T-Mobile Usługi Bankowe

Adres siedziby:
Alior Bank Spółka Akcyjna
Al. Jerozolimskie 94
00-807 Warszawa
fax: +48 22 555 23 23

Adres korespondencyjny:
Alior Bank S.A. Oddział T-Mobile Usługi Bankowe
ul. Domaniewska 52
02-672 Warszawa

Infolinia T-Mobile Usługi Bankowe:
Z telefonów stacjonarnych i komórkowych:
19 506
12 370 71 00

Z zagranicy:
+48 12 19 506
+48 (12) 370 71 00

(21 opinii)

Poniższe opinie są opiniami historycznymi. Obecnie możliwość dodawania nowych opinii jest wyłączona. Niektóre opinie podlegały moderacji treści. Nie weryfikowaliśmy, czy osoby tworzące poniższe opinie były klientami opisywanych instytucji lub korzystały z opisywanych usług.

T-Mobile Usługi Bankowe to owoc strategicznego partnerstwa T-Mobile i Alior Banku, mający na celu stworzenie najkorzystniejszej oferty bankowej na rynku. Dzięki współpracy najb…

zobacz więcej »

Dodaj opinię

21 Opinie

użytkownik
Ocena:
i lipa wyszła z T-mobile, nie da się nowego konta założyć w systemie automatycznym., przez infolinie też się nie udało; obiecali zadzwonić i już tydzień czekam; Tydzień usuwają usterkę informatyczna!! śmiech na sali, a panie w wirtualnym oddziale uprzejmie informują że pracują nad usunięciem usterki .... skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Dostęp internetowy: Jest to niewątpliwy atut banku. Niestety psuje sobie wizerunek pozostałymi produktami, np.przyznanie debetu. Obsługa klienta w placówce: Forma obsługi - szczególnie strona technologiczna - powyżej oczekiwań. Alior Sync zdecydowanie wybija się tu ponad przeciętność pozostałych banków w Polsce. Jednakże negatywnie na ten na pewno nie tani PR wpływają przestarzałe procedury.. Oferta kredytu/ debetu w koncie: Procedury przestarzałe. Poniżej krytyki. Mam stałe wpływy na konto w podziale na 2 umowy w wysokości 6000 netto. Wystąpiłam o debet na 3000. Jednakże jak widać bank nie jest zainteresowany takim klientem jak ja. Weryfikują jakbym co najmniej występowała o kredyt mieszkaniowy. A potem się dziwią dlaczego ludzie wykazują słaba tendencję do przechodzenia między bankami. . Elastyczność oferty: Brak elastyczności. Jeśli ktoś nie mieści się w standardach przestarzałych procedur to. Wysokość opłat i prowizji: Powyżej standardu. Oferta kart płatniczych: Jeśli osoba che mieć tylko konto osobiste z dostępem i obsługą przez internet to polecam. Technologicznie w Polsce zdecydowanie przodują. Pozostała część to przestarzałe procedury rodem z Milenium Bank co bardzo psuje PR. Na razie jak widać nie bardzo sie tym przejmują.. skomentuj opinię »
Dodaj opinię