Polsat Box (Cyfrowy Polsat)

ul. Łubinowa 4a
03-878 Warszawa

(322 opinii)

Poniższe opinie są opiniami historycznymi. Obecnie możliwość dodawania nowych opinii jest wyłączona. Niektóre opinie podlegały moderacji treści. Nie weryfikowaliśmy, czy osoby tworzące poniższe opinie były klientami opisywanych instytucji lub korzystały z opisywanych usług.

Jesteśmy wiodącą grupą medialną w Polsce, którą tworzą spółki:

Cyfrowy Polsat - największa w Polsce i czwarta co do wielkości w Europie platforma satelitarna oraz

zobacz więcej »

322 Opinie

użytkownik
Ocena:
NIGDY, PRZENIGDY NIE WIĄŻCIE SIĘ Z CYFROWYM POLSATEM! Kłamią, świadomie wprowadzają w błąd i NIGDY nie dotrzymali jeszcze warunków różnych umów, których z nimi zawierałem. Przez nich nie będę miał internetu na święta. To ścierwo nie dostawca. Ich wielki lte bez limitu to 0.39 mb/s i nie więcej! A super pakiet nocny jest zależny od pakietu dziennego i jeżeli wykorzystamy dzienny, to nocny też ma prędkość 0.39 mb/s. Totalnie nie polecam i jak najszybciej zmieniam dostawcę, a wam radzę to samo. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
beznadziejna obsługa!! osoby nie które tam pracują wgl są nie szkolne. wręcz nie słuchają co się do nich mówi. próbowałem włączyć pakiet, poczym powiedziała że dziś zostanie włączony albo jutro minęły dwa tygodnie pakiet nie został włączony. zadzwoniłem 2 raz zapytałem o to samo. powiedziała mi że zostanie włączony od kolejnego miesiąca... Jakaś paranoja. trzeba czekać mesiac żeby włączyli pakiet kanałów... skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Tragedia, brak wiedzy i chęci pomocy. We Wrocławiu prędkość LTE to średnio 0.5-1.5 MB ! Od tygodnia brak internetu wymienione wszystko wraz z kartą sim i nadal brak połączenia. Co mi zaproponowano ? Reklamacje i oczekiwanie 30 dni na odp. Śmiech i łzy. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Obsługa w call center ponizej krytyki. Po godzinnej probie uzyskania informacji zrezygnowałam. Rozmowa polegała na tym, ze bylam przełączana od jednego konsultanta do drugiego, co gorsze samowolnie włączyli odpłatne usługi nie informując wlasciciela o tym - w tym przypadku mojej Babci, kobiety lat 70. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Pff... Ludzie serdecznie odradzam wam kupowania tego drogiego badziewia. Jest o wiele więcej tańszych i lepszych ofert u innych dostawców internetu i telewizji. Internet jest słaby w grach mam około 60 pingu gdy jest ładna pogoda (co w Polsce raczej rzadko się zdarza) ale gdy przyjdzie mżawka czy deszcz lub nie daj Boże śnieg internet prawie w ogóle nie chodzi tak samo jest z telewizją. Nie polecam. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Nie jestem użytkowniczką CP, ale chciałabym podzielić się z Państwem sytuacją jaka mnie wczoraj zaskoczyła, otóż ok. 15,00 jakiś młody człowiek, bez identyfikatora, nie przedstawiając się stwierdził, że zamawiałam dekoder i wszedł mi po prostu do mieszkania, ponieważ 2 godz wcześniej wyszłam ze szpitala po operacji, byłam pod wpływem środków przeciwbólowych i nie zareagowałam jak należy (myślałam, że to mój mąż wrócił z apteki) , rozsiadł się w pokoju i poprosił o szklankę wody, wtedy oprzytomniałam, powiedziałam, żeby się przedstawił, dałam mu wodę i powiedziałam, że nic nie zamawiałam, to pomyłka i żeby wyszedł. No i wyszedł, a ja byłam w szoku jeszcze długi czas, tzw. grzeczna bezczelność. Następnym razem pogonię od progu na cztery wiatry. skomentuj opinię »