T-Mobile

T-Mobile Polska S.A.
ul. Marynarska 12
02-674 Warszawa

(279 opinii)

Poniższe opinie są opiniami historycznymi. Obecnie możliwość dodawania nowych opinii jest wyłączona. Niektóre opinie podlegały moderacji treści. Nie weryfikowaliśmy, czy osoby tworzące poniższe opinie były klientami opisywanych instytucji lub korzystały z opisywanych usług.

T-Mobile jest jedną z największych sieci komórkowych w Polsce świadczy pełen zakres usług telekomunikacyjnych dla klientów indywidualnych oraz instytucjonalnych. Sieć T-Mobile oferuj…

zobacz więcej »

279 Opinie

użytkownik
Ocena:
dla mnie śmieszne zamawiam przez internet usługę na abonament a po wypełnieniu wszystkiego usługa nie jest dostępna napis wyskakuje proszę o kontakt doradcy już z 5dni i zero odzewu a na infolinie się dodzwonić to trza pół dnia spędzić zero dbania o klijenta skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Oszuści i naciągacze! Przedłużałam ostatnio umowę przez telefon. Kobieta z biura obsługi powiedziała, że nowy telefon będzie mnie kosztował nie 59zł a 34 zł, bo dają mi rabat 25zł. Kurier przyszedł z umową, podpisałam, po czym przy pierwszej fakturze zorientowałam się, że telefon kosztował mnie będzie 587zł!!! O tym oczywiście baba z T-mobile zapomniała wspomnieć, nie poinformowała mnie, że te 34zł to pierwsza rata za telefon! Nie są godni zaufania! Ostrzegam przed T-mobile! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Nie polecam T-mobile!!! 5 dni temu podpisałam umowę i do dnia dzisiejszego czekam aż łaskawie przeniosą mój numer z heyah na abonament. Żenada!!! Totalna olewka z ich strony. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Beznadziejny customer service. Konsultanci całkowicie niedoinformowani, trzeba kilkakrotnie rozmawiać, żeby "potwierdzić" informacje. Ponadto mega drogie stawki za połączenia z nimi... Mieszkałam w USA, też byłam w T-Mobile, i niestety, jakość obsługi i zaprogramowana niejako chęć wycyckania klientów w Polsce na każdym kroku, jest po prostu niesamowita. Żenada. Oszuści. Nie polecam skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Oszustwo! Miałem mieć internet na komórkę o limicie 2 GB, a potem okazało się, że limit to tak naprawdę 750 MB. Do tego jeszcze beznadziejny zasięg i te smsy o 2-giej w nocy z nowymi badziewnymi ofertami. BEZNADZIEJA!!! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
najgorsza sieć z możliwych żeby się zalogować do swojego konta żeby n.p. sprawdzić swoje połączenia trzeba podać hasło które przychodzi sms natomiast w innych sieciach zakładam konto wybieram sobie hasło i za kazdym razem loguję się do swojego konta bez żadnych haseł na sms właściciele z t mobile zacznijcie mysleć skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Co miesiąc doliczają do abonamentu nie wiadomo co , korzystam z usługi bezpieczny telefon czy coś takiego i musze poczekać kilka miesięcy bo na początku abonamentu to coś nie funkcjonuje. DNO !!! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Jestem w t-mobile a wcześniej w erze 10 lat. O ile z ery byłam jako tako zadowolona z powodu tanich pakietów, podwójnych doładowań, to teraz takich promocji nie uświadczysz. Nie dość, że drogo, to jeszcze blokuje się moja karta jak jest na niej tylko parę złotych (np. 5 lub 6) To jest wg. nich za niska kwota do wykonania połączenia. chcę mieć trochę komfortu, a nie zgadywać, kiedy zablokuje mi się telefon. A ponieważ przy zgłaszaniu takiej reklamacji jestem traktowana niepoważnie, postanowiłam zmienić sieć skomentuj opinię (1) »
użytkownik
Ocena:
Chiałem przenies 25 nr abonamentowych z mojej obecnej sieci do T-mobile. Zadzwiłem do BOK z prośbą o kontakt i oferte i przez tydzień nikt nie raczył sie ze mną skontaktowac , Po tygodniu wykonałe kolejny telefon do BOK w tej sprawie - i znów czekałem kolejny tydzień i nic !!! I widać z tego , że T-mobile nie jest zainteresowana zdobyciem klienta , który chce przenies 25 numerów. I tak firma T-mobile przegrała na stracie . NIE POLECAM skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
beznadziejni sa. nawet nie potrafia dobrze zrobic wysylki. a o odebraniu telefonu mozna pomarzyc. nikt nie odbiera telefonu. mozna dzwonic do zasranej smierci i leca w kulki skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Jak najbardziej negatywna. Od wielu lat jestem klientem " Tnie-mobile" a tu wielokrotnie spotkałem się z traktowaniem per noga. Np. od kilku dni próbuję skorzystać iIboba i lipa. Strona ładuje się godzinami, jest źle wypozycjonowana czyt. bezużyteczna, hasło wygasa. Nie mogę sprawdzić ile transferu mi pozostało. Żegnam ozięble operatora i idę do innego. Usługę mam na kartę więc ich numer mi wisi. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Przekląłem t mobile !!! Żona zrobiła z nimi umowę, telefon nie działa, karta sim nie aktywowana, abonament jest naliczany a ja korzystać z telefonu nie mogę, facet z infolinii każe mi czekać w nieskończoność bo jak twierdzi nie mają żadnego określonego terminu na włączenie usługi po podpisaniu umowy. Po prostu moja sytuacja wygląda tak, że mam niedziałającą słuchawkę, płacę abonament a gość z infolinii mnie zbywa i czekam tak sobie wciąż ..... Bardzo nie solidna firma, mają klienta w tyle, łapią na podpisanie umowy a potem mają człowieka głęboko gdzieś Nigdy w życiu już tej t-mobiliady !!!!!!!!! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Każdy konsultant mówi co innego, żyją jakby na innej planecie ? Ustalam z nimi jakąś kwestię. Dzwonię drugi raz, a oni mówią, iż to nie zostało zapisane. Kpiny z klientów ? skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Przeniosłam nr do t-mobile od innego operatora. Usługa miała być włączona za dwa miesiące po trzech tygodniach przyszedł rachunek na 450 zł wystawiony pomyłkowo za usługę z której nie zaczęłam jeszcze korzystać ,anulowali, kiedy nadszedł okres korzystania z telefon okazało się że nie mogę wykonywać połączeń zgłosiłam i tak czekam już 4 dzień i nie mogę wykonywać żadnych połączeń a mieli uruchomić w ciągu 24 godz porażka . skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
O firmie t-moblile mógłbym napisać książkę lub scenariusz do filmu słynnego reżysera Barei. Ale od początku. Telefon miałem od roku 199... O tym że firma ma olewczy stosunek do STAŁYCH klientów to u nich norma, ale poziom obsługi oraz niezgodność treści rozmów z regulaminem ofert to już kwestie które powinny opierać o sankcje karne oraz ściganie z urzędu. Natarczywe wręcz telefony oraz sms-y z niby \"MEGA OFERTAMI\". By pokazać skalę oraz sposób traktowania klienta przytaczam wczorajszy telefon jakiejś Pani z BOK-u, która wytresowanym głosem gorąco namawiała mnie do wykupienia pakietu 120 min za 15zł. Było ciekawie a zrobiło się ciekawiej kiedy uświadomiłem tę \"profesjonalistkę\" że posiadam taryfę LINIOWĄ, czyli płacę jedną stawkę i dzwonię tyle aż mi ucho odpadnie. Proszę mi wierzyć że pani konsultantka sprawdziła to w systemie po czym bezceremonialnie zaczęła mi wciskać ofertę laptopa z mega-atrakcyjnym abonamentem na 2 lub 3 lata :)). Kiedy już stanowczo podziękowałem za te cuda wianki i rozłączyłem rozmowę, przyszedł do mnie sms, zgadnijcie Państwo o jakiej treści? \"Już teraz wykup dodatkowy pakiet i oszczędzaj, 120 min za jedyne 15 zł. Pytanie jest następujące, czy t-mobile robi sobie z klientów jaja czy po prostu to zwykła bezczelność? Tak na koniec, firma tmobile reklamowała ( nie wiem czy jeszcze) taryfy FRII jako bezlimitowe. Po zagłębieniu się w regulaminach okazało się że jednak ten limit jest ustalony. Oczywiście ilość minut jest większa niż te które zawiera interwał miesiąca, ale jeśli weźmiemy pod uwagę fakt że te \"BEZLIMITOWE MINUTY ROZMÓW\" są potrącane z każdego sms i mms to ta \"bezlimitowość\" pozostaje już tylko sloganem nie mającym kauzalnego odzwierciedlenia w treści oferty. Nie wiem jak to jest w Play oraz w Orange bo z tych sieci obecnie nie korzystam, ale te \"wałki\" moblilnych inaczej utwierdziły mnie w przekonaniu że lepiej nie wiązać się umową z firmą która traktuje cię tak jak opisałem to powyżej. skomentuj opinię (1) »