Polsat Box (Cyfrowy Polsat)

ul. Łubinowa 4a
03-878 Warszawa

(322 opinii)

Poniższe opinie są opiniami historycznymi. Obecnie możliwość dodawania nowych opinii jest wyłączona. Niektóre opinie podlegały moderacji treści. Nie weryfikowaliśmy, czy osoby tworzące poniższe opinie były klientami opisywanych instytucji lub korzystały z opisywanych usług.

Jesteśmy wiodącą grupą medialną w Polsce, którą tworzą spółki:

Cyfrowy Polsat - największa w Polsce i czwarta co do wielkości w Europie platforma satelitarna oraz

zobacz więcej »

322 Opinie

użytkownik
Ocena:
To juz dno! Reklama bez konca,stare filmy i,powtorkiwakacyjne Klijent byly od 8lat. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Uwaga!!!! Kupiłem internet CP z taryfą Power lte z najwyższym abonamentem i dodatkową kartą sim. W ofercie i regulaminach napisane jest że po wyczerpaniu limitu można korzystać w zasięgu lte bez limitu. Okazało się że na dodatkowej karcie nie mogę w ogóle korzystać jak limit się skończył. Firma nie potrafi rozwiązywać problemu nie odpowiada na maile i telefony....tylko przyjmują zgłoszenia. Co za firma, ostrzegam wszystkich!!! Nie kupujcie tam mają klienta w d***e.... skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
TRAGICZNA PLATFORMA!! Po 10 latach odchodzę z CP. Oferta sportowa beznadziejna. Różnica w abonamencie niewielka w stosunku do NC +. Sparzyłem się dlatego wszystkim odradzam. Odchodzę także z PLUSa. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Jak najgorsza opinia o formie w jakiej traktują klientów!Do podpisania umowy są chętni ale jak trzeba załatwić sprawy formalne żeby rozwiązać umowę same problemy! Zmarła moja mama i musiałam zdać dekodery,niestety nie udało się bo...ONI WYMAGAJĄ NUMERU PESEL MAMY,KTÓREGO NIE MIAŁAM PRZY SOBIE!!! Nie pomogła rozmowa na infolinii(dodam,że z prywatnego telefonu pracownika bo nawet swoim pracownikom nie dają telefonu do kontaktu ze swoją centralą!!!) Nic nie załatwiłam i czeka mnie kolejny kurs przez całe miasto,że by zdać głupie dekodery!!! skomentuj opinię (1) »
użytkownik
Ocena:
Jestem klientem od prawie 2 lat . TRAGEDIA ! najgorsza telewizja i internet z jaki miałem pakiet internetu LTE działa wolniej niż zwykłe 3G w moim telefonie. Nie mówiąc już o tym że np. Pakiet internetu 7GB wyczerpuje się w ciągu 8-9 dni . Dla porównania w konkurencyjnej sieci internet 5GB wystrarcza mi na ok. 20-25 dni . Do tego te żałosne wiadomości na telewizorze, które przerywają oglądanie czegokolwiek . Są to wiadomości typu .. za 3 dni upływa termin płatności ble ble . Nie mówiąc juz nawet co sie dzieje gdy człowiek spózni sie z płatnoscia bo wtedy to juz jest kompletna ,, masakra " !!! NIE POLECAM NIE ZASŁUGUJE NAWET NA PÓŁ GWIAZDKI !!! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Nie polecam, byłem ich klientem 7 lat. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Z Cyfrowym Polsatem związany byłem od lat ..bo to już jest 11 lat współpracy z nim ( jeżeli tak to mozna nazwać ). Po tym okresie mogę z całą pewnością powiedzieć że nie do końca z nimi jest tak dobrze. Zauważyłem że strasznie olewają starych klientów którzy są z nimi od lat. Do tej pory nie miałem z nimi problemów, jednak kiedyś musiały się zacząć. Kiedyś miałem dekoder na własność u nich ( jak chcę płacić to płacę jak nie to nie- taką miałem umowę) . Później wziąłem drugi dekoder już na określony czas. i miałem dwa dekodery. Stwierdziłem po pewnym czasie że potrzebuję dekoder HD bo takiego nie miałem zadzwonili zaproponowali z multiroomem moim warunkiem jednak było to że jeden dekoder zamieniam na dwa HD ( zwykły + mooltiroom ) a drugi rozwiązuje umowę. Na infolini Pan doradził że tak da się zrobić wypowiadam umowę z tego z którego chcę zrezygnować jednak umowa była do lipca a ja podpisowałem w pażdzierniku Pan doradził że mogę wypowiedzieć i zapołacę karę 10 zł za zerwanie umowy. Na to przystałem . Chodziło abym wypowiedział umowę z trzymiesięcznym wypowiedzeniem i kara 10 zł( tak wychodziło to taniej niż płacić za 3 dekodery w tym za ten do lipca. Wysłałem wypowiedzenie przez trzy miesiące jeszcze płaciłem jednak żadna kara nie przyszła do domu . Dzwoniłem tam parę razy jedna Pani powiedeziała że wszystko jest ok jeszcze jeden miesiąc zapłacę i umowa wygasa z karą 10 zł. Następny miesiąc a tutaj zaskoczenie ponaglenie mnie do następnej zapłaty . Oczywiście dzwonię znowu do nich a tutaj Pan mówi że muszę płacić do końca lipca gdyż umowa jest źle wypowiedziana. Jakiś błąd w sformułowaniu wypowiedzenia. Wtedy stwierdziłem że mnie oszukali co dałem jasno do zrozumienia. Pan jedynie odparł że takie mają wypowiedzenie i nic z tym nie zrobią.Muszę płacić za trzy dekodery a jeden leży nieużywany.A co miały znaczyć te moje wielokrotne telefony na infolinię a zapewnienia Pani że wszystko ok. Teraz nawet sobię przypominam że jak podpisywałem tą wcześniejszą umowę na te dekodery HD to parę razy do mnie dzwonili cały czas inny konsultant nawet keidyś jak każdemu już mówiłem że nie chcę trzech dekoderów to jednemu drugi podpowiadał co było słychać w telefonie. Obsługa fatalna jak i traktowanie starych klientów , widać żę ich widocznie za dużo mają. Tak oszukują ludzi . Postanowiłem że zapłacę do lipca i i te dwa dekodery Hd mam do października i wypowiadam umowę i kończę przygodę z Polsatem. Już rozglądam się za inną ofertą u mnie w domu cyfrę miał Ojciec jednak bardzo dużo płacił i dzwonią do ciebie jeszcze częsciej niż polsat. Siostra i Ojciec wypowiedzieli z cyfry siostrze nawet naliczyli karę bo nie zwróciła dekodera w terminie. Jednak po zeszłorocznej nagonce na nich poprawili ofertę pakiety tańsze jak i co było moim zdźwieniem anulowali siostrze karę 300 zł za nie oddanie dekodera w terminie. Widać żę gdy klientów ubywa to i podejście do klienta się zmienia nawet po zerwaniu umowyAle ale i kara UOKiK w wysokości 3,6 mln zł widać żę pomogła. Powinni się jeszcze zająć tym automatycznym przedłużaniem umółw i później 3 miesięcznym wypowiedzeniem . Za to wizerunek poprawia się. Ja już szukam i chyba skorzystam od prywatnego dostawcy który udostępnia mi internet. Od nich z daleka chyb a że oferta się poprawi bo widać że Cyfra idzie ku lepsze . Tylko na jak długo. Tak się traktuje starych klientów olewając ich.A jeszcze dodam multiroom z tą kartą którą co chwilę trzeba przekładać do dekodera fatalny co chwilę blokuję idz i przekładaj kartę , nigdy czegoś takiego. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Witam ! Czytając na forum różne wypowiedzi nie spotkałem się , aby ktoś pisał o wyłączaniu się dekoderów. Posiadam dekoder HD-5000 i po przebywaniu dekodera w stanie spoczynku przez 3 lub 6 godzin /takie opcje są narzucone przez CP/ dekoder zostaje automatycznie wyłączony . Powoduje to niemożność nagrania programów po zaprogramowaniu nagrywarki niezależnej od dekodera i CP. Taką opcję wprowadzono w tym roku. Programowanie nagrań na kilka dni wcześniej nie jest możliwe. Walczę z CP o cofnięcie tego ustawienia już 2 miesiące , jednak bez skutku. Obsługa CP całą sprawę olewa, nie odpowiada na moje interwencje. Otrzymałem tylko informację , że jest to wymóg UE i w ten sposób CP dba o moje niższe zużycie energii . kotek. skomentuj opinię (1) »
użytkownik
Ocena:
Po blisko 2 latach użytkowania LTE z Cyfrowego Polsatu i opłacania słonych rachunków (po 100-120zł miesięcznie) nadeszła nareszcie pora rozstać się z tą firmą. Oczywiście niemal natychmiast po wypowiedzeniu umowy zadzwonił do mnie przyjemniaczek z działu utrzymania klienta i zaczął proponować \"bardzo atrakcyjne, wręcz rewelacyjne warunki przedłużenia oferty\". Okazało się, że pan proponuje mi teraz całe 20GB miesięcznie za jedyne 79,90zł (dotychczas miałem 10GB za 69,00zł) - po prostu szalenie atrakcyjna propozycja. Zacząłem marudzić, że to dla mnie żaden cymes i chyba podziękuję. Na to pan konsultant mówi, że dorzuci jeszcze 3GB od siebie ;-). Razem 23GB - poprosiłem o przesłanie oferty na mail ale okazało się, że to niemożliwe - pewnie mają problem z dostępem do internetu ;-) Podziękowałem za ofertę i powiedziałem, że się zastanowię. Zaraz po rozmowie zajrzałem stronę CP, a tam szok - oferta dla nowych klientów to 30GB za 79,90zł. Konsultant próbował mi wcisnąć za za te same pieniądze o 7GB mniej jako super atrakcyjną ofertę! Tydzień później zadzwoniła do mnie tym razem pani i pyta czy przyjmuję ich wspaniałą ofertę. Ja jej na to, że szczytem chamstwa jest wciskanie wieloletniemu (2 lata pakiet telewizyjny i kolejne 2 lata LTE) klientowi takiego badziewia podczas gdy przypadkowa osoba z ulicy na dzień dobry dostaje od nich dużo lepszą ofertę. Pani po krótkiej konsultacji trochę podbiła propozycję - tym razem 33GB za 69,90zł. Poprosiłem o kilka dni na zastanowienie. I kilka dni później byłem zdecydowany jednak przedłużyć umowę o kolejne dwa lata. Zadzwoniłem do ich działu utrzymania klienta. A tam odebrał kolejny cwaniaczek, a może ten sam co przy pierwszej rozmowie: \"teraz ma pan 10GB, mogę zaproponować 23GB za 79,90, co pan na to?\" Ja na to, że poproszę o ofertę, jaką dostałem od jego koleżanki kilka dni wcześniej. Zapytał jaka to była oferta - przekazałem to co wcześniej usłyszałem od konsultantki. \" Nie, nie, to nie możliwe, za 33GB musiałby pan zapłacić 130zł...\" Odpowiedziałem że nie mamy o czym rozmawiać i zakończyłem rozmowę i temat przedłużenia umowy na LTE z Cyfrowym Polsatem. W mojej decyzji utwierdził mnie ostatni rachunek. Za przekroczenie dopuszczalnego transferu o 880MB muszę dopłacić 17zł. Jedna rada - jeśli tylko masz możliwość, unikaj LTE z CP bo przez dwa lata będziesz słono przepłacał. A jeśli kończy Ci się umowa, to nie wierz w ani jedno słowo tych miłych tzw. konsultantów bo zostaniesz nabity w butelkę. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Zrezygnowałem 3 dni po podpisaniu umowy na internet w CP bo nie poinformowali mnie, że będę przez cały okres umowy płacił za najem routera i modemu, a po 24 m-cach mam zwrócić te urządzenia do PC, po miesiącu czasu przyszedł do mnie rachunek do zapłaty na kwotę 89,05 zł zadzwoniłem do BOK CP i poinformowałem, że miesiąc temu odesłałem im sprzęt i rozwiązałem umowę a przyszedł mi rachunek. Pani z BOK powiedziała żebym nic nie płacił i że będę jeszcze przez klika miesięcy otrzymywał takie rachunki. Po upływie czterech miesięcy dostałem pismo z Syfrowego Polsratu, iż z wyniku błędu systemowego zostały nieprawidłowo naliczone opłaty. Życzymy satysfakcji w korzystaniu z usług CP, pytam jakiej satysfakcji?. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
jestem uzytkownikiem telewizji cyfrowego polsatu 5 lat to najgorsza telewizja własnie rozwiazuje z nimi umowe masakra za wyswietlenia iformacij o zadurzeniu którego niema skomentuj opinię (1) »
użytkownik
Ocena:
ludzie nie nie nie telewizja masakra skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
zepsuł sie dekoder ale nie powiem na dobrych warunkach dostałem nowy skomentuj opinię »