Santander Consumer Bank

Adres siedziby:
Santander Consumer Bank S.A.
ul. Strzegomska 42c
53-611 Wrocław

Infolinia Banku Santander:
Kredyty:
195 00

Lokaty:
801 601 801
71 358 21 60

(673 opinii)

Poniższe opinie są opiniami historycznymi. Obecnie możliwość dodawania nowych opinii jest wyłączona. Niektóre opinie podlegały moderacji treści. Nie weryfikowaliśmy, czy osoby tworzące poniższe opinie były klientami opisywanych instytucji lub korzystały z opisywanych usług.

Obecny kształt Santander Consumer Banku jest wynikiem jego połączenia w 2011 r. z AIG Bankiem Polska, który od 1998 r. zdobywał silną pozycję…

zobacz więcej »

Dodaj opinię

673 Opinie

użytkownik
Ocena:
Nie polecam, mam u nich leasing. Za opoznienie wystawiaja fakture na 85 zl i to tak jak chca. Raz raz w miesiacu drugi raz dwa razy itp. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Bank po przejściu z WBK na Santander działa fatalnie. Co chwile przerwy techniczne. Notoryczne problemy i przerwy w weekendy a nawet w tygodniu z płatnościami i przelewami. Czasami nie dzialaja bankomaty a bank zachęca do wyplaty gotówki z innych banków za co nalicza prowizje. Przy banku trzyma mnie tylko kredyt. Gdybym nie mial innego banku to czesto niemoglbym zapłacić za zakupy w sklepie. Ocena 0. skomentuj opinię (1) »
użytkownik
Ocena:
BZWBK był o wiele lepszy niżeli Sandanter. Co chwile jakieś konserwacje i brak dostępu do srodkow czy do jakich kolwiek przelewow. Dzisiaj tj. 13.04.19 dostęp mobilny miał być niedostępny do godz. 9:00 z powodu oczywiście konserwacji, wchodzę tego dnia o godz. 10:45 i kolejny komunikat że konserwacja będzie do godz. 12:00. TRAGEDIA skomentuj opinię (1) »
użytkownik
Ocena:
Po raz kolejny nie jestem w stanie zrobić nagłego przelewu bo w Santanderze znowu jest jakaś przerwa techniczna. Tym razem nie godzina (co jest na spokojnie do łyknięcia) ale 12 godzin (od 22:30 do 10 kolejnego dnia). Jestem w sytuacji, kiedy nagle potrzebuje skorzystać z bankowości internetowej i oczywiście nie mogę. Zaczynam żałować decyzji zmiany banku. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
To jakas porazka! Nie wykonasz przelewu aplikacja mobilna bo "Uzyto niedozwolonych znakow" na nic korekty, zawsze ten sam komunikat. Lepiej jest na mobilnej stronie. Przelew dostepny w 3 wersjach: na rachunek zdefiniowany, na rachunek wlasny i doladowanie telefonu! Mam serdecznie dosc! Wycofuje srodki i przenosze sie do innego banku!!! skomentuj opinię (1) »
użytkownik
Ocena:
Najgorszy z wszystkich banków. Moja historia jest zbyt długa żeby ją tu opisywać. Jednak w bardzo dużym skrócie - brak kompetencji pracowników, którzy doradzają pisanie reklamacji "na kolanie", brak jakiejkolwiek rzetelności w przekazywanych informacjach. Podnoszenie oprocentowania, ciągłe koszta za każdą transakcje, a rozpatrywanie reklamacji ciągnie się tak długo, aby nie mieć w czasu zareagować! Przenoszę kredyt albo po prostu sprzedam mieszkanie, byle nie mieć z nimi już nic do czynienia. Do wszystkich, którzy to czytają NIE DLA SANTADER! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Najgorszy bank, z jakim miałem w życiu do czynienia, a było ich wiele w Polsce i za granicą. To, co się działo przejęciu DB Polska było nie do uwierzenia. Odradzam pod każdym względem. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Dziadostwo.Jedna kasa tylko otwartą.Obsluga-jedna osoba na godzinę przy dobrych wiatrach.Nie polecam tego banku.Mijać szerokim łukiem. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Dzisiaj przeżyłem koszmar czasowy jeśli chodzi o stanie w kolejce.Są trzy kasy.Czynna jak zwykle tylko jedna.Byłem 4 w kolejce.Czas oczekiwania 1h10min.To są kpiny z klienta.Bank jest dla ludzi a nie odwrotnie Santander.Starogard Gdański ul.Hallera skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Chyba jeden z nielicznych, gdzie za wszystko trzeba płacić. Konta walutowego bezpłatne, ale uwarunkowane, karta do konta płatna, wypłaty kartą lub w kasie banku też płatne, na nawet wielowalutowość karty powiązanej z kontami walutowymi też płatne. Specjalnie stworzone mechanizmy które utrudniają złożenie wypowiedzenia. skomentuj opinię »
Dodaj opinię