T-Mobile

T-Mobile Polska S.A.
ul. Marynarska 12
02-674 Warszawa

(279 opinii)

Poniższe opinie są opiniami historycznymi. Obecnie możliwość dodawania nowych opinii jest wyłączona. Niektóre opinie podlegały moderacji treści. Nie weryfikowaliśmy, czy osoby tworzące poniższe opinie były klientami opisywanych instytucji lub korzystały z opisywanych usług.

T-Mobile jest jedną z największych sieci komórkowych w Polsce świadczy pełen zakres usług telekomunikacyjnych dla klientów indywidualnych oraz instytucjonalnych. Sieć T-Mobile oferuj…

zobacz więcej »

279 Opinie

użytkownik
Ocena:
Oszukany zostałem na około 300 zł. Sprzedano mi kartę SIM z aktywowanymi serwisami WAP ( płatne SMS'y), bądź aktywowano je bez mojej wiedzy w trakcie trwania umowy. Kartę kupiłem razem z routerem i nigdy nie była w telefonie więc wysłanie lub odebranie jakiegokolwiek SMSa było niemożliwe. Jak zorientowałem się po pierwszej fakturze zdezaktywowałem serwis WAP, ale w tym czasie przyszło płatnych SMS'ów z chyba trzech różnych serwisów pornograficznych na prawie 300 zł. T-Mobile odrzucił formalną reklamację. Zamierzam skierować sprawę do sądu. Szukam podobnych spraw. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
W gorszej sieci jeszcze nie byłem. Wysoki abonament a nic w zamian nie oferują. Jak chcesz przenieść numer do innej sieci to wyznaczają ci kilkanaście dni po zakończeniu umowy żeby więcej zarobić. ODRADZAM. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
FIRMA OSZUSTÓW!!!!! NACIĄGACZY!!!!! Jak z rachunku 130zł nagle zrobiło się 180zł?! Jak po spłaceniu rat za telefon abonament się nie zmniejsza?! I to jest poważna firma? Wieloletni klient a potraktowany jak na bazarze?! Coś tu chyba nie gra... A ta Wasza oferta Jump XL jest chyba jakąś kpiną?? To już drugi raz co oszukaliście... Dostaliście 2 szansę, tym razem mamy zamiar wybrać się z teściem do rzecznika praw konsumenta i gdzie się tylko da! Nie zostawimy tak tego! BARDZO NIE POZDRAWIAM! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Witam, ponad 2 tygodnie temu zamówiłam w sklepie on-line tej firmy abonament wraz z telefonem - wartość telefonu 499,01 zł - kwota płatna przy odbiorze kurierowi. Jak się później okazało - kwota ta jest kluczowa. Pierwsze problemy pojawiły się przy numerze przesyłki, otrzymałam od t-mobile numer przesyłki, która nie istniała w systemie DHL. Przez ponad 2 tygodnie obsługa sklepu nie potrafiła mi wyjaśnić co się z tą przesyłką dzieje, t-mobile nieudolnie zmieniał numer zamówienia, potem generował kolejny numer przesyłki, który znowu nie istniał w systemie DHL, tłumacząc się różnymi problemami - technicznymi, problemami na magazynie, brakiem kompletu dokumnetów itp. Zamówienie anulowałam bo nie jestem zainteresowana taką obsługą. I teraz będzie najlepsze: przy okazji składania zamówienia u innego operatora okazało się, że t-mobile wpisał mnie na czarną listę, ponieważ zalegam z opłatą 499,01 zł - czyli z opłatą za telefon, który nawet nie został do mnie wysłany. Sprawę zgłosiłam do rzecznika praw konsumenta a wszystkich, którzy kiedykolwiek będą chcieli podpisać umowę z t-mobile przestrzegam - jeśli lubicie takie absurdy - proszę bardzo, jeśli lubicie czekać na zgłoszenie kogoś z biura obsługi więcej niż godzinę - droga wolna :P skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Czuję się oszukana przez firmę T-Mobile. Zawarłam umowę na 24 miesiące i bardzo tego żałuję. Metody wykorzystywania naiwnych klientów niczym nie różnią się od sieci PLUS, od której "uciekałam" do T-Mobile. Po upływie 18 miesięcznego okresu spłacania rat za aparat telefoniczny spodziewałam się niższych opłat za telefon, a T-Mobile podniósł o 100% wysokość opłaty za taryfę PROFIRMA B_W_PF3_69_R. Tym samym nadal płacę, tyle, co na początku świadczenia usługi. Dodam jeszcze, że od lat byłam wykorzystywana na różne sposoby przez Plusa, ale takiego perfidnego tricku jeszcze nie było, żeby przed upływem trwania umowy podnosić taryfę o 100% Metody naciągania klientów, jakie stosują największe sieci są podłe i obrzydliwe. Nigdzie w umowie nie jest zaznaczone, że czas trwania promocji kończy się wraz ze spłatą rat za telefon! Mało tego, sprawdzałam informacje n/t taryfy , jaką posiadam, nie znalazłam terminu jej obowiązywania, nigdzie na stronie nie jest dostępna taka informacja. Pełna dowolność Giganta T-Mobile, a "Ty marny kliencie płać i płacz"! Kilka stron umowy i ani słowa o terminie obowiązywania promocji, zagmatwane kody, żeby "wydoić" do końca klienta. ŻENUJĄCE!!! Nie spodziewam się już od T-Mobile przyzwoitości, dołączyli w moim odczuciu do peletonu firm-GIGANTÓW, które spijają krew z naiwnych ludzi. Nie obowiązuje ich zasada fair-play, dlatego odchodzę czym prędzej z firmy, która gra nieczysto. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Wyjątkowo patologiczny operator.Tym razem złapałem go po raz trzecim na podkradaniu pieniędzy z mojego konta, które ładnie nazywa "resetowanie".Chodzi o sytuację, kiedy kończy się ważność na połączenia wychodzące ale dalej jest jeszcze ważność na połączenia odbierane!I wtedy t-mobile jak leśny zbój kradnie nam te pieniądze za każdym razem, a dowiadujemy się o tym w chwili kolejnego doładowania.Chamówa i szok to i tak delikatne określenie, bo t-mobile wyciąga swoje obleśne i wredne łapy po cudze a nie swoje nazywając to resetowaniem.A jest to nic innego jak zwykłe złodziejstwo bo bez naszej wiedzy i zgody zabiera to co należy do nas,a nie do niego!Na koniec miesiąca tę ich kartę sim wrzucę do muszli klozetowej jako najwłaściwszego miejsca na to wszystko co z t-mobile jest związane.... skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Nieudolny operator , nie potrafi zablokować połączeń z numerów zastrzeżonych skomentuj opinię (1) »
użytkownik
Ocena:
Nie polecam t-mobile nikomu omijajcie z daleka konsultant co innego mowi a podkłada ci drozsza umowe , czytajcie wnikliwie umowe nawet gdyby to miało trwac wieki, oszukana skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Ta firma to straszny syf. Uważajcie przy przenoszeniu numeru bo pomimo zapewnień z ich strony że abonament będzie zawieszony, naliczają opłaty. Chamskie zachowanie "konsultantów" po tym jak upominasz się o swoje. Przez 18 lat posiadania komórki przerobiłem już wszystkie firmy, łącznie z poprzedniczką t-mobile erą i czegoś takiego jeszcze nie widziałem. Po pierwszym dniu w tej sieci wiem że przedłużenia umowy nie będzie. Jeśli dwoma słowami miałbym opisać t-mobile to byłoby "DNO DNA". skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Męczę się już od 3 lat a końca nie widać. Jestem w Mixie na maksymalnej liczbie doładowań. Stanowczo odradzam... comiesięcznie biorą opłatę 5 zł za ubezpieczenie telefonu, zrezygnować z tego niestety nie można jeśli się wyraziło na to zgodę przy podpisywaniu umowy... smsy drogie - po 20 gr.... i z bólem zauważam że nie ujmują pozostałej liczby doładowań (mix) gdy doładowuje się konto z wykorzystaniem konta bankowego skomentuj opinię (1) »
użytkownik
Ocena:
Już nie jestem w tej sieci. Co za ulga. Ciągłe problemy z logowaniem do iBOA, z połączeniem do konsultanta (20 min i dłużej lub wcale - a należność pobrana), rosnące ceny pod postacią super ofert. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
oszuści z t-mobile co chwilę sami aktywują mi jakieś płatne opcje, pobierają sobie opłaty, a ja mam co chwile z nich rezygnować jak nie chce płacić (oczywiscie mogę to zrobić za pomocą płatnych smsów) sami zawiązują ze mną nowe umowy i od razu sobie ściągają kase. banda oszustów i złodziei. skomentuj opinię (1) »