PLUS BANK S.A.

Adres siedziby:
Plus Bank S.A.
aleja Stanów Zjednoczonych 61a
04-028 Warszawa

Infolinia Plus Banku:
801 44 55 66
+48 (61) 8 461 461 (również z zagranicy)

(202 opinii)

Poniższe opinie są opiniami historycznymi. Obecnie możliwość dodawania nowych opinii jest wyłączona. Niektóre opinie podlegały moderacji treści. Nie weryfikowaliśmy, czy osoby tworzące poniższe opinie były klientami opisywanych instytucji lub korzystały z opisywanych usług.

PLUS BANK S.A. (wcześniej INVEST-BANK S.A.), to jeden z pierwszych, prywatnych banków prowadzących działalność od 1991 roku. Obecnie pod…

zobacz więcej »

Dodaj opinię

202 Opinie

użytkownik
Ocena:
Miło być tak pięknie i wszystko darmowe a tu na dzień dobry policzono mi 7 zł za zmianę kodu PIN i to w bankomacie przez nich wskazanym... skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Infolinia Plus Banku jest katastrofalna, nie można się dodzwonić. Na emailowe prośby o kontakt, oddzwaniają po upływie min. tygodnia. Poza tym ok. Mocna dwója. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Nie da się dodzwonić ani nic załatwić telefonicznie. Aplikacja mobilna się wiesza. Miałem konto w 6 bankach ale poziom obsługi tego banku jest poza wszelką skalą. Totalne dno. Nie polecam. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
We wrzesniu przedłużałem umowę na internet. Przy przedłużaniu umowy zostałem poinformowany, że zmianie ulegnie tylko limit danych z 20GB na 25GB, a niestety okazuje się, że zostało mi zmienione: - odłączona usługa dodatkowa internet LTE bez limitu, gdzie po wykorzystaniu podstawowego pakietu 20GB, przy zasięgu LTE mogłem korzystać bez limitu z internetu z limitem transfertu do 10MB/s, teraz po wykorzystaniu pakietu 25GB, predkość spada do tragicznej prędkośći 32 kb/s - została zwiększona kwota abonamentu z 49,99 na 59,99zł o czym też nie zostałem poinformowany Jestem bardzo niemile zaskoczony zaistniałą sytuacją, dlatego chciałbym powrócić do poprzedniej wersji umowy, jak przed przedłużeniem, czyli: - pakiet 20GB, a nie 25GB jak jest obecnie - usługa dodatkowa LTE bez limitu z limitem 10Mb/s po wykorzystaniu dodatkowego transfertu - kwota abonamentu po rabacie za elektroniczną fakturę oraz kilka usług w plusie 49,99zł Niestety firma odrzuciła reklamacje... dlatego z czystym sercem NIE POLECAM! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Skandal dodzwonienie się na infolinię graniczy z cudem. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Najgorszy bank niby ma sesje przychodzące w godzinach 11-12 - 1 sesja , 14.30-15.30 - 2 sesja, 17-18 3 i ostatnia sesja. Niestety w praktyce ma tylko jedną sesje księgową 14.30-15.30 z mojego doświadczenia wiem. Np. wczoraj o 9 rano w Citi na swoim 2 koncie zlecam przelew wychodzi elixir o 12,15 trafia na sesje elixir krajową i powinien być w plus tego samego dnia o 18 max. dzisiaj mamy godzinę 13.29 i sesja jeszcze nie zaksięgowała wpłaty a powinna no max być 1 sesją dzisiaj. Sytuacje takie mają miejsce non stop dostaje sporo przelewów jak i robię ale ten bank niestety ma jedną sesje księgową o 14.30 obserwuje przelewy od miesiąca co sam robie co ludzie robią i zawsze jest księgowanie między 14.11 a 15.25 fajnie obracają naszymi pieniędzmi. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Nie polecam zdzierają na opłatach , nie liczą się z klientami. Nie zakładajcie u nich konta - mimo terminowych wpłat za prowadzenie rachunku wysyłają monity za które trzeba płacić dodatkowo 25 zł. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
W placówce Plusa, w związku z przedłużeniem umowy dałem sobie wcisnąć założenie konta i związaną z nim kartę debetową. Po długim czasie oczekiwania karta z kodem PIN dotarła do mnie. Aktywowałem ją przez Internet zgodnie z instrukcjami. Niestety, nie mogę się nią posłużyć, bo żaden bankomat jej nie akceptuje. Wypluwają ją bez żadnego komentarza. Kilka dni pod rząd, po kilka razy dziennie próbowałem się dodzwonić na infolinię. Infolinia cały czas zajęta. Znalazłem adres placówki Plusbanku w moim mieście. Niestety, pod wskazanym adresem placówka nie istnieje. Jedynym plusem w Plusbanku jest fajnie zrobiona strona internetowa. Nie polecam tego banku. skomentuj opinię (2) »
użytkownik
Ocena:
Dzwonię od rana wszyscy konsultaci zajeci porażka skomentuj opinię (2) »
użytkownik
Ocena:
Dostalem kredyt w plus banku, otworzyłem też ror i konto www, razem tp ładnie śmiga, pluem są male kolejki w placowkach i że się nie wywyzszają! Nie propnują klintom 100 rożnych rat kredytowch- bo nie maja tyle, jedna mi starczy. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Możliwosc obnizenia kosztow np mediow! Przystepne i proste produkty np rach z netowymi przelewami. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Bank tragiczny! Chomika bym im nie dał pod opiekę, a co dopiero pieniądze przelewać. Nie Polecam, Mam w plusie 3 telefony na abonament, internet i tv od cyfrowego, razem płacę prawie 380zł, więc konto miało być darmowe i nie było! Oszuści poprostu! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Bank którego nie polecam ,rozmowa z konsultantem kosztuje krocie ,nawet w plusie .Po za tym konsultant ,stara się przedłużać i nabijać kasę za połączenie . a oczekiwanie na rozmowę z nim trwa wieki . Ja mam tam konto niestety tylko dlatego bo mam tańsze rachunki w Plusie i Polsacie ,ale to tylko dlatego .Mam teraz wątpliwości ,czy nie będzie drożej biorąc pod uwagę ukryte opłaty ,np za połączenia z konsultantem czy inne. skomentuj opinię (1) »
Dodaj opinię