Sygma Bank

Adres korespondencyjny:

Sygma Bank Polska S.A. ul. Suwak 3 02-676 Warszawa

Infolinia Sygma Banku:
801 100 600
22 201 37 00

(205 opinii)

Poniższe opinie są opiniami historycznymi. Obecnie możliwość dodawania nowych opinii jest wyłączona. Niektóre opinie podlegały moderacji treści. Nie weryfikowaliśmy, czy osoby tworzące poniższe opinie były klientami opisywanych instytucji lub korzystały z opisywanych usług.

Sygma Bank Polska S.A. jest częścią Grupy BNP Paribas Personal Finance. Specjalizuje się w aktywnym wspieraniu sieci detalicznych poprzez usługi finansowe i pozafinansowe, jak również kredyty…

zobacz więcej »

Dodaj opinię

205 Opinie

użytkownik
Ocena:
Najgorszy z jakim miałam okazje współpracować. Tragiczna obsługa konsultantów, fatalna jakość rozmów, tragiczne i wielomiesięczne "bujanie się" z prośbą o wykasowanie z BIK w związku z całkowitą spłatą kredytu. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
nie polecam. miałam kartę kredytową w tej chwili ją spłaciłam i nie chcę mieć z nimi nic do czynienia- okropnie duże odsetki naliczane. Nie polecam- a i jeszcze konsultanci telefoniczni, którzy podają różne informacje. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Pomocy!!! Splacam u nich kartę kredytową, staram się splacac w miare regularnie, ale wystarczy kilka dni opóźnienia by ludzie z tego dziwnego banku wydzwaniali na moje numery telefonów, to co zostalo wplacone automatycznie jest ściągane z konta.Wczoraj zrobilam 2 przelwy i dalej wydzwaniają, chcialam to zlodziejstwo już gdzies zglosić na policje albo do Federacji konsumentów skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Sygma Bank to wielkie nieporozumienie na Polskim rynku skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Dostęp internetowy: Ograniczony ale no telefon można się dodzwonic i podpytac o co sie chce. Duża różnorodność produktów: chyba tylko w marketach ich widziałem. Brak oddziałów :-(. Elastyczność oferty: Mam NNW ale inne produkty też mają. Kompleksowa opieka nad klientem: troche gorzej bo nie ma osób dedykowanych do oferty . Minimum formalności: kredyt brałem w 15 min a ubezpieczenie w 1 min :-). Profesjonalizm doradców: nie porywa ale jest ok. Wysokość opłat i prowizji: 0% i ubezpieczenie jakieś 128 pln w skali 12 miesięcy. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Nie polecam. Kończył mi się kredyt, Rozbili na koniec mi tak raty, żebym się załapała na kolejny rok odsetek za kredyt. skomentuj opinię (2) »
użytkownik
Ocena:
Zdecydowanie nie polecam tego banku, traktują klientów w sposób całkowicie niepoważny, osobiście będę się się starał w przyszłości unikać szerokim łukiem Sygma Bank i to samo doradzał wszystkm moim znajomym. skomentuj opinię (1) »
użytkownik
Ocena:
Wysokość oprocentowania: Znośna w porównaniu do innych.. Dostęp internetowy: Nie byłam zainteresowana. Wysokość opłat i prowizji: Przeciętna. Kasują klientów w inny sposób - np. przedłużeniem gwarancji na sprzęt agd. Choć to teoretycznie może być w przyszłości wykorzystane.. Szybkość przyznania / wypłacenia kredytu: Szybko i sprawnie. Decyzję otrzymałam w ciągu 20 minut.. Możliwość negocjacji oferty: Brak. Minimum formalności: To prawda, wystarczą dwa lub trzy podpisy aby skredytować agd wartości kilku tysięcy.. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Mimo terminowego odstąpienia od umowy kredytowej i wielokrotnego wyjaśniania z konsultantem telefonicznie oraz dwóch pism, zostałem zgłoszony jako dłużnik do bik. Do chwili obecnej nie uzyskałem informacji o skreśleniu z listy dłużników i braku zobowiązań finansowych w stodunku do banku. Nie wspominając o przeproszeniu za takie traktowanie skomentuj opinię (1) »
użytkownik
Ocena:
Dostęp internetowy: Opisy są ale zakupić nie można. . Duża różnorodność produktów: Szerokiej oferty to niestety nie ma a dostęp do niej maja tylko klienci sygmy... ale produkty wydają się być atrakcyjne - przynajmniej z opisów. . Elastyczność oferty: Dostępna tylko dla klientów sygma. Klient z ulicy nie zakupi u nich ubezpieczenia chyba dlatego że to są grupówki dedykowane tylko dla sygmy.... Minimum formalności: Mąż ma w Sygma kredyt na TV i ich kartę - ubezpieczył się w kilka sekund potwierdzając tylko chęć przystąpienia do ubezpieczenia!!! Szok za szybkość :-). Profesjonalizm doradców: aż za bardzo - zaczęli pokazywać warunki i tłumaczyć co to wyłączenia i jakieś inne definicje... w sumie to jak się ktoś nie zna to widać przy takim podejściu że nie ma małych druczków :-). Wysokość opłat i prowizji: prowizję pewnie biorą jak wszyscy w usługach ale patrząc po nie wysokich opłatach to pewnie nie za wielką. Mamy tylko ubezpieczenie sprzętów w domu i uważam, że za tą ochronę to płacimy całkiem ok. . skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
witam,miałam u nich 3 kredyty wszystkie spłacone regularnie wcale nie były większe odsetki niż w banku 1kredyt brałam 6lat temu ,nie mając zdolności kredytowej u nich dostałam pirwszy drugi i trzeci kredyt w odstępie sześcio-miesięcznym ,po spłacie poprosiłam pisemnie o zamknięcie konta i karty praktiker po miesiącu dostałam pismo o zamknięciu,jest jedyny mankament trzeba płacić regularnie aby nie przychodziły monity ,ja nic do nich nie mam ......... skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
tragiczny, najgorszy bank, okradaja klienta na kazdym kroku, ze nie wspomne o nachalnych telefonach pare razy dziennie skomentuj opinię (2) »
użytkownik
Ocena:
popieram poprzednie wypowiedzi, ten bank to jakies straszne oszustwo, wydzwaniają do mnie codziennie co godzine, chyba zglosze sprawe na policja bo ma dosc. Mam niewielkie zadluzenie, a zorientowalam sie że sciagaja kase za ich telefony do mnie skomentuj opinię »
Dodaj opinię