PLUS BANK S.A.

Adres siedziby:
Plus Bank S.A.
aleja Stanów Zjednoczonych 61a
04-028 Warszawa

Infolinia Plus Banku:
801 44 55 66
+48 (61) 8 461 461 (również z zagranicy)

(202 opinii)

Poniższe opinie są opiniami historycznymi. Obecnie możliwość dodawania nowych opinii jest wyłączona. Niektóre opinie podlegały moderacji treści. Nie weryfikowaliśmy, czy osoby tworzące poniższe opinie były klientami opisywanych instytucji lub korzystały z opisywanych usług.

PLUS BANK S.A. (wcześniej INVEST-BANK S.A.), to jeden z pierwszych, prywatnych banków prowadzących działalność od 1991 roku. Obecnie pod…

zobacz więcej »

Dodaj opinię

202 Opinie

użytkownik
Ocena:
Bank, masakra, omijać dalekim łukiem. Przy lokatach dali karty kredytowe, z których w ogóle nie korzystałam. Po zakończeniu lokaty i likwidacji konta po 2 miesiącach dostaje wezwanie do zaplaty kilkunastu złotych. Dlaczego?Podany telefon, podaje "zostaw wiadomośc" akurat uważajcie aby ktoś oddzwonił. Idę do Oddziału, może coś sensownego usłyszę. Wielokrotnie korzystałam z różnych lokat w wielu bankach i nigdy po likwidacji konta nikt mnie nie wzywał do jakichkolwiek wpłat. Albo mają niemoty zatrudnione albo jest to ciche oszustwo . Zobaczymy. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Pieniądze które przelewasz, znikają gdzieś przynajmniej na jeden dzień. Ja podpisałam z nimi umowę w związku z telewizją i to jest jedno wielkie OSZUSTWO, nie chciałam przedłużać umowy z cyfr. polsatem, ale ponieważ mam u nich jeszcze telefon, namówili mnie abym u nich została a aby obniżyć rachunki namówili mnie do założenia konta w plusbanku. Miało być 25 zł mniej już za samo przedłużenie umowy z cyfr. polsatem, oraz po 10 zł mniej: za płacenie ich kartą, oraz bonusy za stałe zlecenie przy płaceniu za tel. i cyfr polsat. Jak na razie nic mi nie obniżyli: - tego bonusu przy przedłużaniu umowy w ogóle nie uwzględnili, - nie uwzględnili drugiego, ponieważ nie płaciłam kartą a przelewy się nie liczą, - zlecenia stałe za telewizję i telefon nieuwzględnione. Rozmowa z panią z reklamacji to jak cofnięcie do późnego PRLU, pomijając że dzwonią do ciebie kiedy jesteś w pracy albo w tramwaju i nie masz możliwości spojrzenia w czasie rozmowy do umowy którą podpisywałeś. Tragedia i chandryczenie się, i pomyśleć że zmieniłam zdanie i podpisałam przedłużenie umowy a mogłam juz mieć ich z głowy. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Chwalą się ofertą na założenie lokaty "na start". Byłem w tym banku bo dają 4% od 10 000 na 3 miesiące. i porażka, bo chciałem upoważnić żonę do tych pieniędzy i tu zaskoczenie żądają za to 20zł. W poważnych bankach ta usługa jest darmowa, więc dla nich jest najlepsze, żeby klient zgasł i forse moją mają za darmo. Złodziejski bank i tyle w temacie. Nie polecam tego banku nawet wrogowi. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Poprostu tragedia popełnili literówkę w moim nazwisku i przez 30 dni niemoge zrobić przelewu konsultanci mówią tylko że im przykro i trzeba czekać na nowe dane i kartę. Swieta zamiecione skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Przyjechalem z Mama usunąć jej konto w plusbanku. W oddziale w Bielsku Białej siedze juz godzinę i tylko jedna Pani obsługuje ludzi, bo reszta wielce zajeta... Mimo iz przez ten czas jedna obsluzyla sobie koleżankę... Czekamy dalej. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Jedna wielka porażka. Pensja stoi w miejscu, roboty nie da rady przerobić (oszczędności na zatrudnieniu). O funduszu ZFŚS zapomnij, nawet na święta nic nie dostaniesz. Właścicielem jest jeden z najbogatszych Polaków, ale wiadomo myśli o sobie niż o pracownikach. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Przepracowała w PLUS BANKU 9 lat z pensją 2.ooo,- brutto . Przez ten okres nie miałam ani jednej podwyżki nie mówiąc już o premii ale miałam aż ośmiu dyrektorów i w pewnym momencie przestałam już liczyć ilu współpracowników. Musiałam też podpisać zobowiązanie, że rezygnuję z waloryzacji pensji bo w innym przypadku będę musiała poszukać innej pracy. Tak więc przez te 9 lat pracowałam nie dla pieniędzy tylko dla tego, że przywiązałam się do klientów i lubiłam swoją pracę, a zarobki mojego męża pozwalały mi na to. Ale przyszedł dzień w którym zaczęli rządzić byli pracownicy ALIOR BANKU. Zaczęły się zwolnienia lub sami się zwalniali naprawdę bardzo dobrzy pracownicy-fachowcy. Tacy są niewygodni. I przyszedł dzień na mnie, dostałam wypowiedzenie. PLUS BANK przestał być bankiem przyjaznym dla klienta. Liczy się tylko sprzedaż za wszelką cenę. Nie jest ważne, że zakłada się "pętle na szyję" kredytobiorcy ważne są punkty, które zdobywa się za sprzedaż kredytu. I tymi punktami "mami " się nowych , młodych pracowników. Im więcej punktów tym bliżej do"premii". To jest wyścig szczurów. Cieszę się, że nie muszę brać w tym udziału. Potencjalni klienci i pracownicy omijajcie ten bank z daleka. skomentuj opinię (1) »
użytkownik
Ocena:
Ludzie unikajcie plus banku-najgorszy z bankow. Raz, że po terminie ważności starej karty kredytowej, nowa wogole nie dotarła na adres korespondencyjny i trzeba było ją zablokowac, dwa, po otrzymaniu następnej karty, która jakoś dotarła, trzeba było ją aktywować. Jednakże aktywacja się nie udała prawdopodobnie z powodu podania mylnego adresu do korespondencji /miesiąc wcześniej adres był zmieniony i podany do wiadomości banku/ i ten właśnie nowy adres był podany pani konsultantce przez telefon. W ten sposób system znowu zablokował kartę następna. Może jest to też przyczyna, że przeniosłem nr telefonu z plusa do play. Ja tu mojej pomyłki się nie dopatrzylem. Czyżby jakieś niedouki siedziały w biurze obsługi. Na połączenie z nimi czekałem prawie 20 minut. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Szkoda sie dziwić . Koleżanki tam pracowały i wszystkie uciekły. Za najniższą krajową kto by się przykladal . Zarządzeń do ogarnięcia mnóstwo, plany sprzedażowe i bieżąca obsługa klientów - nie za dużo wymagań za takie marne pieniądze. Nigdy nie będzie tam obsługi na poziomie do póki zarząd nie zainwestuje w pracownika. skomentuj opinię »
Dodaj opinię