PLUS BANK S.A.

Adres siedziby:
Plus Bank S.A.
aleja Stanów Zjednoczonych 61a
04-028 Warszawa

Infolinia Plus Banku:
801 44 55 66
+48 (61) 8 461 461 (również z zagranicy)

(202 opinii)

Poniższe opinie są opiniami historycznymi. Obecnie możliwość dodawania nowych opinii jest wyłączona. Niektóre opinie podlegały moderacji treści. Nie weryfikowaliśmy, czy osoby tworzące poniższe opinie były klientami opisywanych instytucji lub korzystały z opisywanych usług.

PLUS BANK S.A. (wcześniej INVEST-BANK S.A.), to jeden z pierwszych, prywatnych banków prowadzących działalność od 1991 roku. Obecnie pod…

zobacz więcej »

Dodaj opinię

202 Opinie

użytkownik
Ocena:
pracownicy robia co mogą ale i tak nie przeskoczą systemu, który ... szkoda slow. podejrzewam, ze centrala naciska, i obsluga musi wciskać ich super skuteczne produkty skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Istna żenada a nie bank...ko sultanci na infolini mam wrazenie ze siedza tam za kare, dzwoni czlowiek z problemem bo nie ma hasel i loginow i slyszy "no ja pani tego nie podam bo nie jest pani zidenidentyfikowana,niech sie pani zaloguje a stronie" i az zal człowieka ogarnia ze tak mozna ludzi traktowac. aplikacja i strona jeśli chodzi o funkcjonalnosc istna klapa...w dzisiejszych czasach gdańska e technologia idzie do przodu mam wrazenie ze jako "nowi" na tynku powinni zaskaakiwac innowacyjnoscia a tu wrecz odwrotnie średniowiecze. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Chciałam założyć u nich lokatę. Na stronie widnieje informacja, że mogę to zrobić poprzez infolinię. No to dzwonię... raz... drugi.. trzeci... za każdym razem czekałam na połączenie z konsultantem ponad 15 minut. Za trzecim razem się udało. I dowiedziałam się, że muszę się udać do oddziału! Marnotrawienie czasu! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
POD KAŻDYM WZGLĘDEM STANOWCZO ODRADZAM KORZYSTANIA Z USŁUG PLUS BANKU !!!! OBSŁUGA BANKU POZOSTAWIA WIELE DO ŻYCZENIA. Z TAKIM CHAMSTWEM I GBURĄ JESZCZE NIGDZIE SIĘ NIE SPOTKAŁAM. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Najgorszy bank z istniejących, koszmar. Cały ich system po prostu nie funkcjonuje, nagle zablokowali mi hasło, po dodzwonieniu sie na infolinię otrzymałam nowe hasło ktore po kilku godzinach znów zostało zablokowane, i powtórzyło się to trzy razy. Otrzymałam pismo , że mam dokonać opłaty za użytkowanie konta, a miałam na nim środki a mimo to system nie pobrał ich automatycznie. Naliczono mi 15 zł opłaty ponieważ wysłali mi jeden list i kilka smsów z nowym hasem- żenada, nigdy nie zakładajcie tam konta. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Gruz i kupa mułu. Oczekiwanie na infolinii za połączeniem z konsultantem ponad 20minut, przelewy bardzo powolne, brak możliwości ustawienia karty wirtualnej w telefonie i płatności przez NFC, brak płatności blik, brak możliwości logowania do aplikacji mobilnej odciskiem palca skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
bylem, widzialem, podziekuje. jak dla mnie to najgorszy bank. głownie ze względu na warunki. co do obsługi klienta nic nie mam. natomiast ich aplikacja mobilna jest chyba najgorsza ze wszystkich, do tego brak nowoczesnych technologii. to ich przekresla w moim odczuciu. dobre darmowe jest np w orange finanse i w idea banku skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Kiepska obsługa Biura Obsługi klienta. Zbyt długie oczekiwanie na połączenie z konsultantem. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Ten bank to jedna wielka tragedia.. ludzie nie zakładajcie u nich konta!!! Te baby z infolinii sa niekompetentne!!!! Strona internetowa w ogólne nie dopracowana !! Odkad mam u nich konto są same problemy!!! Przelewy idą czasami po 4 dni!!! TRAGEDIA , TRAGEDIA I JESZCZE RAZ TRAGEDIA skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Założyłam to konto dlatego, że miałam mieć bonusy na opłaty za internet i teraz żałuję że skorzystałam z tej oferty. Miały być włączona takie usługi jak polecenie zapłaty, miałam mieć bonusy za posiadanie tego konta, za wpływy wynagrodzenia na konta i za transakcje bezgotówkowe.... I co? I guzik.....faktura została wystawiona bez bonusów a co najgorsze nie została pobrana zapłata z konta i zostały naliczone odsetki za nieterminową zapłatę. Oczywiście wyjaśnienie sprawy jest niemożliwe bo nie można dodzwonić się na infolinię.......prędzej szlag może człowieka trafić....... BEZNADZIEJA....... skomentuj opinię (2) »
Dodaj opinię