T-Mobile

T-Mobile Polska S.A.
ul. Marynarska 12
02-674 Warszawa

(279 opinii)

Poniższe opinie są opiniami historycznymi. Obecnie możliwość dodawania nowych opinii jest wyłączona. Niektóre opinie podlegały moderacji treści. Nie weryfikowaliśmy, czy osoby tworzące poniższe opinie były klientami opisywanych instytucji lub korzystały z opisywanych usług.

T-Mobile jest jedną z największych sieci komórkowych w Polsce świadczy pełen zakres usług telekomunikacyjnych dla klientów indywidualnych oraz instytucjonalnych. Sieć T-Mobile oferuj…

zobacz więcej »

279 Opinie

użytkownik
Ocena:
T-Mobile to zdecydowanie najgorszy operator telefonii GSM w Polsce. Zostałem przez nich wielokrotnie oszukany będąc ich klientem. Z takim podejściem do klienta nie wróżę im różowej przyszłości. Nic dziwnego że z tej sieci migruje najwięcej osób i nie pomagają im co rusz nowe kampanie reklamowe czy 'lepsze' oferty. Opinie mają szarganą i bardzo dobrze bo sobie na nią zasłużyli. Były klient. skomentuj opinię (1) »
użytkownik
Ocena:
a mi przyslali informacje owszczeciu postepowania egzekucyjnego. i wszystko by bylo ok tylko jest jedna nie scislosc. nigdy nie mialem z nimi nic wspolnego, zadnej umowy zadnego telefonu ani nawet karty na doladowanie. wiec skad dlug? wiem tez ze potrafia falszowac podpisy ale nie dam sie oszukac. nigdy nic od nich nie przychodzilo a tu nagle plac. skomentuj opinię (1) »
użytkownik
Ocena:
Przy przedłużaniu umowy przez telefon co innego obiecują a co innego przysyłają na fakturze.Złodzieje w biały dzień.Ostatnia umowa z nimi. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
T-MOBILE TO SIEĆ NAJWIĘKSZYCH NIEMOŻLIWOŚĆI!!!! Nie chcą rejstrować nr a także telefonów nie wysyłają. Jest to najgorsze badziewie z jakim miałam styczność skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Jestem w tej sieci ponad 12 lat,mam dwa numery,a ostatnio internet mobilny 8 Gb. Dopóki to była Era,to jakoś to było,ale teraz oferta,obsługa i realia są na najniższym poziomie. Pominę kiepski transfer w centrum dużego miasta,ale nachalne mmsy o 2ej w nocy z propozycją przedłużenia umowy to już przegięcie. Dotąd nie miałem do tego głowy,ale po wygaśnięciu umowy już mnie nie zobaczą. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Mam 16 lat mama mi dała z t-mobile telefon i tablet no i tydzień zgrzyt ... tablet padł nic nie reaguję i w twl. poczty głosowej nie idzie wl. no to ja hop do salonu o 17 i co siedziałem i ta przemiła pani patrzyła w monitor prubójąc wl. pocztę i cały czas \" jak to się robi? \" \"co to jest ? \" udało się 18.30 super teraz tablet i tu niespodzianka wzieła i co 3 dni później SZOK nowy tablet ! Uwzględnili gwarancję ale to zależy od salonu ja do głównego w lublinie poszedłem i tam szybko bo ja bym powiedział za dużo wyszedł to na tym by się skończyło ogólnie to 3 gwiazdki bo miła obsługa coś tam wie gwarancja uwzględniona nie to co w osrange więc jestem zadowolony :P nawet dostałem misia w kształcie litery T :P skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Takiego maila musiałem dziś wysłac do T-Mobile: Szanowni Państwo, Od dłuższego czasu korzystam z telefonu na kartę w T-Mobile. Dziś dowiedziałem się, że przychodzą na moją komórkę smsy "PLIK" (prenumerata), za które pobierana jest opłata w wysokości 4,99pln. Dodatkowo, zdziwiło mnie to, że zaraz po połączeniu się z automatycznym systemem obsługi klienta jedną z pierwszych opcji było "Wyłącz otrzymywanie prenumeraty". Czyli wiecie, że robicie źle. Kiedy skontaktowałem się z przedstawicielem biura obsługi klienta dowiedziałem się, że sam zgodziłem się na otrzymywanie takich sms i że od kwietnia 2013 roku w taki sposób zostało mi pobrane z konta ponad 280zł. Podczas rozmowy dziś o godzinie 11:13 Państwa pracownik poinformował mnie, że - cytuję: "w taki sposób okradanych jest wiele osób". Proszę o przedstawienie dowodów na to, że wyraziłem zgodę na otrzymywanie takich smsów oraz o dokument przedstawiający dokładną rozpiskę pobieranych opłat. Proszę również o zwrot wszystkich opłat pobranych w ten sposób gdyż nigdy nie wyraziłem zgody na otrzymywanie takich smsów. W przypadku braku odpowiedzi i zwrotu pieniędzy sprawę kieruję do sądu. Z poważaniem, Krzysztof skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Potwierdzam ! Instytucja reklamacji istnieje tylko w teorii.Wysłałem od 05/08.2013 już dwa razy reklamacje tak jak mi poradzono w biurze obsługi i do tej pory żadnej odpowiedzi ! Uwaga przy podpisywaniu umowy !!! Przy przedłużaniu umowy może się okazać ( tak jak w moim przypadku) , że ta " super korzystna "umowa trwa 37 miesięcy, a nie jak jesteśmy przekonani po rozmowie z konsultantem - 24 miesiące. Oczywiście przy otrzymaniu faktury szok, że miało być tak " fajnie ", a płacimy dużo, dużo więcej . skomentuj opinię (1) »
użytkownik
Ocena:
Oszuści i złodzieje! 10 zł za 9 minut połączenia (wg cennika 29 gr/min)!!! W salonie nie potrafią udzielić informacji tylko zapraszają ponownie za kilka dni, najlepiej w godzinach o których normalny człowiek zazwyczaj jest w pracy. Dziadostwo!!! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Sieć ma fatalny zasięg a obsługa IBOA jest skandaliczna - reklamacje nie są uwzględniane. T-Mobile oszukuje i naciąga swoich klientów. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
T-Mobile to jednym słowem złodzieje, internet (przynajmniej tam gdzie mieszkam) jest mega słaby a drogi w h.., wyłącza się kiedy chce wtedy kiedy go potrzebuje to go nie ma. 7 krótkich rozmów zabrało mi całe 10 zł, jak chce sobie włączyć w expresowym menu darmowe minuty to codzienne pisze to samo "usługa w trakcie modernizacji". Ja to bym nawet pół gwiazdki nie dał. Ci idioci dzwonią z nowymi ofertami które i tak mam w du... Po prostu nie polecam skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
NEGATYWNIE nasza firma od końca kwietnia czeka na kontakt z przedstawicielem T-Mobile. Po każdym telefonie czy e-mailu obiecują, że w ciągu 48 h/72h ktoś się do nas odezwie. Czy tak trudno aby ich przedstawiciel do nas zadzwonił i się z nami umówił na dogodny dla wszystkich termin? Kończą się nam umowy, należy się wymiana telefonów, chcieliśmy podwyższyć / obniżyć kilka abonamentów. A firma T-Mobile nas OLAŁA!!!!! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Zamówiłem u nich samsunga trenda... a z racji że mieszkam dość daleko od sklepu T-Mobile a na dodatek szkoła i praca, miałem mieć odłożony jeden model... W środę dzwonię aby upewnić się czy mieli dostawę, a gość mi mówi że były ale już nie ma... a na następne zamówienie mam dzwonić za tydzień.. Tak więc jestem bez umowy, rachunek coraz większy a z nimi nic nie mogę załatwić :( skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Nabór pracowników do salonów sprzedaży odbywa się chyba z łapanki na ulicach, lub pod gimnazjum. Pracownik z którym miałem wątpliwą przyjemność się kontaktować, namieszał tak strasznie że zostałem prawie na miesiąc bez numeru telefonu, przy czym muszę wspomnieć że jest to numer firmowy, a żaden z bardziej kompetentnych pracowników, nie chciał lub po prostu nie umiał mi pomóc, co uważam za karygodne. Pracuję telefonem i przez jakiegoś imbecyla moja działalność ponosi straty. Zastanawiam się czy aby nie pozwać tej wspaniałej inaczej firmy, o straty jakie z winy ewidentnej niekompetencji ichniejszych pracowników poniosła moja działalność. Jeżeli ktoś myśli o przejściu do tej firmy, to stanowczo odradzam. Totalny brak profesjonalizmu, totalny brak chęci współpracy oraz naprawienia swojego błedu. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
jestem bardzo zadowolona , obsluga bardzo miła, konsultanci kompetentni, jak sie cos nie zgadza pomagaja napisac reklamacje, służą ludziom. oferta dopasowana do moich potrzeb skomentuj opinię (2) »
użytkownik
Ocena:
Drogo. Słaba obsługa. Niejasne warunki na umowach. Źle naliczane rachunki. Błędy w fakturach.... FATALNIE!!! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
uwaga na firmę T-MOBILE to jest firma która stosuje monopolistyczne praktyki np. obciąża za wyłączenie i włączenie tel kwotą 40 zł skomentuj opinię »