T-Mobile

T-Mobile Polska S.A.
ul. Marynarska 12
02-674 Warszawa

(279 opinii)

Poniższe opinie są opiniami historycznymi. Obecnie możliwość dodawania nowych opinii jest wyłączona. Niektóre opinie podlegały moderacji treści. Nie weryfikowaliśmy, czy osoby tworzące poniższe opinie były klientami opisywanych instytucji lub korzystały z opisywanych usług.

T-Mobile jest jedną z największych sieci komórkowych w Polsce świadczy pełen zakres usług telekomunikacyjnych dla klientów indywidualnych oraz instytucjonalnych. Sieć T-Mobile oferuj…

zobacz więcej »

279 Opinie

użytkownik
Ocena:
Już nie jestem w tej sieci. Co za ulga. Ciągłe problemy z logowaniem do iBOA, z połączeniem do konsultanta (20 min i dłużej lub wcale - a należność pobrana), rosnące ceny pod postacią super ofert. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
oszuści z t-mobile co chwilę sami aktywują mi jakieś płatne opcje, pobierają sobie opłaty, a ja mam co chwile z nich rezygnować jak nie chce płacić (oczywiscie mogę to zrobić za pomocą płatnych smsów) sami zawiązują ze mną nowe umowy i od razu sobie ściągają kase. banda oszustów i złodziei. skomentuj opinię (1) »
użytkownik
Ocena:
W sklepach t-mobile pracują oszuści i naciagacze wziołem laptopa z internetem mówii ze będzie stały i mobilny po paru dniach przesał mi działać zgłosiłem reklamacje to powiedzieli mni ze limit wykorzystałem naciągneli mnie na bardzo duze koszta tak szkoda słów. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Jest to najgorszy operator z jakim miałem do czynienia. Rozmowa z ludźmi tam jest mega masakryczna robią z człowieka debila jedno mówią a w rzeczywistości jest coś innego. Mam nadzieję że skończą szybciej niż era i przestaną naciągać ludzi na kasę pod byle pretekstem. Po prostu dno dla nich klient to cytryna wyciśniemy ile się da i niech sp... takie podejście do klienta. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
6 lutego 2015 zmarł mój tata, okres rozliczeniowy miał do 17 każdego miesiąca. 13 lutego rozwiązałem z T mobile gdzie widnieje zapis, że umowa wygasa do 16 lutego przy czym uregulowałem wszelkie należności tj jako iż abonament opłacany był regularnie z góry spłaciłem pozostałe raty za telefon w ofercie T mobile za 1 zł. Dziś tj. 24 lutego 2015 otrzymałem z T mobile pismo gdzie każą mi uregulować rachunek za kolejny okres rozliczeniowy bo... T moblie ma miesiąc czasu na rozwiązanie umowy. Moje pytanie brzmi - czy prawnicy T mobile przy konstruowaniu umowy zapomnieli o tym, że ludzie umierają? czy może wyobrażali sobie, że wezmę telefon taty i zacznę z jego numeru dzwonić po rodzinie i znajomych. ZŁODZIEJE i OSZUŚCI. Oferta T mobile to g***o w paczce z różową kokardką. skomentuj opinię (1) »
użytkownik
Ocena:
Płacę za każdą minutę połączenia z centrum obsługi klienta... WTF? ...a, no tak: to by wyjaśniało dlaczego każą mi wisieć ponad 10 minut w oczekiwaniu na połączenie. T-mobile: jesteście obrzydliwi. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Witam Wszystkich. Chciałbym was OSTRZEC!!! Pracownicy punktów t-mobile podpisują i przedłużają umowy bez wiedzy właścicieli. Jestem oszukany i okradziony przez t-mobile!!! nie chcę mieć nic z nimi wspólnego. 10 lat byłem z tą firmą zawsze rachunki płaciłem na czas a tak mnie potraktowano? zawiedziony jestem strasznie? Słyszałem że dużo osób zostało oszukany w ten sam sposób. WIĘC BRAWO T-MOBILE TAK TRZYMAĆ Ps. Może jakiś pozew zbiorowy ??? skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Próba zawarcia nowej umowy (przeniesienie numeru z innej sieci) zakończyła się totalnym fiaskiem. Po złożeniu internetowego zamówienia byl 1szy kontakt ze strony tmobile, w którym wyjasniono mi jakie dokumenty mam przesłac. Po przesłaniu dokumentów brak kontaktu, wielkie trudnosci z połączeniem z konsultantem (konsultanci za kazdym razem obiecuja, ze cos załatwią po czym brak jakichkolwek wiadomosci). Generalnie: po 2 tygodniach, 5ciu rozmowach z konsultantami okazalo sie, ze nie ma juz telefonu, który sobie zamówiłam i proponują mi inny....Wiec zrezygnowałam, i tylko dlatego tak późno, ze zalezało mi na tym własnie modelu telefonu. Farsa! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Kiedyś świetna sieć.Dziś sprawia wrażenie że sama się chce zlikwidować. Sieć coraz gorsza,ceny coraz wyższe i po co większości taryfa Jump jak dzwoni raz do roku za granicę. Poza tym panicznie chcą wprowadzić Jump. Rezultat w moim przypadku : - zdzwonili do użytkownika mojego telefonu i zmienili taryfę na Jump (oczywicie gorsza od poprzedniej). - po mojej reklamacji (mam 3 telefony od 13 lat) usiłują mi wmówić że to nie mój telefon (żenujące) i nie uwzględnią reklamacji; - zmienili taryfę bez identyfikacji użytkownika i wmawiają że to jego telefon; Dziś złożyłem o rozwiązanie umowy na 3 telefony oraz zacząłem sprawę w UKE po otrzymani wymaganych dokumentów które muszę złożyć. Jawne oszukiwanie na wydrę klienta. Zapominają że : - kiedyś 1 niezadowolony klient to 10 straconych; - dziś może być straconych kilka razy więcej. No cóż życzę zgodnie z postępowaniem samozniszczenia firmy.\r\n skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Już nigdy więcej tej firmy,doładowałam tel.06.12 o 22.00 i termin ważności konta miałam do 06.12. a więc 2 h.żebym mogła sms-ować czy dzwonić.Jeszcze raz doładuję żeby mi przedłużyli,bo szkoda pieniędzy na koncie i wygadam do zea a potem biorę pleya. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Idzie człowiek ze sprawą do salonu tmobajl a tam brak kompetencji pracowników poraża. Siedzi sobie kobieta, która nic nie robi cały dzień, ale nie ma też dostępu do twojego konta, nie może nic sprawdzić a podaje jedynie numer na infolinie, gdzie mam sobie sam zadzwonic, bo co ona moze... ŻENADA! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Właśnie dziś chciałem załatwić prostą sprawę w biurze obsługi T-Mobile. Dzwonię przez prawie 4 godziny na numer biura obsługi abonenta i nikt nie odbiera telefonu, po kilku godzinach wiszenia na słuchawce można się nieco zirytować tym bardziej że wciąż słyszę automatyczny komunikat \"w trosce o najwyższą jakość usług.......\" Podirytowany rezygnuję z telefonowania do biura obsługi bo straciłem nadzieję na uzyskanie połączenia, wsiadam w auto i jadę do firmowego salonu T-Mobile gdzie co słyszę w rozmowie z pracownicą ? A no słyszę, że nie udzieli mi pomocy w rozwiązaniu mojego problemu bo takie sprawy to można sobie załatwić przez telefon w biurze obsługi abonenta a nie w firmowym salonie. Gdy odpowiadam, że przez kilka godzin nie mogę się połączyć telefonicznie z BOA to w odpowiedzi słyszę, że powinienem nauczyć się trochę pokory i t-mobile nie odbierając telefonów od klientów uczy ich pokory ..... K*źwa, rozwaliło mnie i zaniemówiłem kim oni są ? co to za firma ? oni zamiast obsługiwać swoich klientów uzurpują sobie prawo do uczenia ludzi pokory !!!! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Jestem związana z tym operatorem od około 10 lat(wcześniej Era) i stwierdzam, że jest coraz gorzej. Coraz wyższe rachunki, Umowa jest zagmatwana, bardzo długa, niekorzystna dla klienta. Ostatnio rodzice zamówili telefon przez Internet (przedłużenie umowy) Telefon niesprawny - (huawei ascend p7) Czarny telefon, biała ładowarka i białe słuchawki, telefon bez folii ochronnej, co wskazuje że wcisnęli kolejnej osobie ten sam, zepsuty aparat. Rezygnacja możliwa tylko przez odesłanie telefonu i dokumentów w paczce. Nie można nic załatwić w punktach obsługi na miejscu. Za paczkę zapłaciłam 54 zł. Poradziłam rodzicom, żeby nie przedłużali umowy i przeszli do innego operatora. Ja również zrezygnuje z ich usług. skomentuj opinię »