Sygma Bank

Adres korespondencyjny:

Sygma Bank Polska S.A. ul. Suwak 3 02-676 Warszawa

Infolinia Sygma Banku:
801 100 600
22 201 37 00

(205 opinii)

Poniższe opinie są opiniami historycznymi. Obecnie możliwość dodawania nowych opinii jest wyłączona. Niektóre opinie podlegały moderacji treści. Nie weryfikowaliśmy, czy osoby tworzące poniższe opinie były klientami opisywanych instytucji lub korzystały z opisywanych usług.

Sygma Bank Polska S.A. jest częścią Grupy BNP Paribas Personal Finance. Specjalizuje się w aktywnym wspieraniu sieci detalicznych poprzez usługi finansowe i pozafinansowe, jak również kredyty…

zobacz więcej »

Dodaj opinię

205 Opinie

użytkownik
Ocena:
TEN NAMK TO ZŁODZIEJE !!!! OMIJAĆ SZEROKIM ŁUKIEM !!! NAWET,JEŚLI PŁATNOŚCI SĄ REGULOWANE NA CZAS,POTRAFIĄ NĘKAĆ TELEFONAMI,DZWONIĄC 7 RAZY DZIENNIE, ZA KAŻYM RAZEM Z INNEGO NUMERU (MAM ICH ZAPISANE JUŻ RÓWNO 20) I LICZĄC SOBIE ZA KAŻDE POŁĄCZENIE 10 ZŁ!!! W DODATKU NAWET,GDY RATY SĄ PŁACONE NA CZAS,WYSYŁAJĄ LISTY POWIADAMIAJĄCE,LICZĄC SOBIE ZA KAŻDY 10 ZŁ.ZA KAŻDY LIST "POWIADAMIAJĄCY" (RATY SĄ PŁACONE NA CZAS) LICZĄ SOBIE 15 ZŁ.JEŚLI NIE CHCECIE DOPROWADZIĆ SIĘ DO RUINY,NIE KORZYSTAJCIE NIGDY Z ICH USŁUG !!!!! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Mam bardzo negatywną opinię o tym banku. Długo czasu pracowałam w windykacji, więc wiem, że jest to bank drogi i wyjątkowo mocno działający na niekorzyść klienta. Tylko patrzą gdzie wrobić ludzi i zarobić przez ich nieuwagę /albo niestety często i głupotę/. Do rat za produkty dołączają na siłę kartę kredytową, co można wyczytać z umowy, ale na tym kończy się ta jawna część pisma. Problemy z aktywną kartą, której się nie aktywowało i nawet na oczy nie widziało, naliczanie za nią odsetek i informowanie o tym już po kilku latach przez windykację /czyli kolejne koszty/. Niekompetentni konsultanci telefoniczni, którzy dodatkowo nie potrafią albo nie chcą /czyt.nie pozwala im się/ wytłumaczyć spraw prosto i zwięźle. Kontakt z bankiem trudny, na odpowiedzi czeka się bardzo długo. Do tego mało placówek. Moja rada jest jedna- czytać umowy, nawet jeśli miałoby to w sklepie zająć godzinę i o szczegóły pytać od razu, poza tym przy kontakcie telefonicznym nagrywać rozmowy, a pisma wysyłać poleconym z potwierdzeniem odbioru, kopię zachowując dla siebie. Do tego jeśli są jakieś wątpliwości- nie korzystać albo rozwiać je PRZED podpisaniem umowy, a nie liczyć na odstąpienia. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Mam w sygmie kartę kredytową, ciekawe zniżki i program ze zbieraniem punktów, bez niemiłych niespodzianek skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
według mnie sygma to jeden z solidniejszych banków na polskim rynku, z dwóch podstawowych przyczyn: po pierwsze dobre produkty - karta kredytowa, kredyty i ubezpieczenia, oraz po drugie ze względu na pro kliencką fachową obsługę skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Od lat korzystam z ich usług zarówno ubezpieczeniowych jak i kredytowych, do tej pory się nie zawiodłam skomentuj opinię »
Dodaj opinię