PLUS BANK S.A.

Adres siedziby:
Plus Bank S.A.
aleja Stanów Zjednoczonych 61a
04-028 Warszawa

Infolinia Plus Banku:
801 44 55 66
+48 (61) 8 461 461 (również z zagranicy)

(202 opinii)

Poniższe opinie są opiniami historycznymi. Obecnie możliwość dodawania nowych opinii jest wyłączona. Niektóre opinie podlegały moderacji treści. Nie weryfikowaliśmy, czy osoby tworzące poniższe opinie były klientami opisywanych instytucji lub korzystały z opisywanych usług.

PLUS BANK S.A. (wcześniej INVEST-BANK S.A.), to jeden z pierwszych, prywatnych banków prowadzących działalność od 1991 roku. Obecnie pod…

zobacz więcej »

Dodaj opinię

202 Opinie

użytkownik
Ocena:
Złodzieje i nic poza tym okradają swoich klientów na każdym kroku jakieś dziwne prowizje i korekty za prowadzenie konta . skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Wysokość oprocentowania: standardowa czyli niska. Nawet konto oszczędnościowe jest najniższe.. Dostęp internetowy: niby jest ale pracownik sie praktycznie na tym nie zna. Obsługa klienta w placówce: Obsługa jest tak niekompetentna i nieuprzejma, że aż trudno w to uwierzyć, pracownicy, a zwłaszcza dyrektor w jednej z małopolskich placówek potrafi wręcz krzyczeć na klienta i oskarżać wprost o kłamstwo broniąc własnej niekompetencji i niewiedzy. Nie można dać poniżej jednej gwiazdki więc daję 1, ale to i tak o wiele wiele za dużo. Oferta kredytu/ debetu w koncie: przeciętna. Elastyczność oferty: Oferta nie elastyczna. Wysokość opłat i prowizji: Opłaty ciągle podnoszą, nie informując o tym klienta. Oferta kart płatniczych: Nie można założyć konta bez obowiązkowej karty. . skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Wysokość oprocentowania: Kiedy założyłam lokatę w tym banku oprocentowanie było wysokie. Jednak od dłuższego czasu systematycznie spada i jest nieatrakcyjne. Myślę, że wycofam moje oszczędności.. Elastyczność oferty: Żadna. Trzeba przyjść po odsetki dokładnie tego dnia kiedy lokata wygasa (lub odnawia się automatycznie). Twoja sprawa czy zdążysz. Jeśli bank będzie miał "przerwę techniczna" i nie załatwisz sprawy to twoje zmartwienie i problem. Stracisz odsetki za jeden dzień, chyba, że nazajutrz też będzie przerwa techniczna, to wtedy stracisz odsetki za dwa dni, aż stracisz cierpliwość.. Możliwość negocjacji oferty: Żadna. Chyba, że powierzysz im 10 milionów to może. Drobny ciułacz raczej nie ma szans wiele zyskać.. Minimum formalności: Bzdura. Aż za dużo formalności. Np. Kiedy załatwiałam formalności z kontem mojej mamy (mam pełnomocnictwo) niezbyt rozgarnięta panienka poinformowała mnie, że zmieniły się przepisy i mama musi przyjść do banku cos podpisać. Przyprowadziłam ją po kilku tygodniach, bo ze względu ma jej stan zdrowia nie dało się wcześniej. Wówczas okazało się, że nikt nie wie o co mogło chodzić, a głupawa pracownica wszystkiego się wyparła. Chcieli pewnie sprawdzić czy mama jeszcze żyje. Tak to odebrałyśmy.. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Nie sądziłem, że ten bank tak pozytywnie mnie zaskoczy. \r\nDostałem kredyt gotówkowy na naprawdę dobrych warunkach ze stałymi ratami przez cały okres spłaty. Bardzo miła obsługa. (Bank na śląsku) Założyłem już tam nawet konto. Dziękuję za podejście do klientów, aż się chce was odwiedzać. skomentuj opinię (2) »
użytkownik
Ocena:
złodzieje i naciągacze oszukali 157 osób w jaśle i mają czelność domagać się pieniędzy z wyłudzeń? skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Wysokość oprocentowania: atrakcyjne oprocentowanie przy dużej kwocie kredytu, 45 000zł oprocentowanie 10,5% . Dostęp internetowy: -. Wysokość opłat i prowizji: założyłem konto, które jest bezpłatne i dostałem tylko 1% prowizji. Żaden bank nie zaoferował lepszej oferty.. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Wysokość oprocentowania: marne jakk wszędzie. Dostęp internetowy: dostęp dobry ale pieniadze po operacjach widoczne bardzo póżno koszty są pod słowem "inne" a ja chciałbym dokładnie wiedzieć za co banka zabiera pieniądze . skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
wcale nie jest tak drogo. Mam konto Lider i płacę 2 zł tylko za kartę i przelew przez internet 0,90 gr. Jestem super zadowolona z obsługi.Pozdrawiam rewelacyjne Panie z Krotoszyna i Kalisza- tam jest najlepsza obsługa. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
A ja powiem, że oddział w Krotoszynie to rewelacyjna i rzetelna obsługa. Wszystko dokładnie mi przedstawiono, bez owijania w bawełnę i oszustwa nt kosztów. W innych bankach nie powiedzieli o wszystkich opłatach itp. Poza tym mają rewelacyjny tani kredyt gotówkowy na 20-lecie w całym czerwcu bez prowizji i niskie oprocentowanie.Sprawdźcie sami na ich stronie.Pozdrawiam miłe Panie z Krotoszyna!!! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Wysokość oprocentowania: Praktycznie 0. Dostęp internetowy: Niby jest ale pracownicy nie są przeszkoleni by opowiedzieć o tym klientom, nie potrafią zachęcić. Obsługa klienta w placówce: Choć jest kilka okienek nie raz trzeba czekać na obsługę, bo pracownika nie ma ma przerwę lub rozmawia przez komórkę. Pracownicy nie mają wiedzy są nieuprzejmi, nie ma z nimi kontaktu. Oferta kredytu/ debetu w koncie: Pracownicy nie potrafia odpowiedzieć skąd z dnia na dzięń oprocentowanie z 16 skoczyło do 22%. Totalne dno. Elastyczność oferty: Oferta nie elastyczna. Wysokość opłat i prowizji: niczym nieusprawiedliwione naliczanie opłat i procentów. Oferta kart płatniczych: nie można wypłacać mniej niż 50zł.Opłaty za duże. brak elastycznośći. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Wysokość oprocentowania: Bardzo słaba oferta. Bank nie posiada obecnie "żadnego" produktu, która relatywnie przyciągałaby potencjalnych klientów. Generalnie jest drogim bankiem, co dyskredytuje go w porównaniu z innymi bankami typu: "zero opłat za". W Investbanku banku za konto efekt czyli z "darmowym" dostępem do e-banku i darmowymi e-przelewami oraz "darmową" kartą debetową i "darmowymi" bankomatami własnymi muszę co miesiąc zapłacić kilkanaście złotych. Oprocentowanie nie jest negocjowane dla długodystansowych klientów. Obsługa klienta w placówce: mało placówek, mało bezpłatnych bankomatów. Wysokość opłat i prowizji: zero. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Wysokość oprocentowania: standardowa, niczym nie zachwyca. Dostęp internetowy: kobieta w okienku zamiast udzielic informacji odsyła do ulotek, oferta nie przejrzysta. Obsługa klienta w placówce: personel oraz dyrektor banku niekompetentny, każdy z personelu udziela innych informacji na ten sam temat, nieuprzejmy dla klienta, nie potrafią sie przyznac do winy, oddział w krakowie nowej hucie to szczyt niekompetencji, proponuje niezapowiedziana kontrole. Oferta kredytu/ debetu w koncie: standardowa, sztywna i nieelastyczna. Elastyczność oferty: brak elastycznosci. Wysokość opłat i prowizji: standardowa jak w wiekszosci. Oferta kart płatniczych: uboga. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Wysokość oprocentowania: Miałem kilka lokat w tym banku ale po obniżce oprocentowania zmieniłem bank na oferujący lepsze oprocentowanie ,a szkoda , że Invest Bank tak mocno je obniżył !. Dostęp internetowy: Zamknąłem rachunek i nie korzystam z dostępu internetowego w I B.. Obsługa klienta w placówce: Zawsze miło wspominam sympatyczne Panie z obsługi. Oferta kredytu/ debetu w koncie: Nigdy z teko nie korzystałem. Elastyczność oferty: Słaba - powinni moim zdaniem stałym klientom proponować lepsze warunki. Wysokość opłat i prowizji: W "stanach średnich" mogło by być lepiej ale najgorzej też nie jest.. Oferta kart płatniczych: Brak możliwości rezygnacji z karty jest co najmniej niezrozumiały !. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Wysokość oprocentowania: Średnie.nic specjalnego.Przyćmione przez brak kompetencji pracowników,niemiła obsługę,próby wyciągnięcia pieniędzy od Klienta za nic. Dostęp internetowy: strasznie utrudniony dostęp, skomplikowany,przedpotopowy system.. Obsługa klienta w placówce: szkoda gadać.totalnie odradzam ten bank.Drogi,opłaty stosowane do wszystkiego,nie szanują klienta.Obsługa niekompetentna.. Oferta kredytu/ debetu w koncie: Kredyty takie jak i inne produkty-zacofane i bardzo drogie.Odradzam. Elastyczność oferty: mam wrażenie że bank tez zatrzymał się na latach 90-tych pod względem produktów.Odradzam. Wysokość opłat i prowizji: Drogo.Płaci się za wszystko za co się da.. Oferta kart płatniczych: przeciętna.nic specjalnego. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Wysokość oprocentowania: dość wysokie,. Oferta kart płatniczych: kiedyś było super jak można było sprawdzić na wyciągu z bankomatu saldo konta.teraz jest bardzo źle i z ogromną niekorzyścią dla klienta.. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Obsługa klienta w placówce: W Sosnowcu bardzo miło i sprawnie jestem obsługiwany. . Oferta kredytu/ debetu w koncie: Nie korzystam chociaż podczas każdej wizyty jestem informowany o promocyjnych warunkach kredytowych oraz depozytowych. Wysokość opłat i prowizji: Dość wysokie tak jak wszędzie.. Oferta kart płatniczych: Bez pytania o zgodę klientów zmiana kart - nie trafiony pomysł.. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Obsługa klienta w placówce: Normalna komedia. W placówce w Kędzierzynie-Kożlu nie mają nawet kasy, wszystkie formalności załatwiamy z właścicielką banku albo innym pracownikiem. Nie prowadzą monitów konta walutowego euro. To jakby euro u nas nie miało żadnej wartości - komedia. Przez 2 lata prowadzenia tego rachunku nie dostałem nawet żadnej informacji, ile pobierają, ile pozostało mi na koncie euro. Po wielokrotnych próbach i negocjacjach w tej sprawie zwyczajnie mnie "spławiono" Nie polecam również prowadzenia rachunko osobistego w tym banku. . Oferta kart płatniczych: Niezadawalająca. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Bank z którego byłem zadowolony stał się tandetny. Kiedy mam przejściowe problemy odwraca się plecami i z dobrej obsługi zrobiła się tandetna.Żenujące, że mają w nosie klienta, który jest prawie od początku powsta- nia banku. Rezygnuję z niego jak się wyprostuję. -5pkt. skomentuj opinię »
Dodaj opinię