Sygma Bank

Adres korespondencyjny:

Sygma Bank Polska S.A. ul. Suwak 3 02-676 Warszawa

Infolinia Sygma Banku:
801 100 600
22 201 37 00

(205 opinii)

Poniższe opinie są opiniami historycznymi. Obecnie możliwość dodawania nowych opinii jest wyłączona. Niektóre opinie podlegały moderacji treści. Nie weryfikowaliśmy, czy osoby tworzące poniższe opinie były klientami opisywanych instytucji lub korzystały z opisywanych usług.

Sygma Bank Polska S.A. jest częścią Grupy BNP Paribas Personal Finance. Specjalizuje się w aktywnym wspieraniu sieci detalicznych poprzez usługi finansowe i pozafinansowe, jak również kredyty…

zobacz więcej »

Dodaj opinię

205 Opinie

użytkownik
Ocena:
masakra i kpina o-kontaktu, aby się czegoś dowiedzieć trzeba po sto razy wysyłać te same pisma. ODRADZAM skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
TRAGEDIA NIE BANK ! Umowa kredytu ratalnego nei posiada numeru umowy ktory chca przy kazdym kontakcie, zle zaksiegowali wplaty poniewaz osoba udzielajaca kredytu poinformowala klienta ze jest to indywidualny nr rachunku a ci po 1,5 miesiaca dzwonia ze nie ma wplaty, pieniadze zniknely... wyslany mail z potwierdzeniem, ZERO ODPOWIEDZI od banku tylko telefony i smsy ze jest brak wplaty. Po wielkich bojach, telefonach i bez sensownych rozmowach stwierdzili ze mamy inny nr rachunku niz na umowie, malo tego trzeba pisac jakies durne oswiadczenia o przeksiegowaniu wplat, pzreciez to nie jest moj problem do jasnej cholery ! BURDEL I JESZCZE RAZ BURDEL a nie bank, zdecydowanie nie polecam NIKOMU !!!!!! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Założylam kartę w Real w Poznaniu, spłaciłam już 3 kredyty po 10 rat, non stop używam karty kredytowej, spłacam w terminie,raz wypłaciłam gotówkę i fakt odsetki duże więc spłaciłam czym prędzej. Jednakże wszystkie opcje sa wypisane w umowie, gdy czegoś dopytywałam konsultantki w punktach obslugi klienta wszystko mi dokladnie tłumaczyły i pomagały wybrac najlepsza opcję.Ten Bank pomaga mi na codzień i udzielił mi kredytu zaufania ponieważ moje umowy o prace maja forme umów o dzieło z nieregularnymi wypłatami i jest to jedyny bank który dał mi mozliwość zakupu na raty i kartę kredytową. Jestem bardzo z niego zadowolona. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Same problemy. Ktoś z ich pracowników źle zaksięgował pieniądze a konsekwencje zgania się na klienta bardzo nieładnie. Kategorycznie ODRADZAM TEN BANK. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
do: rozczarowana- Kochana Pani, zgłosiła Pani roszczenie a Bank roszczenie przekazał do ubezpieczyciela, ale zapewne Pani chciała wiele dowiedzieć się o koncie Pani męża (stanie zadłużenia itp) - to to bank poprosił o dokumenty spadkowe, bo tylko prawomocnym spadkobiercom udziela się takich informacji - no i z tego powodu Pani tak wiesza psy na tym banku? bo przestrzega tajemnicy bankowej i dba o interesy swoich klientów? - ZADOWOLONA skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
zgadzam sie jak najbardziej.bardzo niemiła obsłługa w dodatku miesiac czasu czekam na zwrot nadplaconycz pieniedzy i zadnej odpowiedzi.a za dzien zwłoki strasza windykacja.szczerze nie polecam skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
lepszy bank ma chyba mafia predzej można dodzwonić sie na marsa niż tam skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
lepszy bank ma chyba mafia predzej można dodzwonić sie na marsa niż tam skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
potwierdzam ta opinie,dzwonia po5razy dziennie a jezeli ktos sie znalazl w trudnej sytuacji i chcialby restruktyzacji zobowiazac tak jak to robia inne banki to nie ma mowy -arogancja,bezczelnosc i ublizanie klientom,mnie prawnik powiedzial zebym placila ile jestem w stanie nie uchylajac sie od splat bo to dziala na moja korzysc.Bo ja chce to splacic ale jak ze 100zl wplaty polowa to ich zysk to tansza jest pozyczka pozabankowa.Jednym slowem omijajcie to cos wielkim lukiem - skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
mialem karte w tym banku! i zaluje bo miala byc rata 147,cos tam.i to co miesiac!BYLA!! NIE JEDNA A DWIE! splacilem ajk tylko moglem z wielkimi problemami bo ze 3 karty moglem splaca w tej kwoce i w tym czasie a nie jedna w tym banku!a jak juz sie udalo splacic to sie okazalo ze jestem w bik przez debili!wiec napisalem kilka pism z prozba o usuniecie z bik.i wtedy sie zaczelo jeszcze bardziej babrac bo debili maja jako konsultantow co nie umieja czytac!najbardziej poryty bank nikomu nie polecam! wrazie problemow konsultanci zieloni! nie wiedza nic!zmyslaja jakies formulki tylko zeby z czlowieka zrobic debila!kazdy mowi co innego! ciagnie sie taka sprawe o usuniecie z bik prawie rok ale usuwaja! NIKOMU NIE POLECAM skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Najgorszy bank z jakim miałam coś do czynienia!!! Odradzam wszystkim. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Obsługa w Słupsku bardzo miła, ale uczepili się że kiedyś nie spłaciłem jednej raty w terminie - opóźnienie nie duże bo zaledwie dwa tygodnie. Ogólnie to spoko ale czepiać się takich pierdołek to sprawa dość dziwna i nie udzielili mi kredytu. No ale to nauczka, chcesz coś kupić zaoszczędź. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
wszystko na niskim poziomie... skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Witam. W zeszłym roku kupiłem na raty w EuroRtvAgd nawigację. Spłaciłem zgodnie z umową 10 rat. Od kwietnia wydzwaniają do mnie że nie ma jednej wpłaty. Wysłałem wszystkie potwierdzenia przelewów mailem. Nawet przyszła automatyczna odpowiedź że dokumenty trafią do odpowiedniego działu. A dzisiaj znowu dzwonią, tym razem z działu windykacji że nie ma wpłaty. Można naprawdę się wkurzyć. Jutro składam pisemną skargę do UKNF. Może są to śmieszne pieniądze ale może to ich czegoś nauczy. Wszystkim w podobnej sytuacji radzę to samo. Może w końcu przestaną naciągać. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Potwierdzam moich poprzednikow ze to najgorszy i najbardziej dziadowski bank z jakim mialem docynienia, oplaty biora nawet za wykonanie tel czy przyslanie pisma, biore pozyczke w innym baku i splacam tych dziadow... nigdy w zyciu nie chce miec juz doczynienia z tym bankiem skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Odradzam z korzystania z usług w tej instytucji. Nieuczciwy "Bank" i strasznie lichwiarski. Nigdy więcej nie skorzystam z usług w tym niby Banku, ostrzegam innych. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Jestem zadowolony skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
najgorszy bank z jakim miałam do czynienia !!!!!!!!!! nigdy więcej żadnych umów kredytu ratalnego z tym bankiem !!!!!!!!! zero jakiegokolwiek kontaktu telefonicznego bądź meilowego . Na infolinii informują że "w trosce o wysoką jakość obsugi" rozmowy są rejestrowane. Ja się pytam jakie rozmowy ? Przecież tam żeby się dodzwonić to trzeba najpierw piedolnąć na zawał. Można dzwonić cały dzień i cały dzień będzie grała muzyczka i będzie mówiło że "wszyscy operatorzy są zajęci" . Pieprzenie kotka za pomocą młotka . Sorry za słowa ale właśnie trzeci dzień usiłuję się do nich dodzwonić i cały czas to samo . Gotuje się we mnie bo zeżarło mi już 3 karty tlefoniczne i dalej nic. Zastanówcie się dobrze zanim poddpiszecie jakąkolwiek umowę . Gorszego banku nie spotkałam , nie poleciłabym go najgorszemu wrogowi !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
NIGDY więcej kredytów z tego Banku mąż wziął kredyt z ubezpieczeniem na wypadek śmierci niestety stało się jak się stało mąż miał wypadek w pracy i zmarł złożyłam wniosek o roszczenie odszkodowania i jakie moje zdziwienie ze zamiast pisma o wypłacie odszkodowania dostaje ciągle telefony pytające kto przyjął spadek i czy sprawa w prokuraturze jest zakończona to farsa nadmienię ze te same dokumenty złożyłam w innym banku i w ciągu niecałego miesiąca dostałam potwierdzenie uregulowania kredytu przez ubezpieczyciela,zachowują się tak jakby została wykupiona polisa co najmniej na milion dolarów, nigdy więcej SYGMA BANKU to nie bank to farsa. skomentuj opinię »
Dodaj opinię