Polsat Box (Cyfrowy Polsat)

ul. Łubinowa 4a
03-878 Warszawa

(322 opinii)

Poniższe opinie są opiniami historycznymi. Obecnie możliwość dodawania nowych opinii jest wyłączona. Niektóre opinie podlegały moderacji treści. Nie weryfikowaliśmy, czy osoby tworzące poniższe opinie były klientami opisywanych instytucji lub korzystały z opisywanych usług.

Jesteśmy wiodącą grupą medialną w Polsce, którą tworzą spółki:

Cyfrowy Polsat - największa w Polsce i czwarta co do wielkości w Europie platforma satelitarna oraz

zobacz więcej »

322 Opinie

użytkownik
Ocena:
Cztery wymiany dekodera przez 6 miesięcy ( a to obraz się zatrzymuje a to się nie włącza to karta zła ;/ ). Aktywacja po wymianie dekodera to jakiś koszmar , co konsultant przesłał sygnał to po godzinie ..kaput . Moim zdaniem przygotowanie techniczne i obsługa na poziomie lat 90 poprzedniego wieku. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Nie polecam!!! Nic nie działa a konsultanci to analfabeci bez żadnej wiedzy. skomentuj opinię (3) »
użytkownik
Ocena:
Wiodący naciągacze i oszusty .Ostanio napisali ze mam do zaplaty fakture mimo za 3 lata juz z nimi nie mam umowy ,jak zadzwonilem to sie okazalo ze aktywowali na nowo usluge jak to moze byc???? skomentuj opinię (1) »
użytkownik
Ocena:
Zawarłam umowe telefonicznie !! konsultantka powiedziala ze bedzie abonament 89 zł i umowa na 24 miesiące !! nie uwierzycie co sie okazało !! umowa na 36 m-ce i abonament przez 10 m-ce po 89 zł a pożniej po 99 :) !! nigdy w życiu !!!!!!!!!! ostatni raz dałam im sie tak oszukac !! OSZUŚCI !! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1 skomentuj opinię (3) »
użytkownik
Ocena:
OSZUŚCI !!!! konsultanci wciskają taki kit ze oszukali nas na 800 zł !!! nigdy w życiu tego syfu !!! NIE POLECAM !!! oceniłabym na - 10 skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
banda naciągaczy i krętaczy dzień w którym podpisałem z nimi umowę był najgorszym dniem w moim życiu ludzie jak chcecie spokojnie spać w nocy to omijajcie ich z daleka opłaty naliczają z góry szkoda że pensji nikt z nas nie bierze z góry jeszcze raz wszystkich ostrzegam przed cyfrowym polsatem jak chcecie być normalnie traktowani a nie jak śmieci to polecam c+ skomentuj opinię (1) »
użytkownik
Ocena:
dziękuję za współpracę,umowa dzięki Bogu się kończy,przepowiem komu się da,omijać szerokim łukiem Was i nc+ skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
katastrofa, święta bez telewizji, bo wg konsultanta polsatu zawiniła pogoda, dziękuję za taką telewizję , którą można oglądać gdy świeci słońce i jest bezchmurne niebo. skomentuj opinię (1) »
użytkownik
Ocena:
Jakość usług katastrofalna Tylko chcą kasę Jak coś zawalą to cisza czekam tylko na koniec umowy skomentuj opinię (1) »
użytkownik
Ocena:
Katastrofa! Ciągle tylko upominają się o pieniądze jak jest zapłacone albo dwa tygodnie przed terminem, ale jak miałam nadpłatę to nikt nie raczył poinformować. Konsultanci niekompetentni każdy mówi co innego nie potrafią udzielić rzetelnej informacji. Z dekoderem ciągle problem. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
dziadostwo nigdy więcej polsatu niech se wsadzą go gdzieś nie działa zawiesza się tylko im płaćić niewiadomo za co oszuści skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Lipa najgorsza telewizja odradzam każdemu skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Nigdy więcej POLSATU!!! Ich infolinia to tragedia - kompletne olewanie klienta! Od 4 m-cy nie są w stanie zapewnić mi działającego modemu, a każą płacić, bo jak nie to KRD, kary umowne, firma windykacyjna itp. Szukajcie usługi gdzie indziej!!! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Tragedia !!! Zakupiłam zestaw, okazało się, że nie ma możliwości technicznych żeby zainstalować. Sprzęt musiałam dostarczyć do Warszawy choć umowę podpisywałam i zakupu dokonałam w Katowicach w październiku 2012r. Oczywiście firmę kurierską musiałam opłacić sama. Do dziś czekam na zwrot pieniędzy - prawie pół roku!!! Ostrzegam - każdy jest zobowiązany do dostarczenia dekodera do Warszawy !! Takie mają procedury ! Napisałam do Krajowej Rady Radiofonii a także do Urzędu Ochrony Konsumenta. Wszystkim, którzy mają problemy z Cyfrowym Polsatem radzę zrobić to samo. Jak będzie takich skarg więcej może coś się zmieni. skomentuj opinię (1) »
użytkownik
Ocena:
ODRADZAM !!!! Ludzie nie pakujcie się w to gó..o. Większej niekompetencji jak w CP nie widziałem. Internet LTE to była przeprawa przez mękę. Przez 9 dni nie potrafili aktywować karty. Konsultantka która namówiła nas na to gówno bezczelnie kłamała, że w razie rezygnacji można wszystko odesłać na ich koszt. Testy prędkości przy nieaktywnej karcie to download ? 0,49Mbps w centrum miasta ? śmiech na sali. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Najgorsza telewizja jaka jest na rynku. Słaba jakość, beznadzieja obsługa klienta. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
masakra, tylko ciągle kłopoty z ta firma a to dekoder nie działa , a to ruter a to modem(posiadam od nich także internet) na połączenie w infolinia czeka się średnio 20 minut, konsultanci nie uprzejmi i nie kompetentni. Czekam na koniec umowy i NIGDY WIĘCEJ POLSATU CYFROWEGO W MOIM DOMU!!! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
nigdy wiecej polsatu to juz wole placic abonament rtv i miec swiety spokuj niepolecam cyfrowego polsatu nikomu wykoncza psychicznie kazdego napewno nieprzedluze juz z nimi umowy skomentuj opinię »