T-Mobile

T-Mobile Polska S.A.
ul. Marynarska 12
02-674 Warszawa

(279 opinii)

Poniższe opinie są opiniami historycznymi. Obecnie możliwość dodawania nowych opinii jest wyłączona. Niektóre opinie podlegały moderacji treści. Nie weryfikowaliśmy, czy osoby tworzące poniższe opinie były klientami opisywanych instytucji lub korzystały z opisywanych usług.

T-Mobile jest jedną z największych sieci komórkowych w Polsce świadczy pełen zakres usług telekomunikacyjnych dla klientów indywidualnych oraz instytucjonalnych. Sieć T-Mobile oferuj…

zobacz więcej »

279 Opinie

użytkownik
Ocena:
Idzie człowiek ze sprawą do salonu tmobajl a tam brak kompetencji pracowników poraża. Siedzi sobie kobieta, która nic nie robi cały dzień, ale nie ma też dostępu do twojego konta, nie może nic sprawdzić a podaje jedynie numer na infolinie, gdzie mam sobie sam zadzwonic, bo co ona moze... ŻENADA! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Właśnie dziś chciałem załatwić prostą sprawę w biurze obsługi T-Mobile. Dzwonię przez prawie 4 godziny na numer biura obsługi abonenta i nikt nie odbiera telefonu, po kilku godzinach wiszenia na słuchawce można się nieco zirytować tym bardziej że wciąż słyszę automatyczny komunikat \"w trosce o najwyższą jakość usług.......\" Podirytowany rezygnuję z telefonowania do biura obsługi bo straciłem nadzieję na uzyskanie połączenia, wsiadam w auto i jadę do firmowego salonu T-Mobile gdzie co słyszę w rozmowie z pracownicą ? A no słyszę, że nie udzieli mi pomocy w rozwiązaniu mojego problemu bo takie sprawy to można sobie załatwić przez telefon w biurze obsługi abonenta a nie w firmowym salonie. Gdy odpowiadam, że przez kilka godzin nie mogę się połączyć telefonicznie z BOA to w odpowiedzi słyszę, że powinienem nauczyć się trochę pokory i t-mobile nie odbierając telefonów od klientów uczy ich pokory ..... K*źwa, rozwaliło mnie i zaniemówiłem kim oni są ? co to za firma ? oni zamiast obsługiwać swoich klientów uzurpują sobie prawo do uczenia ludzi pokory !!!! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Jestem związana z tym operatorem od około 10 lat(wcześniej Era) i stwierdzam, że jest coraz gorzej. Coraz wyższe rachunki, Umowa jest zagmatwana, bardzo długa, niekorzystna dla klienta. Ostatnio rodzice zamówili telefon przez Internet (przedłużenie umowy) Telefon niesprawny - (huawei ascend p7) Czarny telefon, biała ładowarka i białe słuchawki, telefon bez folii ochronnej, co wskazuje że wcisnęli kolejnej osobie ten sam, zepsuty aparat. Rezygnacja możliwa tylko przez odesłanie telefonu i dokumentów w paczce. Nie można nic załatwić w punktach obsługi na miejscu. Za paczkę zapłaciłam 54 zł. Poradziłam rodzicom, żeby nie przedłużali umowy i przeszli do innego operatora. Ja również zrezygnuje z ich usług. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Wypowiedziałem Umowę z powodu zmiany wysokości abonamentu w czasie trwania umowy. Ta sama osoba pisze w przysłanym mi piśmie,że w przypadku braku akceptacji zmian,wypowiedzenie umowy przed terminem to Operatorowi nie przysługuje roszczenie o zapłatę kary umownej.A dwa miesiące później przysyła mi karę.Ogólny bałagan.Straszenie i naciąganie. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
OMIJAĆ Z DALEKA , OSZUSCI NALICZAJA KOSMICZNE KARY UMOWNE !!! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Mam u nich kilka numerów na kartę. Wykupuję pakiety na internet, które powinny się automatycznie przedłużać. Niestety tak się nie dzieje. Po końcu okresu, jak nie przestanę korzystać, to w ciągu 2-3 min. zjada mi 9 zł i internet wyłącza się. Tak było kilka razy. Jak zareklamowałem, to usłyszałem od pracownika, że oficjalnie, to problem z systemem, ale ..... tak naprawdę, to świadome działanie firmy. Mają kilka milionów użytkowników pre-paid i jak każdego tak skubną, to mają ładny zysk. Oniemiałem. Podobnie robią z innymi pakietami, brak automatycznego przedłużenia i naliczanie za SMS lub minuty po zwykłych stawkach. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Jakość tej firmy jest FATALNA. Pomijam już oferty, jakość usług itd., bo na samym początku spotyka nas niegrzeczna, opryskliwa obsługa klienta, która na pewno nie przyciąga nas do tej firmy. Sam kontakt sięga najgorszego dna. W stopce automat pisze, że odpowiadają z reguły w ciągu 2 dni roboczych, a w rzeczywistości trzeba czekać tygodniami. Po tygodniach otrzymuje się odpowiedź nierzeczową, z tekstami typu "dokładamy wszelkich starań, przykro nam, że pana odczucia są takie,,," itp. Gotowe regułki ubranego w kwiatki wyrażenia "odwal się". Pomimo wielu tygodni użerania się, nie doczekałem się realizacji zamówienia. Obsługa tej firmy ma klientów głęboko w nosie, nikomu tam nie zależy na abonentach. Ostatecznie cieszę się, że nie zawarłem z nimi umowy. Męczyłbym się z ludźmi, którzy uważają klienta za petenta, i myślą, że robią mu łaskę, udostępniając usługę. Nie dzisiaj. Konkurencja nie śpi. Tylko rewolucja w tej firmie coś zmieni. Póki co, pracownicy skutecznie odstraszają klienta. NIE POLECAM. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Unikajcie t-mobile jak zarazy.To oszuści i matacze.Zadałem im pytanie korzystając ze strony iboa maja moje wszystkie dane a w odpowiedzi żądają podania nr. telefonu,hasła itp. Chodziło mi o zwiększoną kwotę na fakturze. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
T mobile bez zasad moralnych, bez etyki. Matka moja miała 3 komórki tak trzy!!! Dwie na kartę i naciągnęli ją na trzecią na umowę, ale bez nowej komórki. U Matki rozwinął się zespół otępienny, leży w ZOL-u w pampersie nie jest w stanie sama zjeść ani nic zrobić, również rozmawiać przez telefon. Napisałem pismo do t-mobile z załączonym zaświadczeniem lekarskiem o stanie zdrowia. I na to pani Aleksandra K. odpisała, że nie ma podstaw prawnych do rozwiązania umowy bo była zawarta prawidłowo. Jakby Matka zmarła to ciekawe czy wtedy rozwiążą? Będę pisał znowu odwołanie. ALE STARSI LUDZIE POSZĘ UWAŻAJCIE t-mobile BĘDZIE CIĄGNĄŁ KASĘ JAK BĘDZIECIE W PAMPERSIE I NIE BĘDZIECIE W STANIE DALEJ FUNKCJONOWAĆ!!!! skomentuj opinię (2) »
użytkownik
Ocena:
Odkąd rozwiązałem umowę z zachowaniem numeru czekam 3 dni na aktywacje w usłudze na kartę. Numer "migruje" sobie.. a ja od 3 dni nie moge nic zrobić, potwierdzić hasła sms owego czy zainicjować przeniesienia do innej sieci. Skandal, byłem w salonie myślicie że się przejęli? Pan mi powiedział "są opóźnienia..". Szkoda, że jak mi kase pobierali poleceniem zapłaty przez 7 lat to nie było opóźnień. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
dla mnie śmieszne zamawiam przez internet usługę na abonament a po wypełnieniu wszystkiego usługa nie jest dostępna napis wyskakuje proszę o kontakt doradcy już z 5dni i zero odzewu a na infolinie się dodzwonić to trza pół dnia spędzić zero dbania o klijenta skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Oszuści i naciągacze! Przedłużałam ostatnio umowę przez telefon. Kobieta z biura obsługi powiedziała, że nowy telefon będzie mnie kosztował nie 59zł a 34 zł, bo dają mi rabat 25zł. Kurier przyszedł z umową, podpisałam, po czym przy pierwszej fakturze zorientowałam się, że telefon kosztował mnie będzie 587zł!!! O tym oczywiście baba z T-mobile zapomniała wspomnieć, nie poinformowała mnie, że te 34zł to pierwsza rata za telefon! Nie są godni zaufania! Ostrzegam przed T-mobile! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Nie polecam T-mobile!!! 5 dni temu podpisałam umowę i do dnia dzisiejszego czekam aż łaskawie przeniosą mój numer z heyah na abonament. Żenada!!! Totalna olewka z ich strony. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Beznadziejny customer service. Konsultanci całkowicie niedoinformowani, trzeba kilkakrotnie rozmawiać, żeby "potwierdzić" informacje. Ponadto mega drogie stawki za połączenia z nimi... Mieszkałam w USA, też byłam w T-Mobile, i niestety, jakość obsługi i zaprogramowana niejako chęć wycyckania klientów w Polsce na każdym kroku, jest po prostu niesamowita. Żenada. Oszuści. Nie polecam skomentuj opinię »