Santander Consumer Bank

Adres siedziby:
Santander Consumer Bank S.A.
ul. Strzegomska 42c
53-611 Wrocław

Infolinia Banku Santander:
Kredyty:
195 00

Lokaty:
801 601 801
71 358 21 60

(673 opinii)

Poniższe opinie są opiniami historycznymi. Obecnie możliwość dodawania nowych opinii jest wyłączona. Niektóre opinie podlegały moderacji treści. Nie weryfikowaliśmy, czy osoby tworzące poniższe opinie były klientami opisywanych instytucji lub korzystały z opisywanych usług.

Obecny kształt Santander Consumer Banku jest wynikiem jego połączenia w 2011 r. z AIG Bankiem Polska, który od 1998 r. zdobywał silną pozycję…

zobacz więcej »

Dodaj opinię

673 Opinie

użytkownik
Ocena:
NIE POLECAM WRĘCZ PRZESTRZEGAM po spłacie karty debetowej ponoć po 1 telefonie karta zostaje zamknięta, dzwoniłam kilkukrotnie, pani informuje o tym, że aby rozliczyć ostatecznie kartę należy uiścić miesięczną opłatę za użytkowanie karty, po czym każe wnieść opłatę i zadzwonić po danym dniu i sprawa ma być załatwiona, oczywiście robię jak mi każą po czym co...dzownię po opłaceniu msc opłaty za kartę aby zamknąć raz na zawsze to gó*** po czym psikus znowu mam wnieść opłatę za kolejny miesiąc używania karty... pewnie można tak w nieskończoność NIGDY WIĘCEJ skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Do póki się spłaca kartę jest ok, wysyłają zaproszenia po nowe kredyty, dzwonia z zaproszeniami. Jak tylko noga się powinie to dzwonią ze wszystkich możliwych telefonów, mimo blokad numerów dzwonia z zastrzeżonych, powtarzają kiedy był wzięty kredyt, jaką zaległośc itd mimo że człowiek przecież to wie, mało tego te połączenia i pisma od nich są płatne, co później dolicza bank do raty. Są chamscy, straszą windykacja a później jak się zapłaci ratę to na bezczelnego zapraszają do banku po kolejny kredyt chyba po to żeby znów dręczyc non stop 7 dni w tygodniu. Mało tego panie z infolinii są nieprzyjemne, pouczaja co powinno się płacić i jak żyć i wg nich jak człowiek zarabia to już stać go na wszystkie opłaty i że trzeba było myśleć jak się brało kartę a teraz to odsylaja po pożyczkę do rodziny bo oni chcą ratę tu i teraz. Splace te kartę i w oddam im do banku osobiście i nie omieszkam podziękować im za opiekę przez cały okres spłaty i troskę o pamięć o regularne spłaty. Nigdy więcej tego banku i przestrzegam bo zapewniają niespokojne noce i dzwoniący telefon. Justyna Kowalczyk chyba nie ma u nich kredytu ze ich reklamuje. Aż przykre. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Spłacam raty w terminie w sumie długo przed końcem tego terminu zgodnie z umową i dostaję sms że nie zapłaciłam 186 zl gdzie moja rata wynosi niecale 500 i zawsze place troche więcej oszuści i złodzieje skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Strzeżcie się Santandera, kredy został wzięty w kwoecie 8.000zl na reke a do splaty jest ponad 17.000, to parabank!!! Z daleka od nich! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
NIE POLECAM! Polecam UNIKAĆ JAK OGNIA. \r\nWziąłem auto używane z komisu (rok 2014, auto 2 letnie) na kredyt samochodowy w Santanderze. Wszystko na początku cud miód malina, wszyscy mili itp. Cyrk zaczął się przy odnowieniu policy OC,AC, NNW. Polisa odnowiona, dokumenty przesłałem, po rozmowie z Panią konsultant -wszystko wporządku. Po pół roku przychodzi pismo informujące, że nie mają umowy przedłużenia OC,AC,NNW. Telefon na infolinie, znowu godzina stracona na tłumaczenia, szukanie maili, niby jest, ok. Za 2 tygodnie przychodzi kolejne pismo o naliczeniu KARY za brak maila z aktualnym OC,AC,NNW - no cyrk na kółkach. Dalsze rozmowy telefoniczne i przedstawianie po raz setny tej samej umowy są bez celowe, bo na infolini dostają tego maila, sprawa zostaje załatwiona, a później dziwnym sposobem jednak NIE!\r\n\r\nPóźniej cyrki z ratami. Płatność raty mam do 20 każdego miesiąca - raz zdarzył mi się poślizg tygodniowy i teraz słuchajcie Państwo 21 dnia miesiąca telefon o godzinie 7 rano i na dzien dobry chamska rozmowa pt. \"Gdzie pieniądze?\" Tłumacze, że mam mały poślizg i w przyszły tygodniu będzie spłacona rata, na co usłyszałem jeszcze bardziej chamską rozmowę, że sprawa z dniem dzisiejszym zostaje oddana do działu windykacji. Co proszę? Pani się rozłączyła, za godzine telefon od windykacji i jeszcze gorsza rozmowa \"kasa do jutra, albo sprawa do komornika\". Przypomne, że sprawa działa się 21ego gdzie termin był do 20tego. W tym dniu telefony z windykacji urywały się za mną co 15 minut. To się nazywa STALKING. Gdy nieodebrałem telefonu, bo już byłem psychicznie wykończony tym to zaczęli wydzwaniać do zakładu pracy i przedstawiać się jako koledzy, koleżanki, kurierzy itp aby uzyskać mój numer telefonu. Gdy w zakładzie pracy zostali odesłani z kwitkiem to zaczęly się telefony do mojej żony, rodziców, brata, no po rodzinie. CYRK. Rate spłaciłem z odsetkami 7 dni po terminie, niby sprawa załatwiona. \r\n\r\nALE to nie koniec\r\n\r\nW listopadzie zaliczyłem kolejne opóźnienie, spowodowane chorobą dziecka, zadzwoniłem do tego pseudo banku z informacją zeby wyliczyli mi rate z odsetkamii na dzien pierwszego grudnia, bo mam dziecko chore i musiałem leki wykupić. Pani łaskawie wyliczyła, przyszedł pierwszy grudnia, przelew poszedł razem z opłatami grudniowymi. No i zaczął się cyrk. W piątek SMS od windykacji. Tak SMS! Nawet nie telefon, nie pismo, SMS! Ten SMS to jakaś porażka. Po pierwsze kredyt brany na mnie (a jestem facetem) Treść SMS to : Witamy, proszę o kontakt w sprawie PANI zadłużenia w banku. Pozdrawiam. Brak info jakie zadłużenie, jaka firma NIC. Dzwonie pod ten numer z SMS - odebrała jakas chamska baba, przedstawiła się tak, że nic nie zrozumiałem z ani jej imienia nazwiska ani nazwy firmy którą reprezentuje, BEŁKOT jakby miała gębę zapchaną kluskami. i jak już wybełkotała swoje pseudo informacje nagle umiejętność ludzkiej mowy wróciły jak zarządała podania moich danych w tym numer pesel. Odmówiłem, bo nie znam Pani, Pani firmy, konakt przez SMS, dla mnie jesteście oszustami. Pani się rozłączyłą, za chwile telefon i dzwoni gość, już grzeczniej przedstawił się, przedstawił firmę EOS KSI - na tych jak się pózniej okazało gnojów też trzeba uważać. Dobra rozmowa trwa, dowiedziałem się, że bank do tej pory nie otrzymał wpłaty mimo moich zapewnień zrobienia przelewu 1 grudnia 2016. Zamurowało mnie, bo WSZYSTKIE przelewy były robione własnie 1ego i wszędzie doszły tylko nie do SANTANDERA. Pan sam wyszedł z propozycją poczekania do poniedziałku na odpowiedź banku (w momencie rozmowy był piątek po godzinie 16tej). Okej, dobra czekamy do poniedziałku. W poniedziałek telefon 6.40, 6,45, 6.55,7.15 i tak do godziny 10tej dopóki nie wstałem po nocnej zmianie. Odebrałem i usłyszałem chama po drugioej stronie \"No wreszcie Pan łaskawie odebrał\". Brak słów. Zostałem potraktowany jak złodziej. Znowu to samo, bank nie dał odpowiedzi, jestem złodziej, gdzie kasa, mówie, że podeśle potwierdzenie na maila, tylko nie zrobie tego w dniu dzisiejszym ,bo mam mnóstwo załatwień, a od 18:30 jestem na nocnej zmianie i nie mam telefonu przy sobie. Gdy po 19 zajrzałem na chwile do telefonu zobaczyłem 120 nieodebranych połączeń od EOS KSI. 120!!!! Potwierdzenie posłane o 6 rano we wtorek, telefon po 12 - bank nie przyjmuje tego potwierdzenia, polecialem do mojego banku o pisemne potwierdzenie z pieczątką banku, przeskanowałem i wysłałem. NIE DLA BANKU SANTANDER potwierdzene przelewu to za mało i nie dowód - oni nie maja kasy u siebie i już, sprawa trwa nadal. Pytam się to co ja mam zrobić - zapłacic kolejną rate! Tak to jest rozwiązanie kolejn a rata. Powiedziałem, że nie ma takiej opcji, bo jest 9ty a rata płatna do 20 i nie ma opcji. Wczoraj (10.12.2016) znowu zaczęły się telefony do pracy i JAWNE nazywanie mnie złodziejem. Mam dość tej firmy. Muszę poszukać prawnika obeznanego w prawie bankowym, bo tak się nie da żyć, a ilość epitetów jakie poleciały w moją stronę z ich strony jest ogromna. Pamiętajcie dla Santandera nie jestescie klientami tylko ZŁODZIEJAMI. Santander - mistrz stalkingu i syfu. Mam kredyty i raty w kilku bankach i NIGDY nie doświadczyłem takiego cyrku! Poślizgi się zdarzałay i oprócz spłaty raty z odsetkami nic wielkiego się nie działo. Skoro ja jako klient złodziej informuje bank - spóźnie się z rata, policzcie mi rate na ten i ten dzien, to znaczy, że faktycznie chce zaplacic tą rate z odestkam, bo faktycznie coś się stało i świadomie decyduje się na odestki! \r\n\r\nOMIJAC SZEROKIM ŁUKIEM FIRME SANTAndER - dzięki nim nabawisz się nerwicy!\r\n\r\nPrzepraszam za moje ew. błędy, ale jestem dość mocno poirytowany i wyprowadzony z równowagi. \r\n\r\n skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
NAJGORSZY BANK Z JAKIM MIAŁEM STYCZNOŚĆ! Zero kontaktu, przez omyłkę zapomniałem zapłacić ostatnią ratę. W trakcie pożyczki dzwonili do mnie parokrotnie na tel (w sprawie ofert). W sytuacji gdy nie dostali ode mnie ostatniej raty, nikt nie raczył zadzwonić by wyjaśnić powód mojego spóźnienia. Mało tego mocno się zdziwiłem, jak po ponad miesiącu zwłoki (z czego nie zdawałem sobie tak naprawdę sprawy) skontaktowała się ze mną firma windykacyjna! Kwotę jaką miałem zapłacić to ponad 300zł z czego sama rata powinna wynosić 140zł!! Reszta to odsetki i uwaga! 5 RZEKOMO WYSŁANYCH PONAGLEŃ i 1 PISMO Z ROZWIĄZANIEM UMOWY! Rzekomo, bo żadnego dokumentu nie widziałem na oczy, a jak złożyłem reklamację i żądałem dokumentu potwierdzającego to, że te dokumenty zostały wysłane to usłyszałem, że nie mają na to potwierdzenia bo zostały wysłane zwykłym listem! Oczywiście zapłaciłem na drugi dzień całą kwotę bo nie chciałem mieć dalej nieprzyjemności. Reasumując TO BANDA ZŁODZIEJI, A NIE BANK, która żeruje na klientach. OMIJAJCIE ICH SZEROKIM ŁUKIEM!!! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Najgorszy bank w polsce i na calym swiecie .Osoby pracujace tam doradcy sa niemili krzycza na kliena i zmuszaja po kilku dniach makej zaleglosci splacic calosc strasza zamknieciem umowy oraz splata calosci .nienawidze jak dzwonia po....cznernascie razy w ciagu dnia to przechodzi ludzkie pojecie ...sa bezwzgledni sorawia im przyjemnosc pastwienie sie nad swoja ofiara czyli klientem ...odradzammm nigdy !!!!!!!! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Przestrzegam zainteresowanych przed korzystaniem z "usług" tego banku! Nigdy wcześniej nie spotkałem się z taką arogancją, ignorancją i brakiem jakiejkolwiek przychylności dla klienta ze strony kilku konsultantów tego banku. Nigdy więcej kontaktu z takim bankiem i szczerze nie polecam go nikomu. M. Ch. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Santander jest w większości sklepów RTV AGD i pochodnych i NIESTETY jest jedynym bankiem tam oferującym kredyt - zawsze problem w udzieleniu rat. Pytam - jeśli osoba zarabiająca w dwóch pracach jednocześnie 2200 zł netto i nie mająca wydatków ze względu na mieszkanie z rodzicami + posiadająca punkty scoringu 547 (pewnie przed zapytaniem o kredyt na towar miałam więcej, ale mi obniżyło to feralne zapytanie), żadnych kredytów aktualnie spłacanych i limit debetowy (nieużywany) w wysokości 1200 zł NIE NADAJE SIĘ NA WZIĘCIE PRODUKTU ZA 900 ZŁ TO KTO SIĘ NADAJE????? KTO? skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Początek współpracy - szybka decyzja i miłe panie... gdy po podpisaniu umowy po terminowym wplacaniu rat powinęła się noga pomoc i sympatia się skonczyla.... odrzucona prosba o przesunięcie terminu raty... a dzisiejszy dzień masakra- dzwonili 32 razy co 10 minut. A mam poślizg tylko parę dni. Co będzie jak naprawdę zrobi się źle w moich finansach. Zabiorą nerkę lub kawałek wątroby ??? skomentuj opinię (1) »
użytkownik
Ocena:
Najgorszy bank z jakim kiedykolwiek współpracowałam! Mam w tym banku kartę kredytową i trzy kredyty. Wszystko było w porządku do momentu kiedy zaczęłam kończyć pierwszy kredyt. Ponieważ jestem nadgorliwa zawsze zaokrąglam raty, również wszystkie zapisuje i przeliczam. Kiedy stwierdziłam, że to już koniec moich rat zadzwoniłam na infolinię gdzie uzyskałam informacje: Jeden kredyt ma Pani rozliczony, kolejnego została jedna rata- było to w lipcu 2016. W dniu dzisiejszym (20.10.2016) odbierając drugie pismo z pogróżkami o Biku zadzwoniłam zapytać o co chodzi, i co? uzyskałam informację, że nie płace od lipca kredytu i mam zaległości. To jeszcze nic. Jak poinformowałam Panią o tym że wcześniej uzyskałam inną informację w sposób bezczelny aczkolwiek ze stoickim spokojem stwierdziła, że jestem nieodpowiedzialna gdyż otrzymałam od nich pięć pism, a dopiero teraz dzwonię a poza tym nigdy jak twierdzę nie kontaktowałam się z infolinią. Na moją prośbę o podanie ponownie przez Panią konsultantkę banku imienia i nazwiska abym mogła to zanotować i w razie problemów powołać się na nagranie z datą i nazwiskiem osoby, oczywiście zostałam zlekceważona i pożegnana. Aż dziw bierze, że w dzisiejszych czasach gdzie każdy walczy o klienta w ten sposób są oni traktowani. Przestrzegam, ja spłacam szybko moje raty i uciekam od tego banku. Następnym razem pójdę do profesjonalistów do których Santander Consumer Bank nie należy. Moja ocena zero!!! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Niech się cmokną w dowolnie wybrana część ciała. 36 miesięcy męki zbliża się ku końcowi. \r\nMandat +100 PLN do faktury\r\nUbezpieczyciel inny niż sugerowany + 300 do faktury\r\n2 niezapłacone raty (przyznaje moja nieuwaga) zamiast telefonu czy coś smsy że zaraz odcholują auto .\r\n\r\nWszystkie firmy leasingowe powinny się zając tymi barbażyńcami bo tylko psują im opinię. Ja za leasing podziękuję ide gdzieś indziej i mam to samo auto taniej i bez zabawiania się z santanderem\r\n\r\n skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
złodzieje !!! 2 lata temu zaproponowali mi karte w media markt na 5000 tys. zł , kupiłem na nia KOMPUTER za 2000 tys i spłaciłem w nastepnym miesiacu. teraz dzwonia po dwóch latach ze mam im zaplacic 940 zł za ubezpieczenie chociaz nigdy wiecej z niej nie skorzystałem. oszczegam !! banda oszustów. pani wydajaca karte gwarantowała ze kosz prowadzenia karty to okolo 50 zł za rok skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Nie polecam placówki w Kołobrzegu gburowata pani dyrektor której wiecznie nie ma w pracy a jak już jest nie potrafi wytłumaczyć niczego petentowi już więcej doradcy wiedzą o banku i jego systemie Nie polecam skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Minimum formalności, kredyt o ręki, miła profesjonalna obsługa! Kredyt "bez haczyków", koszty nie są niskie ale o wszystkim poinformują! POLECAM! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Reklama tego banku codziennie zajmuje 2 miejsca parkingowe przed szkołą 12 w Otwocku w godzinach szczytu dlatego ten bank będę omijać skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Tragedia. Odsetki złodziejskie. Obsługa w placówce przy ul. Szerokiej w Toruniu niedouczona i niedoświadczona, wyuczona dwóch formułek na pamięć, nic poza tym nie potrafi powiedzieć, na na domiar złego nadpłaconą ratę spłaconego już w całości kredytu muszę osobiście odebrać w placówce banku, bo oni nie mogą przesłać pieniędzy na moje konto. Jakiś idiotyzm. Ja im przelewam co miesiąc ratę na konto, a oni nie potrafią mi zwrócić tą samą drogą pieniędzy, zmuszając mnie do podróży na drugi koniec miasta po parę złotych. SKANDAL !!!!! Powiem każdemu, OMIJAJ TEN BANK SZEROKIM ŁUKIEM. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Zdecydowanie nie polecam tego banku! Przez nieudolność obsługi mam problem z BIKiem bo doradca podał mi za małą kwotę do całkowitej spłaty i pół roku później dowiaduje się że widnieje jako dłużnik ponad 6 miesięcy. Do tego obsluga w placówce, żeby dowiedzieć się czegokolwiek na temat karty kredytowej klienta musi DZWONIĆ NA INFOLINIĘ bo nie mają w to wglądu! Porażka.. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Jeden z najgorszych banków. Każdy z konsultantów mówi inną zaległość. Niemili , chcą złożyć skargę można usłyszeć. '' Mnie nie było przy tej rozmowie'' . Chamstwo ! Jeśli już tam pracujcie mówicie ludziom prawdę i podawajcie prawidłowe zaległości. Potem dziwne ,że odsetki rosną. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
to jakaś masakra nie bank, karta kredytowa spłacana wczesniej niż przyszedł wyciąg i to jest proszę Państwa błąd, bo bank nie księguje jako spłatę wymagana tylko powiększa limit i blokuje karte, wysyła upomnienie oraz pobiera 25 zł kary z nieterminową spłatę...dobre nie?? skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Najgorszy bank z jakim mieliśmy do czynienia !!!!!!!!!! Wydzwaniają non stop nie udzielając żadnej informacji w jakiej sprawie. Wymagają podawania swoich danych bez podania przyczyny kontaktu. Pracownice wyjątkowo nieuprzejme!!!!!!!!! Wogóle nie liczą się z klientem. Najgorsza obsługa klienta z jaką było nam dane się zetknąć. Przeoczyłem wpłatę jednej raty płacąc z tygodniowym opóźnieniem a tu takie wielkie halo robią . Nie stać ich na wysłanie pisma z upomnieniem tylko wydzwaniają od rana do wieczora nie biorąc pod uwagę ze ludzie pracują i mają inne sprawy na głowie . Jak dla mnie to całkowita porażka. Radzę omijać z daleka!!!!!!!!!!!!!! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Nie polecam tego banku, robi ogromne trudności przy zamknięciu karty kredytowej byle by zrobić człowiekowi w życiu pod górę, wszystko to trwa nawet 3 miesiące po czym jeszcze nalicza odsetki za kartę nie wiadomo z kąt. Dla porównania zamknięcie takiej karty w innych bankach może trwać 3 dni jest to zamknięcie w trybie natychmiastowym. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Nigdy nie pomyslalam ze ze na kredyt gotowkowy przez internet czeka sie trzy dni i i tak jeszcze nic nie wiesz jak bym wiedziala to napewno bym tam nie poszla bo teraz jestem zablokowana a pieniadze potrzebne skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Totalny kretynizm - chcąc zacząć budować historię kredytową, i starając się o zakup produktu o wartości 900zł (przy średnim dochodzie 4000zł netto) na 6 rat dostałem odpowiedź negatywną... dla mnie porażka, bgż zgodził się bez większych problemów ;) skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Bank beznadziejny jeśli chodzi o kontakt z klientem! Mój dziadek, kredytobiorca Santandera ciężko zachorował. Ja, wyposażona w pełnomocnictwo z poświadczeniem od notariusza (przyjęte bez problemu w 2 innych bankach) wybrałam się do oddziału aby dowiedzieć się czegoś na temat kredytu. Tam, Pani bardzo miła, której faktycznie zależało na pomocy w tejże sprawie, dostała negatywną odpowiedź 'z góry' na udzielanie informacji, ponieważ zarząd życzy sobie pełnomocnictwo rodzajowe z danymi banku i wiekszej ilości informacji o mnie.... Dziadek leży przykuty do łóżka, objęty opieką paliatywną, chce dowiedzieć się chociaż jaka jest kwota raty i jaki nr konta a oni nawet tego nie chcą powiedzieć.NIE POLECAM TEGO BANKU, chociażby ze względu na to jak załatwiają sprawy swoich klientów. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Kilka lat temu zalozylem w Santander Consumer Bank lokatę. Została ona kilkukrotnie automatycznie przedłużona, więc pieniądze cały czas pracowały. Ostatniu musiałem bardzo szybko wycować pieniądze. Wszsytko przebiegło sprawnie. Używając jedynie telefonu, internetu i drukarki, pieniądze na drugi dzień były już na moim koncie w innym banku. Obsługa była bardzo miła i pomocna. Szczerze powiedziawszy nie spodziewałem się, że będzie to aż tak łatwe. Brawo. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
omijać ten BANK szerokim łukiem. w razie problemów dobiją karnymi odsetkami, odmówią każdej sensownej ugody, a na koniec zgłoszą do prokuratury rzekome oszustwo. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Nie polecam, rozmowa z konsultantem telefonicznym delikatnie mówiąc nieprzyjemna. Zamknięcie karty okazuje się wielkim problemem i jest możliwa tylko w oddziale. Nigdy więcej. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Nie polecam tego banku pod żadnym pozorem. Tak jak ktoś wcześniej wspomniał jeśli komuś zdarzy sie nie zapłacić terminowo potrafią nękać, wypytując przy tym o powód zwłoki i pouczając jak powinno się zarządzć swoimi pieniędzmi żeby tylko im zapłacić. Żenada!Pani ze słuchawki przeokropnie niemiła,wchodząca w słowo,podnosząca głos. Jak powiedziałam pani że na 21 rat tylko kilka (okazało się że 3) nie udało się zapłacić terminowo, a reszta rat płacona była z wyprzedzeniem to pani do mnie na to "a przecież ja nie kazałam pani płacić przed terminem". I to ma być reprezentant banku???Wstyd! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Witam. Ja jestem bardzo zadowolony z banku Santander. Mialem juz u nich nie jeden kredyt i zero problemów. Szybka obsluga 15 minut i zalatwione. Staraja sie aby pomóc człowiekowi , szukają najlepszego rozwiazania. Powtarzam najlepszy bank wrócę tam jeszcze napewno nie raz !!! A co do telefonów sami sb bądźcie winni jak sie bierze kredyt to trzeba go spłacać w terminie. A jak chcecie sb w kulki leciec ze spłatą to idzcie to providenta albo po chwilowke, Pozdrawiam skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Przedwcześnie jestem zmuszony spłacić leasing, auto jest już za małe dla firmy. Przeliczenie 200 plus vat, wcześniejsza spłata 2000 plus vat. Wiem w jakiej firmie nie wezmę kolejnego samochodu. Getin w takiej samej sytuacji naliczone jedynie 25% tego co santander skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Przestrzegam wszystkich przed braniem kredytu w tym banku jeżeli raz powinie się noga (a oni tylko na to czekają) zaraz zaczyna się terror. Dzwonią od godziny 7 rano do 21 i to w jaki sposób z nami rozmawiają przechodzi ludzkie pojęcie te Panie są bardzo chamskie podam przykład wymienili mi rzecz którą wzięłam na raty i to straszna babsko powiedziało mi że jak mnie nie stać to proszę sprzedać to na allegro a miałam wtedy do końca 3 raty. Nigdy więcej oni działają jak gang! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Najbardziej chamski z wszystkich banków. obsługa klienta niemiła, chamska. Wystarczy 1 dzień opóźnienia w spłacie i następnego dnia dzwoni chamidło z windykacji i międli w kółko to samo. Omijać ten nibybank szerokim łukiem. Każdemu odradzam. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
To pierwszy i ostatni raz jak korzystam z usług tego banku!!! nigdy, nigdy więcej! wydzwaniają non stop, nawet gdy podczas pracy odrzucam połączenia to nagminnie dzwonią dalej! człowiek, który bierze kredyt lub coś na raty jest osobą dorosłą i jest świadomy swoich zobowiązań! a jesli sie spóźnia ze spłatą to płaci odsetki więc po jaka cholerę te telefony!!! sami sobie szkodzą! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Najgorszy bank z jakim miałam do czynienia. Chciałam odebrać nadpłatę, ale kredyt miałam na ojca. Po telefonie do banku dowiedziałam się, że muszę mieć od niego upoważnienie. OK. Z upoważnieniem udałam się do banku, gdzie dowiedziałam się, że to musi być upoważnienie notarialne. Później jeszcze zatelefonowałam do innego oddziału i usłyszałam, że owszem potrzebuję upoważnienia, ale ma je do banku dostarczyć mój ojciec. To jaki to ma sens? Co za głupota. To jak mam upoważnienie to oznacza raczej to, że osoba na którą jest umowa nie może osobiście się zjawić w banku. Pracownicy jakby sami nie wiedzieli co w takiej sytuacji muszę zrobić, każda wersja trochę inna...nie wiem tylko, która prawdziwa. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Negatywne zapłaciłem raty miałem na 36 miesięcy a zapłaciłem wciągu około 9 miesiecy był ubezpieczony wpłacając całą obliczona kwotę przez bank wplacilem ta kwotę i dodatkowo 10zl dla pewności zamknięcia konta. Zwrócono mi za ubezpieczenie mniejsza kwotę niż obliczylem ubezpieczenie połączono mi jeszcze za cały miesiąc a tylko powinni pobrać za 3 dni. Nie zwrócono mi moich nadplaconych 10 zł a jak rozmawiałem to wciaguv14 dni miały zostać mi zwrucone. Minęło już ponad miesiąc i nie ma kasy. Oraz informuje gdybym się nie doczekał o te 10 zł to by bank mi nie zwrucili no dopiero zwracają od kwoty prawie 13zl to szok okradanie klientów konsumentów nanda zlodzieji. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Wiatm , ODRADZAM TOTALNIE - OSZUKUJA Wziolem na raty w Media Markt produkty i dali mi karte kredytowa wszystko splacilem , zamktolem karte i po 2 latach chciałem wziąć na kredyt rzecz na 700 zl i dostałem odmowe co się okazało ze bank naliczyl 23 zl o czy mnie nikt nie poinformowal przez 2 lata i sprawę oddal do BIK .Totalne niedbalstwo ze strony banku , a ja im nie odpuszczę . skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Tragedia!!! Niewykwalifikowani pracownicy, którzy nie potrafią sporządzić wniosku kredytowego na za zakup komputera w ratach 0% tylko dlatego, że dochody pochodzą z najmu- i to bez znaczenia, że trzeba było przynieść wszystkie umowy, potwierdzenia wpłat podatków z kilku miesięcy wstecz- w rubryczce widniejącej na ekranie monitora pracownika nie było wystarczająco miejsca na wpisanie wymaganych informacji. Nierzetelne przedstawienie zdolności kredytowej i wniosek odrzucony. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
OSZUŚCI, NACIĄGACZE I KRĘTACZE! Nie ma się wg nich zdolności kredytowej na laptopa, ale na laptopa na kartę kredytową (czyli wartość lapka + 1000 PLN) już tak! Ok - chcą zarobić, ale niech wtedy nie oszukują, że dają raty 0% i nic więcej nie chcą!Zmieniają w trakcie warunki umowy i robią to tak, żeby informacje niekoniecznie trafiły do klientów (info jak każda inna, w żaden widoczny sposób niewyróżniona i łatwo ją przeoczyć - znajduje się wśród innych niepotrzebnych nikomu śmieci). Oczywiście, jak nie wyrazisz sprzeciwu, to się zgadzasz. W dodatku to co zostaje opublikowane nie jest wcześniej nawet sprawdzone czy w ogóle działa (data publikowanego pisma niby 1 lutego, a załącznik po dziś dzień się nie otwiera, mimo że ich o tym informowałam). Jak chcą czegoś od człowieka to zasypują mnóstwem śmieci - reklamy, oferty kredytowe, listy, SMSy, telefony od konsultantów, którzy bez słowa rzucają słuchawką, jak się mówi, że nie chce się kredytu, itp., a tak - cisza i sam się domyśl. Kiedy ktoś jest dopiero zainteresowany kredytem ma multum możliwości poinformowania ich o chęci kontaktu, robią wtedy wszystko (dzwonią, piszą, czatują, umawiają się, można uzyskać informacje w punktach kredytowych w marketach). Jak jest się już jest klientem i wyniknie jakiś problem (z ich strony), nikt wtedy nic nie wie i jedyne co sugerują, to dzwonienie do nich na swój koszt. Kiedy pisze się do nich przez formularz kontaktowy mają człowieka w poważaniu i nie odpowiadają miesiąc, dlatego polecam pisać na biuro@santanderconsumer.pl i wyznaczyć im termin na odpwiedź - tak jak oni robią. Napisać, że brak odp. z ich strony w określonym terminie jest informacją dla was, że wyrażają tym samym zgodę na to, że zmiany was nie bedą dotyczyły - odpowiedź błyskawiczna. Ale tak w ogóle to polecam omijać ich szerokim łukiem, bo klientów traktują jak śmieci! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Nie rozumiem, jeśli bank podaje nam wybór terminów spłaty to wiadomo ze płacić w terminie trzeba.....Ja jestem ich klientem od lat jeszcze za czasów A.I.G.O i nigdy nie narzekam. Fakt wszystko jest ok jak płaci się w terminie nazekacie na oprocentowanie ale przy podpisywaniu umowy wszystko jest wyszczególnione. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Uwaga, złodzieje ! ! ! Raty spłacone przed czasem (raty na rtv). Przysyłają odsetki po 8 miesiącach od spłaty, że w związku wcześniejszej spłaty, powinniśmy zamknąć konto. W związku nie zamknięcia konta urosły odsetki. Oszuści, w każdym banku po spłaconej kwocie konto zostaje zamknięte. Tym bardziej, że przed terminem i spłacone zostało o 50 zł więcej niż trzeba było Kombinatorzy, złodzieje, oszuści. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Najgorszy bank, z którego usług zdarzyło mi się skorzystać! Niekompetentna obsługa: nic nie wiedzą, nic nie mogą powiedzieć, odsyłają do innych osób. Wciskają milion ubezpieczeń przy okazji podpisywania umowy o udzielenie kredytu. Tragedia!!! skomentuj opinię »
Dodaj opinię
  • Pożyczka gotówkowa w PEKAO S.A »