T-Mobile

T-Mobile Polska S.A.
ul. Marynarska 12
02-674 Warszawa

(279 opinii)

Poniższe opinie są opiniami historycznymi. Obecnie możliwość dodawania nowych opinii jest wyłączona. Niektóre opinie podlegały moderacji treści. Nie weryfikowaliśmy, czy osoby tworzące poniższe opinie były klientami opisywanych instytucji lub korzystały z opisywanych usług.

T-Mobile jest jedną z największych sieci komórkowych w Polsce świadczy pełen zakres usług telekomunikacyjnych dla klientów indywidualnych oraz instytucjonalnych. Sieć T-Mobile oferuj…

zobacz więcej »

279 Opinie

użytkownik
Ocena:
Byłem już u każdego operatora i zdecydowałem się wypróbować T-Mobile w ofercie abonamentowej, bez telefonu. Oszukali mnie już na początku, miałem płacić 29,99 bez limitu do wszystkich. Jak się potem okazało, na pierwszej fv widniała kwota ok 60 zł za sam abonament (1 miesiąc). Powiedzieli mi, że powinienem doczytać regulamin oferty, że muszę dokupić kolejny nr telefonu żeby skorzystać z promocji(gdzie podobne warunki są w sieci Play i nic takiego nie trzeba robić. W końcu pomogło postraszenie Rzecznikiem Praw Konsumentów, za nieuczciwe praktyki, ponieważ wystąpiła niezgodność oferty z usługą (na stronie internetowej w podsumowaniu opłat widniała kwota 29,99 zł). Pierwszą reklamację oczywiście odrzucili. Oszuści, którzy mają głęboko oczekiwania klienta. Mają podobną politykę jak kiedyś TELE 2 skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
T-mobile to banda oszustów i naciągaczy umowa tak sporządzona ze mogą manipulować . ciągle coś dodają ,odejmują doliczają nieistniejące usługi .reklamacja u nich nie istnieje, zbywają klienta żałosnymi gierkami. i wyliczają jakie to rabaty ,upusty i darowizny dostaję .Czuję się jakbym w kolejce po zasiłek stał.A faktura zupełnie odbiega od umowy. Teraz zajmuje się moją sprawą Rzecznik Praw Konsumenta. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Z dobrej sieci zrobiło się dziadostwo po 12 latach zrezygnowałem zgadzam się z zrzutami poprzedników dodam ze polikwidowali wiele punktów obslugi za to w tv reklama za reklamą skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Żerują na niedoinformowaniu klienta. Jak się bliżej przyjrzeć ofercie i odgrzebać wszystkie kruczki to każda inna sieć oferuje lepsze warunki. Klient jest traktowany dobrze tylko do podpisania umowy, później wyłażą wszystkie "kwiatki", ale klient jest już ignorowany. Wdepnąłem w to jak w g...no. Radzę omijać sieć T-Mobile jak najdalej. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Wyjątkowo mizerna oferta dla stałych klientów, klienta traktują jak złodzieja, zmieniają warunki w trakcie trwania umowy - gdzie są urzędy kontrolujące takie firmy? skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
przenosilem numer telefonu z play do t mobile,od godziny 9 rano mam zablokowany telefon,dzwoniacy do mnie slysza ze nie ma takiego numeru a pani w biurze obslugi powiedziala zebym wczytal sie w umowe bo tam wyraznie jest zaznaczone ze na usuniecie usterki maja 24 h!!! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
W styczniu wziołem telefon na abonament Galaxy s4 abonament 69.99zł telefon miał dodatkowe ubezpieczenie "Bezpieczny Telefon" w razie jakiegoś upadku .Telefon po 4 miesiącach upadł mi i oddałem na gwarancje po miesiącu czasu dostałem odpowiedz ze telefon nie moze zostać naprawiony i dostane nowy i mam sobie wybrać telefon który jest gorszy parametrami od S4 i do któego mam dopłacić! Nie polecam T-Mobile zdzierstwo ludzie płacą pieniąze duze a pozniej jeszcze takie coś chamstwo !!!! Odradzam!! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Przeniosłem nr z Play do T-Mobile w opcji taryfy za 30 zł miesięcznie i z informacja, że przeniesienie bedzie za 10 dni. Dzisiaj 17.XI otrzymałem fakture na sumę ponad 60 zł bo policzono jako 1/2 taryfy za czekanie na przeniesienie. Oczywiście korzystałem z Play bo nr był aktualny. Według T mobile wszystko jest OK, w/g mnie to naduzycie. Co więcej policzono mi abonament za 36 zł bez uzasadnienia, ale po reklamacji uwzględnią 30 zł, i tylko za nowy m-c i znowu nie ma uzasadnienia dlaczego tylko za nowy m-c. Umowa podpisana, kobyłka u płota na 24 m-ce, ale czy firmie sie opłaca zostawić u klienta opinię oszusta, to działanie tylko na krótką metę skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
UWAGA firmy! Mam 3 telefony na firmę. Rachunki średnio 250 złotych. Chcąc przedłużyć umowę zaglądałam na stronę firmy od pół roku. I tak: najpierw oferty były dla stałego klienta gorsze niż dla nowego, a to drożej za to samo, a to mniej internetu a to to a to siamto. Teraz niby jest to samo co dla nowego klienta ale UWAGA UWAGA! przedłużenie umowy na dwa lata skutkuje AUTOMATYCZNYM przedłużaniem umowy na kolejne dwuletnie terminy w następnych okresach. Z karami umownymi rzędu 2000 złotych. Dziękuję ale nie, po wielu latach mam dość tego. Koniec. Umowy są pisane tak że ja po studiach nic nie rozumiem. Jestem durna? Może ale nie na tyle żeby podpisać umowę której nie rozumiem. Nie polecam nikomu, właśnie ze względu na stosowane kruczki, chwyty, skomplikowanie umów, niejasny język. Jakość usługi jest w zasadzie niezła ale czy to oznacza, że mam za to samo płacić jak za zboże bo mam firmę? skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Mnóstwo ukrytych uslug dodatkowo platnych, ukryte informacje dopiero w umowie o dostawie telefonu, brak mozliwosci polaczenia z infolinia dla klientow, abonament wychodzi wielokrotnie wyzszy niz ten deklarowany na stronie web. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Oszukany zostałem na około 300 zł. Sprzedano mi kartę SIM z aktywowanymi serwisami WAP ( płatne SMS'y), bądź aktywowano je bez mojej wiedzy w trakcie trwania umowy. Kartę kupiłem razem z routerem i nigdy nie była w telefonie więc wysłanie lub odebranie jakiegokolwiek SMSa było niemożliwe. Jak zorientowałem się po pierwszej fakturze zdezaktywowałem serwis WAP, ale w tym czasie przyszło płatnych SMS'ów z chyba trzech różnych serwisów pornograficznych na prawie 300 zł. T-Mobile odrzucił formalną reklamację. Zamierzam skierować sprawę do sądu. Szukam podobnych spraw. skomentuj opinię »