T-Mobile

T-Mobile Polska S.A.
ul. Marynarska 12
02-674 Warszawa

(279 opinii)

Poniższe opinie są opiniami historycznymi. Obecnie możliwość dodawania nowych opinii jest wyłączona. Niektóre opinie podlegały moderacji treści. Nie weryfikowaliśmy, czy osoby tworzące poniższe opinie były klientami opisywanych instytucji lub korzystały z opisywanych usług.

T-Mobile jest jedną z największych sieci komórkowych w Polsce świadczy pełen zakres usług telekomunikacyjnych dla klientów indywidualnych oraz instytucjonalnych. Sieć T-Mobile oferuj…

zobacz więcej »

279 Opinie

użytkownik
Ocena:
Jak najbardziej negatywna. Od wielu lat jestem klientem " Tnie-mobile" a tu wielokrotnie spotkałem się z traktowaniem per noga. Np. od kilku dni próbuję skorzystać iIboba i lipa. Strona ładuje się godzinami, jest źle wypozycjonowana czyt. bezużyteczna, hasło wygasa. Nie mogę sprawdzić ile transferu mi pozostało. Żegnam ozięble operatora i idę do innego. Usługę mam na kartę więc ich numer mi wisi. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Przekląłem t mobile !!! Żona zrobiła z nimi umowę, telefon nie działa, karta sim nie aktywowana, abonament jest naliczany a ja korzystać z telefonu nie mogę, facet z infolinii każe mi czekać w nieskończoność bo jak twierdzi nie mają żadnego określonego terminu na włączenie usługi po podpisaniu umowy. Po prostu moja sytuacja wygląda tak, że mam niedziałającą słuchawkę, płacę abonament a gość z infolinii mnie zbywa i czekam tak sobie wciąż ..... Bardzo nie solidna firma, mają klienta w tyle, łapią na podpisanie umowy a potem mają człowieka głęboko gdzieś Nigdy w życiu już tej t-mobiliady !!!!!!!!! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Każdy konsultant mówi co innego, żyją jakby na innej planecie ? Ustalam z nimi jakąś kwestię. Dzwonię drugi raz, a oni mówią, iż to nie zostało zapisane. Kpiny z klientów ? skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Przeniosłam nr do t-mobile od innego operatora. Usługa miała być włączona za dwa miesiące po trzech tygodniach przyszedł rachunek na 450 zł wystawiony pomyłkowo za usługę z której nie zaczęłam jeszcze korzystać ,anulowali, kiedy nadszedł okres korzystania z telefon okazało się że nie mogę wykonywać połączeń zgłosiłam i tak czekam już 4 dzień i nie mogę wykonywać żadnych połączeń a mieli uruchomić w ciągu 24 godz porażka . skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
O firmie t-moblile mógłbym napisać książkę lub scenariusz do filmu słynnego reżysera Barei. Ale od początku. Telefon miałem od roku 199... O tym że firma ma olewczy stosunek do STAŁYCH klientów to u nich norma, ale poziom obsługi oraz niezgodność treści rozmów z regulaminem ofert to już kwestie które powinny opierać o sankcje karne oraz ściganie z urzędu. Natarczywe wręcz telefony oraz sms-y z niby \"MEGA OFERTAMI\". By pokazać skalę oraz sposób traktowania klienta przytaczam wczorajszy telefon jakiejś Pani z BOK-u, która wytresowanym głosem gorąco namawiała mnie do wykupienia pakietu 120 min za 15zł. Było ciekawie a zrobiło się ciekawiej kiedy uświadomiłem tę \"profesjonalistkę\" że posiadam taryfę LINIOWĄ, czyli płacę jedną stawkę i dzwonię tyle aż mi ucho odpadnie. Proszę mi wierzyć że pani konsultantka sprawdziła to w systemie po czym bezceremonialnie zaczęła mi wciskać ofertę laptopa z mega-atrakcyjnym abonamentem na 2 lub 3 lata :)). Kiedy już stanowczo podziękowałem za te cuda wianki i rozłączyłem rozmowę, przyszedł do mnie sms, zgadnijcie Państwo o jakiej treści? \"Już teraz wykup dodatkowy pakiet i oszczędzaj, 120 min za jedyne 15 zł. Pytanie jest następujące, czy t-mobile robi sobie z klientów jaja czy po prostu to zwykła bezczelność? Tak na koniec, firma tmobile reklamowała ( nie wiem czy jeszcze) taryfy FRII jako bezlimitowe. Po zagłębieniu się w regulaminach okazało się że jednak ten limit jest ustalony. Oczywiście ilość minut jest większa niż te które zawiera interwał miesiąca, ale jeśli weźmiemy pod uwagę fakt że te \"BEZLIMITOWE MINUTY ROZMÓW\" są potrącane z każdego sms i mms to ta \"bezlimitowość\" pozostaje już tylko sloganem nie mającym kauzalnego odzwierciedlenia w treści oferty. Nie wiem jak to jest w Play oraz w Orange bo z tych sieci obecnie nie korzystam, ale te \"wałki\" moblilnych inaczej utwierdziły mnie w przekonaniu że lepiej nie wiązać się umową z firmą która traktuje cię tak jak opisałem to powyżej. skomentuj opinię (1) »
użytkownik
Ocena:
Zalosne... mam do zaplacenia 300 zl rachunku za jakies 3 sms premium skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Jak miło widzieć, że nie tylko mnie wkurzyło T-Mobile? Firma otrzymuje nagrody a tymczasem pozbawiona jest standardów obsługi klienta i nawet nie posiada serwisu technicznego. Ludziom sprzedaje telefony niewiadomego pochodzenia, włącza dziwne usługi oraz przekazuje dane do rożnych teleserwisów. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Niestety, wystawiam bardzo negatywną opinie konsultantom firmy T-mobile z działu sprzedaży. Dzwonie po informacje a tam zlewka na maksa!!! dzwonie drugi raz by uzyskać informacje, ponieważ nie dostałam satysfakcjonującej odpowiedzi. Odbiera kobieta i mówi do mnie \"przecież Pani już dzwoniła\" - wiec po co oni tam są - ja się pytam ??!! nic dziwnego, że maja swoje odzywki - skoro dostaje po du**e z takimi wypłatami ;/ POWODZENIA !!! firma T-mobile ma fajne oferty, lecz z takimi konsultantami słabiutko!! skomentuj opinię (2) »
użytkownik
Ocena:
Beznadzieja. Próbuję załatwiać reklamacje w T-Mobile, dostałam fabrycznie popsuty telefon - mam pogwarancyjną ekspertyzę, już 3 tygodnie załatwiam reklamację. Infolinia -niekompetentna osoba odsyła mnie do punktu - jest tylko w mieście wojewódzkim - dzwonię (na szczęście udało mi się połączyć ) i co??? To Sklep nie Salon i tam mi tej usługi nie wykonają. Podane telefony z innych punktów milczą jak zaklęte - nie dodzwaniam się! Jadę poświęcając dzień pracy... W Salonie czekam 1 godzinę z numerkiem. Zgrozo!! Jestem -ok - ale jest problem bo takiego telefonu nie ma już w ofercie (to już wiem ze Sklepu wcześniej) no i muszę czekać na sprowadzenie innego typu. Znowu oczekiwanie ok 1 tydzień - wycieczka do województwa -następny dzień stracony itp!!! Nie ma możliwości kontaktu z Salonem (całe szczęście że trafiła mi sie ludzka konsultantka) . I to wszystko instytucja reklamująca się wspaniałym IBOA - do kitu - nic tak nie załatwię...telefonów nie odbierają , e-maili nie czytają...a klienta traktują jak dojną krowę... Zmieniam sieć jak tylko się od nich uwolnię i każdemu radzę! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Złodzieje. Sprzedają nasze nr (takiej informacji udzielił mi pracownik serwisu) i w rezultacie otrzymujemy SMS, płatne już w momencie dojścia do klienta. Ja padłam ofiarą już dwukrotnie w tym roku - na kwotę ok. 120 zł. Pracownik serwisu zakładając mi blokadę przed niechcianymi i płatnymi SMS poinformował, że taka blokada wystarcza tylko na pewien czas. Faktycznie od początku grudnia jestem ponownie okradana - 1 SMS kosztuje 6.15 zł i w ciągu kilku dni dostałam ich 7. Napisałam maila do Biura Obsługi Klienta i cicho. Wybieram się do Rzecznika Praw Konsumenta, przecież nie można tolerować złodziejstwa w biały dzień. Sąd nie przyjmie sprawy bo za mała szkodliwość czynu (niska kwota). skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
T-Mobile to zdecydowanie najgorszy operator telefonii GSM w Polsce. Zostałem przez nich wielokrotnie oszukany będąc ich klientem. Z takim podejściem do klienta nie wróżę im różowej przyszłości. Nic dziwnego że z tej sieci migruje najwięcej osób i nie pomagają im co rusz nowe kampanie reklamowe czy 'lepsze' oferty. Opinie mają szarganą i bardzo dobrze bo sobie na nią zasłużyli. Były klient. skomentuj opinię (1) »
użytkownik
Ocena:
a mi przyslali informacje owszczeciu postepowania egzekucyjnego. i wszystko by bylo ok tylko jest jedna nie scislosc. nigdy nie mialem z nimi nic wspolnego, zadnej umowy zadnego telefonu ani nawet karty na doladowanie. wiec skad dlug? wiem tez ze potrafia falszowac podpisy ale nie dam sie oszukac. nigdy nic od nich nie przychodzilo a tu nagle plac. skomentuj opinię (1) »
użytkownik
Ocena:
Przy przedłużaniu umowy przez telefon co innego obiecują a co innego przysyłają na fakturze.Złodzieje w biały dzień.Ostatnia umowa z nimi. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
T-MOBILE TO SIEĆ NAJWIĘKSZYCH NIEMOŻLIWOŚĆI!!!! Nie chcą rejstrować nr a także telefonów nie wysyłają. Jest to najgorsze badziewie z jakim miałam styczność skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Jestem w tej sieci ponad 12 lat,mam dwa numery,a ostatnio internet mobilny 8 Gb. Dopóki to była Era,to jakoś to było,ale teraz oferta,obsługa i realia są na najniższym poziomie. Pominę kiepski transfer w centrum dużego miasta,ale nachalne mmsy o 2ej w nocy z propozycją przedłużenia umowy to już przegięcie. Dotąd nie miałem do tego głowy,ale po wygaśnięciu umowy już mnie nie zobaczą. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Mam 16 lat mama mi dała z t-mobile telefon i tablet no i tydzień zgrzyt ... tablet padł nic nie reaguję i w twl. poczty głosowej nie idzie wl. no to ja hop do salonu o 17 i co siedziałem i ta przemiła pani patrzyła w monitor prubójąc wl. pocztę i cały czas \" jak to się robi? \" \"co to jest ? \" udało się 18.30 super teraz tablet i tu niespodzianka wzieła i co 3 dni później SZOK nowy tablet ! Uwzględnili gwarancję ale to zależy od salonu ja do głównego w lublinie poszedłem i tam szybko bo ja bym powiedział za dużo wyszedł to na tym by się skończyło ogólnie to 3 gwiazdki bo miła obsługa coś tam wie gwarancja uwzględniona nie to co w osrange więc jestem zadowolony :P nawet dostałem misia w kształcie litery T :P skomentuj opinię »