Sygma Bank

Adres korespondencyjny:

Sygma Bank Polska S.A. ul. Suwak 3 02-676 Warszawa

Infolinia Sygma Banku:
801 100 600
22 201 37 00

(205 opinii)

Poniższe opinie są opiniami historycznymi. Obecnie możliwość dodawania nowych opinii jest wyłączona. Niektóre opinie podlegały moderacji treści. Nie weryfikowaliśmy, czy osoby tworzące poniższe opinie były klientami opisywanych instytucji lub korzystały z opisywanych usług.

Sygma Bank Polska S.A. jest częścią Grupy BNP Paribas Personal Finance. Specjalizuje się w aktywnym wspieraniu sieci detalicznych poprzez usługi finansowe i pozafinansowe, jak również kredyty…

zobacz więcej »

Dodaj opinię

205 Opinie

użytkownik
Ocena:
JA WZIOŁEM TERZ KOMPUTER W 2005 ROKU BYŁ TO CETELEN BANK POTEM SIĘ ZMIENIŁA NAZWA NA SYGMA BANK W ROKU 2012 OKAZUJE SIĘ ZE MAM DO SPŁATY 65000 PLN POCZYM MAM PISMA I KWITKI ZE SPŁACONE I PODZIENKOWANIE ODAJĄ SPRAWE DO KOMORNIKA I MUSZE SPŁACIĆ skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Ludzie! Jak to bank wysyła karty kredytowe na sile? Sam mam kredyt ratalny ze sklepu Euro (a wiec raty w banku Sygma) i tym samym w umowie jest zapis o karte kredytowa. Cala filozofia. A to, ze niektorzy nie czytaja, podpisuja a pozniej sie bulwersuja... coz. skomentuj opinię (1) »
użytkownik
Ocena:
tragiczny bank, wzięłam kredyt przy okazji zakupów w euro agd, nie polecam, tragiczna obsługa telefoniczna, niedoinformowani pracowicy, niekomunikatywni i przede wszystkim nie umiejący liczyć. tragedia. będę unikać tego banku i nie polecam innym ich usług. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Sygma działa tak, proponuje kredyt na 6 miesiecy 0% odsetek i co z tego ma jeżeli klient spłaci w termini to nic ale jak sie potknie w ostatniej racie i spóźni pare dni to go mają. Musi zapłacić odsetki za cały okres kredytowania czyli np. 12 miesiecy w zależnosci na jak długo była umowa. Moja rada jest następujaca pilnować terminów lepiej spłacić po 5 miesiącach niż sie potknać w ostatnim miesiący. Jezeli sie spóznimy natychmiast dzwonić i prosić o przesłanie potwierdzenia ile zostało i potwierdzenia o nie zaleganiu. Uważam, ze Sygma tworzac system 6 rat bez odsetek liczy właśnie na tych co się spóźnia a statystycznie wcale nie jest to mała ilość kredytobiorców. Warunki umowy sa tak zawinięte,że nikt nie zrozumie do końca o co chodzi dopiero zrozumie kiedy jest już na minie. Jak was złapia sa beszczelni i aroganccy a polubowna windykacja to pisc na wodę bo wcale nie działa polubownie. Jak ktos moze to niech to omija chyba , że musi. W kazdym razie ostrożnie z tym niby bankiem. skomentuj opinię (1) »
użytkownik
Ocena:
Witam. Brałem kilka kredytów w Sygma bank i było dobrze ale ostatni mój kredyt to katastrofa, wyjaśnię dlaczego. Wziąłem na raty laptopa w sklepie EURO RTV AGD, była promocja 6 rat bez odsetek. Ostatnią ratę chciałem wpłacić w wymaganym dniu wpłaty w EURO RTV AGD czyli w sklepie w którym brałem kredyt bo te sklepy przelewały bezpośrednio do Sygma w czasie rzeczywisty. Ostatnią ratę miałem wpłacić w piątek 20 kwietnia tego roku. Udałem się do sklepu ok.godz. 17 a oni mówią , ze nie mają połączenia bo serwer nie działa i nie mogę dokonać wpłaty. Poszedłem jeszcze o godz. 20 i niestety ta sama sytuacja. Postanowiłem dokonać wpłaty w dniu nastepnym czyli dzień po termini a ostatecznie zaksiegowano te wpłatę w poniedziałek. Obecnie naliczyli mi już ponad 600 zł do płacenia bo twierdza, że takie ponieśli straty z powodu trzech dni opóźnienia. Wydzwaniają wysyłają pisma jak bym miał ze sto tysiecy kredytu. Moja rada jak macie podpisać z Sygma to poszukajcie innego banku kredytującego. Uważam, ze przez takie postępowanie wiecej straca niż zyskaja. Oddaję sprawę do rzecznika spraw konsumenta zobaczymy jak uzasadnią, że z powodu trzech dni poniesli takie straty. Wiadomo, że muszę sie z nimi rozliczyć ale uważam, że coś się źle u nich dzieje bo zrobili się niemili i pazerni. skomentuj opinię (1) »
użytkownik
Ocena:
nierzetelny bank ,brak kontaktu z nimi ,żadne e-maile żadnej odpowiedzi nie zycze nikomu .\r\n skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Najgorszy, najbardziej niemily i nierzetelny bank...o ile mozna to nazwać bankiem. Obsługa na poziomie 0, odpowiedzi na maile-0, odpowiedzi na pisma - 0. Tam jest taki pan, ktory prosi o informacje na temat zlego traktowania, oglasza sie na str.internetowej - ich rzecznik prasowy-napisalam do niego, doprowadzona chamską obsługą do ostatecności-odpowiedzi 0. Kpina, skandal. Dziwie sie, że Komisja Nadzoru pozwala im jeszcze działać. Odradzam każdemu. Polecam każdy inny bank skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
brak komentarza jesli chodzi o ten bank splacilam calosc kredytu w czerwcu przylo mi ze jest nie doplata w kwocie 15zl na dzien dzisiejszy wynosi juz 112zl. podali mnie do krajowego rejestru dluznikow. mam potwierdzenie spaty calosci kredytu co mam zrobic w tej sprawie??? moze ktos ma podobnie jak ja problem z tym bankiem??? skomentuj opinię (1) »
użytkownik
Ocena:
Najbardziej złodziejski bank na rynku.Wpłaciłem ratę 3 lata temu , a dziś przychodzi nakaz windykacji. paranoja skomentuj opinię (1) »
użytkownik
Ocena:
Macie wszyscy rację nie polecam tego banku. Bardzo długo czekałam na uznanie towaru,który oddałam a pieniądze księgują na twoje zadłużenie. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Każdy inny bank tylko nie ten!!! Jestem "starym" bankowcem, znam dokładnie wszystkie zasady dot. kredytowania, a ten bank wprowadził mnie do BIK-u. Wzięty towar na raty miał być bez odsetek. Spłaciłam go w ciągu 6 m-cy - zgodnie z umową, do kwoty 2600 doliczono mi 650 zł, które zapłaciłam, gdyż nie miałam siły kłócic się z nimi dłużej, a oni wprowadzili mnie do BIK-u. Pracownicy nieprofesjonalni delikatnie mówiąc - zerowa wiedza, na dodatek są bezczelni, a słownicto pozostawie wiele do życzenia...rzucają słuchawkami i używają słów w kontaktach z klientem, które absolutnie są niedopuszczalne!!! Słowem mówiac to nie jest bank, tylko zwykli naciagacze!!! Kto może nich ucieka najdalej od tych złodziei!!! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Nie polecam przysyłają karty kredytowe i naciągają na kredyt gdy ma się u nich raty a gdy próbuje się odwołać do dyrektora to zaraz nasyłają komornika i wypowiadają umowę nawet gdy się wpłaca . skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
zgadzam sie w zupelnosci z innymi bankami jest ok a w sygam po zaplaceniu raty 20 dni przed terminem to po 10 dniach po terminie dzwoni pan i oswiadcza mi ze rata jest nie zaksiegowana i na dodatek do nastepnej raty doliczaja mi odsetki przez co pojawia sie zla historia w biku ale naszczescie w normalnym banku ing po przedstawieniu dokonania wplaty ntej raty kredyt w ing zostal mi udzielony i spalcilem kedyt ratalny w sygma gdzie juz miesiac czekam na potwierdzenie zamkniecia kredytu i sie nie moge doczekac moze jeszcze mi jakies odsteki nalicza????? skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
No dobrze teraz ja... Jestem jeszcze przed podpisaniem umowy z Sygma. Ogólnie czuję się lekko przerażona negatywnymi komentarzami, ale... marzy mi się ekspres do kawy, a sklep internetowy proponuje korzystny kredyt 0%. Na tym etapie nie zauważyłam żadnych, najmniejszych problemów. Jeszcze tego samego dnia otrzymałam wstępną zgodę na uzyskanie kredytu. Kolejnego - wysłano mi umowę i regulamin. Dzwonił pracownik z pytaniem, czy wszystko jasne. Mój mąż - prawnik, nauczył mnie, żeby dokładnie czytać tego rodzaju pisma. Wtedy jeszcze nie byłam gotowa (to mimo wszystko trochę zajmuje, wymaga skupienia!!!) W trakcie zapoznawanie się z dokumentami wątpliwości zapisałam na kartce papieru i zadzwoniłam na podany w e-mailu telefon. Nie było problemu z połączeniem, konsultantka przesympatyczna, wszystko wytłumaczyła. Nie mam pojęcia jaką korzyść będzie miał ze mnie bank ponieważ - zrezygnowałam z ubezpieczenia jednego i drugiego; oraz zaznaczyłam opcję rezygnacji z karty kredytowej, ale to w końcu ich sprawa. Dziś wysyłam wymagane papiery i czekam na ostateczny wynik.\r\nA teraz, co budziło moje wątpliwości: W umowie:\r\n1. rata ma wpłynąć 5 dnia każdego miesiąca (co jeśli ten dzień jest świętem, dniem wolnym od pracy?) ? a podobno oznacza to, że DO tego dnia pieniądze muszą być zaksięgowane na przynależnykm koncie\r\n2. czy rzeczywiście muszę otrzymać limit i kartę MasterCard? w umowie istnieje możliwość rezygnacji z tej karty, jeśli już jesteś jej posiadaczem ? ale ja nie jestem i być nie chcę, skreśliłam to, co niepotrzebne (czyli \"gdyż posiada już Kartę MasterCard\"), konsultantka powiedziała, że OK; mamy jeszcze opcję odstąpienia od Limitu i Karty w terminie do 14 dni od jej otrzymania, jakby co?.\r\n3. uwaga!!! bo mimo, że na samym wstępie podziękowałam za jedno ubezpieczenie, pojawiła się opcja drugiego!!! można przeoczyć jeśli się niedokładnie czyta; nie byłam zainteresowana i zaznaczyłam opcję rezygnację z tego luksusu\r\n4. Umowa sugeruje, że możemy się spodziewać 2 nr kont, na które mamy wpłacać pieniądze ? pierwsze to ogólne, póki się nie otrzyma indywidualnego; ale?. na forach ludzie piszą, że czasem ich wpłaty ?giną,? wtedy pracownik Sygma dzwoni i informuje o braku zaksięgowanych pieniędzy? Podobno, żeby się przed tym ustrzec, jeszcze przed upłynięciem terminu pierwszej spłaty raty można zadzwonić do Biura Obsługi Klienta i poprosić o wygenerowanie indywidualnego nr konta, na które będziemy wpłacać wszystkie nasze zobowiązania. Ja mam właśnie zamiar tak zrobić.\r\n5. chciałam się dowiedzieć, czy w lubelskim oddziale banku można wpłacać pieniądze, miałabym od razu pokwitowanie? Niestety nie ponieważ Sygma, mimo, iż z nazwy jest bankiem nie pobiera w swoich placówkach pieniędzy od klientów!!!! Trochę to dla mnie dziwne?.ale?. jestem otwarta na nowości i z wiatrakami walczyć nie będę?\r\nTo tyle na razie?. Dam znać, jak się sprawy potoczą. \r\nMoże nie będzie tak źle....\r\n skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
to teraz ja coś napisze,bank SYGMA nie ma swojego konta a jest na usługach ing bank,\r\nmam karte kredytowa u nich ,dokonywalem przelewu srodkow w kwocie 1500zl na swoj ror,cos musieli pochrzanić z przelewem bo moj bank odesłal im z powrotem tą kwote mam na to potwierdzenie,sygma od 3 tyg szuka tych pieniedzy i twierdzi ze ich nie ma a ja musze za to placic,tragedia skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Odradzam, nieuprzejma obsługa, za późno zaksięgowane pieniądze na ich koncie, chociaż ode mnie wyszły o czasie, " to się przeliczyło, tłumaczę pani przecież i teraz musi pani zapłacić " Od marca czekali do lipca, najpierw jedna pani powiedziała, że pieniądze wpłynęły i są a dzisiaj druga pani mówi, że się u nich zaksięgowały za późno, to moja wina? Skandal!!! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Odradzam, nieuprzejma obsługa, za późno zaksięgowane pieniądze na ich koncie, chociaż ode mnie wyszły o czasie, " to się przeliczyło, tłumaczę pani przecież i teraz musi pani zapłacić " Od marca czekali do lipca, najpierw jedna pani powiedziała, że pieniądze wpłynęły i są a dzisiaj druga pani mówi, że się u nich zaksięgowały za późno, to moja wina? Skandal!!! skomentuj opinię »
Dodaj opinię