Sygma Bank

Adres korespondencyjny:

Sygma Bank Polska S.A. ul. Suwak 3 02-676 Warszawa

Infolinia Sygma Banku:
801 100 600
22 201 37 00

(205 opinii)

Poniższe opinie są opiniami historycznymi. Obecnie możliwość dodawania nowych opinii jest wyłączona. Niektóre opinie podlegały moderacji treści. Nie weryfikowaliśmy, czy osoby tworzące poniższe opinie były klientami opisywanych instytucji lub korzystały z opisywanych usług.

Sygma Bank Polska S.A. jest częścią Grupy BNP Paribas Personal Finance. Specjalizuje się w aktywnym wspieraniu sieci detalicznych poprzez usługi finansowe i pozafinansowe, jak również kredyty…

zobacz więcej »

Dodaj opinię

205 Opinie

użytkownik
Ocena:
Podobnie jak poprzednia osoba uważam ,że trzeba wyrobić sobie własną opinie ,niektórzy mówią ,że sygma bank to złodzieje inni chwalą ten bank ja należę do tych drugich. Jest na pewno lepiej niż w innych bankach przynajmniej dla mnie spotyka mnie uprzejmość i jeszcze nie miałem problemów raty ,kredyty wszystko jest jak należy ,a ich karta zasługuje na pochwałę te wszystkie punkty za zakupy i wymienianie na nagrody dla mnie bomba. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Ja podobnie jak Kasia miałam możliwość skorzystania z pożyczki ratalnej. Kredyt również spłaciłam. Nadal korzystam z karty kredytowej i muszę powiedzieć, że mają godny polecenia program lojalnościowy. w przeciwieństwie do innych banków promują wszystkie transakcje dokonywane kartą, a nie jedynie u wybranych partnerów. To jest duży plus. Podobnie jak Kasia uważam, że samemu trzeba sobie wyrabiać zdanie skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Wysokość oprocentowania: Wystarczające żeby spłacić :). Dostęp internetowy: Bez problemu!. Wysokość opłat i prowizji: Jak najbardziej możliwe do spłacenia. Szybkość przyznania / wypłacenia kredytu: Bardzo szybko uzyskany kredyt. Możliwość negocjacji oferty: Praktycznie dostałam od razu dobre warunki. Minimum formalności: Totalne minimum. Nie musiałam dwukrotnie jeździć do siedziby. . skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Uwaga na karty kredytowe tego pseudo banku - nawet bez aktywacji po dawno spłaconym kredycie (przed terminem) przysłano sms że jestem winien 17zł. Przy umowie byłem informowany że nie aktywując karty nie ponoszę żadnych kosztów, w umowie też ani słowa o jakichkolwiek opłatach, znając problem pracownik przy podpisaniu umowy życzliwie doradził odesłanie karty - której nie chciałem, ale otrzymałem niejako z automatu. Teraz pismo do banku z rezygnacją, przelew 17zł, miesięczny okres wypowiedzenia, i co jeszcze zobaczymy. NIE POLECAM skomentuj opinię (1) »
użytkownik
Ocena:
Zdecydowanie odradzam korzystania z usług tego Banku. Mam zaciągnięty kredyt i kilka razy zdarzyło mi się przekroczyć termin płatności raty. Koszty w takim przypadku rosną niemiłosiernie, bo Bank nalicza sobie koszty monitów (10zł za telefon, 15 zł za list). Podczas rozmowy telefonicznej oświadczyłem, że w pełni poczuwam się do uregulowania odsetek za zwłokę jednak nie jestem wróżką, żeby wiedzieć jaki to koszt i uważam, że w takiej sytuacji Bank powinien wysłać mi informację o istniejącej zaległości... W odpowiedzi uzyskałem informację od pracownicy Banku, że to w moim interesie jest wiedzieć, że mam niedopłatę w spłacie kredytu (SIC!). Osobiście zdecydowanie odradzam korzystanie z ich usług. skomentuj opinię (1) »
użytkownik
Ocena:
Krótko - Bank żyjący z machinacji i przekrętów skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Witam ponownie. Dla zainteresowanych - swoją opinię wystawiłam tu w sierpniu ubiegłego roku tuż przed podpisaniem umowy. Zgodnie z obietnicą spieszę niespiesznie poinformować, że spłaciłam mój kredyt w Sygma Bank bez najmniejszych problemów!!! Na wszelki wypadek zadzwoniłam do konsultanta z prośbą o wysłanie mi potwierdzenia tego radosnego faktu i od jakiegoś już czasu spoczywa sobie ono spokojnie w szufladzie biurka. Teraz już wiem, żeby z rezerwą podchodzić do opinii ludzi i ludzisk. Czytając dokładnie umowę i trzymając się wyznaczonego miesięcznego terminu spłat ratalnych uniknęłam jakichkolwiek nieprzyjemności i mogę z czystym sumieniem polecić ten bank!!! Uff, jak dobrze:-) skomentuj opinię (1) »
użytkownik
Ocena:
Ubezpieczenia mają spoko, profesjonalne opisy na stronach, ulotki, znane firmy ubezpieczeniowe (mój produkt obsługuje AIG). Szkoda tylko że aby wziąć ubezpieczenie trzeba mieś u nich inny produkt, tam obsługa, informacja itd. są dużo gorsze!!!! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Też uważam że to najgorszy bank na polskim rynku!!! 2-3 dni zwłoki i już wydzwaniają i straszą wysłaniem wezwania za które naliczają sobie dodatkową, niemałą kasę :/ Poprosiłam o przesunięcie terminu spłaty o 10 dni (bo wtedy akurat wpływała mi na konto wypłata) to usłyszałam że maksymalnie mogą przesunąć o 5 dni hahahaha! Śmieszni są!!!! Teraz kupuje na raty tylko tam gdzie niema Sygma Banku ;p skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
A ja miałam kredyt w sygma i nic się nie działo ... Więc spokojnie mogę polecić . skomentuj opinię (1) »
użytkownik
Ocena:
Najgorszy z jakim miałam okazje współpracować. Tragiczna obsługa konsultantów, fatalna jakość rozmów, tragiczne i wielomiesięczne "bujanie się" z prośbą o wykasowanie z BIK w związku z całkowitą spłatą kredytu. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
nie polecam. miałam kartę kredytową w tej chwili ją spłaciłam i nie chcę mieć z nimi nic do czynienia- okropnie duże odsetki naliczane. Nie polecam- a i jeszcze konsultanci telefoniczni, którzy podają różne informacje. skomentuj opinię »
Dodaj opinię