PLUS BANK S.A.

Adres siedziby:
Plus Bank S.A.
aleja Stanów Zjednoczonych 61a
04-028 Warszawa

Infolinia Plus Banku:
801 44 55 66
+48 (61) 8 461 461 (również z zagranicy)

(202 opinii)

Poniższe opinie są opiniami historycznymi. Obecnie możliwość dodawania nowych opinii jest wyłączona. Niektóre opinie podlegały moderacji treści. Nie weryfikowaliśmy, czy osoby tworzące poniższe opinie były klientami opisywanych instytucji lub korzystały z opisywanych usług.

PLUS BANK S.A. (wcześniej INVEST-BANK S.A.), to jeden z pierwszych, prywatnych banków prowadzących działalność od 1991 roku. Obecnie pod…

zobacz więcej »

Dodaj opinię

202 Opinie

użytkownik
Ocena:
karty na okaziciela przedpłacone nieaktywne a na dokumentacji pisze ze aktywne .Kłamcy i oszusci skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Mam konto w tym banku od 4 m-cy i dalej nie mogę z niego korzystać. Samo otwarcie trwało przeszło m-c, a teraz nie działa podpis elektroniczny. Kontakt z BOK poniżej krytyki. Umawiają się na termin a póżniej nikt nie oddzwania. Stanowczo odradzam ten "bank". skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Stał się tragiczny Placówki prawie wszystkie (w Warszawie) zlikwidowali, dostęp internetowy (24.09.2014) nie działa skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
UWAGA! \"Firma\" nastawiona na wyzysk... Nigdzie nie dostajesz informacji ze 6zł zostało pobrane, jak w kazdym banku na jekies pierdoły, ale tu patrzysz salo 0zł, w skrzynce 0 powiadomień listów, żadnej informacji że należy zapłacić. Po czym dostajecie monit i macie do zaplacenia 6zł+15zł za monit, piszecie do nich maila z reklamacja, za czym rozpatrzyli przysłali kolejny monit wart 15zł, dzwonicie do obsługi i odbiera pani Katarzyna F. i nic nie moze poradzić ani zmienic wyjasnic poza swoja nieprzyzwoicie nie mila postawa i obcesowoscia, az wrecz frustruje tym bardziej... Jakim prawem o 6 zł mozna wysylac monit o wartosci niemal 3krotnym kwoty powodu a nastepnie kolejny tworzac 6krotne obciążenie.... OSZUSCI!!!! Przestrzegam! skomentuj opinię (1) »
użytkownik
Ocena:
Dotyczy lokat internetowych zakładanych online Całkowity brak profesjonalizmu i lekceważenie własnych Regulaminów. Zgodnie z cyt. regulaminem potwierdzenie otwarcia powinno być przesłane następnego dnia roboczego. Zapis jest fikcją bowiem konieczna jest stanowcza interwencja ażeby wydrzeć im to potwierdzenie z gardła. Następny hak to preferowane przez Bank lokaty Internetowe bez konta w Plusie są tak skonstruowane, że ewentualna likwidacja lokaty obarczona jest koniecznością osobistego stawiennictwa i złożenie dyspozycji w Oddziale. Czasami to wizyta 100 lub więcej km., która ma zniechęcić "klienta"? Każdy użytkownik internetu ma możliwość nabrać się na te plewy - nawet z "Bździszowa Dolnego" Całkowitym skandalem jest brak możliwości wskazania pełnomocnika w chwili składania wniosku online. Życie jest kruche, śmierć lub inne nieszczęście możliwe. Plus ma radę jak wyżej - wizyta w Oddziale i kolejna dyspozycja ustanowienia pełnomocnika. Zaczynając współpracę z ww. Bankiem nie czytaj o ich rzekomych sukcesach i przyjazności -czytajcie uważnie warunki, regulaminy i opinie klientów. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
NIE POLECAM istne jaja . Biorąc kredyt... ...zażądali prócz zaświadczenie druk RMUA potem RCA (RCA jest poświadczony w ZUS ) TERAZ ZAŚWIADCZENIE O WYSOKOŚCI ODPROWADZANYCH SKŁADEK PRZEZ PRACODAWCĘ . Pytanie kogo oni sprawdzają mnie czy pracodawcę ? może jeszcze zrobić szefowi zdjęcie jak dzisiaj ubrany przyszedł do pracy . GODNE POŻAŁOWANIA . Szef powiedział że ma już dość wystawiania i jeżdżenia po jakieś zaświadczenia . Za chwilę zamiast kredytu to i pracy nie będzie skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Klientem Plus Bank(d.Invest) jestem od 2003r. Przemiła dyskretna obsługa,uprzejma,szybka. Żadnych zmian nie mam w planie! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Przestrzegam przed tym bankiem ludzi aktywnych - przelew idzie 3 dni, po założeniu konta czekasz w nieskończoność aż uzyskasz nr do logowania, jakiś pan robi to ręcznie. W ciągu dnia nie jesteś w stanie zrobić przelewu przez internet bo jest nieustanna przerwa techniczna. Ja rozumiem, że nowy bank może mieć początkowe problemy techniczne, ale to jest tylko zmiana nazwy z Invest Bank na Plus Bank, a nie zmiana właściciela i aktywów. Posiadać takie konto to cofnięcie się do roku 1989. Panie Zygmunt Solorz-Żak to nie te czasy - zapraszamy do przyszłości 2014 r. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
nie polecam tego banku powodu ze nie umią prostej transakcji takiej jak wyslac kase na rachunek dopiać zapąłciłem 10 zł za przelew jeszcze wpłata nie doszła czekam juz 2 dni kasy niema u mego operatora musze sie tlumaczyć operatorowi ze kasy nie dostal bo bank sobie moja kasa sobie robi dobrze skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Faktycznie trauma do końca życia!!! choćbyś... ...odwiedzała bank kilka razy dziennie czy tygodniowo, za każdym razem musisz okazać dowód do wglądu - mają strasznie "kulawy" system (nie pamięta osoby wpłacającej) mówię o wpłacie (WPŁACIE!!!) zawsze na to samo konto!!! pomijam fakt, że jedna osoba przy np. omawianej wpłacie (500zł) obsługiwana jest 20/25 minut dobrze że nie ma kolejek do Pań obsługujących, bo BANK zablokowałby się na tydzień!!! skomentuj opinię (1) »
użytkownik
Ocena:
Niekompetentna obsługa i niekulturalna. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
ten bank to totalna pomyłka-naciągają ludzi,omijajcie go szerokim łukiem ludziska skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Bardzo chwalę sobie Invest Bank i nie zamierzam zamieniać go na żaden inny! To bank z tradycjami w którym wiem, że moje pieniądze są bezpieczne. Mają bardzo szeroki wachlarz usług i rozpieszczają swoich klientów promocjami. Bardzo spodobała mi się możliwość wzięcia taniego Kredytu Plus do końca czerwca - przy okazji można wziąć udział w konkursie, dokończyć frazę "nie ma jak w Banku" i można wygrać iPady i smartfony :) Kredyty tanie, opłaty za prowadzenie konta - bardzo niskie... Mi się ten bank podoba :) skomentuj opinię (1) »
użytkownik
Ocena:
Powiem szczerze jeden z najgorszych banków z jakim współpracowałem. Jestem księgowym i mam styczność z wieloma różnymi bankami, w invest mieliśmy kiedyś kilkadziesiąt rachunków, na dzień dzisiejszy mamy ich jeszcze 5 i to nie na długo. Do czego się można przyczepić, głównie do samej obsługi, trudno się współpracuje z ludźmi którzy na danych stanowiskach pracują góra kilka miesięcy. Rotacja w pracownikach po prostu przerażająca, ledwo jeden się czegoś nauczy (oczywiście na błędach) to go wymieniają na nowego i zabawa zaczyna się od nowa. Teraz to nawet żeby się do placówki w Warszawie dodzwonić, trzeba walić do Poznania i czekać, aż ktoś z Poznania poinformuje tego z Warszawy, że ma zadzwonić (paranoja). Ogólnie bank nie wart uwagi, głownie ze względu na słabą obsługę i wysokie koszty prowadzenia konta. Nie jestem osobą bardzo wymagającą ale na Boga, ile razy można się pomylić w drukowaniu kilku miesięcznych wyciągów ? I to żeby ktoś jeszcze wziął to do siebie na przyszłość, ale taka sytuacja powtarza się co miesiąc, naprawdę z całego serca nie polecam. skomentuj opinię (1) »
użytkownik
Ocena:
bardzo drogi bank, mam w nim ROR od 1999r a pracownik na moje pytanie czy możemy zmienic na konto tansze (15 zł?) bo wiem że mają niższe opłaty za prowadzenie kazał mi zamknąc konto jak mi się nie podoba?????????????? więc to uczyniłam tylko o wiele za późno. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Wysokość oprocentowania: Korzystne oprocentowanie, lepsze niż w innych bankach. Minimum formalności: Wystarczy tylko dowód osobisty, a pracownik banku w kilka minut wydrukuję umowe i po sprawie. . Obsługa klienta w placówce: Obsługa klienta na najwyższym poziomie, zawsze mili i uprzejmi, schludnie ubrani, a do tego zawsze uśmiechnięci.. Wysokość opłat i prowizji: Jeżeli chodzi o konto oszczędnościowe to brak opłat, co bardzo sobie chwalę.. skomentuj opinię »
Dodaj opinię