Polsat Box (Cyfrowy Polsat)

ul. Łubinowa 4a
03-878 Warszawa

(322 opinii)

Poniższe opinie są opiniami historycznymi. Obecnie możliwość dodawania nowych opinii jest wyłączona. Niektóre opinie podlegały moderacji treści. Nie weryfikowaliśmy, czy osoby tworzące poniższe opinie były klientami opisywanych instytucji lub korzystały z opisywanych usług.

Jesteśmy wiodącą grupą medialną w Polsce, którą tworzą spółki:

Cyfrowy Polsat - największa w Polsce i czwarta co do wielkości w Europie platforma satelitarna oraz

zobacz więcej »

322 Opinie

użytkownik
Ocena:
Odradzam,przez roztargnienie nie zapłaciłam rachunku i po 2 dniach odcięto mi programy i straszono windykacją-paranoja.Wypisuję się skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
To jak się traktuje stałych klientów (ponad 10 lat) w Cyfrowym Polsacie i Plusie , w ich tzw. ofercie Smart Dom to jest totalna porażka! Ofertę na abonament jaka mi proponują w Smart Domie miałabym lepszą z telefonem na kartę, czy w mixie, niż tutaj przy dość sporym abonamencie ponad 80 zł. Mam w sumie trzy telefony (na abonament) w Plusie, TV w Polsacie i internet domowy w Polsacie i mnie olano. NIE POLECAM OSZUSTÓW! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Nie polecam usług Cyfrowego Polsatu nikomu. Internet to jest jakaś ściema. Dajecie w pakiecie do 30 Mb/s to dajcie chociaż 5Mb/s. Po 10 dniach największa prędkość jaką miałem to 1Mb/s. Poza tym internet ciągle przerywa. Nieustannie mam rozłączenia z internetem. Najgorsze jednak że czasami bywa tak, że internetu nie ma przez kilka dni nieustannie, a jak dzwonisz do punktu obsługi to nic na to nie potrafią poradzić. DNO I WODOROSTY. COKOLWIEK ROBICIE NIGDY NIE BIERZCIE USŁUG CYFROWEGO POLSATU, BO TO JEDNA WIELKA ŚCIEMA I NACIĄGANIE NA KASE. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
ZGADZAM SIĘ Z PRZECZYTANYMI TU OPINIAM...BYŁY LATA ŻE CYFROWY POLSAT DOBRZE DZIAŁAŁ A TERAZ TO JUŻ ZSZEDŁ NA PSY...DAŁAM SIE NAMÓWIĆ NA TEN ICH INTERNET LTE SMART DOM -MASAKRA .CIĄGLE SIĘ ZAWIESZA, WYŁĄCZA...ALBO JEST TAK WOLNY ŻE NA OTWARCIE STRONY TRZEBA CZEKAC DO 10 MIN.OCZYWIŚCIE JAK CHCIAŁAM WYPOWIEDZIEĆ UMOWĘ TO ZAPOMNIJ...BANDA NACIĄGACZY. DODAM ŻE PŁACĘ NAJWYŻSZY ABONAMENT...ALE JA NIE MAM CO OGLĄDAC BO OD LAT PUSZCZAJĄ TE SAME SERIALE W KÓŁKO ...POWTÓRKI...RANCZO I OJCA MATEUSZA TO JUŻ 5 RAZ OGLĄDAM OD POCZĄTKU...NIE WSPOMNĘ O INNYCH KANAŁACH...ONI SIE CHYBA ZATRZYMALI W CZASIE I ZAPOMNIELI ŻE JEST MASA CIEKAWYCH SERIALI NA ŚWIECIE ...NO ALE PO CO IM KUPOWAC SKORO MOGA PUSZCZAC W KÓŁKO TO SAMO...MASAKRA.JAK TYLKO SKONCZY SIE UMOWA TO RYZYGNUJĘ BO PO CO PŁACIĆ ZA COŚ CZEGO I TAK NIE OGLĄDAM.ODRADZAM NIE DAJCIE SIĘ WCIĄGNĄC W ICH UMOWY. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Chciałbym wszystkich potencjalnych użytkowników Cyfrowego Polsatu przestrzec przed ich produktem IDU-ODU.Przez dwa lata od podpisania umowy , internet w zasięgu stałym LTE (3 km od nadajnika) osiągał prędkości rzędu 10-13 Mb/s, wiec dla nie wymagającego klienta-powiedzmy ok, aczkolwiek u konkurencji prędkości były dwa raz większe. Problemy gigantyczne zaczęły sie po rozwiązaniu umowy, od momentu złożenia wypowiedzenia-dwa miesiące przed terminem umowy, Nagle będąc w zasięgu LTE prędkości zaczęły makabrycznie spadać do 120-300 Kb/s, czasami do 50 Kb/s.Po konsultacji z BOK, stwierdzili ze sprzęt nawala. Udaliśmy sie do salonu Polsatu ( jak usłyszycie na infolinii sprzęt jest do wymiany od reki ) niestety sprzętu na miejscu nie mają, oczekiwanie na nowy 9-10 dni. Jest w końcu upragniona wymiana i okazuje sie ze ten który przyszedł nie działa...znowu wymiana tym razem samego modemu. Po kolejnych kilku dniach jest nowy. Podłączamy i co??i działa hurrraaaa będziemy mieli połączenie ze światem, ale radość była króciutka, wszystko działa, zasięg LTE na trzy kreski, a prędkość 8- 16 Kb/s TAK!!! slownie ( osiem i szesnaście Kb/s ) wiec znowu dzwonie do BOK- dział internetu. Sprawdzamy razem , szukamy błędu- wszystko w porządku!!! Zaczynam sie wściekać, wiec Pan z BOK z rozbrajającą szczerością podaje któryś tam punkt regulaminu ze wszystko jest Ok. wg tego punktu regulaminu ( którego nikt nie czyta przed podpisaniem umowy )prędkości mogą wynosić 8 Kb/s w obie strony i to w 95 % czasu umowy!!!Wiec tak naprawdę oni sa w porządku i nic nie można zrobić, internet jest?? JEST!! a to ze 8Kb/s i wtedy nic nie można zrobić na komputerze to juz nie ich sprawa!!! Na początku problemów podejrzewałem ze założyli " lejek", ale teraz już jestem pewien że celowo obniżono mi prędkości- za kare!!! A dlaczego tak sądzę: ponieważ przez prawie dwa lata prawie nie było problemów, a teraz internetu nie mam a płacić muszę. Sprawdzałem inne sieci, co ciekawe ściągam internet z tego samego nadajnika- wszyscy operatorzy na tym samym maszcie nadawczym, zasięg ten sam,ale prędkości u innych rzędu 26-32 Mb/s!!!!. Zanim podpiszecie umowę to sie zastanówcie bo to jest zwykle chamstwo ze strony Polsatu a najgorsza w tym jest bezsilność bo REGULAMIN!!! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Unikajcie tej "firmy" jak podpiszesz umowę to juz zapominaja o Was, w niczym nie pomogą, infolinia PŁATNA, CZAS OCZEKIWANIA KILKADZIESIĄT MINUT, koszt kilkadziesiąt zł i tak nie obierają !!!!!!!!! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Uważajcie na oszusta pana Sebastiana K. przedstawiciela cyfrowego polsatu. w/w konsultant to oszust to co proponuje podczas rozmowy mija się z tym co okazuje się po podpisaniu umowy. Kiedy chciałam zerwać umowę przestał odbierać telefon a nawet zablokował mój numer. Złożyłam już oficjalną skargę oraz udałam się do rzecznika praw konsumenta. Chce ostrzec innych pan K. jest z okolic Poznania uważajcie na niego. a od umowy udało mi się odstąpić bez pomocy pseudo przedstawiciela handlowego, który oszukuje i naciąga klientów skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
a ja sobie bardzo ich chwale skomentuj opinię »