PLUS BANK S.A.

Adres siedziby:
Plus Bank S.A.
aleja Stanów Zjednoczonych 61a
04-028 Warszawa

Infolinia Plus Banku:
801 44 55 66
+48 (61) 8 461 461 (również z zagranicy)

(202 opinii)

Poniższe opinie są opiniami historycznymi. Obecnie możliwość dodawania nowych opinii jest wyłączona. Niektóre opinie podlegały moderacji treści. Nie weryfikowaliśmy, czy osoby tworzące poniższe opinie były klientami opisywanych instytucji lub korzystały z opisywanych usług.

PLUS BANK S.A. (wcześniej INVEST-BANK S.A.), to jeden z pierwszych, prywatnych banków prowadzących działalność od 1991 roku. Obecnie pod…

zobacz więcej »

Dodaj opinię

202 Opinie

użytkownik
Ocena:
Możliwosc obnizenia kosztow np mediow! Przystepne i proste produkty np rach z netowymi przelewami. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Bank tragiczny! Chomika bym im nie dał pod opiekę, a co dopiero pieniądze przelewać. Nie Polecam, Mam w plusie 3 telefony na abonament, internet i tv od cyfrowego, razem płacę prawie 380zł, więc konto miało być darmowe i nie było! Oszuści poprostu! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Bank którego nie polecam ,rozmowa z konsultantem kosztuje krocie ,nawet w plusie .Po za tym konsultant ,stara się przedłużać i nabijać kasę za połączenie . a oczekiwanie na rozmowę z nim trwa wieki . Ja mam tam konto niestety tylko dlatego bo mam tańsze rachunki w Plusie i Polsacie ,ale to tylko dlatego .Mam teraz wątpliwości ,czy nie będzie drożej biorąc pod uwagę ukryte opłaty ,np za połączenia z konsultantem czy inne. skomentuj opinię (1) »
użytkownik
Ocena:
NAJGORSZY BANK W JAKIM KIEDKOLWIEK MIALEM KONTO,. JESTEM ZMUSZONY MIEĆ TO KONTO, NIE KORZYSTAM Z KARTY BANKOMATOWEJ. ZAPOMNIAŁEM PIN, NA NOWY CZEKA SIĘ OKOŁO DWÓCH TYGODNI I KOSZTUJĘ 20ZŁ. W TYM CZASIE KTOŚ MOŻE BYĆ BEZ ŚRODKÓW DO ZYCIA, TAK JA W TYM PRZYPADKU. A DO NAJBLIŻSZEGO ODDZIAŁU MAM PONAD 50 KM. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Świetny bank godny zaufania i polecenia darmowe konto szybko pieniazki na koncie sa my z mezem jestesmy zadowoleni.polecamy skomentuj opinię (1) »
użytkownik
Ocena:
Ja sie z poprzedniczkami nie zgadzam ja mam w plus banku konto zalozone i mam darmowe za nic mi nie pobieraja jestem zadowoloma i z reszta u mnie rodzina tez ma u nich konto.Polecam innym :) skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Nie polecam. Mam konto od 3 lat, posiadam przymusową kartę, z której nie korzystam, a płacę za nią coraz więcej - teraz 9 zł/mies. Do tego pobierają mi pieniądze za każde zalogowanie się do elektronicznego konta bankowego. Mam konto jeszcze w 2 różnych bankach i żaden nie pobiera mi takich opłat jak Plusbank, z którym mam nadzieję w najbliższym czasie się pożegnam, pozdrawiam i serdecznie odradzam ten bank. skomentuj opinię (1) »
użytkownik
Ocena:
nie polecam,karta kredytowa ciągle nie aktywna ,chcesz placic za bilet-nie polecisz niestety ....karta nie aktywna dzwonisz wszystko jest ok,chcesz zaplacic -karta nie aktywna i tak wkoło .totalna porazka skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Najgorszy bank, z jakim miałam doczynienia! Klienta mają w nosie, są aroganccy i opiekunki. Wprowadzają opłaty od wszystkiego, chociaż miały być darmowe. Nikomu nie polecam!!! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
dlaczego nie dziwią mnie te opinie, lepiej przeciez wylewać zolc niż cos dobrego napisac. ja tam jestem zadowlony skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
A mnie niepokoi brak danych finansowych o Plus Banku za 2014 rok. Ma coś do ukrycia? skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Najgorsza obsluga jaką miałem.. Przestrzegam przed bankiem w Gdansku na ulicy Stągiewnej. Pani ktora tam pracuje chyba w ogole nie zna zasad dobrego wychowania. Traktuje klientów jak jakichs petentow ktorych trzeba jak najszybciej obslużyć.. Przestrzegam przed Pania w blond wlosach do ramion w wieku okolo 50 lat. Widać że jest coś z nią nie tak jak nawet do wspolpracownikow przy mnie odnosila sie jak ktos nie mający za grosz szacunku. Totalna porażka skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Ten bank to masakra, nikomu nie polecam , na kartę oczekuję się miesiąc czasu jak nie dłużej, mam już to konto bardzo długo i do dziś nie doczekałam się nawet tych pasów do konta w internecie, te mobilne pierdoły co miały przyjść na telefon żeby móc się zalogować , do dziś się nie doczekałam, a jak się dzwoni do centrum obsługi klienta , podobno czynne pon-sob w godzinach 8:00 -21:00 , o której kolwiek się nie dzwoni , to sekretarz zawsze odpowiada jedno zdanie : Obecnie wszyscy nasi konsultanci są zajęci (i muzyczka w tle ) i tak jest za każdym razem !!!! nie polecam ... skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Klientow coraz mniej i wcale mnie to nie dziwi, wiele razy sama musialam odbijac sie od sciany. Jak chca cos sprzedac to potrafia wejsc w tylek, ale jak pojawia sie problem to wtedy nie ma nikogo do pomocy.\r\n skomentuj opinię »
Dodaj opinię