością z jakiejś zewnętrznej firmy), a już szczytem bezczelności jest system kiedy to ty czekasz na konsultanta, po tym jak ich komputer wylosował twój numer i automatycznie do ciebie wydzwania. Ostatecznie kilka dni temu czara goryczy została przelana. Zadzwoniła pani, że ma dla mnie 1000 minut w prezencie. Nie wierzę w prezenty, nawet za taki staż jak mój, więc zacząłem się wypytywać jaką to ofertę chce mi wcisnąć, jaką usługę, co chce żebym kupił. Absolutnie nic! To prezent przecież. Jak już się zgodziłem zostałem szybko poinformowany, że zostaje mi włączona usługa, która po miesiącu będzie płatna. I koniec rozmowy. Powzdychałem, ale mówię trudno, wyłączę przez neta, walę ją. Wchodzę na neta i jest napis, że dopiero w płatnym okresie tej usługi, możesz ją wyłączyć. Czyli zostałem oskubany na żywca. Pytanie czy w ogóle opłaca się tracić na znaczki do ich centrali i UOKiK. Niemniej jednak już współczuję następnemu konsultantowi, który odważy się do mnie zadzwonić, ewentualnie osobie w salonie, gdzie jutro robię wejście smoka. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Od 1999r. ma telefony na abonament, potrzebny był mi dodatkowy nr więc kupiłam kartę, po wejściu na konto zorientowałam się, że mam comiesięczną opłatę w wysokości 2 zł za granie na czekanie !!! Nie warte wspomnienia jest, że takowa usługa nie była uruchomiona (no bo niby co mają grać jak nic nie zamawiałam), to jeszcze Pani w salonie powiedziała mi, że jeżeli otrzymałam sms'a i nie odesłałam NIE, to usługa automatycznie została wlączona :-( Niestety można ją było wyłączyć wysyłając sms, ale nie skorzystałam (dlaczego ja mam rezygnować z czegoś czego nie zamawiałam??). A wszelkie reklamacje można składać po podaniu wszystkich danych osobowych. Po prostu wyrzuciłam kartę. Kupiłam w innej sieci. T-mobile - TO PORAŻKA oszuści na dużą skalę!!!!!!! Macie rację Era była OK skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Oszustwo konsultanta przy przedłuzaniu umowy firmowej . Mam nadzieję,że reklamacja zostanie uznana. Kolejny raz zawiodłam sie na firmie T-mobile. Porzednio nieudany telefon. Tym razem przedłuzyłam umowę na dwa telefony firmowe. Oczywiście dostałam zniżki 10i 15 zł i gratis bezpieczny telefon. Okazało się ,że za bezpieczny telefon łącznie płacę 25zł brutto( pierwsza faktura 35zł)miesięcznie przez 2 lata. Nigdy z tego nie korzystałam! Tym bardziej nie polecam internetowej sprzedaży, również w umowie nie ma mowy o płaceniu za usługę takiej kwoty. Typowe naciąganie klienta przez T-mobile. Może konsultant ma za to prowizję, ale gdyby w mojej firmie pracownik tak naciągał klientów- zostałby zwolniony. Rozmowy są nagrywane więc mam nadzieję na uwzględnienie reklamacji i konsekwencje dla konsultatna. Uważajcie na umowy z T-mobile!! Szkoda czasu, nerwów i pieniędzy. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
era faktycznie była w porządku ale t- mobil to porazka kantują ludzi klientów mają za nic a bałagan w papierach że strach i faktycznie połaczenia coraz gorsze ogólnie kicha skomentuj opinię »