PLUS BANK S.A.

Adres siedziby:
Plus Bank S.A.
aleja Stanów Zjednoczonych 61a
04-028 Warszawa

Infolinia Plus Banku:
801 44 55 66
+48 (61) 8 461 461 (również z zagranicy)

(202 opinii)

Poniższe opinie są opiniami historycznymi. Obecnie możliwość dodawania nowych opinii jest wyłączona. Niektóre opinie podlegały moderacji treści. Nie weryfikowaliśmy, czy osoby tworzące poniższe opinie były klientami opisywanych instytucji lub korzystały z opisywanych usług.

PLUS BANK S.A. (wcześniej INVEST-BANK S.A.), to jeden z pierwszych, prywatnych banków prowadzących działalność od 1991 roku. Obecnie pod…

zobacz więcej »

Dodaj opinię

202 Opinie

użytkownik
Ocena:
Kurnik nie bank .placówki plajtują , we Wrocławiu jest tylko jeden oddział który wypłaca pieniądze tragedia totalna. Jak najszybciej UCISKAM!!!!!!!!. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Osoby na infolinii są niekompetentne Nie wiem czy to z braku wiedzy czy porostu maja nas klientów w głębokim poważaniu NIE POLECAM TEGO BANKU skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Ten bank to porażka! Żadnego kontaktu! A pracownicy nigdy nic nie wiedzą! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Mam konto w tym banku i powiem szczerze chcę je zamknąć, jakiś koszmar.1.Często płatności kartą są blokowane z jakiej przyczyny nie wiem -Pani z banku twierdzi że też tak często ma , 2.powstał minus z powodu banku na moim koncie a tłumaczenie Pani z banku - niby jakieś opłaty bankowe pod koniec miesiąca, 3-na pieniążki czekam około 4-5 dni - niby polityka nie zależna od banku,4.pokazuje różne stany konta-nie wiem dlaczego i Pani z banku też nie wie, 5.infolinia-obsługa i dodzwonić się - nie wymaga chyba komentarza.Nie polecam skomentuj opinię (2) »
użytkownik
Ocena:
Mobbing. Presją, ciągły stres, atmosfera tak gęsta, że można siekiere zawiesić. Pozdrawiam byłą panią dyrektor M [Moderacja] \r\nNie polecam jako pracodawcy. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Oszuści i naciągacze. Początkiem sierpnia dostali pismo ,że chcem zlikwidować konto. Przyszło w połowie sierpnia ,że nie będą przetwarzać moich danych osobowych, bo o to też wystąpiłam. Na koniec sierpnia pobrali z konta 9.90 za prowadzenie plus 15 za wznowienie karty ponieważ ostatniego września stara karta kończyła ważność. I brakło 27 groszy. Wpłaciłam 15 zł żeby nie było. Kilka telefonów na infolinię i za każdym razem inna odpowiedź ( ma zostać na koncie 9.90, nic nie może być na koncie bo nie zamkną jeśli będzie dodatnie saldo, musi być więcej w razie wu, itd. itp.). Udałam się do placówki w innym mieście, bo u mnie nie ma, a tam dostałam informację, że dyspozycja zamknięcia nie skuteczna bo wysłałam do Warszawy pismo, a powinnam do Poznania. Na szczęście konto zamknięte, ale nie podaruję pobranej kasy za kolejny miesiąc oraz za kartę. Idę do rzecznika jeszcze dziś. skomentuj opinię »
Dodaj opinię