Polsat Box (Cyfrowy Polsat)

ul. Łubinowa 4a
03-878 Warszawa

(322 opinii)

Poniższe opinie są opiniami historycznymi. Obecnie możliwość dodawania nowych opinii jest wyłączona. Niektóre opinie podlegały moderacji treści. Nie weryfikowaliśmy, czy osoby tworzące poniższe opinie były klientami opisywanych instytucji lub korzystały z opisywanych usług.

Jesteśmy wiodącą grupą medialną w Polsce, którą tworzą spółki:

Cyfrowy Polsat - największa w Polsce i czwarta co do wielkości w Europie platforma satelitarna oraz

zobacz więcej »

322 Opinie

użytkownik
Ocena:
Czytałem wiele opinii i żadna nic nie mówi o tym jaki mobing stosuje Polsat w celu wymuszenia wcześniejszej opłaty abonamentu wysyłają sms-a na dwa tygodnie wcześniej przed terminem płatności z ostrzeżeniem zapłać wcześniej by nie wyświetlały się przypomnienia o zapłacie inaczej co 5 minut masz przypomnienie o terminie płatności bardzo miłe to olać polsat skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Nie kupujcie tych usług, Co miesiąc muszę dzwonic, bo dodatkowy dekoder się zawiesza. Dziś już dzwoniłem dwa razy i nadal nie działa. Nie polecam tego polszmatu! jak tylko skończy mi sie umowa, to nie mam najmniejszego zamiaru jej przedłużać. jeden wielki bajzel i złodzieje! PPV, to okradanie ludzi w biały dzień. płacę abonament a nie mam dostepu do ciekawych wydarzeń. ocena bardzo negatywna, więc przestrzegam przed zakupem tych usług. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
ze względu na możliwość ogloądania pojedynku bokserskiego na stacji rtl ch , polsat umieścił napis której jeszcze przed chwilą nie było \"zakodowany sygnał \" i twierdzą iż to zrobił nadawca niemiecki ,\r\nuważam ,że jest podstawa do rozwiązania umowy z tymi durniami . Co o tym sądzicie? . skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Nawet problem mam zeby tu opinie dodać! taki slaby sygnal internetu! Odradzam jest to naciąganie ludzi! Gdybym mogl cownąć czas to bym juz wolal naziemną cyfrową TV niz to badziewie, parodia!!! skomentuj opinię (1) »
użytkownik
Ocena:
Własnie zaczeły sie problemy z CP . Umowe podpisałem na cały pakiet ( jak mnie informowano w punkcie na 36 m-cy mówili Super promocja - obwieszony cały punkt ) czyli multirum wraz z dekoderem zasadniczym . Dzisiaj właśnie sie okazało , ze otrzyłałem pismo z CP z wyznaczonymi płatnosciami i co :( sie okazuje , parodia na zasadniczy dekoder mam umowe na 36 m-cy a na multirum na 31 m-cy . Rozumiecie coś ??? bo ja nie dziamie ... wiem tylko , ze po 31 m-cach bedę bulił o 30% wiecej . Uważajcie na podpisywane umowy kolesie w tych punktach CP robia takie wały , ze głowa boli . Sprawdzajcie umowe 10 razy przestzregam . A co do telewizji CP ... telewizja jak telewizja bywają zaniki i przerwy w nadawaniu . Nic nie moge powiedzieć ponieważ za krótka jestem abonentem . skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Witam! Witam, mam ten sam problem co Pan Witold. Przedłużyłam umowę na następny okres usługi,kurier przewiózł mi nowy dekoder, zabrał stary i pilota ,zasilacza nie chciał zabrać.Po pewnym czasie obciążono mnie karą za nie dostarczony zasilacz,też do nich zadzwoniłam w celu wyjaśnienia sytuacji i w odpowiedzi usłyszałam, że nie odpowiadają za działanie kurierów, a kwotę za kabel i tak muszę zapłacić. W tej sprawie skonsultowałam się z Biurem ds. Konsumenta gdzie pouczono mnie iż mam wystosować do nich pismo wyjaśniające a w przypadku odmownej decyzji skontaktować się z Ministerstwem ds telekomunikacji (czy jakoś tak). Pismo wystoswałam i nie otrzymałam od nich żadnej odpowiedzi, więc nie zapłaciłam.Po 4 miesiącach pojawia się komunikat o niezapłaconym rachunku i groźba, ze wyłączą mi programy (z abonamentem nie zalegam) . Więc znowu do nich dzwonice i słyszę , ze żadne pismo do nich nie wpłynęło! Zaległą kwotę uiściłam ale sprawy tak nie zostawię. Widzę, ze takich osób ja jest więcej, więc tym bardziej zamierzam podjąć dalsze kroki w celu naświetlenia problemu. jeżeli ktoś zechce się przyłączyć to gorąco zapraszam. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
odradzam!!!!!!!!!!!!!!! od początku problemy!!! mam dosc. pocieszam sie ze jeszcze tylko 4 miesiace :) brałam telewizje kiedy wyjezdzalam za granice po 3 mies mialam zadzwonic i zrezygnowac z dodatkowych pakietow co tez uczynilam. zaplacilam z gory za pol roku. po pol rocznym pobycie zjechalam do kraju i dowiedzialam sie ze mam zadluzenie! okazalo sie ze niby wylaczylam tylko jeden dodatkowy pakiet a reszty nie!!! i mosialam im zaplacic zadluzenie:/ kiedy ktos sie spozni 1 dzien z platnoscia ciagle wyswietla sie komunikat ze jest sie dluznikiem (smiech...) teraz wyłaczyli mi dodatkowy dekoder poniewaz skonczyla mi sie umowa na niego i okazalo sie ze na swoj koszt mam go wyslac do warszawy!!! drugi dekoder konczy mi sie za 4 mies i tez na swoj koszt mam go wyslac do warszawy!!! zajebista telewizja nie??? niedosc ze mnie okradli to jeszcze ja place zeby oddac im te gowniane dekodery!!!!! porazka skomentuj opinię (1) »
użytkownik
Ocena:
do dupy same problemy juz pierwszego dnia po terminie płatności pojawia się komunikat co 10 minut a po 3 godzinach już nie można go wyłączyć i to wszystko o 18,80 i jeszcze przez te super mądre baby z infolini które twierdziły że jest nadpłata a tu zonk !!!!!jak się pozbyć umowy nie płacąć nic???to dosłownie złodzieje skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Cyfrowy Polsat czyli jedna wielka parodia po mimo ponad 15 moich interwencji z prośbą o odnowienie sygnału (problem z zablokowanymi kanałami ) ciągle te same tłumaczenia teraz już będzie wszystko wporządku i odprawienia klientów z kwitkiem po tych interwencjach ze względu na czas realizacji połączenia mój rachunek za połączenia telefoniczne z ich infolinią przerósł koszt abonamentu za telewizje którą i tak oglądam jakieś 5 dni w miesiącu ! żenada Odradzam zawierania umowy !!! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
internet LTE to oszustwo, połączenie wiecznie nie działa a Cyfrowy Oszust ma 30 dni na naprawienie, wiec praktycznie nie mam internetu, miało byc szybko oi tanio a teraz brak internetu abonament trzeba placic i dodatkowo musze kupic internet u konkurencji skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
masakra zawiesza sie trzeba dzwonic do nich po trzy razy w tygodniu placi sie a ciagle sie zawiesza. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Cyfrowy Polsat jest to beton jeszcze gorszy jak PZPN,żadne racje nie są przyjmowane.Przedłużyłem z tą niby profesjonalną firmą z bożej łaski na następny okres usługi,kurier przewiózł mi nowy dekoder, zabrał stary i pilota tego zażądał więc to mu dałem,zasilacza nie chciał zabrać.Po pewnym czasie obciążono mnie karą za nie dostarczony zasilacz,dzwonie do betonu i mówię ,iż doślę ten zasilacz i wyjaśnienie bo tak mi powiedzieli w informacji.Beton wyłączył mi usługi przed rozpatrzeniem wyjaśnienia i oświadczył iż karę muszę zapłacić(nie mam zaległości w abonamencie). Straszą mnie i traktują jak przestępce,konflikt ,który powstał nie jest z mojej winy, wykonywałem tylko polecenia pracowników Polsatu bardzo niekompetentnych, z kimś kto ma większe uprawnienia cię nie połączą.Co by powiedział właściciel tej niby profesjonalnej firmy gdyby to przeczytał skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Ludzie jesteście żałośni. Na zapoznałem się z tymi komentarzami na początek rzuca się w oczy nie znajomość ortografii forumowiczów. A największym problemem ludzi jest to, że zawsze nie jest to wina Polaka tyko drugiej strony. Wiele aspektów mówić KC(Kodeks Cywilny) np z możliwością odstąpienia od umowy w ciągu 10dni. Bardzo dobre są komentarze dotyczące oszustw, a przecież osoba dorosła strona umowy potwierdza, że z umową się zapoznała, akceptuje ją oraz będzie ją respektować, ale nie Polski naród nie umie czytać, a w tym momencie niezależnie od operatora lub usług wszystko trzeba dzieciom mówić i jeszcze najlepiej pamiętać za nich. Pamiętajcie, że głowa nie jest tylko po to, żeby się deszcz nie lał do środka. skomentuj opinię (1) »
użytkownik
Ocena:
A więc tak: internet katastrofa, tv katastrofa, rachunki - mega katastrofa, obsuga klienta - katastrofa.. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
MAsakra!! Niech ktoś zrobi porządek z tymi oszustami, podpisanie z nimi umowy to jak splacanie rat za kredyt ktorego sie nie dostalo, internet porażka!! praktycznie go nie ma w ogole a tv? polsat nie zawsze dziala, zaklucenia.. nie dodzwonicie sie do nich! Dla mnie to dziwne ze w ogole go reklamują! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
ja również ODRADZAM podpisywanie umowy. Zaczyna się od przerywanego transferu, poprzez limity, których bez dodatkowej kaucji (której potem nie chcą rozliczyć w ramach wystawianych warunków) nie zwiększysz, a jak masz pecha tak jak ja i limit skończy się w piątkowy wieczór to do wtorku zostaje się bez internetu (musi się wpłata zaksięgować - potwierdzenie przelewu nie jest dla nich żadnym potwierdzeniem płatności). Chciałam cesją przenieść prawa na firmę - nie ma takiej możliwości, cytuję "regulamin nie uwzglęnia takiej możliwości". Jeszcze dużo negatywnych doświadczeń mogę opisać, ale w skrócie napiszę NIGDY WIĘCEJ CYFROWEGO POLSATU! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
CP to poprostu PORAZKA!!!!!!!Podpisujac umowe w punkcie sprzedazy zostalam bardzo milo obsluzona niestety gdy zaczelam miec klopot z dekoderem juz tak milo nie bylo ,przy przeprowadzce dekoder ulegl uszkodzeniu ,gdy zanioslam go do punktu okazalo sie ze uszkodzony dekoder nie nadaje sie do naprawy (opinie wydal pan ktory tylko rzucil okiem na dekoder ktory z zewnatrz byl w idealnym stanie) i stwierdzil ze na swoj koszt musze kupic nowy ktory kosztuje 400 zl po zrobieniu malej afery i ciaglym dzwonieniu do obslugi klienta w koncu otrzymalam dekoder zastepczy i tu zaczelo sie dopiero!!!!!co miesiac mam blokowany sygnal i nie mam telewizji i co miesiac musze dzwonic do obslugi klienta lub do punktu zeby mi sygnal ponowiono ,czasami nie mam telewizji caly tydz nie wspomne o wydzwanianiu na ta glupia infolinie gdzie te panie sa mile az sie zygac chce a druga sprawa to koszty gdzyz mieszkam za granica ,po wielokrotnych awanturach poprostu odpuscilam bo szkoda moich nerwow martwie sie tym ze gdy zerwe umowe i zaplace kare umowna to oni dalej beda mnie gnebic .NIE POLECAM!!!!!! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Najlepsze są płatności, płace rachunki regolarnie co miesiąc a ostatnio przyszedl mi rachunek za 2 miesiace, zekomo nie zaplacony byl miesiac ktory placilem, 'i co lepsze rachunek wysoki jak za 3 misiace, zaluje ze nie znalazlem dowodu wplaty, rachunki maja o ok 50-70zl wyzsze niz w umowie a dzwoniac do nich stracicie drugie tyle za polaczenie a i tak rakręcą Cie tak ze nie przegadasz im w ostatecznosci się rozłączą i mozesz probować ponownie sie polaczyc!:) skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Odradzam szczerze wszystkim podpisywania z nimi umowy, mam z nimi umowe od ponad roku i męcze sie strasznie, internet porażka raz jest raz go nie ma, po wydzwonieniu kilkuset zlotych do obslugi klienta za kazdym razem uslysze jakas 'mądrą' porade ostatnio uslyszalem nawet ze mam komputer wystawic do okna... a telewizja? najlepsze jest to ze do godz 12 w poludnie nie działa zaden polsat! inne kanaly tak ale nie polsat, w obsludze oczywiscie uslyszalem ze mam wyjsc na dach i sobie antene nastawic, bralem fachowcow placilem za uslugi a polsatu jak nie bylo tak nie ma!! Nie podpisujcie z nimi umowy jak nie chcecie dosrac nerwicy!! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
To jakieś kpiny i totalna porażka byle wiatr najmniejszy deszczyk drobne wachania pogodowe i co dupa i koniec z telewizją złodziejstwo i oszustwo jeszcze ta pieprzona umowa na 3zasrane lata. porażaka to delikatne słowo . skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
to najgorsza z umów podpisanych przeze mnie fatalna jakość usługi ,wystarczy mały deszczyk i brak sygnału.... co za gówno. a najgorsze jest to że sygnału nie ma czesto jak wieczorem zasiadamy do oglądnięcia jakiegoś filmu .najlepiej jest po prostu płacic tym oszustom i nie chcieć niczego od nich wzamian. banda złodziei i naciągaczy .LUDZIE NIE PODPISUJCIE Z NIMI UMÓW BO SIĘ WKOPIECIE W TAKIE BAGNO JAK JA!!!!!!!!!!!!!!!! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
cyfrowy polsat to jedna wielka żenada, oszustwo, naciąganie ludzi, mamienie oczu wirtualnymi promocjami. to minuty nabijane podczas oczekwianie na połączenie z konsultantem, który tak samo jak biją minuty próbuje nabijać biednych ludzi w butelkę. shit bez zbędnych komentarzy. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Nie mówiąc wiele - Cyfrowy Polsat pozostawia wiele do życzenia. Trują klientom dupy durnymi komunikatami zasłaniającymi ekran, że dnia tego i tego minie termin wpłaty, a czasami w ogóle nie ma przypomnienia, jeśli ktoś zapomni wpłacić pieniądze. Lepiej spokojnie oglądać naziemną niż się wk***iać na Polsat nie wiadomo ile. Nie mówiąc już o wspaniałej obsłudze klienta... skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
SYF SYF SYF G..NO ITD TOTAL SZAJS NIE MOZNA DOSTROIC SYGNAŁU JAK JUŻ SIE GO "ZŁAPIE NA SZCZĘŚCIE NIE MAM JUŻ DUŻO MĘCZARNI Z TYM KIBLEM NIE KUUJCIE TEGO SZKODA NERWÓW CZASU KASY skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
A już miałem kupic to gówno ale po waszych komentarzach nie kupię. Dzięki za uczciwe wypowiedzi. Uratowaliście mi życie.Dodam tylko , że n to prawie to samo .Może nie dotyczy to płatności bo ksiegowoś finansowa jest u nich właściwa. Ale telefon czyli kilkudziesięcio miutowe oczekiwanie, konsultanci którzy nic nie mogą, buta podobna. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
niestety mam cyfrowy polsat po przeprowadzce w nowe miejsce nie dociera sygnał a mimo to musze płacić za coś z czego nie korzystam. ODRADZAM ZAKUP U NICH JAKIEJ KOLWIEK USŁUGI!!!!!! skomentuj opinię (1) »