Sygma Bank

Adres korespondencyjny:

Sygma Bank Polska S.A. ul. Suwak 3 02-676 Warszawa

Infolinia Sygma Banku:
801 100 600
22 201 37 00

(205 opinii)

Poniższe opinie są opiniami historycznymi. Obecnie możliwość dodawania nowych opinii jest wyłączona. Niektóre opinie podlegały moderacji treści. Nie weryfikowaliśmy, czy osoby tworzące poniższe opinie były klientami opisywanych instytucji lub korzystały z opisywanych usług.

Sygma Bank Polska S.A. jest częścią Grupy BNP Paribas Personal Finance. Specjalizuje się w aktywnym wspieraniu sieci detalicznych poprzez usługi finansowe i pozafinansowe, jak również kredyty…

zobacz więcej »

Dodaj opinię

205 Opinie

użytkownik
Ocena:
Wysokość oprocentowania: ten bank to NACIĄGACZE\r\noszukują klientów pod pozorem pomyłek swoich pracowników, i naliczają niesłusznie klientom dodatkowe opłaty za błędy swoich pracowników skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Podobnie jak poprzednicy, moja opinia o nich: ZŁODZIEJE, ZŁODZIEJE i jeszcze raz ZŁODZIEJE. Kiedyś przy jakieś umowie kredytowej w markecie budowlanym wcisnęli mi kartą, którą można było (ale zaznaczam nie trzeba) aktywować. W przypadku braku aktywacji, karta miała być darmowa i w sumie bezużyteczna. Po spłacie kredytu na pytanie co dalej z kartą - uzyskałem informację, że karta nie została aktywowana więc jest nieważna i nie ma żadnych kosztów z tytułu jej posiadania. Po kilku latach dzwonią do mnie i żądają opłaty za kartę wraz z odsetkami. skomentuj opinię (2) »
użytkownik
Ocena:
ja jestem klientem sygmy od lat i nie zdarzyło mi sie zeby postapili ze mna w moim odczuciu jakos niefajnie albo po chamsku skomentuj opinię (1) »
użytkownik
Ocena:
Moim zdaniem warto zdecydować się na usługi sygma banku poszerzają ciągle program lojalnościowy o nowych partnerów ,wiele rabatów i promocji ,wspaniałe nagrody. Jestem również zadowolony z obsługi klienta ,ubezpieczeń i kredytów nie mam żadnych zastrzeżeń co do tej firmy. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Nie polecam. Ilekroć teraz dokonuję zakupu ratalnego, to pytam sprzedawcę o nazwę banku kredytującego. Gdyby padła odpowiedź, że jest to Sygma Banque, zrezygnowałabym bez chwili zastanowienia. W 2010 roku dokonałam zakupu ratalnego, kredyt spłaciłam, tym samym - w moim mniemaniu - umowa z bankiem została rozwiązana. Terefere! w 2014 roku dostałam wezwanie do zapłaty za roczne prowadzenie karty kredytowej (jakiej karty?) Po skontaktowaniu się z telekonsultantem okazało się, że owszem tamta umowa wygasła... ale w momencie jej podpisywania zawarłam jeszcze 2 inne (sic!) - umowę o limit kredytowy i umowę o kartę. Według Sygmy kartę kredytową aktywowałam w 2011 ( bzdura!) i tym samym obowiązuje mnie ta umowa, nieważne, że z karty nie korzystam. Zaangażowałam prawnika i sprawa jest w toku. Uwaga na ten bank! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Wysokość oprocentowania: Uważam ,że nie jest ono duże. Wysokość opłat i prowizji: Moim zdaniem niewysokie powiedziałbym nawet ,że niskie. Jasność oferty: Nie ma tu zbyt dużo do gadania po prostu jasny przekaz trafiający do każdego. Minimum formalności: Nie narzekałem jakoś specjalnie na zbyt dużo formalności. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Moim zdaniem sygma bank to bardzo dobra instytucja pozytywnie oceniam kredyty i ubezpieczenia oraz ich obsługę uważam po długim już doświadczeniu ,że mają naprawdę solidne oferty. Osobiście chciałbym najbardziej pochwalić kartę kredytową nie ma sensu wymieniać parametrów ,ale zapewniła mi liczne rabaty w sklepach które odwiedzam prawie codziennie szczególnie euro rtv i agd czy kakadu lub empik moim zdaniem sygma zasługuje na 5 gwiazdek. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Masakra nie Bank. Nie potrafia nawet podać powodu odmowy rat, tylko z systemu Odmowa powód \"Odmowa\". Konsultant powtarza w kółko to samo i korzysta z ksiązeczki by móc odpowiedzieć na najprostsze pytania.... skomentuj opinię (1) »
użytkownik
Ocena:
Nie podoba mi się rzekoma konieczność przedstawiania dowodu osobistego w momencie dokonywania wpłaty w oddziale. Skoro mam przy sobie wydrukowany rachunek, dlaczego mam obowiązek przedstawiania dowodu? Niemiła była też uwaga Pani przyjmującej opłatę, że jak mi się nie podoba nie muszę wpłacać w oddziale. Z drugiej strony nie muszę też posiadać karty kredytowej banku sygma. Małe to zabieganie o klienta... skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Bank jest nie uczciwy,robi klientów na szaro ,gdy się dzwoni że np.rata jest nie prawidłowo naliczona to konsultant komentuje że to system naliczył taką kwotę raty ,pytam to po co jest pracownik taką odpowiedz otrzymałam dzisiaj 13.08.2014. BANK DO KITU skomentuj opinię (1) »
Dodaj opinię