Play

ul. Taśmowa 7
02-677 Warszawa

(33 opinii)

Poniższe opinie są opiniami historycznymi. Obecnie możliwość dodawania nowych opinii jest wyłączona. Niektóre opinie podlegały moderacji treści. Nie weryfikowaliśmy, czy osoby tworzące poniższe opinie były klientami opisywanych instytucji lub korzystały z opisywanych usług.

Z naszych dających nieograniczone możliwości usług korzysta już ponad 7,8 milionów Polaków. Daje nam to ponad 15% udziału w rynku, ale to dla nas zdecydowanie za mało. Jesteśmy najchę…

zobacz więcej »

Dodaj opinię

33 Opinie

użytkownik
Ocena:
Sieć PLAY (P4) to najbardziej ekspansywny i agresywny operator sieci komórkowej. Z jednej strony oferuje usługi słabej jakości. Z drugiej strony stara się to kompensować poprzez umieszczanie swoich wież antenowych w najgorszych możliwych miejscach. PLAY buduje maszty w środku osiedli mieszkaniowych, w centrach skupisk ludzkich. Nie zważa na protesty społeczne, na fakt ile dzieci znajduje się w bliskim otoczeniu anten. Słupy nierzadko umieszczane są w kilkumetrowej odległości od posesji. To są ludzie bez skrupułów, zasłaniający się zgodami administracyjnymi i wątpliwymi ekspertyzami. A gdzie interes społeczności? Dlatego jeśli masz problem z zasięgiem PLAY - najlepiej i jak najszybciej zmień operatora! W przeciwnym razie pewnego dnia obudzisz się z trzydziestometrową anteną za oknem lub na dachu swojego domu. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Wyłudzacze ! Po cichu wprowadzili dodatkowe opłaty z których praktycznie nie da się zrezygnować ! Np. 1. Play Now koszt 20PLN czyli koszt dostępu do filmów i programów na 3 urządzeniach.. tyle,że na zwykłym telefonie nie do wykorzystania (mój przypadek) 2. Ubezpieczenie wyświetlacza 8 PLN : dezaktywacja w salonie niemozliwa, trzeba dzwonić pod nr 799 599 900 a koszt za minutę połączenia z tym nrem to ponad 11 PLN !!!! Dwa lata temu jak podpisywałam umowę rodzinną płaciłam po 25 PLN a teraz wzrost o 40%. NIGDY WIĘCEJ TEGO PRZEREKLAMOWANEGO DZIADOSTWA ! skomentuj opinię (1) »
użytkownik
Ocena:
Tragedia. Tylko tak mogę opisać jak wygląda świadczenie usług i obsługa klienta przez tą firmę. Mimo, że od listopada 2017 próbuje rozwiązać problem nie działającej usługi za którą przestałem płacić to wciąż jedyną odpowiedź jaką uzyskuję od PLAY to odmowy, straszenie sądami i wezwania do zapłaty! Wszystko było ok dopóki w maliny nie wpuściła mnie konsultantka która przedłużyła mi umowę i wszystko przestało działać. Wielokrotnie prosiłem o kontakt osoby kompetentnej i wciąż jestem odsyłany o infolinii na której konsultanci nie mogą mi w żaden sposób pomóc. Należy się 10 razy zastanowić zanim podpisze się z tą firmą umowę. NIE POLECAM skomentuj opinię »
Dodaj opinię