PLUS BANK S.A.

Adres siedziby:
Plus Bank S.A.
aleja Stanów Zjednoczonych 61a
04-028 Warszawa

Infolinia Plus Banku:
801 44 55 66
+48 (61) 8 461 461 (również z zagranicy)

(202 opinii)

Poniższe opinie są opiniami historycznymi. Obecnie możliwość dodawania nowych opinii jest wyłączona. Niektóre opinie podlegały moderacji treści. Nie weryfikowaliśmy, czy osoby tworzące poniższe opinie były klientami opisywanych instytucji lub korzystały z opisywanych usług.

PLUS BANK S.A. (wcześniej INVEST-BANK S.A.), to jeden z pierwszych, prywatnych banków prowadzących działalność od 1991 roku. Obecnie pod…

zobacz więcej »

Dodaj opinię

202 Opinie

użytkownik
Ocena:
A mnie niepokoi brak danych finansowych o Plus Banku za 2014 rok. Ma coś do ukrycia? skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Najgorsza obsluga jaką miałem.. Przestrzegam przed bankiem w Gdansku na ulicy Stągiewnej. Pani ktora tam pracuje chyba w ogole nie zna zasad dobrego wychowania. Traktuje klientów jak jakichs petentow ktorych trzeba jak najszybciej obslużyć.. Przestrzegam przed Pania w blond wlosach do ramion w wieku okolo 50 lat. Widać że jest coś z nią nie tak jak nawet do wspolpracownikow przy mnie odnosila sie jak ktos nie mający za grosz szacunku. Totalna porażka skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Ten bank to masakra, nikomu nie polecam , na kartę oczekuję się miesiąc czasu jak nie dłużej, mam już to konto bardzo długo i do dziś nie doczekałam się nawet tych pasów do konta w internecie, te mobilne pierdoły co miały przyjść na telefon żeby móc się zalogować , do dziś się nie doczekałam, a jak się dzwoni do centrum obsługi klienta , podobno czynne pon-sob w godzinach 8:00 -21:00 , o której kolwiek się nie dzwoni , to sekretarz zawsze odpowiada jedno zdanie : Obecnie wszyscy nasi konsultanci są zajęci (i muzyczka w tle ) i tak jest za każdym razem !!!! nie polecam ... skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Klientow coraz mniej i wcale mnie to nie dziwi, wiele razy sama musialam odbijac sie od sciany. Jak chca cos sprzedac to potrafia wejsc w tylek, ale jak pojawia sie problem to wtedy nie ma nikogo do pomocy.\r\n skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Jestem ich klientem ich od prawie dwudziestu lat . ostatnio zaczęli się zachowywać jak banda amatorów , a ja czyli klient jestem niepotrzebnym elementem ich układanki Ostatnio zmienili swoją siedzibę Wszystko było by fajnie gdyby zadbali o to by powiadomić zakład energetyczny który wysyłał do nich moje rachunki Oni wyszli z założenie to mój obowiązek . ciekawa troska o klienta . Po wielokrotnych monitach ,zdobyli się na przyznanie mi racji , że to jednak oni zmienili swój adres a nie ja . Pomyślałem sobie że każdy ma prawo do robienia błędów , ale jak przeprasza no to należy przyjąć to za dobrą monetę i iść dalej . A tu niespodzianka kolejny rachunek niezapłacony , a na moją interwencje odpowiadają że nie dostali rachunku Całkowicie zapomnieli że dwa miesiące temu właśnie za to mnie przepraszali Nie jestem przedstawicielem innego banku który próbuje w ten sposób zniechęcić potencjalnych klientów do założenie konta w konkurencyjnym banku. Nie podaję też więcej szczegółów tak by nie zdradzić oddziału , ale pracownik plusbanku zapewne z łatwością dojdzie do tego w jakim to było mieście , a pani dyrektor tego oddziału z całą pewnością domyśli się kim jestem Mogę jeszcze opisać kilka innych historii , ale myślę że szkoda czasu wszystkich czytelników / Reasumując nie polecam tego banku żadnemu ze znanych i nieznanych mi osób Pozdrawiam skomentuj opinię (1) »
użytkownik
Ocena:
Ponad miesiąc oczekiwania na wydanie karty do konta. Jeszcze nie dostałem ciekawe ile im to zajmie. Kilka ponagleń e-mailem. Walczą dalej... Opcja dla cierpliwych i mało wymagających... skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Wysokość oprocentowania: w obecnych czasach nie znajdzie się lepszego niestety;/. Dostęp internetowy: średni. Obsługa klienta w placówce: brak wyraźnego standardu, ale ciepło i uprzejmość są chyba ważniejsze od wyśrubowanych standardów. Oferta kredytu/ debetu w koncie: nie najgorsza. Elastyczność oferty: jestem zadowolony. Wysokość opłat i prowizji: jeżeli ktoś czyta to z Banku, to warto pomyśleć że konkurencja ma niższe. Oferta kart płatniczych: sama oferta ok, nie korzystałem. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
obsługa miła, chociaż widać ze natłok procedur ich przytłacza. Myślę że pomysl połączenia w grupie super tylko czy nie za wcześnie jak na możłiwości polskie? Wszyscy negatywnie oceniający czy moge prosić o rzetelną informację gdzie spotkaliście się z przejawami niekompetencji mam na myśli oddziały, czy problemem jest tylko czas? ja narazie ejstem zadowolona, a te oczernianie odczytuje jako działanie konkurencji... skomentuj opinię (2) »
użytkownik
Ocena:
Jakaś tragedia. Założyłem konto tylko dlatego, że kolega pracuje w plusie i muszą wyrobić jakieś plany sprzedażowe w tym m.in. sprzedać konta do tego banku. Zgodziłem się i dałem szansę temu kontu. Chciałem na to konto przelewać jakieś środki i nie ruszać ich, konto użytkowe mam w BZWBK (z którego nota bene jestem bardzo zadowolony). Przelałem wczoraj z konta BZWBK na Plusbank 1000 zł, teraz wchodzę (godz. 23.00 więc co miało zostać zaksięgowane w ciągu dnia, to już powinno być na koncie) a tu saldo 996,50, dostępnych środków 0,00 zł! To jakieś jaja są. Ile można czekać aż przyjdzie jeden przelew?! Czym prędzej chcę zamknąć to konto i otworzyć w jakimś normalnym banku... skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
nie bierzcie kredytu w tym banku nawet jak spłacacie zgodnie z umową neka was firma z Wrocławia getbec która telefonicznie przypomina i monitoruje kilka razy w miesiacu o kazdej porze dnia i nocy takze w niedziele i swieta bankowi jest to bardzo na ręke mimo moich interwencji nic sie nie zmieniło bardzo przestrzegam skomentuj opinię (1) »
użytkownik
Ocena:
karty na okaziciela przedpłacone nieaktywne a na dokumentacji pisze ze aktywne .Kłamcy i oszusci skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Mam konto w tym banku od 4 m-cy i dalej nie mogę z niego korzystać. Samo otwarcie trwało przeszło m-c, a teraz nie działa podpis elektroniczny. Kontakt z BOK poniżej krytyki. Umawiają się na termin a póżniej nikt nie oddzwania. Stanowczo odradzam ten "bank". skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Stał się tragiczny Placówki prawie wszystkie (w Warszawie) zlikwidowali, dostęp internetowy (24.09.2014) nie działa skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
UWAGA! \"Firma\" nastawiona na wyzysk... Nigdzie nie dostajesz informacji ze 6zł zostało pobrane, jak w kazdym banku na jekies pierdoły, ale tu patrzysz salo 0zł, w skrzynce 0 powiadomień listów, żadnej informacji że należy zapłacić. Po czym dostajecie monit i macie do zaplacenia 6zł+15zł za monit, piszecie do nich maila z reklamacja, za czym rozpatrzyli przysłali kolejny monit wart 15zł, dzwonicie do obsługi i odbiera pani Katarzyna F. i nic nie moze poradzić ani zmienic wyjasnic poza swoja nieprzyzwoicie nie mila postawa i obcesowoscia, az wrecz frustruje tym bardziej... Jakim prawem o 6 zł mozna wysylac monit o wartosci niemal 3krotnym kwoty powodu a nastepnie kolejny tworzac 6krotne obciążenie.... OSZUSCI!!!! Przestrzegam! skomentuj opinię (1) »
użytkownik
Ocena:
Dotyczy lokat internetowych zakładanych online Całkowity brak profesjonalizmu i lekceważenie własnych Regulaminów. Zgodnie z cyt. regulaminem potwierdzenie otwarcia powinno być przesłane następnego dnia roboczego. Zapis jest fikcją bowiem konieczna jest stanowcza interwencja ażeby wydrzeć im to potwierdzenie z gardła. Następny hak to preferowane przez Bank lokaty Internetowe bez konta w Plusie są tak skonstruowane, że ewentualna likwidacja lokaty obarczona jest koniecznością osobistego stawiennictwa i złożenie dyspozycji w Oddziale. Czasami to wizyta 100 lub więcej km., która ma zniechęcić "klienta"? Każdy użytkownik internetu ma możliwość nabrać się na te plewy - nawet z "Bździszowa Dolnego" Całkowitym skandalem jest brak możliwości wskazania pełnomocnika w chwili składania wniosku online. Życie jest kruche, śmierć lub inne nieszczęście możliwe. Plus ma radę jak wyżej - wizyta w Oddziale i kolejna dyspozycja ustanowienia pełnomocnika. Zaczynając współpracę z ww. Bankiem nie czytaj o ich rzekomych sukcesach i przyjazności -czytajcie uważnie warunki, regulaminy i opinie klientów. skomentuj opinię »
Dodaj opinię