Sygma Bank

Adres korespondencyjny:

Sygma Bank Polska S.A. ul. Suwak 3 02-676 Warszawa

Infolinia Sygma Banku:
801 100 600
22 201 37 00

(205 opinii)

Poniższe opinie są opiniami historycznymi. Obecnie możliwość dodawania nowych opinii jest wyłączona. Niektóre opinie podlegały moderacji treści. Nie weryfikowaliśmy, czy osoby tworzące poniższe opinie były klientami opisywanych instytucji lub korzystały z opisywanych usług.

Sygma Bank Polska S.A. jest częścią Grupy BNP Paribas Personal Finance. Specjalizuje się w aktywnym wspieraniu sieci detalicznych poprzez usługi finansowe i pozafinansowe, jak również kredyty…

zobacz więcej »

Dodaj opinię

205 Opinie

użytkownik
Ocena:
Wysokość oprocentowania: Oprocentowanie jest niewielkie . Dostęp internetowy: Bardzo dobry dostęp internetowy. Elastyczność oferty: Oferta dość elastyczna. Wysokość opłat i prowizji: Jak na taką dobrą kartę to naprawdę świetna wysokośc opłat i prowizji jestem w 100% zadowolony. Jasność oferty: Oferta jasna do zrozumienia. Minimum formalności: Nie musiałem się specjalnie napocić. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Bank to porażka!!! Zapłaciłem 2 raty we wrześniu. Pierwsza rata miała być płatna do 12 października. (wg nich nie zapłaciłem wymaganej kwoty w wymaganym terminie!!!) pomimo ze tamta kwotę maja zaksięgowaną. Dostaję pismo z działu windykacji za 22 złote, z ponagleniem zapłaty 1 raty. Pomimo telefonów sprawy nie da się rozwiązac, gdyż nie zapłaciłem wymaganej raty. Poziom podejścia do klienta (arogancja) bije Urząd Skarbowy. NIE POLECAM!!! Omijajcie tą instytucję szerokim łukiem. skomentuj opinię (3) »
użytkownik
Ocena:
Postanowiłam kupić meble na raty. Finansować miał ,,Sygma Bank,, Podpisałam w sklepie umowę. Po przeczytaniu umowy w domu doszłam do wniosku,ze warunki mi nie odpowiadają. Na drugi dzień na druku dołączonym do umowy odstąpiłam od tejże umowy.W załatwieniu tej sprawy pośredniczy sklep. Jakie było moje zdziwienie gdy Bank przysłał upomnienie za nie spłaconą ratę w tym odsetki za zwłokę. Dodam,że na odstąpienie od umowy klient ma 14 dni bez podania przyczyny. Dziś będę się kontaktować z biurem konsumenta.Bank nie ma sobie nic do zarzucenia. skomentuj opinię (2) »
użytkownik
Ocena:
Bank odmówił udzielenia rat mimo złożenia wniosku z udokumentowaną umową o pracę i działalnością gospodarczą oraz zarobkami kilkukrotnie przekraczającymi wartość zamówienia. Odmówił także wyjaśnienia takiej sytuacji. Nie polecam. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Ja nie mam zastrzeżeń ,obok mnie jest dużo placówek do infolini też mozna łatwo się dodzwonić ,korzystam tylko z karty kredytowej ale nie widziałem w życiu tylu sklepów w jakich można mieć rabaty i takich nagród ,jestem zadowolony w 100 procentach o wiele lepiej niż w moim poprzednim banku. skomentuj opinię (1) »
użytkownik
Ocena:
nie bierzcie zakupów ratalnych w tym banku, bo pozniej okaże sie ze macie linie kredytowa z karta, ktorej nigdy nie widzieliscie i musicie płacić za jej utrzymanie. Czytajcie uważnie umowy!!Nie polecam naciagacze liczace ze ktos niedoczyta umowy. skomentuj opinię (3) »
użytkownik
Ocena:
To jest okropny Bank,wpłacilam 10 Lipca rate tak jak co miesiac,a dzis dostalam od nich sms ze mam zaplacic 145 zl bo nie wplynely pienieniadze,,,,jutro ide do tego Banku i dam im popalić,podłe zlodzieje skomentuj opinię (5) »
Dodaj opinię