PLUS BANK S.A.

Adres siedziby:
Plus Bank S.A.
aleja Stanów Zjednoczonych 61a
04-028 Warszawa

Infolinia Plus Banku:
801 44 55 66
+48 (61) 8 461 461 (również z zagranicy)

(202 opinii)

Poniższe opinie są opiniami historycznymi. Obecnie możliwość dodawania nowych opinii jest wyłączona. Niektóre opinie podlegały moderacji treści. Nie weryfikowaliśmy, czy osoby tworzące poniższe opinie były klientami opisywanych instytucji lub korzystały z opisywanych usług.

PLUS BANK S.A. (wcześniej INVEST-BANK S.A.), to jeden z pierwszych, prywatnych banków prowadzących działalność od 1991 roku. Obecnie pod…

zobacz więcej »

Dodaj opinię

202 Opinie

użytkownik
Ocena:
Wysokość oprocentowania: Bardzo słaba oferta. Bank nie posiada obecnie "żadnego" produktu, która relatywnie przyciągałaby potencjalnych klientów. Generalnie jest drogim bankiem, co dyskredytuje go w porównaniu z innymi bankami typu: "zero opłat za". W Investbanku banku za konto efekt czyli z "darmowym" dostępem do e-banku i darmowymi e-przelewami oraz "darmową" kartą debetową i "darmowymi" bankomatami własnymi muszę co miesiąc zapłacić kilkanaście złotych. Oprocentowanie nie jest negocjowane dla długodystansowych klientów. Obsługa klienta w placówce: mało placówek, mało bezpłatnych bankomatów. Wysokość opłat i prowizji: zero. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Wysokość oprocentowania: standardowa, niczym nie zachwyca. Dostęp internetowy: kobieta w okienku zamiast udzielic informacji odsyła do ulotek, oferta nie przejrzysta. Obsługa klienta w placówce: personel oraz dyrektor banku niekompetentny, każdy z personelu udziela innych informacji na ten sam temat, nieuprzejmy dla klienta, nie potrafią sie przyznac do winy, oddział w krakowie nowej hucie to szczyt niekompetencji, proponuje niezapowiedziana kontrole. Oferta kredytu/ debetu w koncie: standardowa, sztywna i nieelastyczna. Elastyczność oferty: brak elastycznosci. Wysokość opłat i prowizji: standardowa jak w wiekszosci. Oferta kart płatniczych: uboga. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Wysokość oprocentowania: Miałem kilka lokat w tym banku ale po obniżce oprocentowania zmieniłem bank na oferujący lepsze oprocentowanie ,a szkoda , że Invest Bank tak mocno je obniżył !. Dostęp internetowy: Zamknąłem rachunek i nie korzystam z dostępu internetowego w I B.. Obsługa klienta w placówce: Zawsze miło wspominam sympatyczne Panie z obsługi. Oferta kredytu/ debetu w koncie: Nigdy z teko nie korzystałem. Elastyczność oferty: Słaba - powinni moim zdaniem stałym klientom proponować lepsze warunki. Wysokość opłat i prowizji: W "stanach średnich" mogło by być lepiej ale najgorzej też nie jest.. Oferta kart płatniczych: Brak możliwości rezygnacji z karty jest co najmniej niezrozumiały !. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Wysokość oprocentowania: Średnie.nic specjalnego.Przyćmione przez brak kompetencji pracowników,niemiła obsługę,próby wyciągnięcia pieniędzy od Klienta za nic. Dostęp internetowy: strasznie utrudniony dostęp, skomplikowany,przedpotopowy system.. Obsługa klienta w placówce: szkoda gadać.totalnie odradzam ten bank.Drogi,opłaty stosowane do wszystkiego,nie szanują klienta.Obsługa niekompetentna.. Oferta kredytu/ debetu w koncie: Kredyty takie jak i inne produkty-zacofane i bardzo drogie.Odradzam. Elastyczność oferty: mam wrażenie że bank tez zatrzymał się na latach 90-tych pod względem produktów.Odradzam. Wysokość opłat i prowizji: Drogo.Płaci się za wszystko za co się da.. Oferta kart płatniczych: przeciętna.nic specjalnego. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Wysokość oprocentowania: dość wysokie,. Oferta kart płatniczych: kiedyś było super jak można było sprawdzić na wyciągu z bankomatu saldo konta.teraz jest bardzo źle i z ogromną niekorzyścią dla klienta.. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Obsługa klienta w placówce: W Sosnowcu bardzo miło i sprawnie jestem obsługiwany. . Oferta kredytu/ debetu w koncie: Nie korzystam chociaż podczas każdej wizyty jestem informowany o promocyjnych warunkach kredytowych oraz depozytowych. Wysokość opłat i prowizji: Dość wysokie tak jak wszędzie.. Oferta kart płatniczych: Bez pytania o zgodę klientów zmiana kart - nie trafiony pomysł.. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Obsługa klienta w placówce: Normalna komedia. W placówce w Kędzierzynie-Kożlu nie mają nawet kasy, wszystkie formalności załatwiamy z właścicielką banku albo innym pracownikiem. Nie prowadzą monitów konta walutowego euro. To jakby euro u nas nie miało żadnej wartości - komedia. Przez 2 lata prowadzenia tego rachunku nie dostałem nawet żadnej informacji, ile pobierają, ile pozostało mi na koncie euro. Po wielokrotnych próbach i negocjacjach w tej sprawie zwyczajnie mnie "spławiono" Nie polecam również prowadzenia rachunko osobistego w tym banku. . Oferta kart płatniczych: Niezadawalająca. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Bank z którego byłem zadowolony stał się tandetny. Kiedy mam przejściowe problemy odwraca się plecami i z dobrej obsługi zrobiła się tandetna.Żenujące, że mają w nosie klienta, który jest prawie od początku powsta- nia banku. Rezygnuję z niego jak się wyprostuję. -5pkt. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Wysokość oprocentowania: Sprawdziłem sporo banków pod tym względem i stwierdzam , że Invest Bank wypada bardzo dobrze.. Dostęp internetowy: Mam konta także w innych bankach i nie dostrzegam różnic w dostępności internetowej. Obsługa klienta w placówce: Bardzo sobie chwalę obsługę w moim mieście- miło i bez kolejek!. Oferta kredytu/ debetu w koncie: Nie korzystam z tych możliwości więc się nie wypowiadam.. Elastyczność oferty: Taka jak w innych bankach -czyli mizerna. Wysokość opłat i prowizji: Tu niestety wyróżnia się ten bank na (-). Oferta kart płatniczych: Moim zdaniem ostatnio bank " przedobrzył" wysyłając mi Pay Pass nie pytając się czy chcę taką kartę.Będzie to chyba kłopotem dla sporej ilości klientów.. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
beznadzieja ten bank to jakas pomylka skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Super bank Elbląg, obsługa OK , polecam i pozdrawiam obsługę . skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
W minionym roku otrzymałem kartę kredytową. Obsługa super, jasne i kalrowne warunki spłaty. Jeden z nielicznych banków w polsce które wszystko i jasno wytłumaczą niejasności skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
banda oszustów i złodzieji. oszukują zarówno klientów, jak i swoich pracowników, chociażby przez nie wypłacanie prowizji i łamaniem wprowadzonych przez zarząd uchwał skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Obsługa klienta w placówce: Dzownili do mnie,rozmowcy nie przedstawiali sie mowic tylko ze dzwonia z Invest Banku. Pytali o dane i rozlązali sie! . Oferta kredytu/ debetu w koncie: Załątwienie kredytu nie jest wcale takie proste. Spotkalam sie w wieloma przeciwnosciami. Raz mowiono mi tak za chwilke inaczej. w ostatniecznosci okazalo sie ze nie mozna wyslac pieniedzy na konto i musialam znow jechac po odior osobisty. okropienstwo!. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
DNO KOMPLETNE!!!!!!!! Nie piszcie pochwał - widaćw porównywarce że się w skali nie mieści, taki drogi, współczuję tym co siętam kredytują!!! TYLKO PKO BP!!! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Daję max notę za obsługę, bieżące informowanie o wszystkim i za rzetelność. Nie spotkałem się w żadnym innym oddziale jakiegokolwiek banku z czymś tak pozytywnym. Mam na myśli oddział telefoniczny Invest Banku. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Swietny bank dla normalnych ludzi. Klientow traktuje indywidualnie a nie jak kolejny bezprzedmiotowy numerek. Wzielam kkredyt, po kilku miesiacach zmarl mi maz. JEDYNY BANK KTORY ZAWIESIL CALKIEM SPLATY NA 6 MIESIECY DO CZASU UREGULOWANIA MOJEJ SYTUACJI FINANSOWEJ. SA LUDZCY W SYTUACJACH ZYCIOWYCH> INNE BANKI WINNY ISC DO INVEST BANKU NA SZKOLENIA W TRAKTOWANIU I OBSLUDZE KLIENTA> SA REWELACYJNI I BEZPROBLEMOWI> SZYBKA I skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Wysokość oprocentowania: Przyzwoite przy rachunkach typu ror. W końcu na tych kontach się nie oszczędza. od tego są konta oszczednośćiowe. i na tym oprocentowanie jest interesujące. . Dostęp internetowy: łatwy,czytelny,przejrzysty i co najważniejsze bezpieczny. Obsługa klienta w placówce: Kompetentna,przyjemna i bardzo pozytywnie nastawiona do klientów. Oferta kredytu/ debetu w koncie: intersująca. Elastyczność oferty: wg potrzeb. Wysokość opłat i prowizji: nie przeraża w porównaniu z bankami konkurencyjnymi. Oferta kart płatniczych: standardowa:Maestro, Visa na życzenie i oczywiście kredytówka MasterCard. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
"dość" drogo to delikatnie powiedziane, a dyrektor placówki w Częstochowie to cham i prostak. W moim odczuciu chciał kasę za załatwienie kredytu sugerując, że kredyt jest nie do rozbienia. Poszedłem do doradcy finansowego i dostałem kredyt w KB bez problemów. Pracownicy to jeszcze PRLowcy. Elastyczność zerowa. Nie polecam! skomentuj opinię »
Dodaj opinię