Polsat Box (Cyfrowy Polsat)

ul. Łubinowa 4a
03-878 Warszawa

(322 opinii)

Poniższe opinie są opiniami historycznymi. Obecnie możliwość dodawania nowych opinii jest wyłączona. Niektóre opinie podlegały moderacji treści. Nie weryfikowaliśmy, czy osoby tworzące poniższe opinie były klientami opisywanych instytucji lub korzystały z opisywanych usług.

Jesteśmy wiodącą grupą medialną w Polsce, którą tworzą spółki:

Cyfrowy Polsat - największa w Polsce i czwarta co do wielkości w Europie platforma satelitarna oraz

zobacz więcej »

322 Opinie

użytkownik
Ocena:
Nie polecam tego g**na, zawarłem z nimi umowę miesiąc temu. przez okres 3 miesięcy miałem mieć wszystkie kanały sportowe , hbo, axn, cinemax pod nazwą pakiet max hd za darmo, tak mnie zapewniała ekspedientka podczas podpisywania umowy. pod dwóch tygodniach wszystkie powyższe kanały zostały mi zablokowane, pisałem do nich maile ale zero odzywu, w końcu się dodzwoniłem i powiedziano mi że kanały zostały mi zablokowane bo nie wchodzą w skład pakietu max hd, pytam się więc jakie są te darmowe programy ktore miałem otrzymać, odpowiedź że pakiet bajek, bbc i jakieś kanały arabskie. Nie polecam tych kłamców! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Tutaj wszyscy piszą negatywnie a ja mam Polsat i jestem zadowolony,teraz przymierzam się do internetu LTE ludzie chwalą Pozdrawiam skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
NIE POLECAM!!!!!!!!!!!\r\n3krotnie pytałam w ich oddziale, czy można zakończyć umowę przed terminem (związane ze zmianą miejsca zamieszkania),i za każdym razem otrzymywałam info że nie będzie problemu, żadnej kary, tylko trzeba zachować miesięczny okres wypowiedzenia. Po czym dzwoni do mnie Pan z infolinii że do zapłaty będzie kara 150zł. Na moje zdziwienie i szybkie zakończenie rozmowy z nim, oddzwonił za chwile z info, że kara już się zmniejszyła do 120zł. Co za firma, banda złodziei i tyle!!!!!!! NIE POLECAM nawet najgorszemu wrogowi - nie dość że musiałam zapłacić 2 kolejne rachunki gdzie miałam już neta z innej firmy, to jeszcze kara 120zł. PORAŻKA. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Ludzie nie dajcie się robić w konia ,zanim podpiszecie umowę sprawdźcie jakość usługi .Posiadałem kiedyś usługę bezprzewodowego internetu od prywatnego dystrybutora chodził bez zarzutów tylko był wolny to mnie podkusiło szybki internet do 150 Mb w super cenie oferta tylko dla ciebie.W obecnej chwili mam internet cyfrowego polsatu z prędkością czasami 1Mb/s który się zawiesza ,zrywa transmisje danych. Dzwonisz do nich lub piszesz reklamację to oczywiście nie jest ich wina oni nie gwarantują minimalnej prędkości internetu ,przerywa to wina mojego komputera(jest nowy) albo nagle wyrosły mi drzewa lub domy .Jednym słowem wszyscy są winni tylko nie oni olali nawet rzecznika praw konsumenta .Mają tak skonstruowaną umowę że pozostaje ci sąd.PODPISAŁEŚ UMOWĘ TO PŁAĆ I PŁACZ .Pozdrawiam wszystkich Robert skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Potwierdzam już nie pierwszy raz.Jest to Banda naciągaczy itp.szkoda słów. Rano oglądam telewizję, a za kilka godzin jest komunikat ,, twój dekoder nie ....... \'\'\r\nDzwoniąc jak zwykle trzeba posłuchać muzyki ( do d.....)\r\na potem konsultant zaczyna procedurę sprawdzania klienta,mówi się o co chodzi a konsultant informuje iż sygnał jest wysylany, tylko dekoder trzeba wymienić na nowy. Ludzie nie dajcie się nabić w butelkę jak zrobiłem to JA.Żałuję iż zaufalem tej Bandzie oszustów,ale niedlugo kończę wreszcie z tą bandą oszustów.Pozdrawiam tych którzy to czytają. skomentuj opinię (1) »
użytkownik
Ocena:
29.08., od poczty mam potwierdzenie ze dostarczono przesylke 1.09. No i na tym koniec czterokrotne rozmowy z ..bos.. to strata czasu i pieniedzy do dzis nie odnotowano wplywu przesylki, kiedys jeden z konsultantow powiedzial , ze moze lezy gdzies w magazynie. Biuro zbywa ogolnikami , konsultanci nieprofesjonalni niekompetetni, occzywiscie zadnej rozmowy z przelozonym, nie daja takiej mozliwosci. Robienie w balona i odciaganie zeby klienta splawic. Wiecej nie chce mi sie opisywac tego bagna. Moze mi sie jakos to uda zakonczyc, ale jak wczesniej -nigdy wiecej polsatu, po prostu naciagaczy, kretaczy i wszystko/ skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Najgorszy produkt, nigdy przenigdy nie kupię ich usług, będę każdemu odradza takiego kupna. Oszukiwanie ludzi i dojenie kasy jak najwięcej. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Ogólny wielki badziew, informują że dzięki nim mamy mistrzostwa w siatkówce - a cała prawda to że bez nich byśmy mieli je cały czas, ogólnie nikomu nie polecam, wielka pomyłka jeśli ktoś go wybierze i ogólnie dno w powiązaniu z plusem - niby lte a na modemie mam większą prędkość i to w środku Warszawy skomentuj opinię (1) »
użytkownik
Ocena:
Jestem właśnie po rozmowie / przez infolinię / ze specjalistami \" w czym mogę pomódz?\" / drugi raz w tej samej sprawie w ciągu 2 dni - sprawa dotyczyła niedziałających kilku kanałów, ktore mam aw abonamencie/\r\n\r\nPo 20 min oczekiwania na odebranie telefonu , jeden z tamtejszych \"super pomocnych pracowników\" przez kolejne 20 min sprawdzał pesle, nr karyt CP , potem umowę, i bardzo dziękował za okazaną cierpliwość....,uprzejmie poinformował mnie , że teraz przełączy mnie do działu techicznego, bo tam to już napewno pomogą!\r\n\r\nKolejne kilka minut na słuchaniu koszmarnej melodyjki i tym razem pani Agatka \" w czym mogę pomódz? \" starała się sprawdzić pesele, nr karty CP, warunki umowy,\r\n minęło kolejne 20 min...,\r\n pani Agatka wreszcie odniosła sukces!\r\n Powiedziała abym przez najbliższy czas/ od 20min. do 2godz max. / zostawił włączony dekoder na kanale polsat sport news, a ona ręcznie aktywuje nieaktywne kanały !\r\n\r\nBRAWO !!!\r\n\r\nNie będę opisywał wszystkich głupich tłumaczeń speców \" w czym mogę pomódz\" bo szkoda czasu.\r\n\r\nKontakt z klientem do BANI !!!\r\n\r\n skomentuj opinię (1) »
użytkownik
Ocena:
Najgorsza sieć telewizyjna, z jaką kiedykolwiek miałam do czynienia. Ich niekompetencja, cwanictwo i traktowanie abonamenta jak przedmiotu, który można przełączać (kontakt telefoniczny) kilkanaście razy w ciągu jednego połączenia, doprowadziły do podjęcia decycji o rozwiązania umowy i rezygnacji z usług. Problemy były już na początku, a to nie odbierał (brak sygnału) jeden, dwa, trzy.. kanały z kilkudziesięciu działających. Poinformowano mnie, że co pół roku trzeba ustawiać antenę satelitarną, gdzie mam ją od 15 lat i żaden operator nigdy, tego nie wymagał. Dalej, co miesiąc przed przed upływem terminu wpłaty, na ekranie telewizora pojawiał się natrętnie, przypominający komunikat o wpłacie, a jeżeli nie opłaciłam abonamentu w terminie, pojawiał się komunikat straszący działem windykacji. Zgroza, czułam się jak przestępca. Z kolei kiedy ja prosiłam o włączenie HBO GO, to trwało to dokładnie 6 dni. Dopiero po mojej kilkukrotnej telefonicznej interwencji i tłumaczeniu panu, że nie muszę znać się na oprogramowaniu mojego komputera, żeby uruchomić HBO GO i udzielaniu wielu innych informacji technicznych udało się. Zrezygnowałam więc ze współpracy z firmą i tu zaczęły się dziać różne cuda np. miesiąc przed końcem umowy zepsuł się dekoder, więc wymiana dekodera, następnie codziennie nie odbierały inne kanały, gdzie reszta funkcjonowała . Telefonicznie nie szło się dogadać, dzwoniłam kilkakrotnie i każdy mówił co innego. Doszły oczywiście nieustające nagabywanie telefoniczne, gdzie dopiero po ostrej odmowie mojego męża, dali spokój. Dość, jeszcze dwa tygodnie i żegnaj zjodzieju cyfrowy. skomentuj opinię (2) »
użytkownik
Ocena:
To juz dno! Reklama bez konca,stare filmy i,powtorkiwakacyjne Klijent byly od 8lat. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Uwaga!!!! Kupiłem internet CP z taryfą Power lte z najwyższym abonamentem i dodatkową kartą sim. W ofercie i regulaminach napisane jest że po wyczerpaniu limitu można korzystać w zasięgu lte bez limitu. Okazało się że na dodatkowej karcie nie mogę w ogóle korzystać jak limit się skończył. Firma nie potrafi rozwiązywać problemu nie odpowiada na maile i telefony....tylko przyjmują zgłoszenia. Co za firma, ostrzegam wszystkich!!! Nie kupujcie tam mają klienta w d***e.... skomentuj opinię »