Polsat Box (Cyfrowy Polsat)

ul. Łubinowa 4a
03-878 Warszawa

(322 opinii)

Poniższe opinie są opiniami historycznymi. Obecnie możliwość dodawania nowych opinii jest wyłączona. Niektóre opinie podlegały moderacji treści. Nie weryfikowaliśmy, czy osoby tworzące poniższe opinie były klientami opisywanych instytucji lub korzystały z opisywanych usług.

Jesteśmy wiodącą grupą medialną w Polsce, którą tworzą spółki:

Cyfrowy Polsat - największa w Polsce i czwarta co do wielkości w Europie platforma satelitarna oraz

zobacz więcej »

322 Opinie

użytkownik
Ocena:
masakra zawiesza sie trzeba dzwonic do nich po trzy razy w tygodniu placi sie a ciagle sie zawiesza. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Cyfrowy Polsat jest to beton jeszcze gorszy jak PZPN,żadne racje nie są przyjmowane.Przedłużyłem z tą niby profesjonalną firmą z bożej łaski na następny okres usługi,kurier przewiózł mi nowy dekoder, zabrał stary i pilota tego zażądał więc to mu dałem,zasilacza nie chciał zabrać.Po pewnym czasie obciążono mnie karą za nie dostarczony zasilacz,dzwonie do betonu i mówię ,iż doślę ten zasilacz i wyjaśnienie bo tak mi powiedzieli w informacji.Beton wyłączył mi usługi przed rozpatrzeniem wyjaśnienia i oświadczył iż karę muszę zapłacić(nie mam zaległości w abonamencie). Straszą mnie i traktują jak przestępce,konflikt ,który powstał nie jest z mojej winy, wykonywałem tylko polecenia pracowników Polsatu bardzo niekompetentnych, z kimś kto ma większe uprawnienia cię nie połączą.Co by powiedział właściciel tej niby profesjonalnej firmy gdyby to przeczytał skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Ludzie jesteście żałośni. Na zapoznałem się z tymi komentarzami na początek rzuca się w oczy nie znajomość ortografii forumowiczów. A największym problemem ludzi jest to, że zawsze nie jest to wina Polaka tyko drugiej strony. Wiele aspektów mówić KC(Kodeks Cywilny) np z możliwością odstąpienia od umowy w ciągu 10dni. Bardzo dobre są komentarze dotyczące oszustw, a przecież osoba dorosła strona umowy potwierdza, że z umową się zapoznała, akceptuje ją oraz będzie ją respektować, ale nie Polski naród nie umie czytać, a w tym momencie niezależnie od operatora lub usług wszystko trzeba dzieciom mówić i jeszcze najlepiej pamiętać za nich. Pamiętajcie, że głowa nie jest tylko po to, żeby się deszcz nie lał do środka. skomentuj opinię (1) »
użytkownik
Ocena:
A więc tak: internet katastrofa, tv katastrofa, rachunki - mega katastrofa, obsuga klienta - katastrofa.. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
MAsakra!! Niech ktoś zrobi porządek z tymi oszustami, podpisanie z nimi umowy to jak splacanie rat za kredyt ktorego sie nie dostalo, internet porażka!! praktycznie go nie ma w ogole a tv? polsat nie zawsze dziala, zaklucenia.. nie dodzwonicie sie do nich! Dla mnie to dziwne ze w ogole go reklamują! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
ja również ODRADZAM podpisywanie umowy. Zaczyna się od przerywanego transferu, poprzez limity, których bez dodatkowej kaucji (której potem nie chcą rozliczyć w ramach wystawianych warunków) nie zwiększysz, a jak masz pecha tak jak ja i limit skończy się w piątkowy wieczór to do wtorku zostaje się bez internetu (musi się wpłata zaksięgować - potwierdzenie przelewu nie jest dla nich żadnym potwierdzeniem płatności). Chciałam cesją przenieść prawa na firmę - nie ma takiej możliwości, cytuję "regulamin nie uwzglęnia takiej możliwości". Jeszcze dużo negatywnych doświadczeń mogę opisać, ale w skrócie napiszę NIGDY WIĘCEJ CYFROWEGO POLSATU! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
CP to poprostu PORAZKA!!!!!!!Podpisujac umowe w punkcie sprzedazy zostalam bardzo milo obsluzona niestety gdy zaczelam miec klopot z dekoderem juz tak milo nie bylo ,przy przeprowadzce dekoder ulegl uszkodzeniu ,gdy zanioslam go do punktu okazalo sie ze uszkodzony dekoder nie nadaje sie do naprawy (opinie wydal pan ktory tylko rzucil okiem na dekoder ktory z zewnatrz byl w idealnym stanie) i stwierdzil ze na swoj koszt musze kupic nowy ktory kosztuje 400 zl po zrobieniu malej afery i ciaglym dzwonieniu do obslugi klienta w koncu otrzymalam dekoder zastepczy i tu zaczelo sie dopiero!!!!!co miesiac mam blokowany sygnal i nie mam telewizji i co miesiac musze dzwonic do obslugi klienta lub do punktu zeby mi sygnal ponowiono ,czasami nie mam telewizji caly tydz nie wspomne o wydzwanianiu na ta glupia infolinie gdzie te panie sa mile az sie zygac chce a druga sprawa to koszty gdzyz mieszkam za granica ,po wielokrotnych awanturach poprostu odpuscilam bo szkoda moich nerwow martwie sie tym ze gdy zerwe umowe i zaplace kare umowna to oni dalej beda mnie gnebic .NIE POLECAM!!!!!! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Najlepsze są płatności, płace rachunki regolarnie co miesiąc a ostatnio przyszedl mi rachunek za 2 miesiace, zekomo nie zaplacony byl miesiac ktory placilem, 'i co lepsze rachunek wysoki jak za 3 misiace, zaluje ze nie znalazlem dowodu wplaty, rachunki maja o ok 50-70zl wyzsze niz w umowie a dzwoniac do nich stracicie drugie tyle za polaczenie a i tak rakręcą Cie tak ze nie przegadasz im w ostatecznosci się rozłączą i mozesz probować ponownie sie polaczyc!:) skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Odradzam szczerze wszystkim podpisywania z nimi umowy, mam z nimi umowe od ponad roku i męcze sie strasznie, internet porażka raz jest raz go nie ma, po wydzwonieniu kilkuset zlotych do obslugi klienta za kazdym razem uslysze jakas 'mądrą' porade ostatnio uslyszalem nawet ze mam komputer wystawic do okna... a telewizja? najlepsze jest to ze do godz 12 w poludnie nie działa zaden polsat! inne kanaly tak ale nie polsat, w obsludze oczywiscie uslyszalem ze mam wyjsc na dach i sobie antene nastawic, bralem fachowcow placilem za uslugi a polsatu jak nie bylo tak nie ma!! Nie podpisujcie z nimi umowy jak nie chcecie dosrac nerwicy!! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
To jakieś kpiny i totalna porażka byle wiatr najmniejszy deszczyk drobne wachania pogodowe i co dupa i koniec z telewizją złodziejstwo i oszustwo jeszcze ta pieprzona umowa na 3zasrane lata. porażaka to delikatne słowo . skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
to najgorsza z umów podpisanych przeze mnie fatalna jakość usługi ,wystarczy mały deszczyk i brak sygnału.... co za gówno. a najgorsze jest to że sygnału nie ma czesto jak wieczorem zasiadamy do oglądnięcia jakiegoś filmu .najlepiej jest po prostu płacic tym oszustom i nie chcieć niczego od nich wzamian. banda złodziei i naciągaczy .LUDZIE NIE PODPISUJCIE Z NIMI UMÓW BO SIĘ WKOPIECIE W TAKIE BAGNO JAK JA!!!!!!!!!!!!!!!! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
cyfrowy polsat to jedna wielka żenada, oszustwo, naciąganie ludzi, mamienie oczu wirtualnymi promocjami. to minuty nabijane podczas oczekwianie na połączenie z konsultantem, który tak samo jak biją minuty próbuje nabijać biednych ludzi w butelkę. shit bez zbędnych komentarzy. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Nie mówiąc wiele - Cyfrowy Polsat pozostawia wiele do życzenia. Trują klientom dupy durnymi komunikatami zasłaniającymi ekran, że dnia tego i tego minie termin wpłaty, a czasami w ogóle nie ma przypomnienia, jeśli ktoś zapomni wpłacić pieniądze. Lepiej spokojnie oglądać naziemną niż się wk***iać na Polsat nie wiadomo ile. Nie mówiąc już o wspaniałej obsłudze klienta... skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
SYF SYF SYF G..NO ITD TOTAL SZAJS NIE MOZNA DOSTROIC SYGNAŁU JAK JUŻ SIE GO "ZŁAPIE NA SZCZĘŚCIE NIE MAM JUŻ DUŻO MĘCZARNI Z TYM KIBLEM NIE KUUJCIE TEGO SZKODA NERWÓW CZASU KASY skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
A już miałem kupic to gówno ale po waszych komentarzach nie kupię. Dzięki za uczciwe wypowiedzi. Uratowaliście mi życie.Dodam tylko , że n to prawie to samo .Może nie dotyczy to płatności bo ksiegowoś finansowa jest u nich właściwa. Ale telefon czyli kilkudziesięcio miutowe oczekiwanie, konsultanci którzy nic nie mogą, buta podobna. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
niestety mam cyfrowy polsat po przeprowadzce w nowe miejsce nie dociera sygnał a mimo to musze płacić za coś z czego nie korzystam. ODRADZAM ZAKUP U NICH JAKIEJ KOLWIEK USŁUGI!!!!!! skomentuj opinię (1) »
użytkownik
Ocena:
Nie polecam! Jedno wielkie oszustwo! Mam w domu 3 tv z czego 2 \"korzystają\" z cyfrowego polsatu. Jest przy tym tzw. \"multi room\" czyli oddzielne kanały w 2 pokojach. Przy czym... co 2-3 dni wyskakuje jakiś pie****ony komunikat o przekładaniu karty... Ludzie wytłumaczcie mi ile do cholery można przekładać ten szajs skoro jeden pokój ciągle jest zakluczony... Ale Pani z obsługi CP tego nie rozumie że tak już musi być i \"ch*j\". Przepraszam za słownictwo ale to co oni wyprawiają na rynku nie mieści się w głowie... NIE POLECAM! Zamawiajcie telewizję \"N\" tam może nie ma takiej ściemy jak z tymi z polsatu... Jednym słowem TRAGEDIA! skomentuj opinię (1) »
użytkownik
Ocena:
Po n latach korzystania z platformy (2 osobne umowy zrealizowane z dużym \"okadem\") wypowiedziałem je i szok, obciążyli mnie za ich zerwanie w okresie podstawowym!!! Jeśli nie wypowiesz umowy 3 miesiące przed końcem jej upływu, w trosce o twoje dobro, abyś nie pozostał bez telewizji przedłużają ją o kolejne miesiące jako okres podstawowy! Jak chcesz ją wypowiedzieć wtedy płacisz karę, bo od 2 miesięcy znów pbowiązuje cię kolejne 18 miesięcy! skomentuj opinię (1) »
użytkownik
Ocena:
Witam. Ja także chciałbym dołączyć do grona ludzi niezadowolonych ponieważ wziolem internet cp na 29miesiecy. Na początku przez pierwsze 5 miesięcy było wiare ok lecz internet chodził do 100kb/s mi wystarczy tylko do przeglądania stron pisania odbierania email lecz w umowie było powyżej 30mb/s. To dopiero poczatek. Rachunki przychodziły mi normalnie aż jakiegoś nie dostalem nie zapłaciłem nie wiem czyja wina ich czy listonoszki. Wylaczyli mi int. Zadzwoniłem że to nie moja wina że tak mi dochodzi poczta i że mogę jednorazowo zapłacić z góry do końca umowy. Zapłaciłem i prędkość spadła do 30kb/s. Po następnych 3miesiacach raz miałem raz nie miałem aż przestałem mieć. Zadzwoniłem o co chodzi a pracownik cyfrowego polsatu powiedział mi że zasięg spadł i że będę miał jak będę słabszy a jak mi sie nie podoba to mogę zerwać umowę i zapłacić kare. Nie poddawalem sie dzwonilem pisałem emaile. Wkońcu zadzwonił pracownik polsatu i powiedział że może mam modem popsuty i mam podjechac do punktu zostawić go do sprawdzenia. Ok tak zrobiłem po ponad tygodniu dostałem tel że modem już jest był popsuty i że teraz będzie działal znakomicie. Zadowolony podjechalem odebrałem podlaczylem i prędkość mam teraz ok 15kb/s w południe bo wieczorem jak mam podkreślam to w b/s. Porażka kasa przepadła a ja musiałem podpisać umowę z Orange aby swobodnie kozystac z internetu i mam ponad rok z czego jestem bardzo jak na razie zadowolony. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
CP mam od kilki lat.Dobra oferta programowa, masz zróżnicowane kanały filmowe (inna sprawa, że bloki filmowe w sporej części są na nich bardzo długo emitowane i bywa, że nie ma na nich co nowego obejrzeć), sporo filmowych kanałów serialowych, sporo dodatkowych programów typu Discowery. Płace 80 złotych i mam 83 kanały, które się nie dublują (np. Animal HD i Animal maja ta sama zawartość, ale w ofercie chyba traktowane są odrębnie,) w tym 5 kanałów VOD. Nie mam ani HBO, pakietu sport ani Cinemaxa w tej cenie. Nie oglądam tasiemców brazylijskich (Zone Romantica) czy Polsat Crime, no ale inni oglądają. Jak jest wycofywany kanał to dodawany jest inny Starają się wprowadzać nowe kanały np. ATM Rozrywka, TVR ale ich zawartość to ... nie wina Polsatu. To plus dla CP, że naprawdę modyfikuje ofertę. Tylko wlałbym bardziej jakość niż ilość.\r\nDekodery mają tendencje do zawieszania się - jak poważnie nawali dostanie się zastępczy, ale EPG (teraz mam dekoder HD 5000) CP to jeden z lepszych jakie widziałem. Z EPG będziecie zadowoleni.\r\nFatalna jest natomiast wszelka konsultacja telefoniczna, pomoc na telefon zwłaszcza, gdy trzeba coś szybko wyjaśnić. Pod tym względem bywa tragicznie. Bywa także dobrze i w mojej ocenie zależy na kogo po drugiej stronie traficie. Ja przedłużając ostatnią umowę trafiłem na kompetentnego pana, któremu zależało na tym abym pozostał i spokojnie tak dobraliśmy pakiet aby obie strony były zadowolone. Trzeba jednak dysponować własną wiedzą o umowie np. okres wypowiedzenia; mnie konsultant chciał \"przekonać\", że mam wypowiedzenie na 3 miesiące (była miesięczna) a ja powiedziałem, że jeśli chce to za miesiąc się przekonamy. Dał sobie spokój i przeszedł do meritum. :-) \r\nCzytam ,że niektórzy abonenci usiłują zerwać wypowiedzieć umowę przez telefon - największy błąd, gdyż w umowie wyraźnie napisano: ma mieć formę pisemna!!!!!\r\nJeden raz miałem zanik sygnału (około 23) i godzinę wisiałem na telefonie usiłując się dodzwonić- nie udało się. Dlatego lepiej iść do puntu sprzedaży, serwisowego i tam to załatwiać. 10x szybciej będzie.\r\n\r\nAbonament place z wyprzedzeniem dwutygodniowym, a mimo tego były sms-y, że są zaległości. Jeden kontakt telefoniczny, drugi - twierdzono, z e nie ma zaległości ale sms-y przychodziły. Zignorowałem je. Nigdy mi sygnały nie odcięto.\r\n\r\nCiężko uzyskać coś od netowego IBOA, po prostu piszesz do nich a oni proponują rozmowę z konsultantem, zamiast odpisać.\r\n\r\nJakość odbioru - no to już zależy od lokalizacji, anteny, telewizora....sporadycznie zanikają kanały HD, ale jak się ma dostęp do netu to wystarczy się zalogować i wznowić połączenie z satelita albo poczekać.\r\nJednak to naprawdę wyjątki.\r\n\r\nPodsumowując oferta programowa nie jest zła, ma wady i zalety; dekoder ma bardzo dobry EPG, gorzej od strony technicznej; obsługa -konsultanci przez telefon - zależy na kogo traficie, generalnie słaba, kłopotliwa, uciążliwa a bywa że beznadziejna; umowa rozbudowana i zawiera odsyłacze do innych regulaminów (kiedyś była zwarta jednolita).\r\nTrzeba na nią uważać i koniecznie samemu przeczytać. Nie wolno zdawać się wyłącznie na dobra wole konsultantów - będzie to błąd waszego życia.\r\nJeszcze jedno pytajcie o szczegóły, regulaminy. Przykładowo oferta: Pakiety Familijny, Extra oraz HBO HD oznacza, że otrzymujecie tylko HBO HD nie pakiet HBO - mimo, że wyświetla się cały pakiet HBO -jak zobaczycie na witrynie. Jednak politykę niedomówień stosują wszyscy dostawcy telewizyjni - zobaczcie sobie triki w Vectrze.\r\n\r\n skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
banda oszustow zerująca na tzw Gwiazdce. daj pakiety promocyjne ktore nalezy wypowiedziec. mimo ze wypowiadzialem 14 sierpnia nadal otrzymuje rachunki z tzw promocją,zapłacile frycowe . do zawierania umow wystarczy rozmowaka z konsultentem do wypowiedzenia chyba z panem bogiem...adres mailowy wraca jako bledny,,,POLSAT TO OSZUSCI skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
To banda oszustów. Za nic mają klienta,dbają tylko o siebie i o swoje pieniądze. Ludzie nie podpisujcie z nimi umów. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Polecam zapoznać się Regulaminem Świadczenia Usług. Wyraźnie jest napisane, że CP świadczy usługi tylko i wyłącznie na terytorium RP. Użytkowanie poza granicami jest złamaniem Regulaminu i może pociągać za sobą konsekwencje. Przed podpisaniem jakiejkolwiek umowy polecam zapoznać się dokładnie z jej warunkami, a w razie pytań poradzić się na infolinii. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Od każdej umowy zamówionej na infolinii jest 10 dni na odstąpienie (liczy się data stempla pocztowego). Polecam zapoznać się z Regulaminem Świadczenia Usług. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
MAM PODPISANĄ Z NIMI UMOWE I BARDZO TERAZ ŻAŁUJE JUZ NIGDY Z POLSATEM. PŁACE REGULARNIE MAM NAWED NA PLUSIE A W TELEWIZORZE POJAWIA SIE NAPIS O BRAKU WPŁATY RAZ MI ZABLOKOWALI KANAŁY PORAŻKA PROPONUJĄ FILMY ZA 5 LUB 10 ZŁ WSZYSTKIE BEZNADZIEJNE CO MORZNA SĆIĄGNAC Z NETA POZDRAWIAM skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Nie polecam! Na dzień dobry oszukali mnie na trzy abonamety czyli ponad 120 zł. W punkcie obsługi przedstawiono mi ofertę z trzema darmowymi miesiącami. Ta sama informacja widniała na stronie www. Wielkie było moje zdziwienie gdy dostałem fakturę za dwa pierwsze miesiące przy czym za drugi miesiąc z góry! Kiedy próbowałem wyjasnić sprawę na infolinii przełączano mnie 6 razy i za każdym razem słyszałem to samo - nie jestem osobą właściwą do udzielenia wyjaśnień (za każdym razem procedura potwierdzająca tożsamość). Na maile odpowiadają z opóźnieniem tygodniowym. Na koniec twierdzą że sprawa jest nie do ustalenia czy mi zniżka przysługuje czy nie i bo nie są w stanie ustalić czy były spełnione wszystkie warunki pozwalające na jej przyznani i na koniec nie uznają reklamacji. Wszystkie rozmowy nagrywają a jak chcę otrzymać kopie rozmowy żeby się na nią powołać to nie ma takiej możliwości... Myślałem że TEPSA to dno ale Polsat zapowiada się jeszcze gorzej. Pierwsze miesiące współpracy oceniam na gorzej niż źle. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Nie polecam!!! Za nic mają klienta, dla nich liczą się tylko pieniądze!!\r\nMimo że opłacam regularnie to i tak już ponad miesiąc nie oglądam telewizji.\r\nLUDZIE NIE PODPISUJCIE Z NIMI UMÓW!!!!! skomentuj opinię »