Santander Consumer Bank

Adres siedziby:
Santander Consumer Bank S.A.
ul. Strzegomska 42c
53-611 Wrocław

Infolinia Banku Santander:
Kredyty:
195 00

Lokaty:
801 601 801
71 358 21 60

(673 opinii)

Poniższe opinie są opiniami historycznymi. Obecnie możliwość dodawania nowych opinii jest wyłączona. Niektóre opinie podlegały moderacji treści. Nie weryfikowaliśmy, czy osoby tworzące poniższe opinie były klientami opisywanych instytucji lub korzystały z opisywanych usług.

Obecny kształt Santander Consumer Banku jest wynikiem jego połączenia w 2011 r. z AIG Bankiem Polska, który od 1998 r. zdobywał silną pozycję…

zobacz więcej »

Dodaj opinię

673 Opinie

użytkownik
Ocena:
Przedwcześnie jestem zmuszony spłacić leasing, auto jest już za małe dla firmy. Przeliczenie 200 plus vat, wcześniejsza spłata 2000 plus vat. Wiem w jakiej firmie nie wezmę kolejnego samochodu. Getin w takiej samej sytuacji naliczone jedynie 25% tego co santander skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Przestrzegam wszystkich przed braniem kredytu w tym banku jeżeli raz powinie się noga (a oni tylko na to czekają) zaraz zaczyna się terror. Dzwonią od godziny 7 rano do 21 i to w jaki sposób z nami rozmawiają przechodzi ludzkie pojęcie te Panie są bardzo chamskie podam przykład wymienili mi rzecz którą wzięłam na raty i to straszna babsko powiedziało mi że jak mnie nie stać to proszę sprzedać to na allegro a miałam wtedy do końca 3 raty. Nigdy więcej oni działają jak gang! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Najbardziej chamski z wszystkich banków. obsługa klienta niemiła, chamska. Wystarczy 1 dzień opóźnienia w spłacie i następnego dnia dzwoni chamidło z windykacji i międli w kółko to samo. Omijać ten nibybank szerokim łukiem. Każdemu odradzam. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
To pierwszy i ostatni raz jak korzystam z usług tego banku!!! nigdy, nigdy więcej! wydzwaniają non stop, nawet gdy podczas pracy odrzucam połączenia to nagminnie dzwonią dalej! człowiek, który bierze kredyt lub coś na raty jest osobą dorosłą i jest świadomy swoich zobowiązań! a jesli sie spóźnia ze spłatą to płaci odsetki więc po jaka cholerę te telefony!!! sami sobie szkodzą! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Najgorszy bank z jakim miałam do czynienia. Chciałam odebrać nadpłatę, ale kredyt miałam na ojca. Po telefonie do banku dowiedziałam się, że muszę mieć od niego upoważnienie. OK. Z upoważnieniem udałam się do banku, gdzie dowiedziałam się, że to musi być upoważnienie notarialne. Później jeszcze zatelefonowałam do innego oddziału i usłyszałam, że owszem potrzebuję upoważnienia, ale ma je do banku dostarczyć mój ojciec. To jaki to ma sens? Co za głupota. To jak mam upoważnienie to oznacza raczej to, że osoba na którą jest umowa nie może osobiście się zjawić w banku. Pracownicy jakby sami nie wiedzieli co w takiej sytuacji muszę zrobić, każda wersja trochę inna...nie wiem tylko, która prawdziwa. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Negatywne zapłaciłem raty miałem na 36 miesięcy a zapłaciłem wciągu około 9 miesiecy był ubezpieczony wpłacając całą obliczona kwotę przez bank wplacilem ta kwotę i dodatkowo 10zl dla pewności zamknięcia konta. Zwrócono mi za ubezpieczenie mniejsza kwotę niż obliczylem ubezpieczenie połączono mi jeszcze za cały miesiąc a tylko powinni pobrać za 3 dni. Nie zwrócono mi moich nadplaconych 10 zł a jak rozmawiałem to wciaguv14 dni miały zostać mi zwrucone. Minęło już ponad miesiąc i nie ma kasy. Oraz informuje gdybym się nie doczekał o te 10 zł to by bank mi nie zwrucili no dopiero zwracają od kwoty prawie 13zl to szok okradanie klientów konsumentów nanda zlodzieji. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Wiatm , ODRADZAM TOTALNIE - OSZUKUJA Wziolem na raty w Media Markt produkty i dali mi karte kredytowa wszystko splacilem , zamktolem karte i po 2 latach chciałem wziąć na kredyt rzecz na 700 zl i dostałem odmowe co się okazało ze bank naliczyl 23 zl o czy mnie nikt nie poinformowal przez 2 lata i sprawę oddal do BIK .Totalne niedbalstwo ze strony banku , a ja im nie odpuszczę . skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Tragedia!!! Niewykwalifikowani pracownicy, którzy nie potrafią sporządzić wniosku kredytowego na za zakup komputera w ratach 0% tylko dlatego, że dochody pochodzą z najmu- i to bez znaczenia, że trzeba było przynieść wszystkie umowy, potwierdzenia wpłat podatków z kilku miesięcy wstecz- w rubryczce widniejącej na ekranie monitora pracownika nie było wystarczająco miejsca na wpisanie wymaganych informacji. Nierzetelne przedstawienie zdolności kredytowej i wniosek odrzucony. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
OSZUŚCI, NACIĄGACZE I KRĘTACZE! Nie ma się wg nich zdolności kredytowej na laptopa, ale na laptopa na kartę kredytową (czyli wartość lapka + 1000 PLN) już tak! Ok - chcą zarobić, ale niech wtedy nie oszukują, że dają raty 0% i nic więcej nie chcą!Zmieniają w trakcie warunki umowy i robią to tak, żeby informacje niekoniecznie trafiły do klientów (info jak każda inna, w żaden widoczny sposób niewyróżniona i łatwo ją przeoczyć - znajduje się wśród innych niepotrzebnych nikomu śmieci). Oczywiście, jak nie wyrazisz sprzeciwu, to się zgadzasz. W dodatku to co zostaje opublikowane nie jest wcześniej nawet sprawdzone czy w ogóle działa (data publikowanego pisma niby 1 lutego, a załącznik po dziś dzień się nie otwiera, mimo że ich o tym informowałam). Jak chcą czegoś od człowieka to zasypują mnóstwem śmieci - reklamy, oferty kredytowe, listy, SMSy, telefony od konsultantów, którzy bez słowa rzucają słuchawką, jak się mówi, że nie chce się kredytu, itp., a tak - cisza i sam się domyśl. Kiedy ktoś jest dopiero zainteresowany kredytem ma multum możliwości poinformowania ich o chęci kontaktu, robią wtedy wszystko (dzwonią, piszą, czatują, umawiają się, można uzyskać informacje w punktach kredytowych w marketach). Jak jest się już jest klientem i wyniknie jakiś problem (z ich strony), nikt wtedy nic nie wie i jedyne co sugerują, to dzwonienie do nich na swój koszt. Kiedy pisze się do nich przez formularz kontaktowy mają człowieka w poważaniu i nie odpowiadają miesiąc, dlatego polecam pisać na biuro@santanderconsumer.pl i wyznaczyć im termin na odpwiedź - tak jak oni robią. Napisać, że brak odp. z ich strony w określonym terminie jest informacją dla was, że wyrażają tym samym zgodę na to, że zmiany was nie bedą dotyczyły - odpowiedź błyskawiczna. Ale tak w ogóle to polecam omijać ich szerokim łukiem, bo klientów traktują jak śmieci! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Nie rozumiem, jeśli bank podaje nam wybór terminów spłaty to wiadomo ze płacić w terminie trzeba.....Ja jestem ich klientem od lat jeszcze za czasów A.I.G.O i nigdy nie narzekam. Fakt wszystko jest ok jak płaci się w terminie nazekacie na oprocentowanie ale przy podpisywaniu umowy wszystko jest wyszczególnione. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Uwaga, złodzieje ! ! ! Raty spłacone przed czasem (raty na rtv). Przysyłają odsetki po 8 miesiącach od spłaty, że w związku wcześniejszej spłaty, powinniśmy zamknąć konto. W związku nie zamknięcia konta urosły odsetki. Oszuści, w każdym banku po spłaconej kwocie konto zostaje zamknięte. Tym bardziej, że przed terminem i spłacone zostało o 50 zł więcej niż trzeba było Kombinatorzy, złodzieje, oszuści. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Najgorszy bank, z którego usług zdarzyło mi się skorzystać! Niekompetentna obsługa: nic nie wiedzą, nic nie mogą powiedzieć, odsyłają do innych osób. Wciskają milion ubezpieczeń przy okazji podpisywania umowy o udzielenie kredytu. Tragedia!!! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Ja też przestrzegam wszystkich przed tym bankiem...to zwykli naciągacze. Ponadto dzwoniąc w celu uzyskania jakichś informacji każdy z pracowników mówi co innego. Chciałam przesunąć termin spłaty kredytu o tydzień czasu bo miałam dziecko chore...i nie mogłam pozwolić sobie na to by wyjść z domu...a pani na to że niema takiej możliwości przy czym dzwoniąc dwa miesiące wcześniej inna pani przesunęła mi termin spłaty o tydzień bez żadnego problemu i wyliczyła odrazu odsetki na dzień spłaty. Każdy z pracowników mówi tam co innego! Nie wiem jak są oni tam szkoleni ale to jest po prostu kpina! Chyba każdy z pracowników jest szkolony inaczej!!!! bo wszystkie informacje przekazywane są o innej treści. Nigdy w życiu już nie popełnie tego błędu i niewezmę tam kredytu. To była moja straszna pomyłka! Zaciągając kredyt w wysokości 13000 mam do spłaty 25 tysięcy złotych! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Najgorszy bank z jakim miałam do czynienia. Bezczelność osoby która do mnie dzwoni po 5 dniach opóźnienia wpłaty graniczy z czystym chamstwem. Przestrzegam i to bardzo bo jeszcze się z czymś takim nie spotkałam. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Przestrzegam wszystkich potencjalnych klientów.Wzięłam samochód w leasing. Ubezpieczyłam się w PZU. Za rozpatrzenie polisy bank policzył 123 zl Pierwszy raz zdarzyło mi sie aby bank pobrał opłate za przejrzenie dwóch stron polisy, a jest to mój kolejny 3 ci leasing. Poprzednie w innych instytucjach. skomentuj opinię (1) »
użytkownik
Ocena:
Chamy,chamy i jeszcze raz chamy.Bank Pko nie udzielił nam kredytu, ponieważ mieliśmy u nich jakąś kartę na robot (niby zero procent).Karta była zamknięta jakieś 3miesiące temu, a oni wysłali do banku pismo, ze karta zostało zawieszona, a nie zamknięta i przez to jedno słowo nie dostaliśmy kredytu. Mimo próśb o zmianę pisma, Santander miał to w nosie. NIE POLECAM, OMIJAJCIE ten bank.\r\nPracownicy banku są bezczelini i perfidni. skomentuj opinię (1) »
użytkownik
Ocena:
Odradzam każdemu ten bank. Co zajdzie się do tego banku to na stanowisku siedzi tylko jedna pani na dodatek jeszcze jakby tam siedziała za karę,pozostałe dwie sobie rozmawiają a ludzie czekają.Wszystkie panie są bardzo niemiłe rzadko kto ma zdolność kredytową z tego co się słyszy czekając łaskawie na obsługę.Porażka... skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Stanowczo odradzam jakichkolwiek kredytów w tym banku. Nawet rat 0%. Wystarczy, że się raz człowiekowi noga powinie, a oni po miesiącu oddają sprawę firmie windykacyjnej, która wydzwania do człowieka milion razy. Ostatni raz mam do czynienia z tym bankiem. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Absolutnie nie polecam!!! Omijajcie Państwo ten bank z daleka. Jak oni chcą dać kredyt to są mili i przesympatyczni...ale jak klient chce pomocy od nich ( konkretnie potrzebne mi jest na cito zaświadczenie o spłacie rat ) to niestety nikt nie chce pomóc. Panie w oddziale są chamskie i bezczelne, na infolinii nikt nie może udzielić informacji gdzie i z kim można się skontaktować, żeby przyśpieszyć sprawę.Ten bank to totalna porażka!!!W życiu się z czymś takim nie spotkałam. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Koszty kredytu nieopłacalne Dokonałam spłaty przed czasem całości bo spóźniłam się z płatnością jednej raty a zaśmiecili mi BIK na kilka lat pomimo że nie korzystam z usług banku zaśmiecili mi kartotekę nie aktualizując danych. skomentuj opinię (1) »
użytkownik
Ocena:
Ja nie powiem złego słowa.wszystko biorę na raty .spłacać problemów nie ma .nawet za wcześniejszą spłatę oddają odsetki .tak więc nie wiem dlaczego taka nagonka skomentuj opinię (2) »
użytkownik
Ocena:
Kredyt wzięty 10 lat temu na 20 lat. Marza poczatkowa niecały 1%. dziś ok. 5% mimo pism o obnienie marzy. komentarz chyba niepotrzebny... skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
mam niestety kredyt na sprzęt AGD ,system spłat opaty na ruchomym termnie płatnosci przy logowaniu !!! przy braniu kredytu zostałem wprowadzzony w bład własnie związanym z terminem płatnosci ,mialem w różnych bankach kredyty wszystkie spłaciłem w terminie bez problemu. Nigdy więcej z tym bankiem !!! skomentuj opinię (2) »
użytkownik
Ocena:
Opóźniłem się z płatnością 8 dni ,a bank tego samego dnia wysłał list (13zł) oraz telefonował pracownik z tegoż banku (10zł). Plus odsetki karne - 8 dni. Po telefonie do banku twierdzą że wszystko jest ok. Odradzam ten bank, skomentuj opinię (1) »
użytkownik
Ocena:
Jak już masz kredyt to bank ma cię głęboko w d***e. Potrzebuję zaświadczenie do aktu notarialnego o wysokości kredytu i oczywiście bank po dwóch tygodniach łaskawie twierdzi, że wystawił ale wysyła takie zaświadczenia zwykłymi listami. PARANOJA!!!!!! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Wszystko wyjaśnili,zaakceptowałam warunki po kilku dniach odstąpiłam od umowy.Nie było problemu za miesiąc otrzymałam pismo z centrali że nie mam żadnych zobowiązań finansowych wobec banku. Byłam mile zaskoczona że przysłali sami takie pismo.Jestem spokojna i wiem że jak spłaca się zobowiązania w terminie to nie ma problemu.Moim zdaniem kredyty są drogie plus te ubezpieczenia- ale to twój wybór gdzie pożyczasz. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Zdecydowanie odradzam raty elektronicznie - jeśli nie macie jakiejkolwiek historii kredytowej w tym banku nie ma szans żeby kredyt 0% wam przeszedł! W bik 522 pkt, inne podmioty dzwonią z propozycjami a ze sprzedawca w e-sklepie ma tylko santander to porazka. Jak dla mnie nie marnujcie czasu i omijajcie! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
najgorszy bank miałam kredyty w różnych bankach i zdarzało się ze nieraz płaciłam 2 raty w tym jedna z poprzedniego miesiąca i nikt do mnie nie wydzwaniał 30 razy co 10 min no natarczywość, a jak przestałam odbierać to po tyg sms dostałam ze spóźniłam się spłacić 100 zł miesiąc i do windykacji poszła sprawa no porażka. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Ktoś wziął na mnie kredyt w tym banku w... ...wysokości kilkunastu tysięcy złotych. I pomimo, że sprawa wyglądowała na policji, dane na umowie i podpis się nie zgadzały (zgadzało się tylko moje nazwisko i adres), to bank, nie dość, że nie chce mi pomóc wyjaśnić tej sprawy, olew mnie, to jeszcze w korespondencji przysyła mi ile rzekomo mam do spłaty. NIE MIEJCIE NIC WSPÓLNEGO Z TYM BANKIEM, OMIJAJCIE GO SZEROKIM ŁUKIEM, BO TO OSZUŚCI I ZŁODZIEJE!!! skomentuj opinię (3) »
użytkownik
Ocena:
Kupowałem aparat w pewnej sieci sklepów, miałem całą sumę na koncie, ale co tam będę się pieniędzy pozbywał, wiec postanowiłem zapłacić część i resztę wziąć na kredyt. Pytając się przedstawicielki banku to jaki będzie całkowity koszt kredytu, odpowiedziała że 11,70zł, bynajmniej coś koło tego, pomyślałem, że tak niewiele to jeszcze damy radę. Teraz sprawdzam, logując się na stronę santander consument banku ile muszę zapłacić za pierwszą ratę, a tutaj ogółem ponad 100zł więcej do zapłacenia... To pewne niedopowiedzenie... skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Ostatnio szukałam dość korzystnej oferty kredytowej, odwiedziłam Bank Santander w Tomaszowie Maz. Myślałam, że uzyskam fachową pomoc niestety pani Ania nie potrafiła rzetelnie udzielić mi informacji. Była niemiła, nie potrafiła prawidłowo przedstawić mi oferty. Z takim nastawieniem obsługi to bank nie pozyska klientów. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Potwierdzam większość opini - typowa zdzieranie pieniędzy za opóźnienia skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Odradzam jakikolwiek kontakt z tym bankiem. Kilka dni opóźnienia w spłacie 500 zł raty kredytu skutkuje wysyłaniem serii upomnień, każde odpowiednio wycenione. Spłata niewiele zmieniła, przychodzą kolejne pisma z żądaniem astronomicznych odsetek za 10 dni zwłoki. Odradzam serdecznie. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Najgorszy Bank jaki jest na rynku,wszystko na nie a o opóźnieniu nawet jednodniowym nie ma mowy,wydzwaniają wtedy do pracy i gnębią człowieka psychicznie.Odradzam,odradzam,odradzam skomentuj opinię (1) »
użytkownik
Ocena:
Przestrzegam przed tym bankiem. Oni chyba wyłacznie żyją z windykacji, naliczają koszty za wszystko, dzwonią do Ciebie 10 zł, wyślą upomnienie 13zł, nie można spłacić kredytu bo cąły czas coś naliczają i nie wiadomo ile trzeba jeszcze spłacić. Raz miałem zaległość na koncie i dowiedziałem się dopiero po roku, naliczyli oczywiście odsetki, gdy spłaciłem ostatnią ratę, przysłali pismo że zaległość jeszcze wynosi 52 zł, dokonałem przelewu w ostatni dzień widniejący na piśmie po pięciu dniach w skrzynce nowe pismo że zaległość wynosi 64 zł. Jutro do nich dzwonię nagrywam rozmowę ile mam jeszcze do spłaty, zapłacę tym zło....ją i nigdy więcej tego banku. A jak będą dzwonić z propozycjami kredytu to zgłoszę na policję za nękanie. Najlepsze jest to że w Kielcach w banku poinformowali mnie o innej kwocie zaległości niż wynika to z przysłanego pisma z Wrocławia. Przestrzegam naprawdę. To że dzwonią dwa dni po terminie to prawda, do pracy gdzie się da i naliczają koszty od takiego telefony o czym nie informują. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Santander Bank - odradzam komukolwiek, wziąłem tylko 12 tys. ponieważ zabrakło mi do zakupu samochodu z salony. Spłacam regularnie i rzetelnie raty, jednak prawie co miesiąc mam pismo z tego banku, nawet pisma typu, że wszytko jest ok, zero zalegania z ratami, ale mam potwierdzić pisemnie, że się zgada , że nie zalegam. To jakiś absurd, albo żarty z klienta, kto ma czas odpisywać na takie pisma. W tym banku, albo jest taki bałagan, ze sami nie wiedzą co się dzieje, albo za dużo mają czasu i wysyłają bezsensowne pisma, lub potrzebują kosztów i w ten sposób je generują. Działania tego banku przypominają mi film Brazil o absurdach biurokracji :-). Jeśli ktoś się spóżni o jeden dzień ze spłatą i będzie zalegał np. 15 groszy, to dostanie pismo, upomnienie, a koszt tego pisma to 15zł !!!!!!!!- ładne jaja. Czekam i mam nadzieję, ze Bank ten niedługo upadnie - oby :-))) skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Skorzystałam z kredytu gotówkowego ( 10000 na 3 lata). Kredyt 3 razy tańszy niż w Merritum Banku. Jestem bardzo zadowolona. Mam nadzieję,że nie zmienię zdania. skomentuj opinię (1) »
użytkownik
Ocena:
najgorszy Bank jaki kiedykolwiek istnieje nie dość że opryskliwi to ludzie tam pracujący to zwyczajne kamienie bez jakichkolwiek ludzkich uczuć , miałam opożnienia w spłatach więc żeby nie wypowiedzieli umowy prponowałam ugodę i to chyba z 6 pism poszło i co??? na każde jedno słowo NIE!!!! , oczywiście wypowiedzieli umowe bo lepiej kogoś do komornika dać niż zawrzeć ugodę i dostawać kasę OSZUŚCI !!! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
mam kredyt hipoteczny w zl. Wszystkie ustalenia ok. Stopa % zmienia się wraz ze stopą % podawaną przez NBP. Solidny i uczciwy bank. Jedyna zastrzeżenia że za każdą korespondencję muszę płasić , ale to do wytrzymania skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
witam czego bank nie przelicza od nowa procentow po obnizce stop procentowych tylko po splacie kredytu obniza zekoma rate a gdy po nowym roku na przyklad podniesa sie stopy procentowe to nic nie zyskam tylko bank zyska skomentuj opinię (1) »
użytkownik
Ocena:
Nie polecam z całego serca, gorszego banku nie można sobie wymarzyć. za 2500 płace 5500 na 3 lata, to kpina. Płace regularni, niby 12 % a w rzeczywistości ponad 100%. Jeżeli ktoś szuka kłopotów to ten bank jest dla niego. Jeszcze raz nie polecam skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Bank oszustów. NIGDY nie bieżcie w tym baknu czegokolwiek. UIkryte koszty kredytów, przemilczenia, niedopowiedzienia. Raty kredytu miały być w tej samej wysokości, otrzymałąm harmonorgam spłat,potem okazało się, że raty zmianiają się co miesiąc, nikt mnie o tym nie informuje a na koniec mam "zadłużenie" ponad 200 zł ponieważ nie wpłącałam rat w pełnej wysokości + koszty bankowe! Na infolinii każdy z pracowników podaje inną kwotę do spłaty, niekompetencja, brak wiedzy! NIE POLECAM. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Po prostu lichwiarze i naciągacze. Naliczają chore odsetki, wysyłają listy z ponagleniami za niewielkie przekroczenie terminu płatności i życzą sobie 20zł za głupi list! Jeszcze tego samego dnia dzwonią i życzą sobie za to dodatkowe 10zł! Robią wszystko, żeby wyciągnąć jak najwięcej kasy. Odradzam każdemu ten pseudo bank. Nigdy więcej nawet nie spojrzę w stronę tej instytucji. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Kredyt z kosztami może nie jest najtańszy, ale zdecydowałem się, mam nadzieję, świadomie. W ważnym momencie spostrzegłem, że jest z pakietem ubezpieczeń. Naprawiłem laptopa ze sporym udziałem pakietu z tego ubezpieczenia. Warto czytać umowy. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Nigdy więcej, naliczają dodatkowe koszty, odsetki za każdy monit, mandat, wykonany telefon do lizingobiorcy. Nawet jak nie muszą czegoś zrobić to zrobią a potem wyślą fakturę. Dodatkowo problemy z ubezpieczeniem, dostali dokumenty o ubezpieczeniu samochodu a i tak zrobili to dodatkowo sami, doszło do podwójnego ubezpieczenia i wszelkie monity, telefony odpowiednio wycenili. MASAKRA!!! skomentuj opinię »
Dodaj opinię
  • Pożyczka gotówkowa w PEKAO S.A »