PLUS BANK S.A.

Adres siedziby:
Plus Bank S.A.
aleja Stanów Zjednoczonych 61a
04-028 Warszawa

Infolinia Plus Banku:
801 44 55 66
+48 (61) 8 461 461 (również z zagranicy)

(202 opinii)

Poniższe opinie są opiniami historycznymi. Obecnie możliwość dodawania nowych opinii jest wyłączona. Niektóre opinie podlegały moderacji treści. Nie weryfikowaliśmy, czy osoby tworzące poniższe opinie były klientami opisywanych instytucji lub korzystały z opisywanych usług.

PLUS BANK S.A. (wcześniej INVEST-BANK S.A.), to jeden z pierwszych, prywatnych banków prowadzących działalność od 1991 roku. Obecnie pod…

zobacz więcej »

Dodaj opinię

202 Opinie

użytkownik
Ocena:
Witam. Dwa tygodnie dzwonie do Banku Plusa nikt nie odbiera telefonu. Mam zablokowany Identyfikator z hasłem i kartę płatniczą, a Bank przysyła mi sms-y że będę ponosić dodatkowe koszty za nieużytkowanie karty. Zgadzam się z opinią dzeku że dodzwonienie się na infolinię graniczy z cudem. W dodatku dojazd do Banku w jedną stronę to ok. 50km. Ze względu na swoją pracę nie mam czasu pojechać do Banku. ŻAŁUJĘ ŻE PODPISAŁAM UMOWĘ Z TYM BANKIEM. skomentuj opinię (2) »
użytkownik
Ocena:
Bank jako tako ok, z racji na zniżki obowiązujące kiedy masz u nich inne produkty. Mankament jest taki że konto bankowości on-line nie jest przejrzyste. Najciekawsze jest to, że jak urośnie ci minus na koncie nie jest to w żaden sposób wyświetlane, ja dowiedziałam się o tym że mam minus dopiero poprzez sms o powiadomieniu i uprzejmej prośbie o spłatę. Weszłam na konto a tam ani śladu po tym, że rośnie jakieś ujemne saldo? No i skąd się to wzięło drogi banku?No to dzwonie na infolinię, wysyłam prośby o kontakt, nic.. Kiedy po dwóch tygodniach zaczęli ode mnie odbierać telefon, to dopiero wtedy się dowiedziałam co jest powodem ujemnego salda. Szkoda że tak to wygląda, fajnie byłoby gdyby klient miał wgląd mimo wszystko do wszystkich swoich i nie swoich transakcji na SWOIM koncie. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Nie pamiętam żebym mial kiedykolwiek tak słaby kontakt z bankiem, jak z tym. Nie wiem co trzeba zrobić żeby otrzymać odpowiedź na email. Do tego jeszcze ta aplikacja i strona internetowa, nie wiem co robi zarząd, że nie widzi jak daleko w tyle są pod tym względem. Oferta także pozostawia wiele do życzenia. Podsumowując lepiej omijać ich, nawet nie patrzeć że można zrabatować rachunki dzięki temu, nie warty jest tych nerwów! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Bank? Śmiech na sali anie bank. Placówki zamknęli, powstały WPS, gdzie dotychczasowy pracownik plusa nie ma pojęcia jak obsłużyć klienta bankowego, i nie ma co się dziwić bo nie od kredytów/lokat był Plus. A jak traktują pracowników Plus Banku? Jak śmieci delikatnie mówiąc... Żenada nie bank! skomentuj opinię »
Dodaj opinię