T-Mobile

T-Mobile Polska S.A.
ul. Marynarska 12
02-674 Warszawa

(279 opinii)

Poniższe opinie są opiniami historycznymi. Obecnie możliwość dodawania nowych opinii jest wyłączona. Niektóre opinie podlegały moderacji treści. Nie weryfikowaliśmy, czy osoby tworzące poniższe opinie były klientami opisywanych instytucji lub korzystały z opisywanych usług.

T-Mobile jest jedną z największych sieci komórkowych w Polsce świadczy pełen zakres usług telekomunikacyjnych dla klientów indywidualnych oraz instytucjonalnych. Sieć T-Mobile oferuj…

zobacz więcej »

279 Opinie

użytkownik
Ocena:
Żałuję że jestem ich klientem . Czekam na zakończenie umowy żeby przerwać tą żenadę. Nie potrafią wytłumaczyć skąd sie biorą dziwne braki wpłat. Konsultanci oszukują. Na pytanie czy telefon jest za 1 zł przekonywał mnie konsultant że 100% tak a od 2 faktury doliczono 50 zł złodzieje to okradanie klientów. NIE POLECAM i coraz gorzej z zasięgiem. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Z rachunku za interney na 45 zł miesięcznie nagle zrobiło się 300 zł. T-Mobile uprzejmie zezwalał na dodawanie do rachunku opłat od wszelkiej maści wyłudzaczy u których wystarczyło kliknąć "rozumiem". Wiem jestem strasznie nierozważny nie czytając za każdym razem 300 stron regulaminu ciasteczek i stąd ta kara. Normalnie wszyscy je czytają ;-) Żadna inna sieć bez mojej oficjalnej a nie podstępnie wyłudzonej akceptacji nie potrąci złamanego grosza. W salonie mają przygotowane zestawy odpowiedzi włącznie z tekstem "żeby Pan za chwilę nie żałował, że wylaczylismy opcję dodatkowych opłat automatycznie potracanych z rachunku bo niedawno był klient, który pięć minut po rezygnacji błagał żeby włączyć je z powrotem" :-) Jakość internetu to taka sama katastrofa. Nigdy więcej T-Mobile!!! skomentuj opinię (1) »
użytkownik
Ocena:
Sieć się zaczęła pozytywnie zmieniać. inaczej dawno bym z t-mobile zrezygnował, a tak bardzo dobrze się sprawują jako operator, w dodstku ta ich nowa oferta jest o wiele czytelniejsza i prostsza. w porównaniu z innymi wiem za co płacę, bo na umowie jest już wszystko wyszczególnione, a nie jak u innych biorę w punkcie abonament za 49 a potem musze płacic 65. t-mobile pozytywnie się rozwija co mnie cieszy, bo żadnych zwyżek nie muszę płacić dodatkowo. jedynym kosztem jest oplata za brak zgody marketingowej na której nota bene bardzo mi zależalo, wiec to zrozumiałe. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Naciągacze! nie odnotowuja wplat a dają sprawy do sądu i komornika! infolinia to porazka nie da sie dodzwonic. aktualnie 20 min ponad juz czekam i slysze muzyczke skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Jestem w tmobile od 3 lat jako klient indywidualny, a od 4 miesięcy w ofercie firmowej :P Po wszystkich moich życiowych tułaczkach, gdzie zmieniałem operatorów już po pierwszej umowie, w tmobile zostaje, mistrzostwo jeśli chodzi o ofertę i dbałosć o jakoś usług :) skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
W listopadzie 2015r ponowiłam aneks do telefonu w T-mobile Pani która mnie obsługiwała była bardzo miła ofertę przedstawiła bardzo korzystnie lecz jak się okazało zostałam oszukana.W styczniu w jednym z banków okazało się że mam założone konto i kredyt odnawialny na kwotę 4836zł , okazało się że jestem jako dłużnik w big . Po dochodzeniu w jaki sposób zostało otwarte konto dowiedziałam się że spisując aneks (z nowym telefonem sprzęt na raty}, okazało się że ta przemiła Pani w salonie T-mobile mnie oszukała i założyła konto bankowe w T-mobile usługi bankowe, gdy zgłosiłam się z reklamacja Pani mi odpowiedziała ze teraz maja takie zasady spisywania umów nie umiała konkretnie odpowiedzieć tylko wmawiała że mam to w aneksie więc poprosiłam ją gdzie to pisze w aneksie a tam ani słowa o Usługach bankowych pytam gdzie jest umowa z bankiem o zawarciu kredytu niestety niema bo to idzie automatycznie przy podpisaniu odpowiedziała . Ostrzegam wszystkich którzy biorą telefony aby zwrócili uwagę co jest wpisane w umowie jest jeden haczyk w punkcie 4 pkt 4,1 umowa zawarta w ramach promocji o kodzie HR.... raty ...B okazało się że ta literka "B " jest haczykiem i w taki sposób znajduje się klient banku z kredytem odnawialnym mało kto o tym wie bo obsługa klienta nie informuje a wartość telefonu wynosi 836zł gdzie co miesiąc spłacam wraz z abonamentem . Ja złożyłam reklamację więc czekam na odpowiedź. Będę jeszcze rozmawiać a prawnikiem bo zostałam bez mojej wiedzy dłużnikiem. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Beznadzieja i obsługa również, szkoda, że nie ma możliwości wysłania bezpośredniej opinii do siedziby t-mobile z informacją o obsłudze, chodzi mi o wskazanie osób z konkretnego oddziału. Może t-mobile mógłby na swojej stronie internetowej podać jakiś adres e:mail, na którym można byłoby wyrażać opinie osobowe o ich przedstawicielach. Po kilkunastu latach obsługa jednego z oddziałów skutecznie zniechęciła mnie do korzystania z dalszych usług. Odchodzę z całą rodziną z tej sieci. Dla t-mobile to strata czterech klientów, ale dla nich to chyba nieistotne. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Mam ofertę na kartę i po przejęciu przez Niemców tragedia Najdroższa w utrzymaniu i korzystaniu sieć , nic nie oferująca. Ważność konta żenada, ciągle trzeba doładowywać. Darmowe rozmowy w ramach swojej sieci. Brak taryf zachęcający by tu zostać. Żegnaj T mobile, nadszedł czas by odejść po 10 latach skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Beznadzieja uniemożliwiają przeniesienie numeru do innego operatora.Po 3 próbach przeniesienia numeru za każdym razem inna wymówka dałem sobie spokój wyrzuciłem kartę sim na śmietnik.Kupiłem u innego operatora nowy starter. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Najgorszy operator na rynku to t mobile. W sieci t- mobile byłem od 1996 r. 4 numery+ stacjonarny + internet. Najpierw w erze, potem t mobile , więc 20 lat !!! W 2014 internet bardzo i zwolnił ok 0,5 mega, cały czas rwał. Serwisant był kilka razy i powiedział, że nic się nie da zrobić. Na pytanie - to dlaczego wcześniej chodził ok 2 mega bez przerw? tylko się znacząco uśmiechnął. Tak mnie zwodzili przez cały 2015r. W końcu internet zamilkł. Z t- mobile poinformowali mnie, że to siła wyższa bo piorun gdzieś im strzelił więc oni nie poczuwają się do winy. Na moje pismo odpowiedzieli, że biorąc pod uwagę długą współpracę obniżą mi jeden rachunek o 10 procent ( internet milczał 4 miechy) hic!!!. Tak się skończyła nasza współpraca. Przeniosłem wszystko do innego operatora i gdzie tylko mogę to ostrzegam. Moja rada -po szkodzie- negocjować z pośrednikiem (nie w salonie)? oni mają największe możliwości i im jeszcze jakoś zależy. Jak się kończy umowa ostrzegać o możliwości przejścia do innej sieci i w razie czego tak zrobić, bez sentymentów. skomentuj opinię »