Polsat Box (Cyfrowy Polsat)

ul. Łubinowa 4a
03-878 Warszawa

(322 opinii)

Poniższe opinie są opiniami historycznymi. Obecnie możliwość dodawania nowych opinii jest wyłączona. Niektóre opinie podlegały moderacji treści. Nie weryfikowaliśmy, czy osoby tworzące poniższe opinie były klientami opisywanych instytucji lub korzystały z opisywanych usług.

Jesteśmy wiodącą grupą medialną w Polsce, którą tworzą spółki:

Cyfrowy Polsat - największa w Polsce i czwarta co do wielkości w Europie platforma satelitarna oraz

zobacz więcej »

322 Opinie

użytkownik
Ocena:
witam banda łobuzów zamówiłem KSW 23 zapłacić będe musiał bo jak nie to zaraz dzwonią z windykacji a najśmieszniej że wogóle mi transmisji nie podłączyli czekanie do 24 w nocy i gówno Powiedzieli że po 19 godzinie jak wykupisz to gwarancji masz 0 to po h.. wogle przyjmują zamówienie jednym słowem wał ciekawe ilu tak ludzi wy...li w powietrze zapewne jest nas wielu pozdrawiam przekręconych ocena 0 skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Używałem 2 dekoderów CP przez około 5 lat (pakiet familijny i mini). Przez ten czas jedynym na co trafiał mnie szlag były komunikaty przypominające o płatnościach wyświetlane nachalnie po kilkanaście razy, licha jakość HD oraz ciągłe reklamy. Czym jest ta firma dowiedziałem się jak większość użytkowników podczas rozwiązania umowy. Z pakietem familijnym nie było kłopotów, trzeba było jedynie wesprzeć się punktem w regulaminie mówiącym o zmianie w ofercie. Rozwiązanie drugiej umowy zacząłem od telefonu do obsługi (chyba w grudniu) i uzyskania informacji do kiedy jest umowa i do kiedy wysłać rezygnację. I tak też uczyniłem. Potem miałem cztery telefony z megapromocjami, żeby tylko nie odchodzić. Byłem nieugięty i podziękowałem za współpracę. Dzisiaj zaś otrzymałem pismo, że moja umowa została automatycznie przedłużona w styczniu 2013 do stycznia 2014 roku (bez mojej wiedzy i zgody), a jeśli chcę koniecznie rozwiązania to jakaś super "specjalistka" naliczy mi karę umowną. Jednym słowem ta posrana firma zamiast podziękować chce mnie ukarać za korzystanie z ich usług. Karę umowną w wysokości 13,60 (słownie trzynaście....- miałem swój dekoder i marniutki pakiet) już uiściłem i mam ich w dalekim poważaniu. Niech te nieustające reklamy oglądają sami. Ostrzegam, czytajcie i przechowujcie umowy, a najlepiej jak najszybciej je rozwiązujcie, bo współpraca z CP to rzeczywiście porażka (zawsze możecie zostać za nią ukarani jakąś karą umowną). I na prawdę nie chodzi tutaj o pieniądze, bo to śmieszne kwoty, ale o to jak my szara masa jesteśmy przez takie firmy traktowani. Pozdrawiam i miłego odbioru. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Mam umowe na internet, jestem bardzo zadowolona. skomentuj opinię (1) »
użytkownik
Ocena:
Oszuści i złodzieje. Dekodery CP HD5000 techniczna porażka. W cięgu 6 miesięcy musiałem 3 razy wymienić bo się zawieszał. Niby za darmo, ale do punku obsługi klienta trzeba było jechać i sie tłumaczyć żedekoder jest zepsuty i nie z mojej winy. Ale najlepiej dowiedziałem się z kim mam do do czynienia gdy zdecydowałem się rozwiązać umowę. Okres wypowiedzenia to 3 miesiace + 1 miesiąc bo dziwnym trafem otrzymali wypwiedzenie w 1 dniu nowego okresu rozliczeniowego. Czyli muszę płacić za dodatkowe 4 miesiące, i tu UWAGA pakiet Familijny "za karę" zdrożał z 39 na 49 zł a abonament za telefon (z którego nigdy nie kożystałem) z 1zł na 29zł czyli w sumie 78zł. Jeszcze zadzwonił jakis pan i chciał mnie naciągnąć na dalszą swpółprace obiecując dodatkowe programy, szkoda że nie pojawił się w drzwiach osobiście..... skomentuj opinię (1) »
użytkownik
Ocena:
dno dno i jeszcze raz dno. login na ich stronie glownej wiecznie nie dziala, dodzwonic sie na infolinie graniczy z cudem. NIE POLECAM! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Wystarczy spóźnienie 2 dni (np poczta dłużej przelewa pieniądze) i dostaje się przez te 2-3 dni kilka upomnień z groźbą windykacji... konsultanci nie mają bladego pojęcia o produkcie który sprzedają... nie znają odp na proste pytania.Pakiety są nie odpowiedznio dobrane--> patrz oferta CYFROWY POLSAT. ZDECYDOWANIE ODRADZAM CYFROWY POLSAT NIE OPŁACA SIĘ. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Cyfrowy Polsat-uwaga oszukują ludzi!!!! Skorzystałem z ich oferty modem LTE na 7 dni próby bez żadnych kosztów. Udałem się do salonu i podpisałem umowę. Wziąłem modem i sprawdziłem czy jest zasięg Cyfrowego Polsatu u mnie w okolicy. Okazało się, że nie ma i modem nawet się nie połączył, także nie ściągnąłem nawet 1 bajta danych. Po jednym dniu udałem się do salonu, aby zwrócić modem. Modem został zwrócony, rozwiązanie umowy podpisane przez przedstawiciela i przeze mnie. Wydawało mi się, że sprawa zamknięta. Jakie było moje zdziwienie jak dostałem smsa po miesiącu od Cyfrowego Polsatu ze wzywają mnie do zapłaty zadłużenia po rozwiązaniu umowy!!!!! Zadzwoniłem na infolinie (notabene trzeba za to zapłacić-skandal!!!) Trwało to z 5 minut zanim mogłem się połączyć z konsultantem-w międzyczasie reklamy Polsatu i bzdurne całkowicie niepotrzebna informacje!!!! Miły Pan na infolinii poinformował mnie ze to nie pomyłka i musze zapłacić za świadczoną usługę!!! Jak się zapytałem, za jaką usługę? ,bo przecież nie było zasięgu i nawet się nie połączyłem z internetem, to Pan z infolinii zaczął się jąkać i coś tam dukać. Poinformowałem go, że nie zapłacę, bo nie skorzystałem z ich usługi, bo nie połączyłem się z internetem!!! Dodam na końcu, że oczywiście pytałem się z salonie o jakiekolwiek koszty związane z 7 dniami próby i zostałem poinformowany, że jeżeli rozwiąże umowę w ciągu 7 dni, to nie będę ponosił absolutnie żadnych kosztów!!!! Witać jak Polsat zarabia na niczego nieświadomych klientach i jak ich oszukuje!!! Przestrzegam wszystkich przed Cyfrowym Polsatem!!! Nigdy nic wspólnego nie będę miał z nimi i odradzam wszystkich z całego serca!!! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Polsat cyfrowy to totalne dno ,mam dwa dekodery drugi był blokowany co tydzień i musiałem przekładać kartę z głównego żeby go odblokować jest to bardzo poniżające,konsultant przy przedłużeniu umowy nie poinformował mnie o tym i rozwiązałem umowę,konsultanci są niekompetentni ,ostrzegam przemyślcie zanim się zwiążecie z Polsatem ,ja idę do konkurencji,szkoda nerw!!!!!!!!!!!!! ocena zero totalne skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Ja jestem w miarę zadowolony (nie chce zapeszać) ale póki co nic się nie dzieje co by mnie jakoś super irytowało, mam SAGEMA ESI88 + multiroom HD6000 pakiet FAMILIJNY MAX HD + FILM HD i to mi absolutnie wystarcza, umowa całkiem świeża bo od lutego 2013 roku ale już wcześniej miałem umowę z cyfrowym bardzo dawno temu jak jeszcze nie było kanałów w hd (dekoder jakiś echostar, mam go gdzieś na strychu, myślę że jeszcze na chodzie jeśli nic go nie zjadło). Trochę martwi mnie ta ilość negatywnych opinii, jadnak wiem (bez obrazy) że nasz nieco ciemny naród olewa np. czytanie umowy ze zrozumieniem gdzie jest wszystko ładnie opisane że płatności należy dokonywać przed okresem rozliczeniowym jeśli wpłaty nie ma na czas, stanowi to podstawę do tymczasowego zawieszenia świadczenia usługi. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Korzystam z Internetu LTE. Generalnie jest OK alejak są jakieś problemy techniczne to naprawa czy wymiana jest niemożliwa praktycznie. Bardzo nieuprzejmy sposób windykacji należności. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
NIE WYWIĄZUJĄ SIĘ Z OBIETNIC A DEKODERY SĄ BEZNADZIEJNE I BRAK MOBILNEGO SERWISU CO BARDZO IM UJMUJE skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Z utęsknieniem czekam dnia kiedy będę mógł rozwiązać umowę.Płacę dużo rachunków ale z takim chamstwem spotykam się po raz pierwszy.Pomyliłem się o 90gr.Zapłaciłem,mimo to byłem nękany co 5 min.wiadomościami na ekranie i straszony firmą windykacyjną oraz wyłączeniem sygnału. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
NIE PRZEDŁUŻAJCIE UMOWY!!! Lepiej zrobić nową... CP nic a nic nie dba o starych klientów. W zeszłym roku już po raz drugi przedłużyłam umowę (zawsze umowa na 29 miesięcy). Zrobiłam to w listopadzie, biorąc maksymalny pakiet - tak jak zawsze. Dodam, że nie musiałam jeszcze przedłużać umowy, ale po rozmowie z konsultantem, który zaproponował mi obniżenie rachunku o 20 zł gdy ową umowę ponownie przedłużę, zgodziłam się. W grudniu w ofercie pojawiły się nowe programy, które CP zapewniał będę należały do mojego abonamentu. Po 2 miesiącach programy mi wyłączono i poproszono o kolejne przedłużenie umowy na kolejne 29 miesięcy i dopłaty do abonamentu 30 zł, w przeciwnym wypadku zostanę tylko z kanałami, które miałam w dniu przedłużania nieszczęsnej umowy. Dowiedziałam się, że niepotrzebnie podpisałam nieszczęsną umowę i nie powinnam była tego robić przed nową pakietyzacją. A skąd miałam wiedzieć, że za miesiąc będzie nowa pakietyzacja????!!!! Konsultant nie zna odpowiedzi na to pytanie. Dodaje tylko, że muszę mieć w pakiecie HBO GO i IPAY, gdybym chciała oglądać kanały BBC! Możliwość rezygnacji z tych internetowych opcji mają tylko NOWI abonenci, ja będę miała od nich jakąś atrakcyjną propozycję dopiero za rok! Czyli płacąc 85 zł miesięcznie mam pakiet, który nowi abonenci dostają za 79,90 zł, a pełen pakiet za 89,90 zł dla NOWYCH abonentów z możliwością rezygnacji z usług Internetowych dla mnie jest za 110,00 zł - jak mi się nie podoba, to na przyszłość mam nauczkę, aby nie przedłużać umowy - tego się dowiedziałam na infolinii. ŻENADA!!! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
POWIEM TAK MIALEM DEKODER NA WYNAJM JAK SKONCZYLA SIE UMOWA ODESLALEM DEKODER ALE ZAPOMNIALEM WLOZYC DO PRZESYLKI PILOTA ALE PILOTA ODESLALEM TYDZIEN POZNIEJ PRZEPROSILEM ZA WYNIKLY Z MOJEJ WINY BLAD .DZISIAJ DOSTALEM NOTE OBCIAZENIOWA ZA PILOTA KTORY POLSAT OTRZYMAL .ANI MYSLA MI GO ODESLAC CHCA KASE ZA PILOTA I MAJA PILOTA .TAKICH OSZUSTOW I ZLODZIEJI TO TYLKO DO SADU skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
niekompetancja brak profesjonalizmu ignorowanie klienta.....odradzam i to bardzo ...nie są solidni nie wywiązują się z umowy i czują się na dodatek bezkarni skomentuj opinię (3) »
użytkownik
Ocena:
Sami oszusci nie polecam nigdy wiecej skomentuj opinię »