Polsat Box (Cyfrowy Polsat)

ul. Łubinowa 4a
03-878 Warszawa

(322 opinii)

Poniższe opinie są opiniami historycznymi. Obecnie możliwość dodawania nowych opinii jest wyłączona. Niektóre opinie podlegały moderacji treści. Nie weryfikowaliśmy, czy osoby tworzące poniższe opinie były klientami opisywanych instytucji lub korzystały z opisywanych usług.

Jesteśmy wiodącą grupą medialną w Polsce, którą tworzą spółki:

Cyfrowy Polsat - największa w Polsce i czwarta co do wielkości w Europie platforma satelitarna oraz

zobacz więcej »

322 Opinie

użytkownik
Ocena:
witam wzielismy z męzem cyfrow polsat 2tyg temu i juz mnie trafia z nim dosyc ze najpierw dekodre okazal sie wadliwy to teraz jest problem z odbiorem mieszkam w miescie zasieg jest a cyfra jest raz na kilka godzin ogladam ogladm a potem nikna kanaly i niema nic pozatym mam oferte familijny max i co sie okazuje niema wogule paru kanałow i kanały hd tez sa tylko niektore odrazu zaznaczam ze mam dobrze podlaczone na 2 kable bo amm dekoder z nagrywarka i z nagrywaniem tez jest problem prosze o jakos rade???? skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Sam odbiór czy oferta OK, ale spóźnij się 1 dzień z wpłata to od razu monity denerwujące wyskakujące okienko na ekranie (co jednak rozumiem bo oglądam to płacę). Niestety W DRUGĄ STRONĘ PORAŻKA. Nie da się z nimi rozstać. Ja próbuję od czerwca... mamy grudzień, a ja nadal jestem w czarnej d... Smsy o 95zł za wcześniejsze rozwiązanie umowy, które zapłaciłem na pocz. października. Na infolinii przeciągają, weryfikują, każą cierpliwie czekać wiec każda z rozmów to min. 10-15minut, a kasują za to jakieś 50gr/min. Ja takich rozmów odbyłem już z 5 wiec sobie policzcie... i po każdej z nich sms ze mam zapłacić 95zł... PADAKA. Wg umowy po rozwiązaniu umowy należy odesłać tylko kartę, a każą sobie odesłać również dekoder (dodatkowe koszty za paczkę nie mówiąc jeszcze, że listy wysyłam polecone za potw. odbioru... też będzie tego kilka szt) o zwrocie kaucji za dekoder ZAPOMNIJCIE mino że to teraz jakaś zryczałtowana opłata 1zł. Urosła nam kolejna duża firma typu TP ZUS czy choćby banki, która na dzień dobry chce wejść w d.. ,a jak już podpiszesz umowę to okazuje się, że mają NAS w d... skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Ja daje NEGATYWA ogromnego. Zapłaciła 28.11.2012 do 08.02.2013 a w dniu 10.12.2012 wyłączyli mi odbiór satelity, Bóg wie z jakiej przyczyny!!!!!!! Na każdym programie pojawia się komunikat " Tego kanału nie ma w twoim abonamencie" Nie ma się do kogo dodzwonić jakkolwiek to wyjaśnić- pozostaje mi tylko wznowienie przez internet odbioru ale chętnie porozmawiałabym z kimś aby mi to wyjaśnił ..... !!!!!!!!! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Płacąc 69,90zł opłaty abonamentu za telewizje nie ma moich ulubionych programów, tylko te które oni mi proponują i puszczają, nękają ludzi wiadomościami strasząc windykacją. NIE POLECAM NIKOMU!!!! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
15 -25 minutowe reklamy , posiadam cyfrowy polsat pakiet familijny / do tego kilka przerw w filmie nie do pomyslenia . skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Cała ta firma funta kłaków warta. Zatrudnione całe klany rodzinne, nieudacznicy, pracownicy z nadmiernymi aspiracjami. Jak ktoś się urodził do wideł to do wideł, a nie na salony. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Podają mylące informacje o nadawanych programach, a niekedy tych informacji po prostu całkowicie brak. Niekiedy nie ma dostępu do wykupionych programów. Bardzo niegrzeczny język używany do przypominania o wpłatach. Pomimo płacenia przez długie lata, straszą klienta bez próby zapytania o powód opóźnienia. Już długo przed terminem zapłaty, na ekranie co jakiś czas pojawia się komunikat, wymagający naciśnięcia klawisza OK, przeszkadzając tym samym w normalnym odbiorze. Niemożliwość dostosowania pakietów do właściwych potrzeb klilenta. Klient musi wykupić programy, których nigdy nie ogląda. Bardzo słaba oferta na VOD (tzw. wypożyczalnia filmów) - bardzo częste powtórki mało wartościowych flimów. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Katastrofa. Zawsze place z nadplata, i generalnie 1 rachunek jest "do przodu". Ostatnio przy przelewach cos sie walnalem i wyszlo ze mam niedoplate 28 zl. Wylaczyli sygnal po kilku dniach i nie odblokuja warunkowo, poza tematem dodam ze np w Orange czy Plusie bez problemu przesuwali mi termin platnosci nawet o 2-3 tyg i to na kwoty rzedu 200-300 zl, a tu za durne 28zl, wylaczaja po 3 dniach. Wplacic wplacilem, i nic. Nie wierze zeby przelew z banku (nie poczta) szedl dluzej niz 24h, a tu mija juz prawie 48h. Dodzwonic sie tam masakra, a nawet jak sie uda, to na 90% trafi sie na jakiegos studenta ktory jedyne co potrafi to czytac z kartki to co ma powiedziec, w razie danego problemu. Masakra. Nie polecam. Zmykam do N albo C+ jak tylko umowa dobiegnie konca. I tak jak ktos juz tu napisal, jak sie nie wypowie 3 miesiace wczesniej, to z automatu przedluzaja. Paranoja. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
NIE POLECAM ......jesli ktoś chce mieć problemy z rozłączającym się internetem , być windykowanym za 1 gr to to jest coś dla Was , ja mam dość poddaje się dziś znowu dzwoniła windykacja pracownik wydrukował mi (przy podpisywaniu umowy) zły nr rachunku i znów 1500 telefonów i tłumaczenia się że nie jestem wielbłądem (NIE POLECAM !!! NIKOMU ) skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
nie wiem czy to banda deb... czy nieuków. bardziej opłaci się zerwać z nimi umowę i zawrzeć nową niż przedłużyć starą. chyba całkiem z nich zrezygnuję. skomentuj opinię (1) »
użytkownik
Ocena:
Wyslali mi rachunek gotowy z wydrukowana kwota a potem wylaczyli mi w niedziele sygnal gdyz jak stwerdzili brakuje 2,90zl niedoplaty.Sami drukowali rachunek z gotowa kwota a po rozmowie telefonicznej (niedziela) jestem nadal bez tv.Banda oszolomow.5 lat jestem klientem i maja to gdzies widza tylko 2.90zl.Umowa przedluza sie u nich z automatu i masz 3miesiace wypowiedzenia.NIe polecam skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
syf, kila , mogila . na infolinii zadnej kompetentnej osoby. NIE POLECAM ! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
cyfrowy polsat oszukańczo przedłużył mi umowę wbraw mojej woli. Jest tylko kwestią czasu kiedy oszuka i ciebie - zapamietaj to. skomentuj opinię (1) »
użytkownik
Ocena:
Cyfrowy Polsat z tą reklamą TV i tym całym M. Dowborem jest tak samo nachalny i upierdliwy jak ten kler w Polsce!!! skomentuj opinię (2) »
użytkownik
Ocena:
Cyfrowy Polsat ? Przestrzegam wszystkich chętnych na zawieranie umowy z Cyfrowym Polsatem w opcji ?MULTIROOM? (dodatkowy tuner do drugiego pomieszczenia) ? Wyjaśniam w czym problem: Sprzedawca Cyfrowy Polsat namówił nas na wyżej wymienioną opcje z czego byliśmy bardzo zadowoleni, gdyż jest to bardzo wygodne oglądać programy TV na dwóch osobnych telewizorach. Niestety po rozpakowaniu i podłączeniu tunerów satelitarnych Cyfrowego Polsatu okazało się że ten drugi dodatkowy tuner ?MULTIROOM? ma podłączenie do TV tylko w analogu, czyli poprzez tak zwane ?EURO ZŁĄCZE?. W dobie cyfrowego przekazu, szczególnie jeśli posiada się w domu nowoczesne TV Full HD 3D jest to przykre a co najważniejsze bez odpowiedniej jakości. Myślę sobie niema tragedii na pewno da się w Polsacie wymienić ten relikt przeszłości ? I tu niestety wielkie rozczarowanie ? Po rozmowie z przedstawicielem Cyfrowego Polsatu zostałem powiadomiony że nie ma takiej możliwości żeby, analogowy tuner wymienić a nawet zakupić ? na właściwy dla moich wymagań z wyjściem HD pod TV. Tak więc przyszły abonamencie rozważnie wybieraj odpowiedniego dostawcę pseudo CYFROWEJ TV. Na pewno CYFROWY POLSAT NIM NIE JEST ! Jak zwykle chodzi tylko o złapanie klienta na umowę długoterminową, a później mają go gdzieś ? Rozmowa z przedstawicielem Cyfrowego Polsatu, w wyżej opisane sprawie odbyła się 23 listopada 2012 roku. Niniejszy tekst jest listem otwartym w celu ostrzeżenia przyszłych abonamentów, przed pułapką ?MULTIROOM? pseudo cyfrową ? skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Witam. Od paru ładnych lat użytkuję tv z cyfrowego polsatu i powiem szczerze że jestem mocno rozczarowany. Podczas pobytu gości w moim domu na telewizorze pojawił się komunikat, że nie płacę rachunków i grozili mi windykatorem(a rachunek miałem zapłacić do niedzieli, a zrobiłem to w poniedziałek). Informacja wyświetlała się ok 1 min. Dodatkowo dziś zablokowali mi dekoder z powodu nie zapłacenia 6.77 zł sprzed dwóch lat. Przedtem nie przysyłali żadnych przypomnień. Moim zdaniem najgorsza telewizja na rynku jaka może być. NIE POLECAM !!!! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
nie nie nie !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!\r\n Mozna sie tylko zawiesc !!!!!!!!!!tylko problemy i dodatkowe koszta !!!!!!!!!!!!!!!!!!!stanowczo odradam!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Biorąc pod uwage moją opinie i znajomych uwazam ze są oszustami ktorzy ratuja sie tylko dobrymi reklamami w TV, pozatym nic im nie mozna zrobic bo niby szanujaca sie firma, jedyne co moge zrobic to ostrzec innych, mam nadzieje ze kiedys mnie bedzie stać na to zeby chociaz troche popsuc im renome za wszystkie klamstwa skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
mnie też oszukali. chcieli mi wcisnąć przedłużenie umowy. Gdy reklamowałem - to palili głupa i straszyli karami. Jednym słowem - nigdy wiecej polsatu skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Ludzie czytając to co piszecie to normalnie pusty smiech mnie ogarnia. Gdybyście choć przez chwile wzięli do reke umowy czy ich regulamin przezcytali I ZROZUMIELI 80% wpisów okazałaby się tymi, którzy pokazują WAS jako tych którzy to zatwierdzili swoimi podpisami jako ludzi ZACOFANYCH. CZYTACIE-ROZUMIECIE-ZGADZACIE SIE-PODPISUJECIE. ilu z was przeczytało te dokumenty zanim zaczęło pisac komentarze typu, że umowa jest krótsza, że się przedłuża że trzeba odesłac. Wszystko to macie w papierach-wystarczy poświeci chwile i przeczytać- AHA A NA KOMUNIKAT,, TEGO KANAŁU NIE MA W TWOIM ABONAMENCIE'' załózcie sobie konto w ICOK wybierzcie opcje ponowienie sygnału dekoder na 23 i nie trzeba dzwonić. WYSTARCZY POMYSLEĆ I ZROZUMIEĆ skomentuj opinię (3) »
użytkownik
Ocena:
Radzę omijać tę firmę z daleka, to zwykli oszuści wykorzystują kruczki w umowach, z której nawet po zakończeniu nie można zrezygnować bo są przedłużane automatycznie. Konsultanci oszukują nie informując o dodatkowych opłatach. Przez 4 lata używania (właściwie nieużywania) masa awarii, ciągłe dzwonienie do biura obsługi, przez co idzie masa pieniędzy na rachunki za telefony, nie mają zasad, zero dbałości o klienta, kiepska jakość sygnału. Mam teraz inną tv sat - bez porównania lepiej! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
mam pytanie ,czy może ktoś spotkał się z sytuacja,że wysłali wam upomnienie na kwotę 40zł rachunek jak się okazało jest za zakupiona walkę kliczki ,której u nas nikt nie zamówił.Teraz nas nekają,że mamy nie zapłacony abonament bo kwotę z abonamentu przelali sobie na tą walkę.Mimo zlożonej reklamacji własnie mi wyłączyli telewizjęTo jest jakaś komedia normalnie wmawiają ludziom bzdury a w tym kraju uchodzi im to na sucho. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Porażka!! Nie bierzcie tego zlomu! Mieszkam w mieście a i tak sygnału praktycznie nie ma, internet prakrycznie bezużyteczny a w tv czesto nie ma polsatu, zaznaczam ze jest to cyftowy polsat. NA moje skargi usłyszalem odpowiedzi typu - szukaj sygnału z laptopem po domu, wysaw antene domową internetu na parapet, zmień miejsce zamieszkania!! Brak słów! a pracują tam osoby chyba po podstawówce bo się nawet nie potrafią wysłowić! skomentuj opinię »