Polsat Box (Cyfrowy Polsat)

ul. Łubinowa 4a
03-878 Warszawa

(322 opinii)

Poniższe opinie są opiniami historycznymi. Obecnie możliwość dodawania nowych opinii jest wyłączona. Niektóre opinie podlegały moderacji treści. Nie weryfikowaliśmy, czy osoby tworzące poniższe opinie były klientami opisywanych instytucji lub korzystały z opisywanych usług.

Jesteśmy wiodącą grupą medialną w Polsce, którą tworzą spółki:

Cyfrowy Polsat - największa w Polsce i czwarta co do wielkości w Europie platforma satelitarna oraz

zobacz więcej »

322 Opinie

użytkownik
Ocena:
to najgorsza z umów podpisanych przeze mnie fatalna jakość usługi ,wystarczy mały deszczyk i brak sygnału.... co za gówno. a najgorsze jest to że sygnału nie ma czesto jak wieczorem zasiadamy do oglądnięcia jakiegoś filmu .najlepiej jest po prostu płacic tym oszustom i nie chcieć niczego od nich wzamian. banda złodziei i naciągaczy .LUDZIE NIE PODPISUJCIE Z NIMI UMÓW BO SIĘ WKOPIECIE W TAKIE BAGNO JAK JA!!!!!!!!!!!!!!!! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
cyfrowy polsat to jedna wielka żenada, oszustwo, naciąganie ludzi, mamienie oczu wirtualnymi promocjami. to minuty nabijane podczas oczekwianie na połączenie z konsultantem, który tak samo jak biją minuty próbuje nabijać biednych ludzi w butelkę. shit bez zbędnych komentarzy. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Nie mówiąc wiele - Cyfrowy Polsat pozostawia wiele do życzenia. Trują klientom dupy durnymi komunikatami zasłaniającymi ekran, że dnia tego i tego minie termin wpłaty, a czasami w ogóle nie ma przypomnienia, jeśli ktoś zapomni wpłacić pieniądze. Lepiej spokojnie oglądać naziemną niż się wk***iać na Polsat nie wiadomo ile. Nie mówiąc już o wspaniałej obsłudze klienta... skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
SYF SYF SYF G..NO ITD TOTAL SZAJS NIE MOZNA DOSTROIC SYGNAŁU JAK JUŻ SIE GO "ZŁAPIE NA SZCZĘŚCIE NIE MAM JUŻ DUŻO MĘCZARNI Z TYM KIBLEM NIE KUUJCIE TEGO SZKODA NERWÓW CZASU KASY skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
A już miałem kupic to gówno ale po waszych komentarzach nie kupię. Dzięki za uczciwe wypowiedzi. Uratowaliście mi życie.Dodam tylko , że n to prawie to samo .Może nie dotyczy to płatności bo ksiegowoś finansowa jest u nich właściwa. Ale telefon czyli kilkudziesięcio miutowe oczekiwanie, konsultanci którzy nic nie mogą, buta podobna. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
niestety mam cyfrowy polsat po przeprowadzce w nowe miejsce nie dociera sygnał a mimo to musze płacić za coś z czego nie korzystam. ODRADZAM ZAKUP U NICH JAKIEJ KOLWIEK USŁUGI!!!!!! skomentuj opinię (1) »
użytkownik
Ocena:
Nie polecam! Jedno wielkie oszustwo! Mam w domu 3 tv z czego 2 \"korzystają\" z cyfrowego polsatu. Jest przy tym tzw. \"multi room\" czyli oddzielne kanały w 2 pokojach. Przy czym... co 2-3 dni wyskakuje jakiś pie****ony komunikat o przekładaniu karty... Ludzie wytłumaczcie mi ile do cholery można przekładać ten szajs skoro jeden pokój ciągle jest zakluczony... Ale Pani z obsługi CP tego nie rozumie że tak już musi być i \"ch*j\". Przepraszam za słownictwo ale to co oni wyprawiają na rynku nie mieści się w głowie... NIE POLECAM! Zamawiajcie telewizję \"N\" tam może nie ma takiej ściemy jak z tymi z polsatu... Jednym słowem TRAGEDIA! skomentuj opinię (1) »
użytkownik
Ocena:
Po n latach korzystania z platformy (2 osobne umowy zrealizowane z dużym \"okadem\") wypowiedziałem je i szok, obciążyli mnie za ich zerwanie w okresie podstawowym!!! Jeśli nie wypowiesz umowy 3 miesiące przed końcem jej upływu, w trosce o twoje dobro, abyś nie pozostał bez telewizji przedłużają ją o kolejne miesiące jako okres podstawowy! Jak chcesz ją wypowiedzieć wtedy płacisz karę, bo od 2 miesięcy znów pbowiązuje cię kolejne 18 miesięcy! skomentuj opinię (1) »
użytkownik
Ocena:
Witam. Ja także chciałbym dołączyć do grona ludzi niezadowolonych ponieważ wziolem internet cp na 29miesiecy. Na początku przez pierwsze 5 miesięcy było wiare ok lecz internet chodził do 100kb/s mi wystarczy tylko do przeglądania stron pisania odbierania email lecz w umowie było powyżej 30mb/s. To dopiero poczatek. Rachunki przychodziły mi normalnie aż jakiegoś nie dostalem nie zapłaciłem nie wiem czyja wina ich czy listonoszki. Wylaczyli mi int. Zadzwoniłem że to nie moja wina że tak mi dochodzi poczta i że mogę jednorazowo zapłacić z góry do końca umowy. Zapłaciłem i prędkość spadła do 30kb/s. Po następnych 3miesiacach raz miałem raz nie miałem aż przestałem mieć. Zadzwoniłem o co chodzi a pracownik cyfrowego polsatu powiedział mi że zasięg spadł i że będę miał jak będę słabszy a jak mi sie nie podoba to mogę zerwać umowę i zapłacić kare. Nie poddawalem sie dzwonilem pisałem emaile. Wkońcu zadzwonił pracownik polsatu i powiedział że może mam modem popsuty i mam podjechac do punktu zostawić go do sprawdzenia. Ok tak zrobiłem po ponad tygodniu dostałem tel że modem już jest był popsuty i że teraz będzie działal znakomicie. Zadowolony podjechalem odebrałem podlaczylem i prędkość mam teraz ok 15kb/s w południe bo wieczorem jak mam podkreślam to w b/s. Porażka kasa przepadła a ja musiałem podpisać umowę z Orange aby swobodnie kozystac z internetu i mam ponad rok z czego jestem bardzo jak na razie zadowolony. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
CP mam od kilki lat.Dobra oferta programowa, masz zróżnicowane kanały filmowe (inna sprawa, że bloki filmowe w sporej części są na nich bardzo długo emitowane i bywa, że nie ma na nich co nowego obejrzeć), sporo filmowych kanałów serialowych, sporo dodatkowych programów typu Discowery. Płace 80 złotych i mam 83 kanały, które się nie dublują (np. Animal HD i Animal maja ta sama zawartość, ale w ofercie chyba traktowane są odrębnie,) w tym 5 kanałów VOD. Nie mam ani HBO, pakietu sport ani Cinemaxa w tej cenie. Nie oglądam tasiemców brazylijskich (Zone Romantica) czy Polsat Crime, no ale inni oglądają. Jak jest wycofywany kanał to dodawany jest inny Starają się wprowadzać nowe kanały np. ATM Rozrywka, TVR ale ich zawartość to ... nie wina Polsatu. To plus dla CP, że naprawdę modyfikuje ofertę. Tylko wlałbym bardziej jakość niż ilość.\r\nDekodery mają tendencje do zawieszania się - jak poważnie nawali dostanie się zastępczy, ale EPG (teraz mam dekoder HD 5000) CP to jeden z lepszych jakie widziałem. Z EPG będziecie zadowoleni.\r\nFatalna jest natomiast wszelka konsultacja telefoniczna, pomoc na telefon zwłaszcza, gdy trzeba coś szybko wyjaśnić. Pod tym względem bywa tragicznie. Bywa także dobrze i w mojej ocenie zależy na kogo po drugiej stronie traficie. Ja przedłużając ostatnią umowę trafiłem na kompetentnego pana, któremu zależało na tym abym pozostał i spokojnie tak dobraliśmy pakiet aby obie strony były zadowolone. Trzeba jednak dysponować własną wiedzą o umowie np. okres wypowiedzenia; mnie konsultant chciał \"przekonać\", że mam wypowiedzenie na 3 miesiące (była miesięczna) a ja powiedziałem, że jeśli chce to za miesiąc się przekonamy. Dał sobie spokój i przeszedł do meritum. :-) \r\nCzytam ,że niektórzy abonenci usiłują zerwać wypowiedzieć umowę przez telefon - największy błąd, gdyż w umowie wyraźnie napisano: ma mieć formę pisemna!!!!!\r\nJeden raz miałem zanik sygnału (około 23) i godzinę wisiałem na telefonie usiłując się dodzwonić- nie udało się. Dlatego lepiej iść do puntu sprzedaży, serwisowego i tam to załatwiać. 10x szybciej będzie.\r\n\r\nAbonament place z wyprzedzeniem dwutygodniowym, a mimo tego były sms-y, że są zaległości. Jeden kontakt telefoniczny, drugi - twierdzono, z e nie ma zaległości ale sms-y przychodziły. Zignorowałem je. Nigdy mi sygnały nie odcięto.\r\n\r\nCiężko uzyskać coś od netowego IBOA, po prostu piszesz do nich a oni proponują rozmowę z konsultantem, zamiast odpisać.\r\n\r\nJakość odbioru - no to już zależy od lokalizacji, anteny, telewizora....sporadycznie zanikają kanały HD, ale jak się ma dostęp do netu to wystarczy się zalogować i wznowić połączenie z satelita albo poczekać.\r\nJednak to naprawdę wyjątki.\r\n\r\nPodsumowując oferta programowa nie jest zła, ma wady i zalety; dekoder ma bardzo dobry EPG, gorzej od strony technicznej; obsługa -konsultanci przez telefon - zależy na kogo traficie, generalnie słaba, kłopotliwa, uciążliwa a bywa że beznadziejna; umowa rozbudowana i zawiera odsyłacze do innych regulaminów (kiedyś była zwarta jednolita).\r\nTrzeba na nią uważać i koniecznie samemu przeczytać. Nie wolno zdawać się wyłącznie na dobra wole konsultantów - będzie to błąd waszego życia.\r\nJeszcze jedno pytajcie o szczegóły, regulaminy. Przykładowo oferta: Pakiety Familijny, Extra oraz HBO HD oznacza, że otrzymujecie tylko HBO HD nie pakiet HBO - mimo, że wyświetla się cały pakiet HBO -jak zobaczycie na witrynie. Jednak politykę niedomówień stosują wszyscy dostawcy telewizyjni - zobaczcie sobie triki w Vectrze.\r\n\r\n skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
banda oszustow zerująca na tzw Gwiazdce. daj pakiety promocyjne ktore nalezy wypowiedziec. mimo ze wypowiadzialem 14 sierpnia nadal otrzymuje rachunki z tzw promocją,zapłacile frycowe . do zawierania umow wystarczy rozmowaka z konsultentem do wypowiedzenia chyba z panem bogiem...adres mailowy wraca jako bledny,,,POLSAT TO OSZUSCI skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
To banda oszustów. Za nic mają klienta,dbają tylko o siebie i o swoje pieniądze. Ludzie nie podpisujcie z nimi umów. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Polecam zapoznać się Regulaminem Świadczenia Usług. Wyraźnie jest napisane, że CP świadczy usługi tylko i wyłącznie na terytorium RP. Użytkowanie poza granicami jest złamaniem Regulaminu i może pociągać za sobą konsekwencje. Przed podpisaniem jakiejkolwiek umowy polecam zapoznać się dokładnie z jej warunkami, a w razie pytań poradzić się na infolinii. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Od każdej umowy zamówionej na infolinii jest 10 dni na odstąpienie (liczy się data stempla pocztowego). Polecam zapoznać się z Regulaminem Świadczenia Usług. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
MAM PODPISANĄ Z NIMI UMOWE I BARDZO TERAZ ŻAŁUJE JUZ NIGDY Z POLSATEM. PŁACE REGULARNIE MAM NAWED NA PLUSIE A W TELEWIZORZE POJAWIA SIE NAPIS O BRAKU WPŁATY RAZ MI ZABLOKOWALI KANAŁY PORAŻKA PROPONUJĄ FILMY ZA 5 LUB 10 ZŁ WSZYSTKIE BEZNADZIEJNE CO MORZNA SĆIĄGNAC Z NETA POZDRAWIAM skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Nie polecam! Na dzień dobry oszukali mnie na trzy abonamety czyli ponad 120 zł. W punkcie obsługi przedstawiono mi ofertę z trzema darmowymi miesiącami. Ta sama informacja widniała na stronie www. Wielkie było moje zdziwienie gdy dostałem fakturę za dwa pierwsze miesiące przy czym za drugi miesiąc z góry! Kiedy próbowałem wyjasnić sprawę na infolinii przełączano mnie 6 razy i za każdym razem słyszałem to samo - nie jestem osobą właściwą do udzielenia wyjaśnień (za każdym razem procedura potwierdzająca tożsamość). Na maile odpowiadają z opóźnieniem tygodniowym. Na koniec twierdzą że sprawa jest nie do ustalenia czy mi zniżka przysługuje czy nie i bo nie są w stanie ustalić czy były spełnione wszystkie warunki pozwalające na jej przyznani i na koniec nie uznają reklamacji. Wszystkie rozmowy nagrywają a jak chcę otrzymać kopie rozmowy żeby się na nią powołać to nie ma takiej możliwości... Myślałem że TEPSA to dno ale Polsat zapowiada się jeszcze gorzej. Pierwsze miesiące współpracy oceniam na gorzej niż źle. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Nie polecam!!! Za nic mają klienta, dla nich liczą się tylko pieniądze!!\r\nMimo że opłacam regularnie to i tak już ponad miesiąc nie oglądam telewizji.\r\nLUDZIE NIE PODPISUJCIE Z NIMI UMÓW!!!!! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Nie POLECAM!! Podpisanie z nimi umowy = same problemy. Zaczynając od tego, że mieszkam w mieście sygnał mam tak słaby, telewizja - w niektórych godzinach totalny brak zasięgu i to głownie w polsatach. Internet, zasięg słaby a czasami całkowity brak. Infolinia to już totalna porażka przy odrobinie szczęsciu 10min na zgłoszenie konsultanta to minimum, plus rozmowa a pracownicy tak nie kompetentni, że nadają się do pracy MC donaldzie a nie jako konsultanci. Na mój problem z dekoderem poradzono ustawienie anteny. oczywiscie takiej usługi nie świadczą. Fachowiec odpłatnie ustawił ale na nic. Internet, na moje skargi konsultant doradził postawienie anteny domowej na parapet za okno:) to nic ze mieszkam na parterze, nie sądze żeby mała plastikowa antenka monitorowa przetrwała kontakt np z deszczem.. osobiście odrazam, i to nie jest tylko moje zdanie! Chciałem jeszcze dodać, że rachunki dostaje o 100% wyższe niż w umowie!! oczywiście, żeby to wyjaśnic trzeba się najpierw do nich dodzwonić wiec na koncie należy mieć minimum 20zł. Po czym i tak się dowiaduje, że jest nadpłata za to i za to.. Przekroczony limit w ciągu kilku dni.. Ehh katastrofa rachunki nawet po 300zł dostawałem bo zekomo jakiś miesiąc nie był urególowany! gdzie w umowie była kwota ok 70 skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Nie polecam! To są naciągacze, nie wywiązują się z umów, żądają opłat za niewykonane usługi! Trzeba jak najszybciej zerwać z nimi umowę! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Pogubili się z kwotami na rachunkach, dzwonię do reklamacji, a tam mi mówią, że nie mają wpływu na swoją księgowość. Więc wysyłam pismo z reklamacją, a oni odpowiadają nie na temat i że jak chcę to mogę iść do sądu. Czekam tylko na zakończenie umowy, to najgorszy usługodawca z jakim miałem do czynienia. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
tragiczna firma i zlodzieje dostali przelew 1 sierpnia potem 3 razy wysłalem im kopie przelewu dwa razy uruchamiali reklamacje mimo to do dnia dzisiejszego na ekranie dalej jest baner grozacy o podjeciu srodków prawnych do uregulowania naleznosci .Blokuja bezprawnie ekran tymi napisami a dlamnie to nie moze byc zaden dowód w sprawie sadowej w umowie nic nie ma o takim sposobie udzielania upomnien zwrociłem im uwage na to by wysłali mi upomnienie pisemne i sciagneli te napisy bo im nie wolno poniewaz jest to besprawne zakłócanie sygnału do idioci twierdza ze mnie tylko informuja jak i mowie ze wszystko jest poplacone na czas i przesylam im dowod wplaty to twierdzą dalej ze oni kasy nie maja a jak ich proszę o wyciag bankowy z mojego polsatowskiego konta to mówiea ze nie ma takiej możliwosci .Banda niekompetętnych zlodziei robia z ludzi wariatów .Spędzilem z nimi na telefonie lacznie 2 godz. 40 min chorej gatki wysłałem 8 imeili i odebralem 6 teraz zakladam im sprawe w sadzie i mam gdzieś ich 80 zł mam nadzieje ze uda mi sie rozdmuchać negatywna opinie o najbardziej zaklamanej telewizji cyfrowej w polsce. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
TRAGEDIA! Nie polecam z całym przekonaniem. Umowa na 2 dekodery - z tego jeden ok 70% czasu (przy 29 miesiącach umowy) nie działał. Po skończonym okresie umowy - chciałam przedłużyć i tu się zaczęły kolejne niespodzianki! Nowe warunki jeszcze gorsze niż poprzednie, więc zdecydowałam się na rozwiązanie umowy. Po skończonej umowie AUTOMATYCZNIE przedłużają umowę na kolejny rok. Chcąc wypowiedzieć (tą nową przedłużoną umowę przez nich) mamy 3 miesiące okresu wypowiedzenia + dodatkowo KARA UMOWNA NA ZERWANIE UMOWY (tej dodatkowej która została automatycznie narzucona przez CP!!!). Informuję jeszcze, że główny dekoder trzeba zwrócić. I jakież było moje zdziwienie że nie da się go zwrócić w punkcie gdzie otrzymało się ten dekoder - TYLKO trzeba go odesłać do siedziby - NA KOSZT NASZ!! (klienta)!!! Pomijam nękanie smsami i telefonami konsultantów, i naciąganie nas klientów na koszty ( które miały miejsce w moim przypadku byłam za granicą!) przez ich ciągłą AKTUALIZACJĘ danych osobowych - raz na miesiąc a czasami i częściej!! Gdybym wiedziała wcześniej że ta firma bazuje na zasadzie wyzysku bez najmniejszych skrupułów NIGDY W ŻYCIU nie zdecydowałabym się na umowę. Utrudniają i przeciągają wszystko byle by zarobić na kosztach związanych z tym przeciąganiem!!! NIE POLECAM!! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Naciągacze!!! Co innego oferuje konsultant w rozmowie telefonicznej a co innego potem w umowie. Nie ma szans na przeczytanie umowy przed podpisaniem, gdyż jest ona dostarczana przez kuriera z zewnętrznej firmy który ma stertę przesyłek do doręczenia i nie będzie czekał aż przeczytacie kilkunastostronicową umowę napisaną drobnym druczkiem. Nie polecam. Oszuści. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
nie kupujcie tego badziewia, wziąłem internet na próbę , miałem go 2 dni , oddałem , a naliczyli sobie 49 zł za aktywacja , a niby nie miało być kosztów ukrytych!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Cyfrowy polsat jest do dupy płacone są rachunki w terminie i wszystko jest okej i wyłaczają mi wszystkie kanały i nie wiem co mam robic z ta niedorobioną firmą. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Z Chwila kiedy podpiszecie z nimi umowę będziecie tego załować wzięłam dekoder z HD I NIGDY Z HD nie ogladałam zakłócenie z telewizorem mam nowy płaski. Umowy nie da sie zmienić jesteś skazany z chwila podpisania na 3 lata tragedia okradli mnie rocznie na 240 zł za HD którego nigdy nie ogladałam ponadto często pojawiał się brak sygnału skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Od pierwszego dnia zakupu cyfrowego polsatu wszystk jest nie tak jak podaje pukt informacyjny. Jak żyję 40 lat nigy nic takiego mnie jeszcze nie spotkało. Jedno co potrafi dobrze robić Cyfrowy Polsat ,to ściągać abonamet bez wzajemnosci (brak pełnej opcji programowej zawsze!!!!!). Moja porada, jesli jesteś mało operatywny nie zakupuj cyfrowego polsatu, stracisz czas ,pieniądze i zdrowie. -opieszałość,beznadziejna infolinia,kłamstwo tylko tyle można zapamiętać . Nie da się ocenić ponieważ nie ma gwiazdek z mnusem.pozdrawiam skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
nie polecam tej telewizji ponieważ polsat jest niekonkretna telewizja przed podpisaniem umowy obiecuja darmowy internet jedna wpłate poniewaz mam dwa abonamenty a pózniej sie martw dwoma rachunkami o darmowym internecie zapomnij a konsultanci każdy mówi co innego żałuje wogule ze podpisałem umowe z polsatem :( skomentuj opinię »