Santander Consumer Bank

Adres siedziby:
Santander Consumer Bank S.A.
ul. Strzegomska 42c
53-611 Wrocław

Infolinia Banku Santander:
Kredyty:
195 00

Lokaty:
801 601 801
71 358 21 60

(673 opinii)

Poniższe opinie są opiniami historycznymi. Obecnie możliwość dodawania nowych opinii jest wyłączona. Niektóre opinie podlegały moderacji treści. Nie weryfikowaliśmy, czy osoby tworzące poniższe opinie były klientami opisywanych instytucji lub korzystały z opisywanych usług.

Obecny kształt Santander Consumer Banku jest wynikiem jego połączenia w 2011 r. z AIG Bankiem Polska, który od 1998 r. zdobywał silną pozycję…

zobacz więcej »

Dodaj opinię

673 Opinie

użytkownik
Ocena:
ODRADZAM SANTANDER CONSUMER MULTIRENT zdecydowanie. BUK porażka. ZASTANÓWCIE SIĘ KOGO ZATRUDNIACIE. !!! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Pani dzwoni jeżeli spóźniasz się 1 dzień i grozi Bikiem. Są niemili i opryskliwi jeżeli spłacisz wszystkie odsetki i zostanie Ci sam kapitał Straszą i grożą, że trzeba będzie spłacić resztę w całości. Nie myślą w ogóle o kliencie jako o człowieku. OKROPNY BANK. NIGDY WIĘCEJ. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
To kpina przy zarobkach 5000zł netto bank nie dał pozwolenia na udzielenie 10 rat 0% z 1850zł w sklepie sthila. skomentuj opinię (1) »
użytkownik
Ocena:
Pan na infolini jest niemiły robi z osoby zainteresowanej gupka a pozatym zamknąć karte kredytową u nich to horror potrafią zrazić do siebie odrazu uwaga na nich niebierzcie żadnych produktów u nich. Byłam u nich w banku rano powiedziano mi ze dostane zaswiadczenie o zamknięciu karty po czym podjechałam popołudniu i ta sama pani powiedziała że niedostane. Przez to blokuja mi wyplate kredytu mieszkaniowego oszuści. skomentuj opinię (1) »
użytkownik
Ocena:
Jestem kolejną osobą, która ma do czynienia z tym bankiem. Jako klient Saturna wziąłem produkt na raty i obligatoryjnie musiałem wziąć kartę kredytową w tym banku. Teraz telefonicznie próbowałem zamknąć konto - osoby na infolinii są bezczelne, przymuszają, wdają się ironicznie w dyskusję, szantażując, że jeśli teraz nie zostawię karty kredytowej to kolejny raz mogę nie dostać kredytu u nich! Myślę sobie i- dzięki Bogu! NAPRAWDĘ WSZYSTKIM ODRADZAM, NIGDY WIĘCEJ NIE CHCE MIEĆ NIC WSPÓLNEGO Z SANTANDEREM! DNO I JESZCZE RAZ DNO. skomentuj opinię (1) »
użytkownik
Ocena:
Spłacilem karte kredytowa w całości 1 przelewem w listopadzie i od listopada naliczane mam 19zł ubezpieczenia i 5 zł za karte ponieważ nie poinformowałem ich ze spłaciłem karte... masakra jakas, na pytanie od jakiego kwoty i dlaczego place 19zł usłyszałem nie wiem. Skoro wpływa cała kwota to widać w systemie ze kredyt jest spłącony tak? a może mysła że kasa została wpłacona dla sportu tak naprawde może nie chciał spłacać kredytu wiec naliczamy jakies durne ubezpiczenie dalej.. nigdy wiecej tego zlodziejskiego banku ! skomentuj opinię (4) »
użytkownik
Ocena:
Najgorszy bank ile trzeba zarabiać żeby dostać sprzęt na raty podałam 5tys na rękę chcialam sprzet rtv za 3.500 i nie dali kiedyś splacilam szybciej raty i od tej pory odmawiają dziwne w każdym innym banku pozytywną odpowiedź mam odrazu.Teraz kiedy chcę coś na raty sprawdzam żeby to tylko nie było w SANTANDER!!!!!!!!! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Nigdy więcej nie chcę mieć kontaktu z bankiem Santander. Uważajcie! Kupiłam w Saturnie pralkę Miele na raty. Nie było innej możliwości uzyskania kredytu jak zgoda na kartę kredytową banku Santander. Pralka kosztowała 4 tysiące PLN, kartę wydano na 5,5 tysiąca PLN; na szczęście sprzedawczyni podkreślała żeby nie zapomnieć wylogować karty po spłaceniu kredytu. Brałam wcześniej kredyty w innych bankach (Pekao S.A.; Ikano) i czułam że niejasne są warunki kredytu w Santander i pilnowałam aby kartę wylogować. Kredyt spłaciłam, i się zaczęło...telefon w styczniu, w lutym list z informacją że karta jest wylogowana, ale muszę dopłacić 7,90 PLN i znowu dzwonić w marcu; w marcu znowu dopłaciłam 6,00 PLN (czemu?)! I najważniejsze za wydanie informacji bankowej, że spłaciłam kredyt do którego wydano kartę zapłaciłam 25 PLN; polecam zróbcie to! Punk w którym byłam mieści się przy kinie Femina w Warszawie. Nie było żadnego klienta a cztery pracownice siedziały na krzesłach dla klientów i rozmawiały. Pachniało nie umytym sedesem. Bardzo mi przykro, że Justyna Kowalczyk dała swoje poparcie temu bankowi. I na dodatek - dostałam w lutym mail od Ikano, że spłaciłam kredyt (chociaż według moich obliczeń powinnam do 06/2017) i proszą o numer rachunku bankowego na który mają przelać nadpłatę. Życzę bankowi Ikano sukcesów i mam nadzieję, że Santander splajtuje. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Nigdy nic w Santanderze! Po spłaceniu wszystkich rat, karty kredytowej tudzież innych zobowiązań wobec tego banku trzeba czekać nawet 90 dni na zaświadczenie o spłacie! TRAGEDIA, odradzam!!! Naliczają jakieś dziwne odsetki karne mimo, że wszystko spłacane w czasie i na końcu sami nie wiedzą skąd i dlaczego! Porażka skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Nie polecam. Niejasne warunki kredytowania i podsuwanie umów do podpisania o "dobrowolnym" ubezpieczeniu są na porządku dziennym. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
System ratalny niejasny. Za dzień spóźnienia ze spłatą (a przelew dochodzi do nich po około 2 dniach) naliczają już odsetki, po tygodniu grożą przekazaniem sprawy do patałachów od ściągania zadłużeń. W połączeniu z kartą kredytową czy jakkolwiek ona się nazywa wydawaną do 0% rat przy zakupie sprzętu w m.m. jest zakładane konto spłat na którym wszystko jest tak beznadziejnie opisane, że nie wiadomo co jest czym. np przy zaległości spłaty na około 200zł w tabeli są wypisane kwoty które w sumie z odsetkami dają trochę ponad te 200zł a niżej kwota spłaty (czy jakoś tak) napisana ponad 400zł - wtf !? \r\nNie da się prościej ? Mendy i tragedia. Konto przez 1,5 czy nawet dwa w ogóle nie działało i niczego nie dało się sprawdzić i trzeba było do nich dzwonić i się dowiadywać. Nie działało bo robili druga wersję konta i jeszcze nie była gotowa ale już na nią zapisywali ludzie - noż.. niech was mrozy syberii pochłonął. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
ODRADZAM!!! Jak 1 dzień spóźnienia wplaty raty za sprzet AGD- wydzwaniają po 20 razy dziennie, za każdym razem z innych nr, zaczynają zastraszać i moralizować( z dziecmi tak się nie rozmawia), jedeb Babsztyl przerosl wszelkie ludzkie pojęcia: DZWONI O godz. 21;34 , DO diabla!!!! mowie ze normalni i kulturalni ludzie o tej porze nie dzwona, proszę zadzwonić jutro max. do godz. 20, bo mam male dziecko, ona mi jak robot zaczyna mowic jaki sprzet ja kupila na raty i kiedy była ostatnia rata, szczerze - walnac chciałam jej przez sluchawke. ODRADZAM!!! ODRADZAM!!!!! I JESZCZE RAZ ODRADZAM!!! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Nie polecam systemu ratalnego media markt Santander Consumer Bank karta kredytowa z powodu iż za każde nawet jednodniowe opóźnienie wpisuje firma Santander Consumer Bank wszystko do Bik i mimo iż wpłaty sa robione dzień wcześniej w placówce to otrzymuje powiadominia z raportów Bik iż rata została nie opłacona w terminie. Nie polecam nikomu systemu ratalnego Santander z racji bardzo złych praktyk stosowanych wobec klientów dzięki którym się utrzymują na rynku. Jednym słowem przez te raty nie mogę wsiąść kredytu w banku PKO, Alior na działalność gospodarczą którą posiadam o wpis 16 dni po terminie i 2 x po 1 dzień na kwote 319 zł mimo dużej zdolności. Nie polecam Stantander RATY nikomu. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Nie polecam. Mają bardzo drogie ubezpieczenia kredytów. Proszę uważać na konsolidację. Płaci się ubezpieczenie od ubezpieczenia. Jeżeli spłacasz kredyt przeterminowany to możesz go spłacać do końca życia a i tak masz tą samą kwotę albo wyższą. Otrzymać jakieś wyjaśnienie od banku, to graniczy z cudem. Jest tylko proszę czekać na połączenie albo nikt nic nie wie. skomentuj opinię (1) »
użytkownik
Ocena:
ZŁODZIEJSKI BANK !!! Zwykła lichwa jak w Providencie !!! Zakupiłem w Media Markt Laptop z niecałe 2800 złotych i wziąłem na to 20 rat (świadomie wybierając 10% odsetek ) Wyliczyłem sobie , że rata nie powinna być wyższa niż 160-170 złotych miesięcznie. Ale ku mojemu zdziwieniu zaczęły mi przychodzić rachunki na 239 złotych. Łatwo więc wyliczyć , że jak spłacę 20 rat po 239 złotych to laptop będzie mnie kosztował blisko 4800 złotych !!! Dwa miesiące temu zadzwoniłem do nich i spytałem dlaczego tak wysokie raty - odpowiedż brzmiała , że to tylko taka pierwsza rata wyższa od następnego miesiąca będzie wiele niższa. Miesiąc temu znowu kwota do zapłaty 239 złotych więc znowu dzwonię i słyszę to samo co miesiąc wcześniej !!! W tym miesiącu znowu kwota 239 złotych i znów dzwonię ale teraz słyszę, że na tą kwotę składają się opłaty za kartę 2 złote + 5 złotych za prowadzenie konta. Odpowiadam , że w porządku ale dalej nie rozumiem skąd 239 złotych !!! i co słyszę ? Że dochodzi mi jeszcze 30 złotych ubezpieczenia kredytu i 20 złotych ubezpieczenia karty !!! Na nic takiego nie wyrażałem zgody i pytam jak zlikwidować te ubezpieczenia to dowiaduję się że trzeba pisemną prośbę o anulowanie ubezpieczenia !!! Znając już tą metodę , wiem , że takowe pismo dojdzie MOŻE po 2-3 miesiącach bo im strasznie zaginie , ktoś się nie dopatrzy z pracowników Santander i kolejne 2-3 miesiące będę płacił 239 złotych !!! OSTRZEGAM przed tym bankiem i odradzam jakiekolwiek pożyczki u nich. Jest to banda złodziei i oszustów , którzy tylko czekają abyśmy wpadli w ich sidła biorąc cokolwiek na raty u nich !!! Naciąłem się raz i teraz będę ostrzegał innych przed tymi złodziejami !!! NIE POLECAM TEGO PARABANKU bo trudno ich nazwać bankiem !!! skomentuj opinię (1) »
użytkownik
Ocena:
Najgorszy bank na świecie!!! nie polecam nikomu korzystać z usług tego banku. minimalne opóźnienie w spłacie skutkuje niezliczoną liczbą telefonów dziennie od godziny 7 do 21 mało tego sa na tyle bezczeli, że dzwonią nawet do miejsca pracy, jednym słowem skandal na potęgę skomentuj opinię (1) »
użytkownik
Ocena:
Dużą rolę w przyciąganiu klienta ma sprzedawca, osobiście trafiłam na strasznie nie miłą Pania, która w arogancki sposób ze mną rozmawiała mimiką twarzy sugerowała zażenowanie. Nie potrafiła nic wyjaśnić w normalny sposób a żeby było mało gdy mój narzeczony szukał NIP-u ta oto Pani zdążyła odpisać sobie na SMS-a. Bardzo nie pozdrawiam bezczelnej Pani Doroty z punktu w Media Markt w M1 Zabrze. Jeśli praca wśród ludzi jest dla Pani takim kłopotem proszę zmienić pracę najwidoczniej nie nadaje się Pani do pracy wśród ludzi. Za to druga Pani w tym punkcie obsługiwała z uśmiechem i była chętna do pomocy takich ludzi się chwali na takich stanowiskach skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
ZłodziejeWcisneli kartę której nie uzywalismy,wpłacony kredyt pół roku przed czasem końca pozyczki!Chcemy zakończyć wszystko oddać kartę,a te złodzieje każą nam za ta kartę płacić 70 zl!!Odradzamy bardzo ..... skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Nigdy więcej karty kredytowej od Santander. Jakiś czas temu dokonywałem zakupu sprzętu na raty i okazało się że zamiast rat otrzymałem kartę kredytową Santander Consumer Bank. Kartę spłaciłem przed wyznaczonym terminem. Z uwagi na fakt iż nie była mi już potrzebna wystąpiłem z wnioskiem o rezygnację z niej. Rezygnacja została przyjęta. Po przyjęciu rezygnacji zapłaciłem jeszcze coś około 18 złotych za jej posiadanie uznając że za kolejny miesiąc nie muszę już płacić. Przez jakiś czas przebywałem poza krajem. Po powrocie sprawdziłem pocztę i okazało się że zalegam z opłatą za kolejny miesiąc posiadania karty. Zapłaciłem przelewem internetowym. Niestety moja wpłata 18 zł wpłynęła trzy dni po terminie. Co się stało później? Santander Consumer Bank zgłosił to zdarzenie do BIK i moja zdolność kredytowa uległa pogorszeniu. Wiem o tym ponieważ mam konto w BIK. PODZIĘKOWANIA DLA BANKU skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Nie polecam. Omijać z daleka. Panie w oddziale w Toruniu przy ul.Szerokiej opryskliwe i wredne. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
NIE POLECAM WRĘCZ PRZESTRZEGAM po spłacie karty debetowej ponoć po 1 telefonie karta zostaje zamknięta, dzwoniłam kilkukrotnie, pani informuje o tym, że aby rozliczyć ostatecznie kartę należy uiścić miesięczną opłatę za użytkowanie karty, po czym każe wnieść opłatę i zadzwonić po danym dniu i sprawa ma być załatwiona, oczywiście robię jak mi każą po czym co...dzownię po opłaceniu msc opłaty za kartę aby zamknąć raz na zawsze to gó*** po czym psikus znowu mam wnieść opłatę za kolejny miesiąc używania karty... pewnie można tak w nieskończoność NIGDY WIĘCEJ skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Do póki się spłaca kartę jest ok, wysyłają zaproszenia po nowe kredyty, dzwonia z zaproszeniami. Jak tylko noga się powinie to dzwonią ze wszystkich możliwych telefonów, mimo blokad numerów dzwonia z zastrzeżonych, powtarzają kiedy był wzięty kredyt, jaką zaległośc itd mimo że człowiek przecież to wie, mało tego te połączenia i pisma od nich są płatne, co później dolicza bank do raty. Są chamscy, straszą windykacja a później jak się zapłaci ratę to na bezczelnego zapraszają do banku po kolejny kredyt chyba po to żeby znów dręczyc non stop 7 dni w tygodniu. Mało tego panie z infolinii są nieprzyjemne, pouczaja co powinno się płacić i jak żyć i wg nich jak człowiek zarabia to już stać go na wszystkie opłaty i że trzeba było myśleć jak się brało kartę a teraz to odsylaja po pożyczkę do rodziny bo oni chcą ratę tu i teraz. Splace te kartę i w oddam im do banku osobiście i nie omieszkam podziękować im za opiekę przez cały okres spłaty i troskę o pamięć o regularne spłaty. Nigdy więcej tego banku i przestrzegam bo zapewniają niespokojne noce i dzwoniący telefon. Justyna Kowalczyk chyba nie ma u nich kredytu ze ich reklamuje. Aż przykre. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Spłacam raty w terminie w sumie długo przed końcem tego terminu zgodnie z umową i dostaję sms że nie zapłaciłam 186 zl gdzie moja rata wynosi niecale 500 i zawsze place troche więcej oszuści i złodzieje skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Strzeżcie się Santandera, kredy został wzięty w kwoecie 8.000zl na reke a do splaty jest ponad 17.000, to parabank!!! Z daleka od nich! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
NIE POLECAM! Polecam UNIKAĆ JAK OGNIA. \r\nWziąłem auto używane z komisu (rok 2014, auto 2 letnie) na kredyt samochodowy w Santanderze. Wszystko na początku cud miód malina, wszyscy mili itp. Cyrk zaczął się przy odnowieniu policy OC,AC, NNW. Polisa odnowiona, dokumenty przesłałem, po rozmowie z Panią konsultant -wszystko wporządku. Po pół roku przychodzi pismo informujące, że nie mają umowy przedłużenia OC,AC,NNW. Telefon na infolinie, znowu godzina stracona na tłumaczenia, szukanie maili, niby jest, ok. Za 2 tygodnie przychodzi kolejne pismo o naliczeniu KARY za brak maila z aktualnym OC,AC,NNW - no cyrk na kółkach. Dalsze rozmowy telefoniczne i przedstawianie po raz setny tej samej umowy są bez celowe, bo na infolini dostają tego maila, sprawa zostaje załatwiona, a później dziwnym sposobem jednak NIE!\r\n\r\nPóźniej cyrki z ratami. Płatność raty mam do 20 każdego miesiąca - raz zdarzył mi się poślizg tygodniowy i teraz słuchajcie Państwo 21 dnia miesiąca telefon o godzinie 7 rano i na dzien dobry chamska rozmowa pt. \"Gdzie pieniądze?\" Tłumacze, że mam mały poślizg i w przyszły tygodniu będzie spłacona rata, na co usłyszałem jeszcze bardziej chamską rozmowę, że sprawa z dniem dzisiejszym zostaje oddana do działu windykacji. Co proszę? Pani się rozłączyła, za godzine telefon od windykacji i jeszcze gorsza rozmowa \"kasa do jutra, albo sprawa do komornika\". Przypomne, że sprawa działa się 21ego gdzie termin był do 20tego. W tym dniu telefony z windykacji urywały się za mną co 15 minut. To się nazywa STALKING. Gdy nieodebrałem telefonu, bo już byłem psychicznie wykończony tym to zaczęli wydzwaniać do zakładu pracy i przedstawiać się jako koledzy, koleżanki, kurierzy itp aby uzyskać mój numer telefonu. Gdy w zakładzie pracy zostali odesłani z kwitkiem to zaczęly się telefony do mojej żony, rodziców, brata, no po rodzinie. CYRK. Rate spłaciłem z odsetkami 7 dni po terminie, niby sprawa załatwiona. \r\n\r\nALE to nie koniec\r\n\r\nW listopadzie zaliczyłem kolejne opóźnienie, spowodowane chorobą dziecka, zadzwoniłem do tego pseudo banku z informacją zeby wyliczyli mi rate z odsetkamii na dzien pierwszego grudnia, bo mam dziecko chore i musiałem leki wykupić. Pani łaskawie wyliczyła, przyszedł pierwszy grudnia, przelew poszedł razem z opłatami grudniowymi. No i zaczął się cyrk. W piątek SMS od windykacji. Tak SMS! Nawet nie telefon, nie pismo, SMS! Ten SMS to jakaś porażka. Po pierwsze kredyt brany na mnie (a jestem facetem) Treść SMS to : Witamy, proszę o kontakt w sprawie PANI zadłużenia w banku. Pozdrawiam. Brak info jakie zadłużenie, jaka firma NIC. Dzwonie pod ten numer z SMS - odebrała jakas chamska baba, przedstawiła się tak, że nic nie zrozumiałem z ani jej imienia nazwiska ani nazwy firmy którą reprezentuje, BEŁKOT jakby miała gębę zapchaną kluskami. i jak już wybełkotała swoje pseudo informacje nagle umiejętność ludzkiej mowy wróciły jak zarządała podania moich danych w tym numer pesel. Odmówiłem, bo nie znam Pani, Pani firmy, konakt przez SMS, dla mnie jesteście oszustami. Pani się rozłączyłą, za chwile telefon i dzwoni gość, już grzeczniej przedstawił się, przedstawił firmę EOS KSI - na tych jak się pózniej okazało gnojów też trzeba uważać. Dobra rozmowa trwa, dowiedziałem się, że bank do tej pory nie otrzymał wpłaty mimo moich zapewnień zrobienia przelewu 1 grudnia 2016. Zamurowało mnie, bo WSZYSTKIE przelewy były robione własnie 1ego i wszędzie doszły tylko nie do SANTANDERA. Pan sam wyszedł z propozycją poczekania do poniedziałku na odpowiedź banku (w momencie rozmowy był piątek po godzinie 16tej). Okej, dobra czekamy do poniedziałku. W poniedziałek telefon 6.40, 6,45, 6.55,7.15 i tak do godziny 10tej dopóki nie wstałem po nocnej zmianie. Odebrałem i usłyszałem chama po drugioej stronie \"No wreszcie Pan łaskawie odebrał\". Brak słów. Zostałem potraktowany jak złodziej. Znowu to samo, bank nie dał odpowiedzi, jestem złodziej, gdzie kasa, mówie, że podeśle potwierdzenie na maila, tylko nie zrobie tego w dniu dzisiejszym ,bo mam mnóstwo załatwień, a od 18:30 jestem na nocnej zmianie i nie mam telefonu przy sobie. Gdy po 19 zajrzałem na chwile do telefonu zobaczyłem 120 nieodebranych połączeń od EOS KSI. 120!!!! Potwierdzenie posłane o 6 rano we wtorek, telefon po 12 - bank nie przyjmuje tego potwierdzenia, polecialem do mojego banku o pisemne potwierdzenie z pieczątką banku, przeskanowałem i wysłałem. NIE DLA BANKU SANTANDER potwierdzene przelewu to za mało i nie dowód - oni nie maja kasy u siebie i już, sprawa trwa nadal. Pytam się to co ja mam zrobić - zapłacic kolejną rate! Tak to jest rozwiązanie kolejn a rata. Powiedziałem, że nie ma takiej opcji, bo jest 9ty a rata płatna do 20 i nie ma opcji. Wczoraj (10.12.2016) znowu zaczęły się telefony do pracy i JAWNE nazywanie mnie złodziejem. Mam dość tej firmy. Muszę poszukać prawnika obeznanego w prawie bankowym, bo tak się nie da żyć, a ilość epitetów jakie poleciały w moją stronę z ich strony jest ogromna. Pamiętajcie dla Santandera nie jestescie klientami tylko ZŁODZIEJAMI. Santander - mistrz stalkingu i syfu. Mam kredyty i raty w kilku bankach i NIGDY nie doświadczyłem takiego cyrku! Poślizgi się zdarzałay i oprócz spłaty raty z odsetkami nic wielkiego się nie działo. Skoro ja jako klient złodziej informuje bank - spóźnie się z rata, policzcie mi rate na ten i ten dzien, to znaczy, że faktycznie chce zaplacic tą rate z odestkam, bo faktycznie coś się stało i świadomie decyduje się na odestki! \r\n\r\nOMIJAC SZEROKIM ŁUKIEM FIRME SANTAndER - dzięki nim nabawisz się nerwicy!\r\n\r\nPrzepraszam za moje ew. błędy, ale jestem dość mocno poirytowany i wyprowadzony z równowagi. \r\n\r\n skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
NAJGORSZY BANK Z JAKIM MIAŁEM STYCZNOŚĆ! Zero kontaktu, przez omyłkę zapomniałem zapłacić ostatnią ratę. W trakcie pożyczki dzwonili do mnie parokrotnie na tel (w sprawie ofert). W sytuacji gdy nie dostali ode mnie ostatniej raty, nikt nie raczył zadzwonić by wyjaśnić powód mojego spóźnienia. Mało tego mocno się zdziwiłem, jak po ponad miesiącu zwłoki (z czego nie zdawałem sobie tak naprawdę sprawy) skontaktowała się ze mną firma windykacyjna! Kwotę jaką miałem zapłacić to ponad 300zł z czego sama rata powinna wynosić 140zł!! Reszta to odsetki i uwaga! 5 RZEKOMO WYSŁANYCH PONAGLEŃ i 1 PISMO Z ROZWIĄZANIEM UMOWY! Rzekomo, bo żadnego dokumentu nie widziałem na oczy, a jak złożyłem reklamację i żądałem dokumentu potwierdzającego to, że te dokumenty zostały wysłane to usłyszałem, że nie mają na to potwierdzenia bo zostały wysłane zwykłym listem! Oczywiście zapłaciłem na drugi dzień całą kwotę bo nie chciałem mieć dalej nieprzyjemności. Reasumując TO BANDA ZŁODZIEJI, A NIE BANK, która żeruje na klientach. OMIJAJCIE ICH SZEROKIM ŁUKIEM!!! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Najgorszy bank w polsce i na calym swiecie .Osoby pracujace tam doradcy sa niemili krzycza na kliena i zmuszaja po kilku dniach makej zaleglosci splacic calosc strasza zamknieciem umowy oraz splata calosci .nienawidze jak dzwonia po....cznernascie razy w ciagu dnia to przechodzi ludzkie pojecie ...sa bezwzgledni sorawia im przyjemnosc pastwienie sie nad swoja ofiara czyli klientem ...odradzammm nigdy !!!!!!!! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Przestrzegam zainteresowanych przed korzystaniem z "usług" tego banku! Nigdy wcześniej nie spotkałem się z taką arogancją, ignorancją i brakiem jakiejkolwiek przychylności dla klienta ze strony kilku konsultantów tego banku. Nigdy więcej kontaktu z takim bankiem i szczerze nie polecam go nikomu. M. Ch. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Santander jest w większości sklepów RTV AGD i pochodnych i NIESTETY jest jedynym bankiem tam oferującym kredyt - zawsze problem w udzieleniu rat. Pytam - jeśli osoba zarabiająca w dwóch pracach jednocześnie 2200 zł netto i nie mająca wydatków ze względu na mieszkanie z rodzicami + posiadająca punkty scoringu 547 (pewnie przed zapytaniem o kredyt na towar miałam więcej, ale mi obniżyło to feralne zapytanie), żadnych kredytów aktualnie spłacanych i limit debetowy (nieużywany) w wysokości 1200 zł NIE NADAJE SIĘ NA WZIĘCIE PRODUKTU ZA 900 ZŁ TO KTO SIĘ NADAJE????? KTO? skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Początek współpracy - szybka decyzja i miłe panie... gdy po podpisaniu umowy po terminowym wplacaniu rat powinęła się noga pomoc i sympatia się skonczyla.... odrzucona prosba o przesunięcie terminu raty... a dzisiejszy dzień masakra- dzwonili 32 razy co 10 minut. A mam poślizg tylko parę dni. Co będzie jak naprawdę zrobi się źle w moich finansach. Zabiorą nerkę lub kawałek wątroby ??? skomentuj opinię (1) »
użytkownik
Ocena:
Najgorszy bank z jakim kiedykolwiek współpracowałam! Mam w tym banku kartę kredytową i trzy kredyty. Wszystko było w porządku do momentu kiedy zaczęłam kończyć pierwszy kredyt. Ponieważ jestem nadgorliwa zawsze zaokrąglam raty, również wszystkie zapisuje i przeliczam. Kiedy stwierdziłam, że to już koniec moich rat zadzwoniłam na infolinię gdzie uzyskałam informacje: Jeden kredyt ma Pani rozliczony, kolejnego została jedna rata- było to w lipcu 2016. W dniu dzisiejszym (20.10.2016) odbierając drugie pismo z pogróżkami o Biku zadzwoniłam zapytać o co chodzi, i co? uzyskałam informację, że nie płace od lipca kredytu i mam zaległości. To jeszcze nic. Jak poinformowałam Panią o tym że wcześniej uzyskałam inną informację w sposób bezczelny aczkolwiek ze stoickim spokojem stwierdziła, że jestem nieodpowiedzialna gdyż otrzymałam od nich pięć pism, a dopiero teraz dzwonię a poza tym nigdy jak twierdzę nie kontaktowałam się z infolinią. Na moją prośbę o podanie ponownie przez Panią konsultantkę banku imienia i nazwiska abym mogła to zanotować i w razie problemów powołać się na nagranie z datą i nazwiskiem osoby, oczywiście zostałam zlekceważona i pożegnana. Aż dziw bierze, że w dzisiejszych czasach gdzie każdy walczy o klienta w ten sposób są oni traktowani. Przestrzegam, ja spłacam szybko moje raty i uciekam od tego banku. Następnym razem pójdę do profesjonalistów do których Santander Consumer Bank nie należy. Moja ocena zero!!! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Niech się cmokną w dowolnie wybrana część ciała. 36 miesięcy męki zbliża się ku końcowi. \r\nMandat +100 PLN do faktury\r\nUbezpieczyciel inny niż sugerowany + 300 do faktury\r\n2 niezapłacone raty (przyznaje moja nieuwaga) zamiast telefonu czy coś smsy że zaraz odcholują auto .\r\n\r\nWszystkie firmy leasingowe powinny się zając tymi barbażyńcami bo tylko psują im opinię. Ja za leasing podziękuję ide gdzieś indziej i mam to samo auto taniej i bez zabawiania się z santanderem\r\n\r\n skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
złodzieje !!! 2 lata temu zaproponowali mi karte w media markt na 5000 tys. zł , kupiłem na nia KOMPUTER za 2000 tys i spłaciłem w nastepnym miesiacu. teraz dzwonia po dwóch latach ze mam im zaplacic 940 zł za ubezpieczenie chociaz nigdy wiecej z niej nie skorzystałem. oszczegam !! banda oszustów. pani wydajaca karte gwarantowała ze kosz prowadzenia karty to okolo 50 zł za rok skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Nie polecam placówki w Kołobrzegu gburowata pani dyrektor której wiecznie nie ma w pracy a jak już jest nie potrafi wytłumaczyć niczego petentowi już więcej doradcy wiedzą o banku i jego systemie Nie polecam skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Minimum formalności, kredyt o ręki, miła profesjonalna obsługa! Kredyt "bez haczyków", koszty nie są niskie ale o wszystkim poinformują! POLECAM! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Reklama tego banku codziennie zajmuje 2 miejsca parkingowe przed szkołą 12 w Otwocku w godzinach szczytu dlatego ten bank będę omijać skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Tragedia. Odsetki złodziejskie. Obsługa w placówce przy ul. Szerokiej w Toruniu niedouczona i niedoświadczona, wyuczona dwóch formułek na pamięć, nic poza tym nie potrafi powiedzieć, na na domiar złego nadpłaconą ratę spłaconego już w całości kredytu muszę osobiście odebrać w placówce banku, bo oni nie mogą przesłać pieniędzy na moje konto. Jakiś idiotyzm. Ja im przelewam co miesiąc ratę na konto, a oni nie potrafią mi zwrócić tą samą drogą pieniędzy, zmuszając mnie do podróży na drugi koniec miasta po parę złotych. SKANDAL !!!!! Powiem każdemu, OMIJAJ TEN BANK SZEROKIM ŁUKIEM. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Zdecydowanie nie polecam tego banku! Przez nieudolność obsługi mam problem z BIKiem bo doradca podał mi za małą kwotę do całkowitej spłaty i pół roku później dowiaduje się że widnieje jako dłużnik ponad 6 miesięcy. Do tego obsluga w placówce, żeby dowiedzieć się czegokolwiek na temat karty kredytowej klienta musi DZWONIĆ NA INFOLINIĘ bo nie mają w to wglądu! Porażka.. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Jeden z najgorszych banków. Każdy z konsultantów mówi inną zaległość. Niemili , chcą złożyć skargę można usłyszeć. '' Mnie nie było przy tej rozmowie'' . Chamstwo ! Jeśli już tam pracujcie mówicie ludziom prawdę i podawajcie prawidłowe zaległości. Potem dziwne ,że odsetki rosną. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
to jakaś masakra nie bank, karta kredytowa spłacana wczesniej niż przyszedł wyciąg i to jest proszę Państwa błąd, bo bank nie księguje jako spłatę wymagana tylko powiększa limit i blokuje karte, wysyła upomnienie oraz pobiera 25 zł kary z nieterminową spłatę...dobre nie?? skomentuj opinię »
Dodaj opinię
  • Pożyczka gotówkowa w PEKAO S.A »